abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77359150
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het is een administratieve aangelegenheid, houd het zo. Nu wil je Marokko laten sufferen voor een mislukte opvoeding (door ouders, staat en samenleving) gedurende ca. 20 jaar per boy, terwijl dat paspoortje in 5 minuten verkregen is. Neen.

²
Dan moet dat land niet op zo'n achterlijk dwangmatige manier paspoortjes blijven uitdelen. Het is volledig irrelevant hoelang het verstrekken van een dergelijk document duurt. Zij kiezen daarvoor. Een bewuste keuze. Dan ook de daarbij behorende verantwoording nemen en anders ben je een achterlijk kutland
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_77359224
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mwoah, ook Nederlanders die al meerdere generaties in het buitenland wonen hebben recht op een Nederlands paspoort. Verschil is dat wij niemand dwingen.
Dat is een groot verschil. Marokko dwingt niet alleen maar maakt die keuze tot dwang ZELF. Zij willen het zo en als dat dan maar zo moet dan ben ik van mening dat zoiets niet vrijblijvend kan gebeuren. Verantwoording nemen en anders zo'n land nergens meer serieus in nemen.
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:16:28 #253
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77359232
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij bent ook voorstander van Wilders' plan om direct de complete familie terug te sturen?
ik heb gewerkt met marokkanen. ik weet dat hele families corrupt en ronduit crimineel zijn. wat weet jij eigenlijk met je eeuwige roze bril. en ik wacht nog steeds op jouw bron.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  Moderator woensdag 27 januari 2010 @ 23:17:36 #254
236264 crew  capricia
pi_77359271
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:13 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik val jou dan ook niet aan mocht je dat denken. Ik reageer op het verhaal.
Graag zelfs (dat reageren dan..), want het onderwerp is wel een heftig en belangrijk onderwerp...
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_77359291
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:16 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik heb gewerkt met marokkanen. ik weet dat hele families corrupt en ronduit crimineel zijn. wat weet jij eigenlijk met je eeuwige roze bril. en ik wacht nog steeds op jouw bron.
Laat ik het anders zeggen, ik ben in mijn hele leven nog nooit een niet-criminele Marokkaan tegengekomen
pi_77359292
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:16 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ik vind het nogal frappant dat jij vanuit je eigen belevingswereld een complete bevolkingsgroep weg kan drukken als crimineel en corrupt. Dat slaat natuurlijk nergens op.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_77359297
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wellicht, maar daar hebben de ingezetenen geen boodschap aan. Je kunt moeilijk mensen die nog nooit in Marokko hebben gewoond daarheen sturen. Hoezeer die ettertjes zich ook misdragen; Nederland blijft voor velen hun thuis.
Dan wordt het tijd dat ze zich gaan gedragen. Ik neem toch aan dat zelfs zij aan hun toekomst denken. Of willen ze niet ook gewoon werken, een huis en een gezin hebben?
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:18:39 #258
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_77359319
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:14 schreef Stuart het volgende:
Dan moet dat land niet op zo'n achterlijk dwangmatige manier paspoortjes blijven uitdelen. Het is volledig irrelevant hoelang het verstrekken van een dergelijk document duurt. Zij kiezen daarvoor. Een bewuste keuze. Dan ook de daarbij behorende verantwoording nemen en anders ben je een achterlijk kutland
Ik vind het toch wel zwaarder wegen hoor:

Datgene waar je Marokko van beschuldigd geldt net zo makkelijk voor Nederland. "Lukraak paspoorten uitdelen" zoals jij dat noemt plus de gefaalde opvoeding van dergelijke boys. Nederland verdient het meer om punished te worden. Ja.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:19:12 #259
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77359341
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik vind het nogal frappant dat jij vanuit je eigen belevingswereld een complete bevolkingsgroep weg kan drukken als crimineel en corrupt. Dat slaat natuurlijk nergens op.
Oow wacht doe mijn belevingswereld er dan maar bij, dan kom je al op 2!
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:19:22 #260
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_77359352
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:12 schreef capricia het volgende:
-verhaal-

Ik verwacht van mijn politiek partij dat ie een toekomst visie heeft van hoe het hier in Nederland zou moeten worden...en daar horen nieuwe Nederlanders ook bij. Tenzij ze het tegendeel bewezen hebben.
En toch staat hij in zijn denken over burgerschap en vrijheid van meningsuiting zover van ons vandaan.
Eens, en dan ervan uitgaande dat die toekomst is dat we hier met zn allen gebroederlijk samenleven (of alle allochtonen eruit, dat kan ook natuurlijk). Maar het lijkt me essentieel dat men aangeeft hoe dat precies bereikt moet gaan worden.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_77359386
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:18 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Datgene waar je Marokko van beschuldigd geldt net zo makkelijk voor Nederland. "Lukraak paspoorten uitdelen" zoals jij dat noemt plus de gefaalde opvoeding van dergelijke boys. Nederland verdient het meer om punished te worden. Ja.

²
Je bent niet goed in je hoofd jij maar ik begrijp wel dat je als Marokkaan een land als Marokko tegen elke prijs verdedigd hoor. Nederland dwingt mensen niet tot het dragen van hun paspoort en Nederland neemt verantwoordelijkheid van mensen met die nationaliteit. Iets wat je van het laffe Marokko niet kunt zeggen. Feitelijk is de waarde van een Marokkaans paspoort dus 0

Net zoiets als het halen van je rijbewijs in Legoland of een paspoort uit de Efteling. Geen enkele waarde aangezien het lukraak wordt uitgedeeld zonder dat daar enige verantwoording of verplichting uit voortvloeit van de verstrekker

En over de opvoeding. Wie heeft die gasten opgevoed? De Nederlandse regering of de Marokkaanse ouders? Ik word zo schijtziek van Marokkanen die de schuld altijd maar aan een ander willen geven
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:21:12 #262
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77359442
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

dat doe ik dan ook niet jankbuil. ga allahverdomme eens leren lezen. ik heb het over het overvloedige uitschot.

zielige kutlijer.
pi_77359453
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het is een administratieve aangelegenheid, houd het zo. Lukraak paspoorten uitdelen kun je Nederland net zo goed verwijten. Nu wil je Marokko laten sufferen voor een mislukte opvoeding (door ouders, staat en samenleving) gedurende ca. 20 jaar per boy, terwijl dat paspoortje in 5 minuten verkregen is. Neen.

²
Mijn opvoeding hebben mijn ouders gewoon zelf gedaan, is geen staat of samenleving aan te pas gekomen, en ik denk dat daar ook een groot deel van het probleem ligt. Veel van de allochtone ouders schuiven het opvoeden van zich af op de maatschappij ipv dat ze het zelf doen. Hoe zou dat komen? Luiheid?
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:21:41 #264
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_77359457
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:18 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Nederland hoeft die boys niet op te voeden, dat moeten de ouders in de eerste plaats doen. En de koning van Marokko vindt schijnbaar nog altijd dat het ook zijn boys zijn.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_77359458
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dan wordt het tijd dat ze zich gaan gedragen. Ik neem toch aan dat zelfs zij aan hun toekomst denken. Of willen ze niet ook gewoon werken, een huis en een gezin hebben?
Dat is wel te hopen. Ik zal niet ontkennen dat er problemen zijn met, met name, de Marokkaanse jeugd. Ik hoop dat hun ouders ook eens de hand in eigen boezem steken en tegen hun kroost zeggen: tot hier en niet verder. Wil je ooit aarden in dit land, dan zal je je aan moeten passen.

We hebben allemaal baldadige trekjes gehad in onze jeugd, maar wij ontgroeien dit gedrag naarmate we ouder worden. Het is te hopen dat de ettertjes dat ook doen.
pi_77359496
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:21 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dat doe ik dan ook niet jankbuil. ga allahverdomme eens leren lezen. ik heb het over het overvloedige uitschot.

zielige kutlijer.
edit
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:22:58 #267
13462 BansheeBoy
pi_77359504
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:20 schreef Stuart het volgende:
Net zoiets als het halen van je rijbewijs in Legoland of een paspoort uit de Efteling. Geen enkele waarde aangezien het lukraak wordt uitgedeeld zonder dat daar enige verantwoording of verplichting uit voortvloeit van de verstrekker
En toch wil je het meer waarde geven? Heeft Marokko gefaald in de endorsment van die boys? Nee toch, is toch zwaar onrechtvaardig om Marokko daar mee op te zadelen?

En wat dacht je van het menselijke human rights aspect? Wat moeten ze daar gaan doen om in levensonderhoud te voorzien?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:23:12 #268
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77359521
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat is wel te hopen. Ik zal niet ontkennen dat er problemen zijn met, met name, de Marokkaanse jeugd. Ik hoop dat hun ouders ook eens de hand in eigen boezem steken en tegen hun kroost zeggen: tot hier en niet verder. Wil je ooit aarden in dit land, dan zal je je aan moeten passen.

We hebben allemaal baldadige trekjes gehad in onze jeugd, maar wij ontgroeien dit gedrag naarmate we ouder worden. Het is te hopen dat de ettertjes dat ook doen.
Crimineel gedrag met baldadige trekjes vergelijken!
  Moderator woensdag 27 januari 2010 @ 23:24:06 #269
236264 crew  capricia
pi_77359555
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:20 schreef Stuart het volgende:

[..]

Je bent niet goed in je hoofd jij maar ik begrijp wel dat je als Marokkaan een land als Marokko tegen elke prijs verdedigd hoor. Nederland dwingt mensen niet tot het dragen van hun paspoort en Nederland neemt verantwoordelijkheid van mensen met die nationaliteit. Iets wat je van het laffe Marokko niet kunt zeggen. Feitelijk is de waarde van een Marokkaans paspoort dus 0

Opmerkingen als 'je ben niet goed bij je hoofd' doet de rest van je betoog geen goed.
Ook al zou je 100 X gelijk hebben...
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_77359560
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Krijg anders effe heel snel de kanker.
Zo'n uitspraak had ik van jou niet verwacht Koos. Jammer
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:25:14 #271
13462 BansheeBoy
pi_77359608
quote:
Kom Koos, dat heb jij niet nodig. Of is je account gehackt?

²
pi_77359653
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En toch wil je het meer waarde geven? Heeft Marokko gefaald in de endorsment van die boys? Nee toch, is toch zwaar onrechtvaardig om Marokko daar mee op te zadelen?

En wat dacht je van het menselijke human rights aspect? Wat moeten ze daar gaan doen om in levensonderhoud te voorzien?

²
Neem eens verantwoording Marokko, is wat ik dan denk. Leg je problemen niet neer bij een ander. Hij zal mij een zorg zijn wat die mensen daar moeten doen voor hun levensonderhoud. Het is niet ons probleem. Nederland doet al meer dan genoeg om dat soort gezeik van anderen op te lossen. En je onnodige Engelse termen maken totaal geen indruk op me trouwens.

Marokko moet verantwoording nemen voor mensen die zijzelf claimen. Hou toch eens op met je gehuil man!
pi_77359654
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 23:23 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Crimineel gedrag met baldadige trekjes vergelijken!
Zucht, zo bedoelde ik het niet. Ik had het over hoe de stap naar volwassenheid invloed heeft op je gedrag, en dat het te hopen is dat het ook zo werkt met de Marokkaantjes. Jij bent helaas het levende bewijs dat ook Nederlanders niet altijd volwassen weten te worden.
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:26:34 #274
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77359659
quote:

[..]

kijk, dat kan als een doodsverwensing gezien worden. ik deed het wat braver.

jij moet je grote, gore, linkse bek houden als ik zeg dat ik het heb over de slechte marokkaan. niet de goedbedoelende zoals bsb. als je niet kunt lezen, dan moet je mij niet meer quoten. en als je mij kanker toewenst omdat je geen bron kunt vinden, dan spoor je niet. je bent voor mij een gore zak linkse stront.
  woensdag 27 januari 2010 @ 23:26:49 #275
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77359670
Koos is even de weg kwijt!

Krijg je ervan als je alsmaar linksaf gaat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')