Jazeker, maar wat is de straf van betasten tijdens het uitgaan? Boete, taakstrafje? En de handhaving is er totaal niet. Geen vrouw doet volgens mij nog aangifte daarvan en als ze het wel zou doen wordt ze niet serieus genomen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:53 schreef McKillem het volgende:
[..]
Hoezo dan wat?
We hebben toch gewoon wetten hier. Denkkaders lijken me volstrekt irrelevant.
Hmm, dat ervaar ik niet als een compliment, maar toch bedankt he.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:57 schreef Henk-B het volgende:
Wat lijk jij erg veel op George Micheal op die foto van je!!
Zijn de kinderen van de kinderen van Marokko's toep nog steeds Marokko's troep?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat je je heel erg gaat vergissen, wat wil marokkomdoen? ze hebben hun vuilnis hier gedumpt, dat weten ze. willen ze ons tegenhouden de troep terug te dumpen? denk je echt dat dat fout gaat lopen? elk europees land heeft inmiddels te maken met deze 5e colonne. marokko moet ze straks terugnemen en weer in de rif stoppen.
je kan hem een keel doorsnijden en ook met kogels raken, maar zijn woorden zijn niet te vernietigen. 'allah weet het beter'. prima boek.
Sorry!quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:05 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Hmm, dat ervaar ik niet als een compliment, maar toch bedankt he.
Als iemand de rechtstaat verwerpt omdat zijn sprookjesboek hem andere normen, waarden en wetten voorschrijft moet hij hier in het beginsel al niet komen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Rechtlijnig denkend ben ik het met je eens. Maar als iemand bijv. de hele rechtsstaat verwerpt vanwege Islamitische of andere idealen, en die groep mensen wordt steeds groter, dan lijkt het me steeds moeilijker als samenleving om dat soort mensen in het 'burger'-model vast te houden en op die manier te straffen/belonen.
Vanuit het perspectief van die ander slaat het kant nog wal...en als samenleving bereik je er ook niets mee.
FF geloerd, maar idd...je ziet er goed uit!quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:05 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Hmm, dat ervaar ik niet als een compliment, maar toch bedankt he.
Ligt eraan hoe je het bekijkt aangezien Marokko zelf die keuze maakt. Zij 'dwingen' die mensen tot het hebben van een Marokkaans paspoort dus kiezen ze ook voor bepaalde verantwoordelijkheden. In die zin zou het mijns inziens nog steeds hun 'troep' zijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zijn de kinderen van de kinderen van Marokko's toep nog steeds Marokko's troep?Lastig verhaal, vrees ik.
Dan moet ik even op zoek. Maar konijnen? Inteelt? Dat valt toch wel mee, of zijn de importbruiden familie?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
bron? wat is dit voor flauwekul? moeders fokken als konijnen, inteelt gebroed. kijk naar de groeicijfers van moslims in nederland.
ik wil graag jouw bron hebben voor jouw verhaal.
ze hebben twee paspoorten, allah zij dank.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zijn de kinderen van de kinderen van Marokko's toep nog steeds Marokko's troep?Lastig verhaal, vrees ik.
Marokko is een land dat verantwoording moet nemen. Niet lukraak paspoorten uitdelen maar verder niet klaar staan voor deze mensen. Een laf land en de 'Nederlandse' Marokkanen zorgen voor veel problemen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Het blijft een Nederlands probleem. Het is zwaar onrechtvaardig om de kinderen die hier verpest zijn over te leveren aan het onschuldige en stable (inzake jeugdterreur) Marokko.²
kijk nou eens naar relatieve groeicijfers (cbs) en zoek nou maar eens jouw bron op.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan moet ik even op zoek. Maar konijnen? Inteelt? Dat valt toch wel mee, of zijn de importbruiden familie?
Dan ga je ervan uit dat Marokko die lui terug op gaat nemen als ze hier uitgezet worden. Lijkt mij meer een gevalletje van gescheiden afval.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt aangezien Marokko zelf die keuze maakt. Zij 'dwingen' die mensen tot het hebben van een Marokkaans paspoort dus kiezen ze ook voor bepaalde verantwoordelijkheden. In die zin zou het mijns inziens nog steeds hun 'troep' zijn
Wellicht, maar daar hebben de ingezetenen geen boodschap aan. Je kunt moeilijk mensen die nog nooit in Marokko hebben gewoond daarheen sturen. Hoezeer die ettertjes zich ook misdragen; Nederland blijft voor velen hun thuis.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt aangezien Marokko zelf die keuze maakt. Zij 'dwingen' die mensen tot het hebben van een Marokkaans paspoort dus kiezen ze ook voor bepaalde verantwoordelijkheden. In die zin zou het mijns inziens nog steeds hun 'troep' zijn
Het is een administratieve aangelegenheid, houd het zo. Lukraak paspoorten uitdelen kun je Nederland net zo goed verwijten. Nu wil je Marokko laten sufferen voor een mislukte opvoeding (door ouders, staat en samenleving) gedurende ca. 20 jaar per boy, terwijl dat paspoortje in 5 minuten verkregen is. Neen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:09 schreef Stuart het volgende:
Marokko is een land dat verantwoording moet nemen. Niet lukraak paspoorten uitdelen maar verder niet klaar staan voor deze mensen. Een laf land en de 'Nederlandse' Marokkanen zorgen voor veel problemen.
Datzelfde geldt voor de Nederlands ingezetenen. Marokko moet in dergelijke gevallen maar verantwoording nemen voor het strooien met paspoortenquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wellicht, maar daar hebben de ingezetenen geen boodschap aan. Je kunt moeilijk mensen die nog nooit in Marokko hebben gewoond daarheen sturen. Hoezeer die ettertjes zich ook misdragen; Nederland blijft voor velen hun thuis.
Jij bent ook voorstander van Wilders' plan om direct de complete familie terug te sturen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze hebben twee paspoorten, allah zij dank.
zal een grote verhuizing zijn, waar natuurlijk wat spullen gaan breken, maar het zal een mooi nieuw huis worden.
ophouden met dat inteelt-straattuig, anders worden deze woorden waarheid.
Ik heb een aanvulling op m'n post geschreven...quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:06 schreef McKillem het volgende:
[..]
Als iemand de rechtstaat verwerpt omdat zijn sprookjesboek hem andere normen, waarden en wetten voorschrijft moet hij hier in het beginsel al niet komen.
De beweging van het verhuizen naar een land waar je je eigenlijk helemaal niet in kan vinden heeft me vanaf het begin al geslagen als volstrekt onlogisch.
Ik ga met mijn haat tegen religie-driven regeringen ook niet verhuizen naar een land waar de wet van welk geloof dan ook de wet van de staat is. Dat zou echter exact hetzelfde zijn.
Precies dat is het probleem. Ze wordt door de politie weggestuurd want die vinden het overdreven en hebben geen zin om een rapportje op te maken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:04 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Jazeker, maar wat is de straf van betasten tijdens het uitgaan? Boete, taakstrafje? En de handhaving is er totaal niet. Geen vrouw doet volgens mij nog aangifte daarvan en als ze het wel zou doen wordt ze niet serieus genomen.
nee, het is geen nederlands probleem, het is een prp en pvda-probleem. die moeten het of gaan oplossen, of aftreden als partij. zoveel geld verspillen is echt het grootste schandaal ooit, en volgens mij strafbaar. en dan nog steeds positieve discriminatie toe willen passen is eigenlijk gelijk aan landverraad.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Het blijft een Nederlands probleem. Het is zwaar onrechtvaardig om de kinderen die hier verpest zijn over te leveren aan het onschuldige en stable (inzake jeugdterreur) Marokko.²
Natuurlijk willen ze dat niet. Maar waarom blijft dat land dan dwangmatig paspoortjes uitdelen? Moet zo'n land nog serieus genomen wordenquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:10 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Dan ga je ervan uit dat Marokko die lui terug op gaat nemen als ze hier uitgezet worden. Lijkt mij meer een gevalletje van gescheiden afval.
Ik val jou dan ook niet aan mocht je dat denken. Ik reageer op het verhaal.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Daar heb ik ook gepost, sinds vanmiddag al!
En mijn boodschap is helemaal niet dat we als NL ons maar aan moeten passen.
Maar wel dat je met een eventuele straf graag het maximale bereikt: Namelijk dat iemand er ook van leert!
Anders kun je iemand voor een overval die 5 jaar gekregen heeft en het nogmaals zou doen meteen maar levenslang geven...en dat willen we nou juist niet in NL.
Aan een straf zitten meerdere kanten: boetedoening naar het slachtoffer en naar de maatschappij, leren van wat je fout gedaan hebt en zelf inzicht krijgen in je fouten. Allemaal onderdelen van ons strafrecht..het is niet voor niets dat iemand met spijt een lagere straf krijgt dan een gewetensloze moordenaar.
Maar ik ben wel erg jaren 70 hier op fok, dat begrijp ik erg goed...dus je inbreng is welkom hoor!
(Kun jij je voorstellen dan ik mod op de AEX ben...)
Mwoah, ook Nederlanders die al meerdere generaties in het buitenland wonen hebben recht op een Nederlands paspoort. Verschil is dat wij niemand dwingen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Datzelfde geldt voor de Nederlands ingezetenen. Marokko moet in dergelijke gevallen maar verantwoording nemen voor het strooien met paspoorten
jij hoeft je geen zorgen te maken. er zullen wel wat criminele neefjes verdwijnen naar marokko.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is een administratieve aangelegenheid, houd het zo. Nu wil je Marokko laten sufferen voor een mislukte opvoeding (door ouders, staat en samenleving) gedurende ca. 20 jaar per boy, terwijl dat paspoortje in 5 minuten verkregen is. Neen.²
Ze hebben wel Marokkaanse paspoorten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |