Wat heeft San vanavond gegeten?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Daar heeft hij geen mededelingen over gedaan.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, je vraagt je dan toch af......
Ik duik mijn mand in. Ben hondsberoerd.
Ik hoop dat z'n fruit verser is dan z'n grappenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:16 schreef tuinfluiter het volgende:
Groenteman: Rode Opal zijn lekker, gele victoria of deze niet te pruimensoort.
Peter is een sukkelquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:38 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb inmiddels het idee dat Peter helemaal nergens zin in heeft, loopt te rommelen met de programmering
Gooi het er maar lekker uit hoor Heksquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Peter is een sukkel(sorry moest het ff kwijt)
Peter durft niet meer, denk ik. Hij was ook stikzenuwachtig toen hij af en toe in de show van Jaap met kijkersvragen binnenkwam.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:38 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb inmiddels het idee dat Peter helemaal nergens zin in heeft, loopt te rommelen met de programmering
Een loser 1e klas, een sukkel van de bovenste plank, een Z-artiest Bestaan ook zegt Cc, een gozer die denkt dat hij heel wat voorstelt maar gewoon een eikel is, iemand die denkt dat ie *radio* kan maken maar nog niet eens weet hoe je een c.d. in de speler moet stoppen, een arrogante kwast, een klaploper, een lanterfant die ook nog domme sjaaltjes draagt.ppppffffffffffffffftttttttt. zo dat is voorlopig wel genoeg hequote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Peter is een sukkel(sorry moest het ff kwijt)
Daar waag ik me niet meer aan, anders krijg ik Oeps op mijn nek die vond dat fluiterquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Was er ook niet nog iets tussen hem en Renate voorgevallen? Of kan dat beter onvermeld blijven?
Peter denkt nu aan vrijdag, zaterdag, zondag, maar pin mij (en Peter) er niet op vast.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:21 schreef Toverheks het volgende:
Goed gedaan Channel, en wanneer begint die radiosjow van Peter eigenlijk?
't is me watquote:
Dat doe ik juist nu wel!!!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Peter denkt nu aan vrijdag, zaterdag, zondag, maar pin mij (en Peter) er niet op vast.
Ja ik kan het wel weten maar weet Peter het, dat is de vraag.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat doe ik juist nu wel!!!Jij hoort dat gewoon te weten)
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:24 schreef tuinfluiter het volgende:
Angelique: Wie gaat de kindershow doen?
Alsido: Peter hoelang duurt jouw radioshow?
Peter N.: 2 , 3 uur dat kan makkelijk.
Alsido: Wanneer? Op de donderdag, je kan het nu nog zeggen, we zijn nou aan het indelen.
Peter N: Vrijdag , zaterdag , zondag, nou doe maar vrijdag en zaterdag.
Alsido: Dan doen we donderdag open podium.
Angelique: Doet al iemand showniews?
Peter N. : Johan doet shownieuws.
Alsido: En al iemand gevonden voor het weerbericht.
Angelique: Piet Paulusma?
Alsido: Een soort Piet Paulusma ja.
Peter N. : Als ik Piet Pauluma vraag wil hij best 1 keer per dag het weerbericht presenteren.
Angelique: Echt?
Peter N. : Ja ik ken Piet heel goed, Friesland he, Piet zegt niet zo gauw , ja dat doet die wel.
Chanel5, als ik het goed begrijp vraagt Dottey om het weg te halen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:30 schreef Chanel5 het volgende:
Daar is Fluiter in kei in![]()
Die spoort dat soort dingen in no time op.
Helemaal niet!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:31 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Chanel5, als ik het goed begrijp vraagt Dottey om het weg te halen.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:34 schreef Dottey het volgende:
Helemaal niet!
Zet hem maar weg... het filmpje is GEWELDIG
misschien dat Peter N er van leert niet stomdronken voor een camera te gaan "spelen" (maar dat zal wel weer niet)
Weg zetten of hier neer zetten?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:27 schreef Dottey het volgende:
Kan iemand Piet P. Peter N. in beschonken toestand you tubje weer hier wegzetten
Show Jaap is toch op de woensdag of gaat die nu naar de donderdag.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:32 schreef Dottey het volgende:
Dat de Jaap show van half zeven tot elf is op donderdag avond.. wankelt ook al volgens mij.
afgelopen keer verwonderd zitten kijken naar de show...
wegzetten... niet weghalenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:37 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
Weg zetten of hier neer zetten?
.
[..]
Show Jaap is toch op de woensdag of gaat die nu naar de donderdag.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:44 schreef Chanel5 het volgende:
Het lijken net kindjes in een grote speeltuin, ik wil op de wip, ooo daar is de schommel en drie tellen zitten ze in de draaimolen....
Ik wist het niet zeker, dorst er geen uitspraken over te doen, zij was dus van het water koken voor de macaroniquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:44 schreef mootie het volgende:
Even voor Scrutinizer: San heeft een borde macaroni.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:42 schreef Chanel5 het volgende:
Het werd idd rommelig Dot, beter er een heel item van maken met totale focus op Huissen. Dat het een lacherige vertoning werd, daargelaten.
Het a la minute verschuiven van de ontbijtshow vanochtend was ook weer zo iets.
En ergens is dat helemaal niet erg, tis ook leuk, maar leer van je fouten, denk eens na. Je wil internettv maken, probeer er ook een btje serieus mee bezig te zijn. Met dit niveau blijven de mensen weg i.p.v. dat je ze aantrekt en die hebben ze toch echt heel hard nodig.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:45 schreef Dottey het volgende:
[..]
jij hebt hem helemaal te pakken
![]()
De speeltuin..
Ik kijk er naar uit, echtquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:57 schreef Dottey het volgende:
Peters Parade
Peter's Project
Die gene die de leukste naam heeft verzonnen, (en heeft gemaild) is gelijk de eerste beste gast in zijn show.
Bram gaat nog even wat jingletjes in elkaar flanzen voor zijn show. bron Peter N
En ze was ook de leukste!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, Loes vond ook dat zij de leukste gast van allemaal was en die is, ondanks dat ze "de hele tijd al ontzettend moest plassen", bijna de helft van het programma te gast geweest.
En dat is ook gebeurd.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De schrijfster die zich na thuiskomst nog even op de chat kwam laten toejuichen![]()
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:54 schreef Toverheks het volgende:
Piepeltje Petertje doet net een oproep via stream, wie een hele leuke naam verzint voor
zijn radioprog. mag de 1e uitzending bijwonen.
Jij lijkt de namen zo uit je blousje te schudden.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:00 schreef Dottey het volgende:
Peters Parade
Peter's Project
welksjaaltjemoetikomshow
Kortlontjelangsjaaltje
Piepeltje Peter draait altijd *beter*
Niets is te dol show
Radio aan, Laat Peter maar gaan.
Kermisklanten
Peter draait door (show)
Danuntje
Peter in de ether
Peter piepshow
Kunnen ze dan naamplaatjes dragen? Ik kan ze echt niet uit elkaar houden.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:08 schreef Disana het volgende:
PeterN en Dennis Bax gaan vanavond stappen. Daartoe komt Dennis naar SV.
Bram spreekt je aan in het andere topic. Hij doet je een fantastisch aanbod.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kunnen ze dan naamplaatjes dragen? Ik kan ze echt niet uit elkaar houden.
Kortlontjelangsjaaltje-heb ik verzonnenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:15 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
Jij lijkt de namen zo uit je blousje te schudden.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
Kortlontjelangsjaaltje-heb ik verzonnen
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Kunnen ze dan naamplaatjes dragen? Ik kan ze echt niet uit elkaar houden.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:18 schreef enjoybram het volgende:
Ps Pearlbitch.... je mag samen met Dido en Eline in de jacuzzi... als je komt...
film het dan wel want ik moet ook geld verdienen...
Voor jou altijdquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:27 schreef Dottey het volgende:
[..]
Kan iemand Piet P. Peter N. in beschonken toestand you tubje weer hier wegzetten
Mag ik nu ook aan de beurt, lees eventueel mijn vorige post, je mag in de jacuzzi.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Voor jou altijd![]()
En mijn motto is: Wie zeurt krijgt een beurt.
Daarom speciaal voor Peter NOG een filmpje.![]()
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor jou altijd![]()
Peter heeft mij wel drie keer gevraagd of ik dat filmpje wou weghalen. De eerste keer kreeg hij NEE en als hij het dan de tweede en de derde keer vraagt wordt het zeuren. En mijn motto is: Wie zeurt krijgt een beurt.
Daarom speciaal voor Peter NOG een filmpje.![]()
Dank Uquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:44 schreef mootie het volgende:
Even voor Scrutinizer: San heeft een bordje macaroni.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |