quote:
Oh nee.... alsjeblieft...quote:
Hoe de fack is dat nou geniaal? wit met zwarte letters? whooquote:Op maandag 15 februari 2010 13:00 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
[..]
Oh nee.... alsjeblieft.... Neeeeeeee. Is het echt zo slecht gesteld?
Kom op mensen. Dit is éen van de meest geniale hoezen die er is gemaakt. Daar kunnen veel van die kitscherige semi-artistieke kleurenknutselaars nog wat van leren.
Qua Beatles komt wat mij betreft alleen Revolver in de buurt, voor de rest vind ik t ook niet heel veel soeps, overigens. Ja het idee van Abbey road is goed, maar om nou te zeggen dat ie mooi is.
Het is geniaal omdat zoiets in 1968 nog nooit gedaan was. Men was weinig anders gewend dan een fraaie groepsfoto of een mooie tekening. Een lege hoes!? Je moest het maar durven, want 'zoiets zou natuurlijk nooit verkopen' en zou 'onmogelijk' zijn om te marketen. Het tegendeel bleek waar.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:28 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Hoe de fack is dat nou geniaal? wit met zwarte letters? whoo
Ja oke, vergeleken met de rest van de Beatles covers is tie mooi omdat de rest zoooooooooooooooo erg lelijk is.
maarja MIJN mening he(zal maar niet over de muziek zelf beginnen)
Tuurlijk, maar in 2010 is het gewoon een witte hoes, die qua vormgeving geen ruk voorstelt. The design didn't stand the test of time. Klaar.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:05 schreef webfreak het volgende:
[..]
Het is geniaal omdat zoiets in 1968 nog nooit gedaan was. Men was weinig anders gewend dan een fraaie groepsfoto of een mooie tekening.
Bullshit. Iets dat artistiek is blijft artistiek.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:15 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar in 2010 is het gewoon een witte hoes, die qua vormgeving geen ruk voorstelt. The design didn't stand the test of time. Klaar.
Ik heb geen idee wat het is, maar het is echt geniaalquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dan vooral daarbij de inside artwork die niet echt te vinden zijn op internet. Maar ik vind ze erg mooi vooral op LP formaat. Het zijn foto's van diverse chirurgische ingrepen. Vooral de oogoperatie is mooi en gruwelijk tegelijk. (je moet ze denk ik zien om de mooiheid ervan te begrijpen het is niet zo plat als ik hier zeg)
Ha toch gevonden op low res.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze staan zonder de rechterkant op de sleeves van mijn LP op glanzend karton
zal t eens opzoeken. instrumental? industrial ziet het eruit..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:54 schreef Bosbeetle het volgende:
De muziek past er ook erg bij trouwens een lang nummer met veel elementen uit ziekenhuizen. Erg inspirerende plaat.
in hetzelfde categorie, ook een prachtige cover, waar niet eens meer de bandnaan wordt genoemd (kregen dezelfde reactie, dat verkoopt nooit!)quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:05 schreef webfreak het volgende:
[..]
Het is geniaal omdat zoiets in 1968 nog nooit gedaan was. Men was weinig anders gewend dan een fraaie groepsfoto of een mooie tekening. Een lege hoes!? Je moest het maar durven, want 'zoiets zou natuurlijk nooit verkopen' en zou 'onmogelijk' zijn om te marketen. Het tegendeel bleek waar.
instrumentaal ja maar met zangerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:01 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
zal t eens opzoeken. instrumental? industrial ziet het eruit..
Gelul. Iets dat in zijn eigen tijd artistiek wordt gevonden kan best later een sof blijken, en andersom.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:33 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Bullshit. Iets dat artistiek is blijft artistiek.
Minimalistisch of niet. 'Mooi' is niet het equivalent van 'rijkgevuld'. Een minimalistische aanpak kan net zo mooi zijn als een gedetailleerd grafisch meesterwerk. Nee sterker, de mensen die dat maken hebben veel meer kans om foutjes te maken die het net niet mooi genoeg maken (wat mij dus ook opvalt bij heel veel hoezen, vaak overdadig in kleuren, maar nét niet goed genoeg).
Overigens vind ik het gewoon van verwend pubergedrag getuigen als mensen iets niet waarderen omdat het minder uitgebreid uitgewerkt is dan andere objecten.
Het heeft geen fuck te maken met eerste of laatste of origineelste of nieuwstequote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:32 schreef FalleNk810i het volgende:
kut gebla bla over dat ze zo origineel waren, en de eerste bla bla. ja misschien wel whatever maar nu is het gewoon zoals Hans Teeuwen ooit zo mooi heeft gezegd over de jostiband: Ongeinspireerde bagger
(zal nu wel een shitload haters over me heen krijgen)
Hate Crew Deathrollquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:54 schreef Tunafish het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
En het boekje in Moonsorrow's Tulimyrsky is ook erg gaaf. Met de CD dicht zie je alleen het logo van de band en de bergen en zee, als je hem dan openvouwt het schip met soldaten op de grond, dan het brandende kasteel, het brandende dorp en dan de vluchtende dorpelingen. Enigzins bruut, maar wel cool dat het een verhaal lijkt te vertellen naarmate je het verder openvouwt
Cover: http://www.dragon-product(...)300%20dpi%5B5%5D.jpg
True thatquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef wallofdolls het volgende:
Ik vind deze 4 wel mooi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |