abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77409761
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 11:36 schreef sanger het volgende:

[..]

Het is toch echt een andere McLaren dan we ooit eerder gezien hebben
Ik geloof het ook wel, zeker als ik f1fanatic lees. Blijkbaar is er te vroeg een foto vrijgegeven op de site van McLaren, en is dat nu alweer hersteld (kan ze daar niet meer vinden).

Wel hier

The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 29 januari 2010 @ 11:45:16 #206
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_77409915
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 11:34 schreef Earl_J_Hickey het volgende:

[..]

Hier heb ik ze vandaan
http://www.f1fanatic.co.uk/
Thanks.

De foto's zelf zijn op de site van McLaren nu in ieder geval ff niet meer te vinden, dus dan het maar met deze doen
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 29 januari 2010 @ 11:53:52 #207
131800 Tarado
capô de fusca
pi_77410268
Ik hoop dat ik van de McLaren live presentatie wat te zien krijg want bij Ferrari gisteren was het drama
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 29 januari 2010 @ 11:57:32 #208
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_77410418
Ik vond het gister prima te volgen
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 29 januari 2010 @ 12:00:09 #209
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_77410528
Voorlopig gaat het goed
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 29 januari 2010 @ 12:00:27 #210
131800 Tarado
capô de fusca
pi_77410537
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 11:57 schreef Peterselieman het volgende:
Ik vond het gister prima te volgen
Had jij meer geluk dan ik, McLaren wel goed gelukkig
pi_77410673
Hij blijft hier maar op connecting staan.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 12:05:29 #212
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_77410728


Die vin kon dus nog groter.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 12:10:25 #213
131800 Tarado
capô de fusca
pi_77410902
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 12:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]

Die vin kon dus nog groter.
Dat vind ik wel een mooi detail trouwens
  vrijdag 29 januari 2010 @ 12:10:58 #214
267694 CAP.
Child Approved Porn
pi_77410926
Hij ziet er wel retesnel uit!
pi_77410931
WTF, echt vet de McLaren! Heel apart design zeg.
's Avonds een man, overdags rustig an
  vrijdag 29 januari 2010 @ 12:16:34 #216
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_77411154
Hij ziet er iig snel uit...
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_77411226
Hij is wel mooi, veel mooier dan de Ferrari of Mercedes. Ook de uitlaat ziet er heel mooi uit, mooi verwerkt in het ontwerp Hopelijk is hij ook snel, en dan hebben we straks geen duiste Silberpfeil hehe
  vrijdag 29 januari 2010 @ 12:20:58 #218
131800 Tarado
capô de fusca
pi_77411353
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 12:17 schreef Ermanon het volgende:
Hij is wel mooi, veel mooier dan de Ferrari of Mercedes. Ook de uitlaat ziet er heel mooi uit, mooi verwerkt in het ontwerp Hopelijk is hij ook snel, en dan hebben we straks geen duiste Silberpfeil hehe
Hoe meer teams die vechten om plek 1 des te beter
pi_77413035
Interessante sidepods (vooral de achterkant is totaal anders dan de F10) en die extra splitter zit wel heel erg aan de voorkant nu (begint al bij the ophanging van de voorvleugel!).

Anyhow, leuk om te zien dat de auto's verschillend zijn, ik had namelijk verwacht dat het allemaal red bull rip-offs zouden zijn.
Some people should be around your entire life; others should just make an appearance.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 13:17:24 #220
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_77413660
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 12:16 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hij ziet er iig snel uit...
Inderdaad, ik sluit me aan bij de mening dat dit, kwa looks, de meest geslaagde bolide is tot nu toe.

Wat mij tevens opvalt: relatief weinig sponsors voor een team als McLaren.
Ik kan me jaren herinneren dat er overal nog kleinere sponsor logo's te vinden waren.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 13:32:49 #221
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_77414310
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 13:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Inderdaad, ik sluit me aan bij de mening dat dit, kwa looks, de meest geslaagde bolide is tot nu toe.

Wat mij tevens opvalt: relatief weinig sponsors voor een team als McLaren.
Ik kan me jaren herinneren dat er overal nog kleinere sponsor logo's te vinden waren.
Er zijn er de laatste jaren een aantal weggelopen
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_77414620


ziet er echt lekker strak uit.

de achterkant ziet er ook echt strak uit - net alsof ze de motor en tank hebben vacuumverpakt ofzo en die uitlaten aan de zijkant van de body vlak naast de ophanging - toch radicaal verschil met vorig jaar
  vrijdag 29 januari 2010 @ 14:01:02 #223
131800 Tarado
capô de fusca
pi_77415517
McLaren 2009 en 2010
  vrijdag 29 januari 2010 @ 14:03:13 #224
131800 Tarado
capô de fusca
pi_77415612
Ferrari en McLaren 2010
  vrijdag 29 januari 2010 @ 14:08:08 #225
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_77415838
Ook McLaren heeft voor een langere wielbasis gekozen. De splitter zit niet heel veel verder naar voren zoals eerder gedacht. Wat lagere voorkant en spitsere neus. Grootste aanpassing is de achterkant en dan met name de side pods en engine cover.

Oftewel, een zeer geslaagde bolide als je het mij vraagt.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 14:12:00 #226
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_77416002
Zo wat lopen die sidepots snel af zeg, weinig ruimte voor de radiatoren.

Die vin vind ik wat te groot, verder tof ding, leuk opgelost met de uitlaten
Drugs are good mkay?
pi_77416004
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 13:03 schreef ari_zahav het volgende:
Interessante sidepods (vooral de achterkant is totaal anders dan de F10) en die extra splitter zit wel heel erg aan de voorkant nu (begint al bij the ophanging van de voorvleugel!).

Anyhow, leuk om te zien dat de auto's verschillend zijn, ik had namelijk verwacht dat het allemaal red bull rip-offs zouden zijn.
Juist die sidepods zijn opvallend (gelijk aan de Red Bull van vorig jaar), omdat gedacht werd dat dit niet optimaal zou zijn voor de dubbele diffuser. Verwacht werd dat die dit jaar niet meer te zien zouden zijn.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 29 januari 2010 @ 14:29:19 #228
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_77416755
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 14:12 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Juist die sidepods zijn opvallend (gelijk aan de Red Bull van vorig jaar), omdat gedacht werd dat dit niet optimaal zou zijn voor de dubbele diffuser. Verwacht werd dat die dit jaar niet meer te zien zouden zijn.
Dat zien we vanzelf aan de RBR
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 14:30:21 #229
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_77416798
wow!
Please, make yourself uncomfortable.
pi_77418361
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 11:38 schreef Trystar het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn die quotes per ongeluk omgekeerd ofzo?
Calm down, please!
pi_77418694
Tijd om de Ferrari en de Mclaren naast elkaar te zetten.





pi_77418856
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 15:13 schreef SimtekF1 het volgende:
Tijd om de Ferrari en de Mclaren naast elkaar te zetten.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Dat was al ongeveer gedaan Op vrijdag 29 januari 2010 14:03 schreef Tarado het volgende:
Ferrari en McLaren 2010
Wat me opvalt is dat die voorvleugel anders ingeplant is.

Verder natuurlijk de haaienvin bij de McLaren en die heeft ook andere bargeboards.

En nu ik langer kijk, zie ik nog dat de wielbasis breder is van de McLaren. Of zou dat een schaalprobleempje zijn?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_77418988
En het is opvallend dat de rollbar bij de McLaren op dezelfde hoogte is als het hoogste punt van de achtervleugel. Bij Ferrari is de rollbar iets hoger. Is denk ik wel een significant verschil.
's Avonds een man, overdags rustig an
  vrijdag 29 januari 2010 @ 15:20:14 #234
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_77418996
ik vind die uitlaat errug gaaf
Please, make yourself uncomfortable.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 15:22:40 #235
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_77419095
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 15:19 schreef Burnie88 het volgende:
En het is opvallend dat de rollbar bij de McLaren op dezelfde hoogte is als het hoogste punt van de achtervleugel. Bij Ferrari is de rollbar iets hoger. Is denk ik wel een significant verschil.
lijkt zo. de achtervleugel moet net zo hoog zijn als het hoogte van de auto
Please, make yourself uncomfortable.
pi_77419622
Mclaren wint dit jaar in ieder geval op looks, nu de snelheid nog.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_77419806
Is er al een foto van de achterkant van de Ferrari en McLaren. Het lijkt erop dat we ook dit jaar weer een diffuser rel krijgen.
quote:
However, amid suggestions that teams have exploited the rules even further, there are now fears that there could even be more protests in the weeks ahead.

McLaren engineering director Paddy Lowe said at the launch of his team's 2010 challenger on Friday that his team had pushed the diffuser regulations as far as it felt was possible.

"This is the first car in which we have had a clean sheet of paper to really exploit the interpretation [of diffusers] that was developed last year for a design of floors," said Lowe.

"You will see we have produced a fairly extreme incarnation of that but we won't be alone in that. We believe you will see some pretty extreme solutions on our competitors' cars as well."

The potential for these extreme solutions has led to Ferrari voicing fears that not every team is operating within the interpretation of the regulations that it feels is in place.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_77419968



[ Bericht 36% gewijzigd door Googolplexian op 29-01-2010 15:52:58 ]
Calm down, please!
pi_77421800
Volgens journalist Stephane Samson heeft Tony Teixeira 100% van het Campos Meta1 team gekocht.
quote:
On Twitter, the journalist Stephane Samson writes this: "A reliable source tells me that Tony Texeira has bought 100% of Campos Meta1 today. StefanGP gets closer to a 2010 grid slot, I think..."

Tony Teixeira and Bernie Ecclestone are not men to agree. For a number of years, the two millionaires confront themselves and challenge themselves. We know that Ecclestone pushes Stefan GP to take the place of the team Campos for several weeks. The future will tell us, as early as Monday, if the Spanish team has a future.
Bron (in het Frans)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_77421807
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_77421885
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 16:30 schreef Glijdt_licht het volgende:
[ afbeelding ]
pi_77422166
wow, ik vind de mclaren echt prachtig
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_77422490
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 15:04 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Zijn die quotes per ongeluk omgekeerd ofzo?
Net de Spits! ff zitten lezen, daar doen ze het ook... dus ik gok dat het niets speciaals betekent
Where facts are few, experts are many.
pi_77422749
quote:
Raikkonen crasht tegen boom tijdens Finse rally
29 januari 2010

Kimi Raikkonen is vrijdag gecrasht tijdens de eerste proef van de Arctic Rally in Finland. De voormalig Formule 1-coureur raakte de macht over het stuur kwijt in een rechterbocht en eindigde met zijn Citroën C4-rallywagen tegen een boom.

Raikkonen, die dit jaar niet meerijdt in de Formule 1, en zijn co-piloot Kaj Lindstrom bleven ongedeerd bij het incident, van de boom is weinig meer over. Er zal nu worden gekeken of de auto kan worden opgelapt voor de volgende proef. De Artic Rally - Raikkonens eerste voor het Citroën Junior Team - telt overigens niet mee voor het wereldkampioenschap. Dat begint over twee weken pas in Zweden.
kimi crasht zijn rallywagen weer eens
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_77423025
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 15:19 schreef Burnie88 het volgende:
En het is opvallend dat de rollbar bij de McLaren op dezelfde hoogte is als het hoogste punt van de achtervleugel. Bij Ferrari is de rollbar iets hoger. Is denk ik wel een significant verschil.


Er zit wel iets verschil in, maar veel is het zeker niet.
Ik denk dat het een vertekenend beeld
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_77423151
Ik heb de launch gemist overigens, ik was bezig met mijn Lancia.
Hij zit sinds vandaag weer in de verzekering, 4 nieuwe banden erop, nieuwe bougies en nieuw luchtfilter erin.

Moet alleen nog het oliefilter, brandstoffilter, interieurfilter, versnellingsbakolie en motorolie en de uitlaat vervangen en dan kan ik voor de APK

Ow en nog iets met het knipperlicht wat niet werkt. Denk een zekering of relais ofzo wat kapot is.
Wel weer ff in gegast vandaag. Het blijft een machtig mooie echte rijdersauto

Anyway, tot zover de offtopic.
Was de presentatie wat?

Ik vind de McLaren er ook razendsnel uit zien. Ik ben benieuwd naar de eerste testen of hij zijn looks ook waar kan maken
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 17:16:09 #247
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_77423434
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:03 schreef vosss het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Er zit wel iets verschil in, maar veel is het zeker niet.
Ik denk dat het een vertekenend beeld
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 15:22 schreef bodylotion het volgende:

[..]

lijkt zo. de achtervleugel moet net zo hoog zijn als de hoogte van de auto
Please, make yourself uncomfortable.
pi_77423667
Dat had ik al gezien Bodylotion, maar ik dacht ik teken er even een lijntje over, dan is het met 1 oogopslag meteen duidelijk
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_77423715
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 16:56 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

kimi crasht zijn rallywagen weer eens
Dus? Na de eerste proef stond hij wel tweede achter Sordo. Hij is wel snel, maar ontbreekt ervaring. En dat komt nog wel denk ik.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_77423795
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:25 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Dus? Na de eerste proef stond hij wel tweede achter Sordo. Hij is wel snel, maar ontbreekt ervaring. En dat komt nog wel denk ik.
dus niks, rustig maar ik ben ook een groot fan van kimi

ik vond het wel grappig omdat dit de tweede is in korte tijd

edit: toen stond ier er trouwens ook goed voor, geloof zelfs eerste in zijn klasse
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_77423988
quote:
Räikkönen kan verder in Artic Rally

Kimi Räikkönen kan zijn weg in de Artic Rally in Lapland gewoon voortzetten. De Fin crashte vanmorgen met zijn Citroen C4 WRC, maar met hulp van omstanders kwam de Fin weer op het parcours terecht. Räikkönen schoot van de weg tijdens de tweede proef, raakte een boom en leek verdere deelname te kunnen vergeten. Het geluk was echter aan zijn zijde.



Dankzij de hulp van omstanders, die de wagen weer op de besneeuwde weg wisten te krijgen, konden Räikkönen en navigator Lindstrom hun weg vervolgen en sloten de proef, weliswaar met een tijdverlies van 31 minuten op rally leider Dani Sordo, toch nog af, al moest er het nodige worden gesleuteld na de derde proef en kreeg de Fin tijdstraf voordat hij aan de derde proef begon.

Het Citroen Racing team moest vol aan de bak. Vervangen werd de radiateur, olie koeling en bodywork aan de voor en achterzijde van de C4 WRC. Dit alles vond plaats tijdens de 20 toegestane minuten aan servicetijd. Het team haalde de vastgestelde tijd echter niet, waardoor Räikkönen zeven minuten te laat aan de derde proef kon beginnen. De verwachting is dat hij nog 1:10 minuut straftijd bij zijn klassering zal krijgen.

bron: www.autosportzone.nl
Go Kimi!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_77424138
Ook bij Ferrari mogen we de diffuser niet zien:

pi_77424208
Nee natuurlijk laten ze dat niet zien. Geloof maar dat ELK team de regeltjes over die diffusor tot in den treure bestudeerd heeft en zo ver mogelijk is gegaan wat (volgens hun interpretatie) is toegestaan volgens die regels en daar kunnen best wat verschillen in zitten.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_77424542
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:39 schreef Trystar het volgende:
Ook bij Ferrari mogen we de diffuser niet zien:

[ afbeelding ]
Gewoon even wachten op foto's van de eerst volgende test.

Prachtige auto verder. Alleen jammer van die vin op het motorcompartiment.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
  vrijdag 29 januari 2010 @ 18:15:53 #255
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_77425123
Zit die achtervleugel nu met die vin verbonden Het is op geen enkele foto fatsoenlijk te zien, of de hoek is verkeerd, of het is onduidelijk door het felle rood wat het beeld vertekendt.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')