abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 27 januari 2010 @ 23:27:07 #276
236264 crew  capricia
pi_77359681
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Krijg anders effe heel snel de kanker.
Jammer dat je dit schrijft. Er zat veel goeds in je argumentatie en je maakt zeker een punt.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_77359683
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:24 schreef Stuart het volgende:

[..]

Zo'n uitspraak had ik van jou niet verwacht Koos. Jammer
My bad.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:27:45 #278
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_77359709
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het is een administratieve aangelegenheid, houd het zo. Lukraak paspoorten uitdelen kun je Nederland net zo goed verwijten. Nu wil je Marokko laten sufferen voor een mislukte opvoeding (door ouders, staat en samenleving) gedurende ca. 20 jaar per boy, terwijl dat paspoortje in 5 minuten verkregen is. Neen.

²
A: Stop eerst met je quasi interessante engelse onzin.
B: Ouders heb je goed, de staat en samenleving heb je fout.
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:28:04 #279
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77359726
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zucht, zo bedoelde ik het niet. Ik had het over hoe de stap naar volwassenheid invloed heeft op je gedrag, en dat het te hopen is dat het ook zo werkt met de Marokkaantjes. Jij bent helaas het levende bewijs dat ook Nederlanders niet altijd volwassen weten te worden.
Ja projecteer het nu op mij.

Koos je bent goed bezig vandaag!
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_77359728
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat is wel te hopen. Ik zal niet ontkennen dat er problemen zijn met, met name, de Marokkaanse jeugd. Ik hoop dat hun ouders ook eens de hand in eigen boezem steken en tegen hun kroost zeggen: tot hier en niet verder. Wil je ooit aarden in dit land, dan zal je je aan moeten passen.

We hebben allemaal baldadige trekjes gehad in onze jeugd, maar wij ontgroeien dit gedrag naarmate we ouder worden. Het is te hopen dat de ettertjes dat ook doen.
Dat is zeker te hopen Koos.
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:28:50 #281
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_77359760
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:21 schreef KoosVogels het volgende:
Dat is wel te hopen. Ik zal niet ontkennen dat er problemen zijn met, met name, de Marokkaanse jeugd. Ik hoop dat hun ouders ook eens de hand in eigen boezem steken en tegen hun kroost zeggen: tot hier en niet verder. Wil je ooit aarden in dit land, dan zal je je aan moeten passen.

We hebben allemaal baldadige trekjes gehad in onze jeugd, maar wij ontgroeien dit gedrag naarmate we ouder worden. Het is te hopen dat de ettertjes dat ook doen.
Ik heb ook wel het eea op mn kerfstok, ondanks dat mn ouders me goed opgevoed hebben. Maar onder baldadigheid versta ik niet mensen beroven en intimideren en erger. Maar de criteria lijken steeds verder op te schuiven.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_77359769
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:24 schreef capricia het volgende:

[..]

Opmerkingen als 'je ben niet goed bij je hoofd' doet de rest van je betoog geen goed.
Ook al zou je 100 X gelijk hebben...
Laten we zeggen dat BB er alles aan doet om te trollen. Daar staat hij inmiddels om bekend. En ik ben inderdaad van mening dat iemand niet goed bij zijn hoofd is als zo iemand blijkbaar alleen maar 'rechten' heeft een geen enkele 'plicht'. Alle problemen moeten maar door Nederland worden opgelost en alles wat fout gaat is de schuld van Nederland. Van verantwoording willen we niets weten. Hou toch op, dat is krankzinnig gedrag en derhalve 'niet goed bij je hoofd'
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_77359778
Waarom praat iedereen nog altijd over vooroordelen?
Dat is het toch allang niet meer...
pi_77359783
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:26 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

kijk, dat kan als een doodsverwensing gezien worden. ik deed het wat braver.

jij moet je grote, gore, linkse bek houden als ik zeg dat ik het heb over de slechte marokkaan. niet de goedbedoelende zoals bsb. als je niet kunt lezen, dan moet je mij niet meer quoten. en als je mij kanker toewenst omdat je geen bron kunt vinden, dan spoor je niet. je bent voor mij een gore zak linkse stront.
Ik vroeg of jij complete families weg wilt sturen, in navolging van Wilders. Vervolgens krijg ik als antwoord dat jij families kent die allemaal crimineel zijn. Heel fijn, maar geen antwoord op mijn vraag.
  Moderator woensdag 27 januari 2010 @ 23:29:43 #285
236264 crew  capricia
pi_77359801
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:26 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

kijk, dat kan als een doodsverwensing gezien worden. ik deed het wat braver.

jij moet je grote, gore, linkse bek houden als ik zeg dat ik het heb over de slechte marokkaan. niet de goedbedoelende zoals bsb. als je niet kunt lezen, dan moet je mij niet meer quoten. en als je mij kanker toewenst omdat je geen bron kunt vinden, dan spoor je niet. je bent voor mij een gore zak linkse stront.
Ga je nou verder op het niveau van je tegenstander?
Ik schat jou wel hoger in, zeker qua argumentatie.
Het is jammer dat deze zeer interessante discussie van 2 kanten onstpoort.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_77359854
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:28 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Ja projecteer het nu op mij.

Koos je bent goed bezig vandaag!
Ik reageerde flauw omdat jij mijn hele post terzijde schuift en concludeert dat ik baldadigheid met criminaliteit vergelijk. Dat is niet het geval.
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:30:49 #287
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_77359862
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:26 schreef Stuart het volgende:
Marokko moet verantwoording nemen voor mensen die zijzelf claimen. Hou toch eens op met je gehuil man!
Leg mij eens uit waarom het meer een probleem van Marokko is dan van Nederland? Paspoort? Hebben ze allebei. Waar zijn de boys disabled geraakt? In Nederland. Is het redelijk om een ander land hiermee op te zadelen? Neen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:31:19 #288
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77359882
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:29 schreef capricia het volgende:

[..]

Ga je nou verder op het niveau van je tegenstander?
Ik schat jou wel hoger in, zeker qua argumentatie.
Het is jammer dat deze zeer interessante discussie van 2 kanten onstpoort.
ik liet me ff gaan na de kankerverwensing. mag ik. gvd?

daarnaast schreef ik het terwijl jullie allemaal korte antwoorden gaven op zijn bericht. dus het kwam wat later, maar wel recht vanuit het hart.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:32:45 #289
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77359949
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik reageerde flauw omdat jij mijn hele post terzijde schuift en concludeert dat ik baldadigheid met criminaliteit vergelijk. Dat is niet het geval.
Als je doelt op het feit dat kleine kut Marokkanen de "baldadigheid" ontgroeit als ze ouder worden, moet ik je helaas teleurstellen. Je ziet steeds vaker dat ze steeds dieper in de criminaliteit gaan zitten.

Jong geleerd is oud gedaan.
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_77360005
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:28 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Ik heb ook wel het eea op mn kerfstok, ondanks dat mn ouders me goed opgevoed hebben. Maar onder baldadigheid versta ik niet mensen beroven en intimideren en erger.
Ik evenmin. Maar ik denk dat we te maken hebben met twee type straatterroristen: de hopeloze gevallen die sowieso het criminele circuit niet meer uitkomen. En degenen die vooral etteren en geen zware criminaliteit beoefenen. Ik weet niet hoe, maar eigenlijk zouden die figuren op het rechte pad gezet moeten worden. Zoals ik zei, eigenlijk hoort dat vanuit jezelf te gebeuren. Maar wellicht hebben zij een duwtje in de rug nodig. Ik denk dat het met name de directe familie is die daarbij kan helpen. En geen theedrinkende burgemeester.
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:34:10 #291
13462 BansheeBoy
pi_77360015
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:27 schreef AchJa het volgende:
B: Ouders heb je goed, de staat en samenleving heb je fout.
Neen, ik zal deployen waarom:

Marokkaanse jeugd neemt autoriteit meestal alleen maar serieus als er sprake is van discipline en een goede kets op zijn tijd. Als een welse vader zijn zoon een slap verkoopt hoeft de boy in kwestie alleen maar 112 te bellen en voordat het gesprek wordt verbroken staan er al 4 politiebusjes voor de deur om de vader met goede bedoelingen een nachtje in de cel te laten bivakkeren.

Dan heb je ook nog zoiets als de kindertelefoon...

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_77360032
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Leg mij eens uit waarom het meer een probleem van Marokko is dan van Nederland? Paspoort? Hebben ze allebei. Waar zijn de boys disabled geraakt? In Nederland. Is het redelijk om een ander land hiermee op te zadelen? Neen.

²
Echt, bijster interessant zeg, dat je een paar woordjes Engels spreekt. Ben onder de indruk

Nee, jij leest niet goed (wat een verassing). Marokko neemt GEEN enkele verantwoordelijkheid en mensen (waaronder jij) vinden dat Nederland alle problemen maar moet oplossen en dat als er iets is fout gegaan het een probleem van Nederland is (en niet eens van de eigen Marokkaanse ouders). Hoe bedoel je laf en zwak

Het gaat erom door WIE zijn deze jongens zo geworden? Nou, wat dacht je van hun eigen Marokkaanse ouders die geen plichten kennen en alleen maar schreeuwen over rechten?

Is het redelijk om een land dat zoveel doet voor Marokkanen hiervoor te veroordelen? Ga toch weg. Marokko is een achterlijk land dat blijkbaar zelf niets kan en geen enkele verantwoording heeft. Een heel laf en slap land dus
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:34:38 #293
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_77360038
quote:

[..]

²
Maar dan kun je de redelijkheden van Marokko en Nederland tegen elkaar wegstrepen, het is ook niet redelijk om een 3de generatie met een Marokkaanse vader verplicht op te zadelen met een Marokkaans paspoort, waar hij nooit meer vanaf komt.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_77360093
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:31 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

daarnaast schreef ik het terwijl jullie allemaal korte antwoorden gaven op zijn bericht. dus het kwam wat later, maar wel recht vanuit het hart.
Jij was degene die begon met schelden. Ik boos, jij weer boos. En nu heb ik het zeker gedaan?
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:35:36 #295
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_77360094
quote:

[..]

²
Mwoah, ik heb wel een oplossing hoor, als het dan toch ons probleem is. Gegen die mauer!
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:37:24 #296
13462 BansheeBoy
pi_77360182
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:34 schreef Hukkie het volgende:
Maar dan kun je de redelijkheden van Marokko en Nederland tegen elkaar wegstrepen, het is ook niet redelijk om een 3de generatie met een Marokkaanse vader verplicht op te zadelen met een Marokkaans paspoort, waar hij nooit meer vanaf komt.
En dat vind ik een andere discussie. Marokko handelt hier uit eigen belang, vergeet niet dat er veel fast cash in Marokko wordt gepompt, dit is een strategische zet van Marokko om ook je externe volk te binden.

²
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:37:33 #297
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77360195
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik evenmin. Maar ik denk dat we te maken hebben met twee type straatterroristen: de hopeloze gevallen die sowieso het criminele circuit niet meer uitkomen. En degenen die vooral etteren en geen zware criminaliteit beoefenen. Ik weet niet hoe, maar eigenlijk zouden die figuren op het rechte pad gezet moeten worden. Zoals ik zei, eigenlijk hoort dat vanuit jezelf te gebeuren. Maar wellicht hebben zij een duwtje in de rug nodig. Ik denk dat het met name de directe familie is die daarbij kan helpen. En geen theedrinkende burgemeester.
ik ben dus juist diegene die ze een steuntje in de rug heeft willen geven, vroeger. daarom weet ik ook zoveel over die gasten en hun families. voordat je me weer kanker toewenst. ik wil nogmaals weten wat jouw bron is. ophouden met zielig janken zonder dat je weet waar je over lult.
  Moderator woensdag 27 januari 2010 @ 23:38:51 #298
236264 crew  capricia
pi_77360249
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:31 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ik reageerde ook vanuit user zijnde, en niet vanuit mijn blauwe kleur.
Ik acht jou hoger dan simpel onderbuik gevoel...maar dat geldt ook voor je tegenstander in deze discussie.

En dat je gewoon mens bent, dat snappen we allemaal
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_77360255
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En dat vind ik een andere discussie. Marokko handelt hier uit eigen belang, vergeet niet dat er veel fast cash in Marokko wordt gepompt, dit is een strategische zet van Marokko om ook je externe volk te binden.

²
Precies, Marokko doet alles alleen maar in het eigen belang. Het is een achterlijk land zonder verantwoording en zou derhalve wereldwijd genegeerd moeten worden om die reden. Ik heb nog nooit zo'n gelul gelezen over een land dat dwangmatig strooit met paspoorten. Een dictoriale tik

* Stuart gaat slapen. Het heeft geen zin om hierover door te gaan. Het niet nemen van verantwoording zal wel een Marokkaanse afwijking zijn ofzo
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:39:43 #300
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77360290
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij was degene die begon met schelden. Ik boos, jij weer boos. En nu heb ik het zeker gedaan?
en weer die slachtofferrol. ik vind je een eng ventje. kappen nou!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')