Ik kijk er naar uit, echtquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:57 schreef Dottey het volgende:
Peters Parade
Peter's Project
Die gene die de leukste naam heeft verzonnen, (en heeft gemaild) is gelijk de eerste beste gast in zijn show.
Bram gaat nog even wat jingletjes in elkaar flanzen voor zijn show. bron Peter N
En ze was ook de leukste!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, Loes vond ook dat zij de leukste gast van allemaal was en die is, ondanks dat ze "de hele tijd al ontzettend moest plassen", bijna de helft van het programma te gast geweest.
En dat is ook gebeurd.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De schrijfster die zich na thuiskomst nog even op de chat kwam laten toejuichen![]()
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:54 schreef Toverheks het volgende:
Piepeltje Petertje doet net een oproep via stream, wie een hele leuke naam verzint voor
zijn radioprog. mag de 1e uitzending bijwonen.
Jij lijkt de namen zo uit je blousje te schudden.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:00 schreef Dottey het volgende:
Peters Parade
Peter's Project
welksjaaltjemoetikomshow
Kortlontjelangsjaaltje
Piepeltje Peter draait altijd *beter*
Niets is te dol show
Radio aan, Laat Peter maar gaan.
Kermisklanten
Peter draait door (show)
Danuntje
Peter in de ether
Peter piepshow
Kunnen ze dan naamplaatjes dragen? Ik kan ze echt niet uit elkaar houden.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:08 schreef Disana het volgende:
PeterN en Dennis Bax gaan vanavond stappen. Daartoe komt Dennis naar SV.
Bram spreekt je aan in het andere topic. Hij doet je een fantastisch aanbod.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kunnen ze dan naamplaatjes dragen? Ik kan ze echt niet uit elkaar houden.
Kortlontjelangsjaaltje-heb ik verzonnenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:15 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
Jij lijkt de namen zo uit je blousje te schudden.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
Kortlontjelangsjaaltje-heb ik verzonnen
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Kunnen ze dan naamplaatjes dragen? Ik kan ze echt niet uit elkaar houden.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:18 schreef enjoybram het volgende:
Ps Pearlbitch.... je mag samen met Dido en Eline in de jacuzzi... als je komt...
film het dan wel want ik moet ook geld verdienen...
Voor jou altijdquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:27 schreef Dottey het volgende:
[..]
Kan iemand Piet P. Peter N. in beschonken toestand you tubje weer hier wegzetten
Mag ik nu ook aan de beurt, lees eventueel mijn vorige post, je mag in de jacuzzi.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Voor jou altijd![]()
En mijn motto is: Wie zeurt krijgt een beurt.
Daarom speciaal voor Peter NOG een filmpje.![]()
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor jou altijd![]()
Peter heeft mij wel drie keer gevraagd of ik dat filmpje wou weghalen. De eerste keer kreeg hij NEE en als hij het dan de tweede en de derde keer vraagt wordt het zeuren. En mijn motto is: Wie zeurt krijgt een beurt.
Daarom speciaal voor Peter NOG een filmpje.![]()
Dank Uquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:44 schreef mootie het volgende:
Even voor Scrutinizer: San heeft een bordje macaroni.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |