Die uitlaat van de Ferrari zit wel een stuk verder naar voren dan bij McLaren...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:03 schreef vosss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er zit wel iets verschil in, maar veel is het zeker niet.
Ik denk dat het een vertekenend beeld
Volgens mij ook een stuk verder naar voren dan vorig jaar...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:05 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Die uitlaat van de Ferrari zit wel een stuk verder naar voren dan bij McLaren...
quote:Virgin to launch car online
Friday, January 29th 2010, 16:28 GMT
Virgin Racing will unveil its first Formula 1 car in a broadcast on its website next Wednesday.
The VR-01 will be revealed via virginracing.com at 10.00am on 3 February, the team having chosen to hold a 'virtual' event rather than a normal launch.
The car has been designed by Nick Wirth's Wirth Research organisation and, like the other start-up teams, Virgin will use Cosworth engines. Wirth expects the car to run for the first time next week prior to joining the second F1 group test at Jerez.
Het zou wel triest zijn als Ferrari ook een diffuser gemaakt heeft die de randen van de regels opzoekt, maar dan weer gaat klagen als anderen het ook doen, en het dan beter doen dan zijquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:40 schreef sasquatsch het volgende:
Is er al een foto van de achterkant van de Ferrari en McLaren. Het lijkt erop dat we ook dit jaar weer een diffuser rel krijgen.
[..]
Ik zag het ook pas in de video op gpupdate over de launch van de F10!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:17 schreef vosss het volgende:
Verrek, ik zie het nu pas. Volgens mij was dat vorig jaar niet
't zijn net kogels. misschien een nieuwe techniek om de banden nog sneller te kunnen wisselen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:01 schreef nils7 het volgende:
Nog niemand de wielmoeren van Ferrari opgevallen? Zie plaatje van diffuser bovenaan dit topic! Óf heb ik vorig jaar al wat gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |