Go Kimi!!quote:Räikkönen kan verder in Artic Rally
Kimi Räikkönen kan zijn weg in de Artic Rally in Lapland gewoon voortzetten. De Fin crashte vanmorgen met zijn Citroen C4 WRC, maar met hulp van omstanders kwam de Fin weer op het parcours terecht. Räikkönen schoot van de weg tijdens de tweede proef, raakte een boom en leek verdere deelname te kunnen vergeten. Het geluk was echter aan zijn zijde.![]()
Dankzij de hulp van omstanders, die de wagen weer op de besneeuwde weg wisten te krijgen, konden Räikkönen en navigator Lindstrom hun weg vervolgen en sloten de proef, weliswaar met een tijdverlies van 31 minuten op rally leider Dani Sordo, toch nog af, al moest er het nodige worden gesleuteld na de derde proef en kreeg de Fin tijdstraf voordat hij aan de derde proef begon.
Het Citroen Racing team moest vol aan de bak. Vervangen werd de radiateur, olie koeling en bodywork aan de voor en achterzijde van de C4 WRC. Dit alles vond plaats tijdens de 20 toegestane minuten aan servicetijd. Het team haalde de vastgestelde tijd echter niet, waardoor Räikkönen zeven minuten te laat aan de derde proef kon beginnen. De verwachting is dat hij nog 1:10 minuut straftijd bij zijn klassering zal krijgen.
bron: www.autosportzone.nl
Gewoon even wachten op foto's van de eerst volgende test.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:39 schreef Trystar het volgende:
Ook bij Ferrari mogen we de diffuser niet zien:
[ afbeelding ]
volgens mij wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Zit die achtervleugel nu met die vin verbondenHet is op geen enkele foto fatsoenlijk te zien, of de hoek is verkeerd, of het is onduidelijk door het felle rood wat het beeld vertekendt.
Die uitlaat van de Ferrari zit wel een stuk verder naar voren dan bij McLaren...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:03 schreef vosss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er zit wel iets verschil in, maar veel is het zeker niet.
Ik denk dat het een vertekenend beeld
Volgens mij ook een stuk verder naar voren dan vorig jaar...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:05 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Die uitlaat van de Ferrari zit wel een stuk verder naar voren dan bij McLaren...
quote:Virgin to launch car online
Friday, January 29th 2010, 16:28 GMT
Virgin Racing will unveil its first Formula 1 car in a broadcast on its website next Wednesday.
The VR-01 will be revealed via virginracing.com at 10.00am on 3 February, the team having chosen to hold a 'virtual' event rather than a normal launch.
The car has been designed by Nick Wirth's Wirth Research organisation and, like the other start-up teams, Virgin will use Cosworth engines. Wirth expects the car to run for the first time next week prior to joining the second F1 group test at Jerez.
Het zou wel triest zijn als Ferrari ook een diffuser gemaakt heeft die de randen van de regels opzoekt, maar dan weer gaat klagen als anderen het ook doen, en het dan beter doen dan zijquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:40 schreef sasquatsch het volgende:
Is er al een foto van de achterkant van de Ferrari en McLaren. Het lijkt erop dat we ook dit jaar weer een diffuser rel krijgen.
[..]
Ik zag het ook pas in de video op gpupdate over de launch van de F10!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:17 schreef vosss het volgende:
Verrek, ik zie het nu pas. Volgens mij was dat vorig jaar niet
't zijn net kogels. misschien een nieuwe techniek om de banden nog sneller te kunnen wisselen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:01 schreef nils7 het volgende:
Nog niemand de wielmoeren van Ferrari opgevallen? Zie plaatje van diffuser bovenaan dit topic! Óf heb ik vorig jaar al wat gemist?
Ik ga lachen als die site plat gaat. Dan wordt het heel dubbel. Een groot succes door de belangstelling, maar toch is het net niks...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |