Ja ik kan het wel weten maar weet Peter het, dat is de vraag.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat doe ik juist nu wel!!!Jij hoort dat gewoon te weten)
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:24 schreef tuinfluiter het volgende:
Angelique: Wie gaat de kindershow doen?
Alsido: Peter hoelang duurt jouw radioshow?
Peter N.: 2 , 3 uur dat kan makkelijk.
Alsido: Wanneer? Op de donderdag, je kan het nu nog zeggen, we zijn nou aan het indelen.
Peter N: Vrijdag , zaterdag , zondag, nou doe maar vrijdag en zaterdag.
Alsido: Dan doen we donderdag open podium.
Angelique: Doet al iemand showniews?
Peter N. : Johan doet shownieuws.
Alsido: En al iemand gevonden voor het weerbericht.
Angelique: Piet Paulusma?
Alsido: Een soort Piet Paulusma ja.
Peter N. : Als ik Piet Pauluma vraag wil hij best 1 keer per dag het weerbericht presenteren.
Angelique: Echt?
Peter N. : Ja ik ken Piet heel goed, Friesland he, Piet zegt niet zo gauw , ja dat doet die wel.
Chanel5, als ik het goed begrijp vraagt Dottey om het weg te halen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:30 schreef Chanel5 het volgende:
Daar is Fluiter in kei in![]()
Die spoort dat soort dingen in no time op.
Helemaal niet!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:31 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Chanel5, als ik het goed begrijp vraagt Dottey om het weg te halen.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:34 schreef Dottey het volgende:
Helemaal niet!
Zet hem maar weg... het filmpje is GEWELDIG
misschien dat Peter N er van leert niet stomdronken voor een camera te gaan "spelen" (maar dat zal wel weer niet)
Weg zetten of hier neer zetten?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:27 schreef Dottey het volgende:
Kan iemand Piet P. Peter N. in beschonken toestand you tubje weer hier wegzetten
Show Jaap is toch op de woensdag of gaat die nu naar de donderdag.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:32 schreef Dottey het volgende:
Dat de Jaap show van half zeven tot elf is op donderdag avond.. wankelt ook al volgens mij.
afgelopen keer verwonderd zitten kijken naar de show...
wegzetten... niet weghalenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:37 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
Weg zetten of hier neer zetten?
.
[..]
Show Jaap is toch op de woensdag of gaat die nu naar de donderdag.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:44 schreef Chanel5 het volgende:
Het lijken net kindjes in een grote speeltuin, ik wil op de wip, ooo daar is de schommel en drie tellen zitten ze in de draaimolen....
Ik wist het niet zeker, dorst er geen uitspraken over te doen, zij was dus van het water koken voor de macaroniquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:44 schreef mootie het volgende:
Even voor Scrutinizer: San heeft een borde macaroni.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:42 schreef Chanel5 het volgende:
Het werd idd rommelig Dot, beter er een heel item van maken met totale focus op Huissen. Dat het een lacherige vertoning werd, daargelaten.
Het a la minute verschuiven van de ontbijtshow vanochtend was ook weer zo iets.
En ergens is dat helemaal niet erg, tis ook leuk, maar leer van je fouten, denk eens na. Je wil internettv maken, probeer er ook een btje serieus mee bezig te zijn. Met dit niveau blijven de mensen weg i.p.v. dat je ze aantrekt en die hebben ze toch echt heel hard nodig.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:45 schreef Dottey het volgende:
[..]
jij hebt hem helemaal te pakken
![]()
De speeltuin..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |