Thxquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:08 schreef Bob-B het volgende:
Kijk eens aan, het topic is schoon!
Degene die wil gaan lopen trollen kan beter wegblijven. (oa Daniel)
Dat is ook mijn gedachte.quote:OT: Goede actie, jammer dat het een initiatief is van de Telegraaf.
De Telegraaf scored met goedkoop sentiment, daarom ook de term "onze helden" als het over beroepsmilitairen gaat die weinig keus hebben.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:08 schreef Bob-B het volgende:
OT: Goede actie, jammer dat het een initiatief is van de Telegraaf.
Precies dat.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:08 schreef Bob-B het volgende:
OT: Goede actie, jammer dat het een initiatief is van de Telegraaf.
Was erg leuk om te zienquote:
Waarom dan niet?quote:Op maandag 17 mei 2010 19:08 schreef sp3c het volgende:
ik vond het nou niet echt interessant eerlijk gezegd
Naja, het was het 1e filmpje!quote:Op maandag 17 mei 2010 21:35 schreef sp3c het volgende:
ik heb geen idee eigenlijk
het zou me wel moeten boeien maar het boeide me gewoon niet
slappe regie denk ik, de beelden zijn oninteressant en het verhaal dat ze verteld heb ik ook al 1 miljoen keer gehoord ... volgende keer beter hoop ik
Gehehe...humor!quote:Als jullie mijn groetjes niet uitzenden, koop ik nooit meer de telegraaf!
Antwoord:
Je ken nog geen eens lezen!![]()
Nou... dat wel, maar vond dat ze wel wat gemeen deden tegen deze vrouw...quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:50 schreef drivehome het volgende:
Vond dit filmpje al leuker om te kijken dan die vorige
Ik ga die zooi zo denk ik maar is kijkenquote:
Ik vond dat de vrouw een beetje zeikte toen ze begon over dat plassen in het veld. Pun intendedquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:53 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou... dat wel, maar vond dat ze wel wat gemeen deden tegen deze vrouw...
Ach.. gewoon zitten en plassen, als die mannen dat doen, kunnen wij dat ookquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:27 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik vond dat de vrouw een beetje zeikte toen ze begon over dat plassen in het veld. Pun intended.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:05 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ach.. gewoon zitten en plassen, als die mannen dat doen, kunnen wij dat ook!!!
Maitje, ik ben het met je eens, ik moet je gelijk geven. Ze waren mogelijk wel wat gemeen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:53 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou... dat wel, maar vond dat ze wel wat gemeen deden tegen deze vrouw...
Doe toch maar wel.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:47 schreef Rave_NL het volgende:
Donderstraal toch op man, nu hoef ik het al helemaal niet meer te kijken..
Dan start ik nu mijn laptop op, maar wee je gebeente als het al mijn vooroordelen over de Telegraaf en de semi-particuliere berichtgeving uit Afghanistan bevestigd worden!quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mannen gaan niet zitten als ze moeten plassen.
Maar aan de andere kant, ik zeik altijd als ik moet pissen.
Nooi zomaar vooroordelen hebben..quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dan start ik nu mijn laptop op, maar wee je gebeente als het al mijn vooroordelen over de Telegraaf en de semi-particuliere berichtgeving uit Afghanistan bevestigd worden!
Dat oordeel is aan jou.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dan start ik nu mijn laptop op, maar wee je gebeente als het al mijn vooroordelen over de Telegraaf en de semi-particuliere berichtgeving uit Afghanistan bevestigd worden!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:01 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nooi zomaar vooroordelen hebben..
Eerst zien/meemaken, dan pas oordelen...
O heb vertrouwen...quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:01 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nooi zomaar vooroordelen hebben..
Eerst zien/meemaken, dan pas oordelen...
Met regelmaat een grote opluchting.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:01 schreef Maitje het volgende:
[..]
![]()
Naar je eigen gezeik luisteren is toch heerlijk!
Heb je het filmpje gekeken voor of na het bericht over Boer Baks. Want dat kan wel eens van invloed zijn geweest.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:16 schreef Rave_NL het volgende:
Eerste filmpje gezien![]()
Ik heb besloten om het tweede filmpje niet te kijken omdat ik nu al 4 minuten van mijn leven heb weggegooid.
Zeikerd ben je soms ook zeg!quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:16 schreef Rave_NL het volgende:
Eerste filmpje gezien![]()
Ik heb besloten om het tweede filmpje niet te kijken omdat ik nu al 4 minuten van mijn leven heb weggegooid.
Ik zie geen enkel verband?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je het filmpje gekeken voor of na het bericht over Boer Baks. Want dat kan wel eens van invloed zijn geweest.
De teleurstelling over Boer Baks kan zeker doorwerken tijdens het zien van een filmpje.quote:
Van teleurstelling is geen sprake, wel van verbazing dat het personeelstekort schijnbaar zelfs tot bij de KCT merkbaar wordt...quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De teleurstelling over Boer Baks kan zeker doorwerken tijdens het zien van een filmpje.
Eensquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:35 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Van teleurstelling is geen sprake, wel van verbazing dat het personeelstekort schijnbaar zelfs tot bij de KCT merkbaar wordt...
Kijken is idd genoeg.quote:En over het filmpje zal ik niet verder gaan pijpzeiken. Is het simpelweg niet waard.
Dat zeker!quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:40 schreef ErwinRommel het volgende:
Boer Bakx was een begrip.
Google maar eens
KRO Reporter heeft een aantal goede docu's gemaakt over Uruzgan vind ikquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:22 schreef Sunglasses het volgende:
Vooropgesteld: Ik vind het hartstikke goed dat er zoveel aandacht wordt besteed aan ´´onze helden in Uruzgan´´ maar het is inderdaad wel veel van hetzelfde.
De enige, echt heftige documentaire die ik gezien heb hierover was van Vik Franke. Mede omdat die mannen in ieder geval ook echt uitspreken wat ze daar ervaren en wat ze van deze missie vinden, en in vele documentaire filmpjes wordt er alleen maar liefjes gewauweld (als in: ik heb hiervoor gekozen, het is gevaarlijk maar we doen het voor de wederopbouw, hier slaap ik, je bent nooit alleen etc etc etc).
Of 1 per week van meer als 10 minuten ofzo.. maar die 4 minuten zijn idd erg kort!quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:39 schreef sp3c het volgende:
de filmpjes zijn reuze leuk voor het thuisfront maar zolang ik geen bekenden zie lopen kan het me nog steeds niet boeien eigenlijk
ik denk dat ze beter aan het einde van de uitzending met al het materiaal 1 uitzending kunnen maken ipv geforceerd iedere week een heleboel filmpjes van 4 minuten over niets te maken
[..]
KRO Reporter heeft een aantal goede docu's gemaakt over Uruzgan vind ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |