abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 januari 2010 @ 14:08:08 #225
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_77415838
Ook McLaren heeft voor een langere wielbasis gekozen. De splitter zit niet heel veel verder naar voren zoals eerder gedacht. Wat lagere voorkant en spitsere neus. Grootste aanpassing is de achterkant en dan met name de side pods en engine cover.

Oftewel, een zeer geslaagde bolide als je het mij vraagt.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 14:12:00 #226
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_77416002
Zo wat lopen die sidepots snel af zeg, weinig ruimte voor de radiatoren.

Die vin vind ik wat te groot, verder tof ding, leuk opgelost met de uitlaten
Drugs are good mkay?
pi_77416004
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 13:03 schreef ari_zahav het volgende:
Interessante sidepods (vooral de achterkant is totaal anders dan de F10) en die extra splitter zit wel heel erg aan de voorkant nu (begint al bij the ophanging van de voorvleugel!).

Anyhow, leuk om te zien dat de auto's verschillend zijn, ik had namelijk verwacht dat het allemaal red bull rip-offs zouden zijn.
Juist die sidepods zijn opvallend (gelijk aan de Red Bull van vorig jaar), omdat gedacht werd dat dit niet optimaal zou zijn voor de dubbele diffuser. Verwacht werd dat die dit jaar niet meer te zien zouden zijn.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 29 januari 2010 @ 14:29:19 #228
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_77416755
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 14:12 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Juist die sidepods zijn opvallend (gelijk aan de Red Bull van vorig jaar), omdat gedacht werd dat dit niet optimaal zou zijn voor de dubbele diffuser. Verwacht werd dat die dit jaar niet meer te zien zouden zijn.
Dat zien we vanzelf aan de RBR
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 14:30:21 #229
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_77416798
wow!
Please, make yourself uncomfortable.
pi_77418361
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 11:38 schreef Trystar het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn die quotes per ongeluk omgekeerd ofzo?
Calm down, please!
pi_77418694
Tijd om de Ferrari en de Mclaren naast elkaar te zetten.





pi_77418856
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 15:13 schreef SimtekF1 het volgende:
Tijd om de Ferrari en de Mclaren naast elkaar te zetten.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Dat was al ongeveer gedaan Op vrijdag 29 januari 2010 14:03 schreef Tarado het volgende:
Ferrari en McLaren 2010
Wat me opvalt is dat die voorvleugel anders ingeplant is.

Verder natuurlijk de haaienvin bij de McLaren en die heeft ook andere bargeboards.

En nu ik langer kijk, zie ik nog dat de wielbasis breder is van de McLaren. Of zou dat een schaalprobleempje zijn?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_77418988
En het is opvallend dat de rollbar bij de McLaren op dezelfde hoogte is als het hoogste punt van de achtervleugel. Bij Ferrari is de rollbar iets hoger. Is denk ik wel een significant verschil.
's Avonds een man, overdags rustig an
  vrijdag 29 januari 2010 @ 15:20:14 #234
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_77418996
ik vind die uitlaat errug gaaf
Please, make yourself uncomfortable.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 15:22:40 #235
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_77419095
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 15:19 schreef Burnie88 het volgende:
En het is opvallend dat de rollbar bij de McLaren op dezelfde hoogte is als het hoogste punt van de achtervleugel. Bij Ferrari is de rollbar iets hoger. Is denk ik wel een significant verschil.
lijkt zo. de achtervleugel moet net zo hoog zijn als het hoogte van de auto
Please, make yourself uncomfortable.
pi_77419622
Mclaren wint dit jaar in ieder geval op looks, nu de snelheid nog.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_77419806
Is er al een foto van de achterkant van de Ferrari en McLaren. Het lijkt erop dat we ook dit jaar weer een diffuser rel krijgen.
quote:
However, amid suggestions that teams have exploited the rules even further, there are now fears that there could even be more protests in the weeks ahead.

McLaren engineering director Paddy Lowe said at the launch of his team's 2010 challenger on Friday that his team had pushed the diffuser regulations as far as it felt was possible.

"This is the first car in which we have had a clean sheet of paper to really exploit the interpretation [of diffusers] that was developed last year for a design of floors," said Lowe.

"You will see we have produced a fairly extreme incarnation of that but we won't be alone in that. We believe you will see some pretty extreme solutions on our competitors' cars as well."

The potential for these extreme solutions has led to Ferrari voicing fears that not every team is operating within the interpretation of the regulations that it feels is in place.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_77419968



[ Bericht 36% gewijzigd door Googolplexian op 29-01-2010 15:52:58 ]
Calm down, please!
pi_77421800
Volgens journalist Stephane Samson heeft Tony Teixeira 100% van het Campos Meta1 team gekocht.
quote:
On Twitter, the journalist Stephane Samson writes this: "A reliable source tells me that Tony Texeira has bought 100% of Campos Meta1 today. StefanGP gets closer to a 2010 grid slot, I think..."

Tony Teixeira and Bernie Ecclestone are not men to agree. For a number of years, the two millionaires confront themselves and challenge themselves. We know that Ecclestone pushes Stefan GP to take the place of the team Campos for several weeks. The future will tell us, as early as Monday, if the Spanish team has a future.
Bron (in het Frans)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_77421807
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')