abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 januari 2010 @ 23:28:45 #1
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_77123095
Gebruik een synoniem voor de merken. Dit op verzoek van Klonk en BrandX.
Nike - N1ke
Adidas - Adipas

Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op Dealextreme
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's
Nederlandstalige site waarop nog veel meer vragen beantwoord worden

http://www.focalprice.com

http://www.kaidomain.com

http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)

http://www.budgetgadgets.com

http://www.mymemory.co.uk

http://www.popbuying.com webshop van jack-peng (nieuwe url, oude url was: http://www.dealperfect.com )

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat �0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

Om de status van je pakket met tracking nummer te bekijken kan je het volgende doen:
http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp en je order invullen. Als er staat dat je pakketje hong kong heeft verlaten, is hij mogelijk al in Nederland. Om de status binnen Nederland te achterhalen doe je het volgende:
058 2 333 333 bellen. Doe niks voor Nederlands, 1 voor pakketten en 4 voor overige vragen. Dan zeg je dat er een pakketje is verstuurd vanuit Hong Kong en dat je wilt kijken of het al in Nederland is. Je geeft je : RB(kan verschillen)***************HK traceernummer. Deze checkt de medewerker. Als het pakketje in Nederland is binnengekomen vertelt de medewerkster het je legt zij/hij uit dat hij wordt omgenummerd en dan weet je waar hij is.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
Het versturen is niet gratis, maar is verrekend met de prijs van het product. Je betaald dus wel verzendkosten, maar ze laten het niet zien. Hierom moet je bij taobao orders wel altijd verzendkosten betalen. Dus ook als je een varkentje koopt.

V: Wat is i-legaal in Nederland?
A: Wapens en alles wat op wapens lijkt. Boksbeugels zijn dus af te raden om te kopen, evenals BB-guns. Ook aanstekers en wii-controllers in de vorm van een wapen (pistool) raden wij af om te bestellen. Sommigen krijgen het zonder problemen Nederland in, anderen weer niet. Ben je er niet zeker van of je product legaal is in NL? Vraag het hier even. Beter vragen dan risico lopen.
Voor meer informatie over (nep)wapens:
http://www.justitie.nl/on(...)it/wapens/nepwapens/

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS)(EMS is niet beschikbaar in Nederland), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is, kijk ook hier even naar:

Dit zijn 2 tabellen waarbij je de belasting kunt berekenen wat je eventueel zou moeten betalen mocht je pakje ertussen uit gepakt worden!

Let op!
Douanerechten (zoals invoerrecht) berekent u bijna altijd over de waarde van de goederen. De waarde van de goederen is de waarde inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de grens van Nederland.
De omzetbelasting berekend u over de waarde van de goederen (waarde inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de plaats van bestemming) plus de douanerechten.
quote:
Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.

Voorbeeld:

We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting

Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80

Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =

¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Aangezien RacerDKB helaas niet meer netjes het lijstje met vorige topics bij werkt, kan je, als je aardig bent, het nieuwe topic toevoegen in de topiclijst op de wiki. Klik daarvoor bovenaan de wiki-pagina op bewerken. Mocht dit te eng zijn, is er (soms) wel een andere user die dit voor je doet.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten van Taobao (Let op, deze pagina is in het chinees, gebruik een vertaler!) aan kunt vragen aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan leveren. Je kunt hem via Mail bereiken, dealperfectcs01@gmail.com, of zijn collega; Rachel via dealperfectcs02@live.cn of mail, dealperfectcs02@gmail.com . Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Lange termijn:

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
[61] | [62] | [63] | [64] | [65] | [66] | [67] | [68] | [69] | [70] | [71] | [72] | [73] | [74] | [75] |
[76] | [77] | [78] | [79] | [80] | [81] | [82] | [83] | [84] | [85] | [86] |

Nieuwe reeks:

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49]

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Als voorbeeld hoe wel en hoe niet gesproken kan worden over nepspul:

Het gaat er vooral om het niet te benoemen naar de merknamen waar het namaak van is. Dat continue doen leg je de nadruk op het namaak van het originele merk.

Dus (een stom) voorbeeld: ik heb nep nike's gezien die lijken 100% op de echte, niet te onderscheiden
of
ik heb naik schoenen besteld, check: {linkje} of {img}

In het tweede geval laat je in het midden dat het nep/namaak is

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in: [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen of afkraken natuurlijk

Mochten jullie nog kritiek op of aanmerkingen hebben dan kun je dat in DX topics doorstart melden dan houden we alles lekker centraal.

En om jullie blij te maken, we zijn achter de schermen bezig met leuke ideetjes uit te werken, maar dat is allemaal nog in een beginnend stadium, tot die tijd veel plezier enne hou het gezellig.

Handig:
DP = www.Dealperfect.com
DX = www.dealextreme.com
FP = www.focalprice.com
BG = www.budgetgadgets.com
KD = www.kaidomain.com

Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

Hoi
  donderdag 21 januari 2010 @ 23:29:26 #2
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_77123135
Heb al TopicReport gedaan voor verkeerde nummer.

Trouwens echt lame dat die titel zo kort moet zijn :p

[ Bericht 40% gewijzigd door Unreal88 op 21-01-2010 23:36:29 ]
Hoi
pi_77123138
Fipo?!
pi_77123148
Hebbes!
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_77123161
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 23:29 schreef GoodFella275 het volgende:
Fipo?!
Nee
pi_77123193
NAV vorige topic:
owww. heb je geen verbatim voor nodig hoor
ben blij dat ik een ps3 heb met spellen die je moet kopen!
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
pi_77123198
TerugVindPakket!

(DUURTLANG)
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_77123225
Kan iemand mij misschien helpen met pbpurchase (Het uitleggen)
  donderdag 21 januari 2010 @ 23:31:09 #9
286804 NietOpHetIjs
NIET OP HET IJS KOMEN
pi_77123227
Best leuk die dvd'tjes op tt en tb, maar waarom komen die chinezen niet op het idee om zo'n box met 20 topfilms uit te brengen ofzo. Elke keer die verzendkosten is verlept en die boxen van bv series of muziek zijn altijd redelijk goedkoop.
het is nog niet stevig genoeg denk ik zo
  donderdag 21 januari 2010 @ 23:33:03 #10
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_77123318
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 23:31 schreef ringomanic het volgende:
Kan iemand mij misschien helpen met pbpurchase (Het uitleggen)
http://www.pbpurchase.com/ Hier staat alles wat je moet weten, het wordt dan eerst bij Jack bezorgd en gaat dan naar jou toe. Het goedkoopste is om Jack te mailen (popbuying@gmail.com), en hem de linkjes van de artikelen die je zoekt te geven.
Hoi
pi_77123370
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 23:33 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

http://www.pbpurchase.com/ Hier staat alles wat je moet weten, het wordt dan eerst bij Jack bezorgd en gaat dan naar jou toe. Het goedkoopste is om Jack te mailen (popbuying@gmail.com), en hem de linkjes van de artikelen die je zoekt te geven.
Oke bedankt , ik ga morgen even kijken!

Hopen dat focalprice het weer snel doet want ik moet snel wat bestellen
  donderdag 21 januari 2010 @ 23:37:38 #12
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_77123501
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 23:34 schreef ringomanic het volgende:

[..]

Oke bedankt , ik ga morgen even kijken!

Hopen dat focalprice het weer snel doet want ik moet snel wat bestellen
Same here, wil een koptelefoon bestellen en nog wat meer.. Eerst moet ik zo lang wachten op paypal op mn geld, is het geld er eindelijk gaat FocalPrice down
Hoi
pi_77124187
je kan toch gewoon je bankrekening koppelen?
dan heb je geen last van dat je geld moet storten bij paypal
pi_77124411
en een tvptje!
pi_77124436
tvp.
tevens mijn pakketje doet er lang over !
pi_77124439
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 23:29 schreef GoodFella275 het volgende:
Fipo?!
waarom zou je?
pi_77124527
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 00:02 schreef mug89 het volgende:

[..]

waarom zou je?
waarom zou hij niet ?
  vrijdag 22 januari 2010 @ 00:04:46 #18
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_77124541
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 23:55 schreef G-NiLES het volgende:
je kan toch gewoon je bankrekening koppelen?
dan heb je geen last van dat je geld moet storten bij paypal
Dat werkt niet bij Jack want die wil directe betaling ofzo..
Hoi
pi_77124763
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 00:04 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Dat werkt niet bij Jack want die wil directe betaling ofzo..
Hmm, da's een nadeel. Ik wou me er juist in verdiepen maar om nou telkens geld op m'n paypal rekening te storten, kweenie.
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_77124792
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 00:04 schreef lawlhalla het volgende:

[..]

waarom zou hij niet ?
he, ik vroeg t t eerst
  vrijdag 22 januari 2010 @ 00:13:11 #21
274079 Wesleyz
Hyves Slutje Voor Jou
pi_77124820
Is de kans groot dat als mijn pakketje vorige week vrijdag verstuurd is, dat hij dan nog deze week aankomt ?
Ze noemen me Wesley,
Hoi
pi_77124832
Snel een tvp. Dit topic is zo weel vol ofzo.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 00:13:59 #23
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_77124845
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 00:11 schreef renwan het volgende:

[..]

Hmm, da's een nadeel. Ik wou me er juist in verdiepen maar om nou telkens geld op m'n paypal rekening te storten, kweenie.
quote:
Beste X,

Bedankt dat u contact heeft opgenomen met PayPal in verband met uw vraag.

Het kan inderdaad voorkomen dat bepaalde websites geen Echeck accepteren.
De verkoper kan dit dan zelf instellen op zijn PayPal rekening en dit op
zijn site vermelden. PayPal zal dit verzoek dan ook honoreren.

Een bankbetaling brengt namelijk het risico met zich mee dat er een Echeck
kan worden uitgeschreven (Echecks kunnen niet uitgeschreven worden bij
credit card- en PayPal saldo betalingen). Mocht een Echeck worden
uitgeschreven, dan zou de verkoper langer op zijn geld moeten wachten omdat
de verwerking van een Echeck tijd met zich meebrengt, en dit is een risico
wat sommige verkopers niet willen nemen en daarom vragen om een directe
betaling.

Ook kan het zijn dat een verkoper beter gedekt is indien hij zijn
betalingen ontvangt via een credit card. Dit is vooral in landen zoals
Amerika het geval, waar credit card betalingen een extra dekking hebben.

Mocht u toch de verkoper alleen via de bank willen/kunnen betalen, dan wil
ik u adviseren om contact met hem op te nemen. Wellicht wil hij voor deze
keer een eenmalige bankbetaling ontvangen.

Mocht u verdere hulp nodig hebben, laat het dan alstublieft weten.

Met vriendelijke groet,
x
European Services PayPal, een eBay-onderneming
Even Jack vragen dus of hij het anders kan doen.. Maar dan alsnog zal hij pas verzenden als het geld écht binnen is denk ik..
Hoi
pi_77128885
tvp
pi_77128897
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 00:13 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

[..]

Even Jack vragen dus of hij het anders kan doen.. Maar dan alsnog zal hij pas verzenden als het geld écht binnen is denk ik..
Als je je bankrekening koppelt kan je gewoon ermee aan Jack betalen... is geen E-check wat je dan doet.

Alleen als je een paar honderd euro hebt uitgegeven dan krijg je op een gegeven moment standaard alleen de mogelijkheid voor E-check... na een paar dagen(als die paar honderd euro op Paypal's rekening staat) dan kan je gewoon weer directe betalingen doen.
pi_77129392
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 00:13 schreef Wesleyz het volgende:
Is de kans groot dat als mijn pakketje vorige week vrijdag verstuurd is, dat hij dan nog deze week aankomt ?
Als het een pakje met tracking number was en de tracking stond vorige week op "The item (RT0...HK) left Hong Kong for its destination on ...-Jan-2010"... ja. Anders... neen.
jaja, en azo...
pi_77130025
Yeah Focalprice doet het weer
Hopen dat mijn pakketje snel binnenkomt die ik de 12e besteld had (1e keer dat ik bestelde moest ik bijna 2 maanden wachten )
Mijn 2e daarin tegen was er in 10 dagen.
Snel nog 2 extra Ipot oortjes gekocht, hopen dat deze dezelfde kwaliteit zijn als de vorige die ik gekocht heb.
Ik ga zo even kijken bij pbpurchase en dan bestellen bij Jack
  vrijdag 22 januari 2010 @ 09:25:07 #28
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_77130156
nog steeds de ipoot van jack niet binnen met de MD52's
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  vrijdag 22 januari 2010 @ 09:26:43 #29
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_77130187
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 09:17 schreef ringomanic het volgende:
Yeah Focalprice doet het weer
Hopen dat mijn pakketje snel binnenkomt die ik de 12e besteld had (1e keer dat ik bestelde moest ik bijna 2 maanden wachten )
Mijn 2e daarin tegen was er in 10 dagen.
Snel nog 2 extra Ipot oortjes gekocht, hopen dat deze dezelfde kwaliteit zijn als de vorige die ik gekocht heb.
Ik ga zo even kijken bij pbpurchase en dan bestellen bij Jack
HK post is zo raar Pakketje op dezelfde dag bij Jack weg, dezelfde dag "shipped bij HK post" maar in nederland zit dr weer halve week tussen dat ze aankomen De ene heeft vast een ander vliegtuig gepakt
Met kerst deden ze echt 2 maanden over pakketjes nu .. 10/15 dagen ofzo?
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_77130203
Zo, net bij DX een screenprotector voor m'n Touch HD besteld
Welkom vader renwan ^O^
pi_77130463
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 09:26 schreef tokko1 het volgende:

[..]

HK post is zo raar Pakketje op dezelfde dag bij Jack weg, dezelfde dag "shipped bij HK post" maar in nederland zit dr weer halve week tussen dat ze aankomen De ene heeft vast een ander vliegtuig gepakt
Met kerst deden ze echt 2 maanden over pakketjes nu .. 10/15 dagen ofzo?
Had het pakketje in augustus besteld dus was geen drukke periode....
Maarja, je moet toch wat over hebben voor die prijs

Heeft iemand trouwens enig idee waarom je geen siliconen hoesjes voor de HTC Touch Diamond 2 kan bestellen ....
Kan ze nergens vinden in de chinese webshops, en op nederlandse en amerikaanse sites zijn ze zo duur
  vrijdag 22 januari 2010 @ 09:47:24 #32
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_77130612
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 09:40 schreef ringomanic het volgende:

[..]

Had het pakketje in augustus besteld dus was geen drukke periode....
Maarja, je moet toch wat over hebben voor die prijs

Heeft iemand trouwens enig idee waarom je geen siliconen hoesjes voor de HTC Touch Diamond 2 kan bestellen ....
Kan ze nergens vinden in de chinese webshops, en op nederlandse en amerikaanse sites zijn ze zo duur
Ik zou even contact opnemen met Jack, kijken wat die voor je kan regelen.
Als ze een product niet hebben kan je altijd even mailen zei hij
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_77130826
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 09:47 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ik zou even contact opnemen met Jack, kijken wat die voor je kan regelen.
Als ze een product niet hebben kan je altijd even mailen zei hij
Oke, ga ik doen
Hopen dat hij het voor mij kan regelen want ik heb nu zo een hoesje:

En dat is behoorlijk dik en als je gebeld word moet hem eerst nog openen, met een siliconen hoesje niet en het is minder dik..
pi_77130880
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 09:40 schreef ringomanic het volgende:

[..]
Heb je al eens op ebay gekeken?
jaja, en azo...
  vrijdag 22 januari 2010 @ 09:59:57 #35
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_77130932
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 07:29 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Als je je bankrekening koppelt kan je gewoon ermee aan Jack betalen... is geen E-check wat je dan doet.

Alleen als je een paar honderd euro hebt uitgegeven dan krijg je op een gegeven moment standaard alleen de mogelijkheid voor E-check... na een paar dagen(als die paar honderd euro op Paypal's rekening staat) dan kan je gewoon weer directe betalingen doen.
Nee, een directe betaling kan alleen vanaf saldo of Creditcard (bij mij), er staat wel bankrekening koppelen maar dan ga je naar Creditcard koppelen
quote:
Unreal88 zegt (10:00):
*Hi, can you tell me what is the best in ear earphone available now?
sales1@kanen.net.cn (E-mailadres niet bevestigd) zegt (10:03):
*How many pcs you need
Unreal88 zegt (10:04):
*I will buy them from my retailer but he does not know what is the best headphone..
sales1@kanen.net.cn (E-mailadres niet bevestigd) zegt (10:04):
*KM928
KM928 it is, bestel ik zo bij FocalPrice

[ Bericht 11% gewijzigd door Unreal88 op 22-01-2010 10:17:09 ]
Hoi
pi_77132152
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 09:58 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Heb je al eens op ebay gekeken?
Nee nog niet
Maar heb nu al een mail gestuurd, ik wacht even af en bestel anders op Ebay bedankt !
  vrijdag 22 januari 2010 @ 10:50:50 #37
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_77132439
Is het druk bij de Hong Kong post ofzo? Zendingen van Hong Kong zijn langer onderweg dan gebruikelijk...
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_77132482
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:50 schreef R2cksson het volgende:
Is het druk bij de Hong Kong post ofzo? Zendingen van Hong Kong zijn langer onderweg dan gebruikelijk...
Misschien nog veel pakketjes die vlak voor of tijdens de kerst bestelt zijn..
Ik hoop echt dat ik vandaag mijn pakketje binnenkrijg van Focalprice
  vrijdag 22 januari 2010 @ 10:56:08 #39
39510 R2cksson
pi_77132627
Ja ik meende al dat het te maken had met het aankomende Chinese nieuwjaar... Irritant, want ik heb nog zo'n $200 aan spullen die ook weer moeten worden doorverkocht en de lui zitten dus te wachten...
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_77132678
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:56 schreef R2cksson het volgende:
Ja ik meende al dat het te maken had met het aankomende Chinese nieuwjaar... Irritant, want ik heb nog zo'n $200 aan spullen die ook weer moeten worden doorverkocht en de lui zitten dus te wachten...
Das wel balen,
Heb je geen track&trace code (of hoe dat ook heet) gekregen ?
  vrijdag 22 januari 2010 @ 11:03:45 #41
39510 R2cksson
pi_77132858
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:57 schreef ringomanic het volgende:

[..]

Das wel balen,
Heb je geen track&trace code (of hoe dat ook heet) gekregen ?
Jawel, maar het zijn allemaal losse zendingen. Varieert van 40 tot 80 dollar per zending. En ze worden ook wel optijd verzonden, maar dan liggen ze nogal lang bij de Hong Kong post te wachten. Een zending die op 11 januari is verzonden werd pas op 16 januari door de Hong Kong post op het vliegtuig gezet.

En het gezeik is dat ik niet te grote bestellingen in 1x kan doen ivm de douane, anders maakte ik bestellingen van $500 per keer.
pi_77133312
http://popbuying.com/deta(...)ight_Desk_Lamp-25641

Deze net binnen gekregen. Nog niet getest, kleiner dan verwacht. Ik let nooit op de afmetingen als ik iets koop haha.

http://dealextreme.com/details.dx/sku.18314

Deze ook net binnen. Gewoon grappig, misschien om weg te geven.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 11:41:20 #43
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_77134078
Gister maar ff een hdmi kabel besteld bij dx voor 4.4 euri
Kan die van de blokker voor 10 euri weer terug
  vrijdag 22 januari 2010 @ 11:47:51 #44
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_77134352
quote:
I9 heeft mindere camera zo te zien. En de afmetingen.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 12:35:15 #46
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_77135860
Heb dus ook zo'n oplader gekregen van eBay, stuurt die chinees een met een rare plug met scheve pinnen terwijl ik nadrukkelijk wel 10x heb gezegd dat ik een EU plug wilde
Hoi
  vrijdag 22 januari 2010 @ 12:36:27 #47
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_77135895
Kan iemand mij adviseren over telefoons bij de chinese shops?
Ik zoek een telefoon die te syncen is (windows mobile) en met een nederlandse taal.
Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
pi_77138363
TVP
pi_77138437
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 12:36 schreef NMGN23 het volgende:
Kan iemand mij adviseren over telefoons bij de chinese shops?
Ik zoek een telefoon die te syncen is (windows mobile) en met een nederlandse taal.
Wat ik zo snel even kan vinden is dat er wel (veel) telefoons met Windows Mobile te vinden zijn, maar enkel met de engelse taal.

http://www.dealextreme.com/search.dx/search.windows%20mobile#511
To Wii or not to Wii....that's the question.
pi_77138845
hmmm. iemand al ervaringen met het bestellen van electronica via taobao/ PB?
echte mp3 spelers lijken daar toch minder duur te zijn...
pi_77139020
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 13:43 schreef FrankP het volgende:

[..]

Wat ik zo snel even kan vinden is dat er wel (veel) telefoons met Windows Mobile te vinden zijn, maar enkel met de engelse taal.

http://www.dealextreme.com/search.dx/search.windows%20mobile#511
Ik denk dat er voor WIndows Mobile wel vertalingen te vinden zijn..
pi_77139388
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 13:58 schreef Arboxx het volgende:

[..]

Ik denk dat er voor WIndows Mobile wel vertalingen te vinden zijn..
Gewoon een nieuwe (Nederlandse) ROM downloaden...
Heb je ook een Nederlandse !
pi_77139621
Keurig hoor, had via E-bay een MD80 gekocht, 2 stuks. Had er maar `1 ontvangen. Na wat heen en weer mailen toch nog met tweede ontvangen vandaag. Zeer tevreden over dus.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 14:25:54 #54
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_77140262
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 14:07 schreef ringomanic het volgende:

[..]

ROMs zijn toch per telefoon verschillend. ik kan er toch geen willekeurige ROM op gooien?
(PM's hierover zijn ook welkom btw)
Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
pi_77140672
Waar handelen jullie allemaal op dit moment in? Ik probeer op school deze (per stuk, dus niet per 2-pack) voor ¤2.50 te verkopen http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10591
Iemand nog meer tips? Het liefst wat kleine dingen, dus niet Uchs ofzo, want dat kopen ze toch niet zo snel.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 14:48:21 #57
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_77141162
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 14:36 schreef EdNoolk het volgende:
Waar handelen jullie allemaal op dit moment in? Ik probeer op school deze (per stuk, dus niet per 2-pack) voor ¤2.50 te verkopen http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10591
Iemand nog meer tips? Het liefst wat kleine dingen, dus niet Uchs ofzo, want dat kopen ze toch niet zo snel.
Wlan sticks, heb ik nog 4 van

En ga ook maar eens wat goedkope doppen bestellen die op iDop doppen lijken..
Deze dus: http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.21462
Hoi
pi_77144076
tvp
  vrijdag 22 januari 2010 @ 16:30:15 #59
131319 mickeyD
pi_77145400
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 09:25 schreef mickeyD het volgende:
nog steeds de ipoot van jack niet binnen met de MD52's
is binnen!

waar is de BASS?!?

[ Bericht 13% gewijzigd door mickeyD op 22-01-2010 16:37:57 ]
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  vrijdag 22 januari 2010 @ 16:33:46 #60
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_77145563
Lapo
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  vrijdag 22 januari 2010 @ 16:39:52 #61
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_77145798
heb jack nog maar een mailtje gestuurd dat kanen bij hem nu te duur is. Want er is nog niks veranderd.
Hoi
  vrijdag 22 januari 2010 @ 16:52:14 #62
274079 Wesleyz
Hyves Slutje Voor Jou
pi_77146313
Heb mijn mp4 spelertje binnen
voor die 28euro zeker de moeite waard
Ze noemen me Wesley,
Hoi
  vrijdag 22 januari 2010 @ 17:00:38 #63
131319 mickeyD
pi_77146674
dr zit totaal geen bass in m'n MD52's
als ik de ipoot aansluit op de stereo hoor ik t wel (dus aan de speler ligt t niet)
iemand een tip qua ander model?
pi_77146755
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:00 schreef mickeyD het volgende:
als ik de ipoot aansluit op de stereo hoor ik t wel (dus aan de speler ligt t niet)

Inspelen
pi_77147171
quote:
quote:
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
pi_77147186
Del press lamp van DP binnen. Valt me wat tegen moet ik zeggen. Wel aardig, niet super.
pi_77147603
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 11:17 schreef Skiet het volgende:
http://popbuying.com/deta(...)ight_Desk_Lamp-25641

Deze net binnen gekregen. Nog niet getest, kleiner dan verwacht. Ik let nooit op de afmetingen als ik iets koop haha.

http://dealextreme.com/details.dx/sku.18314

Deze ook net binnen. Gewoon grappig, misschien om weg te geven.
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:14 schreef Skiet het volgende:
Del press lamp van DP binnen. Valt me wat tegen moet ik zeggen. Wel aardig, niet super.

Skiet wordt al dement?
  vrijdag 22 januari 2010 @ 17:39:54 #68
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_77148222
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:00 schreef mickeyD het volgende:
KM-928, dat is de beste volgens Kanen zelf. Kost $6 bij FocalPrice. Verder kan het ook zijn dat je ze gewoon niet goed in je oor zitten. Bij mij klinken ze super vanaf het eerste moment
Hoi
pi_77148510
quote:
wow .. waarom neem je de moeite man..
pi_77148795
quote:
Oh, dan valt jou handeltje op school nog mee. Bij mij sta ik intussen bekend op school als chinese importeur. Importeer alles, gadgets/kleinigheidjes en ook schoenen en kleding. Maar verder ga ik er niets over zeggen want dat mag niet.
pi_77148802
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:14 schreef Skiet het volgende:
Wat voor stekker zit erop? Een europlug of een US-plug?
  vrijdag 22 januari 2010 @ 18:04:14 #72
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_77149097
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:39 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

KM-928, dat is de beste volgens Kanen zelf. Kost $6 bij FocalPrice. Verder kan het ook zijn dat je ze gewoon niet goed in je oor zitten. Bij mij klinken ze super vanaf het eerste moment
Kletskoek, "de beste" bestaat niet
Of alles moet zo ruk zijn en 1 model goed

Kan best dat de doppen niet goed afsluiten, de andere maat rubbertjes erop zetten.
Misschien wilt hij alles vervormende mega bas dat het geluid verkloot Ik herken het vaak bij Sjonnies met een subwoofer in de auto, super kwaliteit geluid volgen hun omdat het zo hard bonkt

Als je mp3 speler kut is dan helpen de doppen ook niet
pi_77149211
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:47 schreef lawlhalla het volgende:

[..]

wow .. waarom neem je de moeite man..
Haha idd
  vrijdag 22 januari 2010 @ 18:10:15 #74
131319 mickeyD
pi_77149282
nee geen alles vervormende bass, gewoon lekker beetje bass, nu krijg ik pijn in mn oren van de hoog..
al verschillen doppies geprobeerd.
jammergenoeg zit er geen EQ op die player.
totaal geen bass

*edit: t is de nona 5 (met cam) van jack (de beste fake die dr te koop is schijnt)
http://www.popbuying.com/(...)era_8GB_Purple-25743

[ Bericht 20% gewijzigd door mickeyD op 22-01-2010 18:24:15 ]
pi_77149774
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 18:10 schreef mickeyD het volgende:
nee geen alles vervormende bass, gewoon lekker beetje bass, nu krijg ik pijn in mn oren van de hoog..
totaal geen bass

*edit: t is de nona 5 (met cam) van jack (de beste fake die dr te koop is schijnt)
Linkje en prijzen?!
  vrijdag 22 januari 2010 @ 18:24:39 #76
131319 mickeyD
pi_77149803
pi_77150306
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 18:10 schreef mickeyD het volgende:
totaal geen bass

http://www.popbuying.com/(...)era_8GB_Purple-25743
Bevalt die nona qua kloon?
pi_77150974
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 18:38 schreef knuppelhout het volgende:

[..]

Bevalt die nona qua kloon?
En echt evenveel Gb's als vermeld?
  vrijdag 22 januari 2010 @ 19:07:29 #79
131319 mickeyD
pi_77151234
t apparaat is netjes, voelt goed en werkt perfect..
met de vinger over de touch-schijf schuiven werkt perfect
geheugen nog niet getest.
en ohja: ipod aansluiting onderaan ipv mini usb bij veel andere neppers, dus te gebruiken op ipod docking stations
met de bijgeleverde usb kabel aangesloten op de stereo, en ik kon de ipoot bedienen (nummers kiezen enz) met de stereo
  vrijdag 22 januari 2010 @ 19:26:30 #80
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_77151932
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 18:04 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Kletskoek, "de beste" bestaat niet
Of alles moet zo ruk zijn en 1 model goed

Kan best dat de doppen niet goed afsluiten, de andere maat rubbertjes erop zetten.
Misschien wilt hij alles vervormende mega bas dat het geluid verkloot Ik herken het vaak bij Sjonnies met een subwoofer in de auto, super kwaliteit geluid volgen hun omdat het zo hard bonkt

Als je mp3 speler kut is dan helpen de doppen ook niet
Hoezo zou dat niet kunnen, het is de laatst uitgebrachte en de duurste. Kan toch zijn dat deze een veel beter geluid of betere bouwkwaliteit heeft. Ik vind hem er goed uitzien iig.
Hoi
pi_77152487
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:54 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Oh, dan valt jou handeltje op school nog mee. Bij mij sta ik intussen bekend op school als chinese importeur. Importeer alles, gadgets/kleinigheidjes en ook schoenen en kleding. Maar verder ga ik er niets over zeggen want dat mag niet.
wat een domme mensen op je school dan..
ik zou allang nadenken hoe je eraan komt en onderzoek doen en lekker zelf bestellen

of ze kijken gewoon op fok! en zien deze geweldige topicreeks natuurlijk
  vrijdag 22 januari 2010 @ 19:43:04 #82
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_77152555
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 19:41 schreef mug89 het volgende:

[..]

ik zou allang nadenken hoe je eraan komt en onderzoek doen en lekker zelf bestellen

of ze kijken gewoon op fok! en zien deze geweldige topicreeks natuurlijk
Ja maar de meeste mensen vinden Paypal en China eng
Hoi
pi_77152614
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 17:54 schreef PedroN het volgende:

[..]

Wat voor stekker zit erop? Een europlug of een US-plug?
Die van mij heeft een EU plug hoewel er een US stekker op de site staat.
[Edit] Ik moet wel zeggen dat ik de DEL had besteld maar dat ze me de ESC hebben opgestuurd... en de ESC staat op de site met een EU plug... dus veel help ik je niet als je een DEL wil.

[ Bericht 19% gewijzigd door thecuriousone op 22-01-2010 19:51:32 ]
jaja, en azo...
pi_77152645
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 19:43 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Ja maar de meeste mensen vinden Paypal en China eng
had ik toch gelijk, dat ze dom zijn

http://dealextreme.com/details.dx/sku.29885
dat is wel heul goedkoop, en het lijkt net echt
zou het echte logootje er ook nog op zitten? (op de bovenkant staat wel duaalsjake 3)
  vrijdag 22 januari 2010 @ 19:47:44 #85
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_77152784
Ik wil dat China nu ook écht hele goede koptelefoons gaat maken. Dus niet alleen maar bas maar ook best helder geluid...
Ik vind de MD-52 niet zo helder eigenlijk, dus ben ook benieuwd wat de KM-928

[ Bericht 25% gewijzigd door Unreal88 op 22-01-2010 19:54:38 ]
Hoi
pi_77152885
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 19:47 schreef Unreal88 het volgende:
Ik wil dat China nu ook écht hele goede koptelefoons gaat maken. Dus niet alleen maar bas maar ook best helder geluid...
Koop dan een wat duurdere in NL. (als je echt een audiofanaat bent)
pi_77152908
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 19:41 schreef mug89 het volgende:

[..]

Sommige hebben dat ook wel geprobeerd. Maar ze vinden het meestal fijner als ze een tussenpersoon nog hebben die opdraait voor de kosten wanneer het mis gaat en alles (gaat het toch nooit). Daarnaast heeft een vriend van mij toen hij mij zag handelen dat opgezocht en is z'n eigen handel begonnen maar die durft niet de petten/kleding e.d. te importeren dus daarom kopen ze niks bij hem.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 19:55:30 #88
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_77153091
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 19:49 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Koop dan een wat duurdere in NL. (als je echt een audiofanaat bent)
Ja maar misschien komt Kanen ook wel met goede en ik hou wel van goed geluid maar ik ben ook niet rijk natuurlijk
Hoi
pi_77153227
Jack geeft nu 20% korting op een aantal soundmagic oordopjes.
http://www.popbuying.com/Coupons.pb
  vrijdag 22 januari 2010 @ 20:01:10 #90
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_77153353
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 19:58 schreef Semmm het volgende:
Jack geeft nu 20% korting op een aantal soundmagic oordopjes.
http://www.popbuying.com/Coupons.pb
Hoe goed zijn die soundmagic dingen? Focalprice geeft nu ook veel korting op soundmagic trouwens. Maar zijn ze beter dan Kanen? Ik las ergens dat de goedkoopste soundmagic vergelijkbaar was met Kanen MD-52
Hoi
pi_77153857
http://item.taobao.com/au(...)2666c0a.htm?cm_cat=0
Display binnen Deed het niet helemaal goed, maar na wat solderen doet ie het perfect!
pi_77154111
Ik zit er aan te denken om misschien ook wat van die kanen in-ear's te nemen.
wel de beste kanen dan. Ik heb momenteel de pleomax pep 950 die ik in duo pack van Ibood heb. 2 voor 24 euro of iets dergelijks dacht ik. Maar die dingen vind ik toch redelijk slecht en lelijk. vooral bass inderdaad, dof geluid niet helder.
Zullen de Kanen beter zijn ? neem aan van niet voor dat geld.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 20:32:20 #93
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_77154635
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 14:07 schreef ringomanic het volgende:

[..]

Ja, en dan proberen de rom van het officiële model erop te zetten met allemaal andere drivers en een andere radio versie ingebakken in de rom, waardoor je je telefoon alleen nog als deurstopper kan gebruiken! Goeie tips geef je weg!
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  vrijdag 22 januari 2010 @ 20:41:35 #94
286737 Snowpop
SnowKing in the house!
pi_77155057
Kan iemand mij even vertellen hoe je de MD80 ookalweer in de webcam-modus krijgt?
Kabeltje was verrot.

Heeft alleen iemand de driver voor mij? Win7 pakt hem niet automatisch

[ Bericht 37% gewijzigd door Snowpop op 22-01-2010 20:49:41 ]
pi_77155333
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:32 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Ja, en dan proberen de rom van het officiële model erop te zetten met allemaal andere drivers en een andere radio versie ingebakken in de rom, waardoor je je telefoon alleen nog als deurstopper kan gebruiken! Goeie tips geef je weg!
Sorry hoor, het had toch gekund

Pakketje vandaag niet binnen gehad, ik hoop hem uiterlijk volgende week vrijdag binnen te krijgen, heb het echt nodig
  vrijdag 22 januari 2010 @ 21:01:07 #96
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_77155979
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:19 schreef lawlhalla het volgende:
Ik zit er aan te denken om misschien ook wat van die kanen in-ear's te nemen.
wel de beste kanen dan. Ik heb momenteel de pleomax pep 950 die ik in duo pack van Ibood heb. 2 voor 24 euro of iets dergelijks dacht ik. Maar die dingen vind ik toch redelijk slecht en lelijk. vooral bass inderdaad, dof geluid niet helder.
Zullen de Kanen beter zijn ? neem aan van niet voor dat geld.
Ze zijn echt heel goed voor het geld, maar niet bijzonder heineken*
Heb net de KM-928 besteld, die zou volgens Kanen het beste zijn. Ik wil wel voor je vragen wat de helderste in-ear dop is?

*Heerlijk helder Heineken
Hoi
  vrijdag 22 januari 2010 @ 21:07:11 #97
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_77156271
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 19:26 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Hoezo zou dat niet kunnen, het is de laatst uitgebrachte en de duurste. Kan toch zijn dat deze een veel beter geluid of betere bouwkwaliteit heeft. Ik vind hem er goed uitzien iig.
Het is geen wiskunde, verschillende smaken, verschillende oren, verschillende muziek.
Het beste voor mij is vrijwel nooit het beste voor jou. Het beste voor gitaren herrie kan bagger zijn voor house.

Tenzij het allemaal brol is en echt 1 setje er bovenuit steekt kun je zo'n uitspraak doen.
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 19:47 schreef Unreal88 het volgende:
Ik vind de MD-52 niet zo helder eigenlijk, dus ben ook benieuwd wat de KM-928
Ze maken betere modellen, maar die zijn niet 3 euro
Ook een reden dat "de beste" niet bestaat, hoe kan iets de beste zijn als je hem niet kan betalen Niet echt praktisch.
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:01 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Hoe goed zijn die soundmagic dingen? Focalprice geeft nu ook veel korting op soundmagic trouwens. Maar zijn ze beter dan Kanen? Ik las ergens dat de goedkoopste soundmagic vergelijkbaar was met Kanen MD-52
De PL 50 dingen schijnen heel goed te zijn, check even op head-fi.
Maar dat is ook geen Kanen prijsklasse

Wil je echt goed spul dan gaat de geldkraan open, ook als je ze uit China haalt.
Nog een schijntje 40 euro voor een paar doppen, in dit audiofiel wereldje betaal je snel meer.

Dat moet ook icm een fatsoenlijke mp3 speler, een iaudo bijv. Je muziek op flac, rippen met eac.
Kletsen over kwaliteit is leuk maar dan moet je ook helemaal los gaan
pi_77156464
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:01 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Ze zijn echt heel goed voor het geld, maar niet bijzonder heineken*
Heb net de KM-928 besteld, die zou volgens Kanen het beste zijn. Ik wil wel voor je vragen wat de helderste in-ear dop is?

*Heerlijk helder Heineken
Ik was inderdaad van plan om die ook te bestellen. Zoiu erg prettig zijn als je dat nou zou willen vragen.
want het prettigste luisteren is natuurlijk wel met een goede balans tussen helderheid en bass imo.
als ik meer bass wil draai ik mijn subwoofer thuis wel open.
pi_77156689
ik had het 1 en ander besteld bij rachel.

Nu ligt mijn pakketje al sins 4 januari bij de douane...

4-Jan-2010 Netherlands Pending customs inspection

Wanneer kan ik het bij mij thuis verwachten (nog nooit eerder mee gemaakt)

(ik hoop toch niet dat Rachel alles in een doos heeft verstuurd !!!!!!!!!!!!!!!!)

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS)(EMS is niet beschikbaar in Nederland), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.

Dan ben ik de eerste dit is verstuurd met airmail...

(is er een manier dat ik kan bellen waar het nu is enz)

[ Bericht 21% gewijzigd door Robin-e30 op 22-01-2010 21:28:37 ]
  vrijdag 22 januari 2010 @ 21:27:07 #100
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_77157166
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:10 schreef lawlhalla het volgende:

[..]

Ik was inderdaad van plan om die ook te bestellen. Zoiu erg prettig zijn als je dat nou zou willen vragen.
want het prettigste luisteren is natuurlijk wel met een goede balans tussen helderheid en bass imo.
als ik meer bass wil draai ik mijn subwoofer thuis wel open.
Klopt, vind ik ook. Opzich is de MD52 wel goed hoor, zeker voor zijn geld. Maar niet bijzonder helder nee.

Maar kanen zal morgen pas weer online zijn denk ik.. Of vannacht vanav 2uur
Hoi
pi_77157332
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:15 schreef Robin-e30 het volgende:

(ik hoop toch niet dat Rachel alles in een doos heeft verstuurd !!!!!!!!!!!!!!!!)

Die tekst in de OP is denk ik al een jaar oud
pi_77157435
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:15 schreef Robin-e30 het volgende:

Nee hoor, ik heb het al gehad en revpolen ook. Maar dan gaat het om grotere pakketjes. Wel heb ik gehad dat ze een pakketje (vrij klein) open hadden gemaakt voor controle.

Wat heb je besteld en wat was de waarde? En had je duidelijk aangegeven dat je niet alles bij elkaar wilde versturen..? Waren het replica's?
pi_77157974
Hey,

Het gaat om een waarde van 500 dollar 10x exenon...

Ja zeg ik er altijd bij vraag altijd om losse verzending.

Maar weet jij misschien hoelang dit nog gaat duren ?

En of ik invoer kosten moet betalen ?

Kan ik ergens heen bellen tnt post en dan het hk nummer door geven of heeft het geen zin ?

Want bij de douane staat dat ik contact op moet nemen met het bedrijf die mijn pakket gaat bezorgen... Ik ga er vanuuit dat tnt het is maar geen flauw idee of het ook zo is...
pi_77158089
Pakketje kwam vandaag langs maar er was niemand thuis dus nu ligt ie op het postkantoor
M'n camera van 300 euro geven ze af bij de buren maar dit niet
Welkom vader renwan ^O^
  vrijdag 22 januari 2010 @ 21:48:24 #105
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_77158176
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:46 schreef renwan het volgende:
Pakketje kwam vandaag langs maar er was niemand thuis dus nu ligt ie op het postkantoor
M'n camera van 300 euro geven ze af bij de buren maar dit niet
Bij mij heeft 't afgelopen paar dagen al twee keer "onder 't fietsenhok" gelegen..??
Een "waardeloos" pakketje maar ook een waardevol pakketje, gewoon zo neergemikt!
pi_77158302
Verkeerde.

[ Bericht 94% gewijzigd door Ynnad. op 22-01-2010 21:56:42 ]
pi_77158391
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:27 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Klopt, vind ik ook. Opzich is de MD52 wel goed hoor, zeker voor zijn geld. Maar niet bijzonder helder nee.

Maar kanen zal morgen pas weer online zijn denk ik.. Of vannacht vanav 2uur
Heeft geen haast.
Ik had zelf eerst deze : http://www.zune.net/en-US(...)phones/details.page/
en die waren echt geweldig. Maar die zijn dan opzich ook redelijk prijzig, en alleen te krijgen in the VS.
heb zelf ook een sennheiser pmx100 gehad, ( kabelbreuk, even kijken of ik daar zelf iets mee kan, nooit gedaan) http://www.forgettherest.(...)cs/PMX_100_410px.jpg
en die was ook echt wel relaxed.
maar ik vind vooral in-ear zo fijn omdat je je muziek dan ook helemaal niet zo hard hoeft te zetten e.d.
pi_77158797
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:44 schreef Robin-e30 het volgende:
Hey,

Het gaat om een waarde van 500 dollar 10x exenon...

Ja zeg ik er altijd bij vraag altijd om losse verzending.

Maar weet jij misschien hoelang dit nog gaat duren ?

En of ik invoer kosten moet betalen ?

Kan ik ergens heen bellen tnt post en dan het hk nummer door geven of heeft het geen zin ?

Want bij de douane staat dat ik contact op moet nemen met het bedrijf die mijn pakket gaat bezorgen... Ik ga er vanuuit dat tnt het is maar geen flauw idee of het ook zo is...

Reken maar op een flinke aanslag dan. Heb je al een brief van TNT gehad?
pi_77160176
helemaal niks gehad van tnt.. Als ik ze morgen/vd week even bel kunnen hun wat met het HK nummer om mij vedere info te geven ?

Ik heb een bedrag in me hoofd dat ik wil uitgeven aan inklarings kosten en anders maar niet...
pi_77160619
Het kan ook bijna niet missen dat ze alles in een doos gedonderd heeft

(ik heb al zovaak en zoveel bij haar besteld)

mooi K*T

maare 500 dollar 350 euro

350 euro 15% (afgerond) 52,50

402,50 20% (afgerond) 80,50

Ik weet niet of ik dit goed gerekend heb maar zou dan 133 euro moeten betalen aan invoer kosten ?
pi_77160986
19% btw en het andere tarief durf ik niet te zeggen. Zal rond de 12% liggen en dan nog 12,50 inklaringskosten van TNT waarschijnlijk. Dus rond die 130 zal het wel gaan liggen
pi_77161230
Mijn sexy bitch petje is binne hoor. Ik post morgen wel eff pics
pi_77161337
oke oke nja liever niet maar het is nog te overzien..

Zal morgen tnt eens bellen.

Wat me nog te binne schiet de prijs van 350 euro waar halen zij dat vandaan ik weet dat dit het gekost heeft rachel zal neem ik aan wel een prijs van 410 dollar of 360 dollar op die groene stikker op de doos geschreven hebben.. kan dus nog meer worden of minder.. ben erg benieuwd
pi_77161389
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:52 schreef jopiede het volgende:
Mijn sexy bitch petje is binne hoor. Ik post morgen wel eff pics
Die is echt lelijk ja gaat hem toch niet dragen heh?
  vrijdag 22 januari 2010 @ 22:56:26 #115
286737 Snowpop
SnowKing in the house!
pi_77161462
Iemand die de MD80 drivers heeft voor mij als doorgewinterd DX-topicreeksvolger?
pi_77162695
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 19:44 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Die van mij heeft een EU plug hoewel er een US stekker op de site staat.
[Edit] Ik moet wel zeggen dat ik de DEL had besteld maar dat ze me de ESC hebben opgestuurd... en de ESC staat op de site met een EU plug... dus veel help ik je niet als je een DEL wil.
Ik heb de Shift besteld en die staat ook op de site met een EU-plug. Ik verwacht het pakketje a.s. dinsdag denk ik. Ik wacht het maar even af.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 23:31:23 #117
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_77162927
yay mijn ugly boots zijn na 2 maanden eindelijk binnen.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_77163087

Net nog maar even besteld
Welkom vader renwan ^O^
pi_77163470
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 23:36 schreef renwan het volgende:
[ afbeelding ]

Net nog maar even besteld
ik vind die dingen dus echt irrrtant, en het duurt ook veel te lang om ze precies goed te krijgen.
en sowieso vind ik ze ook al te klein :/
pi_77163792
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 23:45 schreef lawlhalla het volgende:

[..]

ik vind die dingen dus echt irrrtant, en het duurt ook veel te lang om ze precies goed te krijgen.
en sowieso vind ik ze ook al te klein :/
Voor die 8 euro kan ik me geen buil vallen. Het is altijd beter dan een big ass statief meenemen
Welkom vader renwan ^O^
pi_77164159
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 23:57 schreef renwan het volgende:

[..]

Voor die 8 euro kan ik me geen buil vallen. Het is altijd beter dan een big ass statief meenemen
Ik heb hier zelf een kleintje met gewone uitschuifpootjes.
geen idee alleen wat die gekost heeft.
toevallig eentje in de aanbieding bij priceattack vandaag.
http://www.priceattack.nl(...)tostatief-p-686.html

[ Bericht 16% gewijzigd door lawlhalla op 23-01-2010 00:13:08 ]
pi_77164371
tvp
pi_77164737
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 00:06 schreef lawlhalla het volgende:

[..]

Nah dat ding lijkt me te moeilijk op te bergen, ik wil echt niet meer dan 1 tasje meenemen als ik weg ga
Welkom vader renwan ^O^
pi_77164800
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 00:22 schreef renwan het volgende:

[..]

Nah dat ding lijkt me te moeilijk op te bergen, ik wil echt niet meer dan 1 tasje meenemen als ik weg ga
hmm valt meestal wel mee.
maar als ik samen met wat vrienden ga urbexen heb ik meestal een rugzak bij, waar die bijvoorbeeld in zit, en een groot statief heb ik zelf bij de hand ( als ik die een meeneem ).
maar nu gaan we een beetje off topic
pi_77165008
urbexen?
pi_77165302
http://www.popbuying.com/(...)endo_Wii_Black-27783

Das leuk alleen voor de nunpuck betaal je hier 18 euro
pi_77165683
Eergisteren eindelijk mijn 2 aaipods binnen gekregen!
De zwarte voor mij en de roze voor mijn lief;).

Review

Ik heb de aaipods gekocht bij Popbuying

Model: 2.0" TFT Gravity Sensor Click Wheel Media MP4 Player with Camera 4GB (Polished Edition)

Betaald: 2 januari 2010
Verzonden: 8 januari 2010
Aangekomen: 20 januari 2010

Prijs: Eur. 24,75 ($34,98) inclusief 10% nieuwjaarskorting.

Geheugen: 4GB (getest met H2testw)

Apparaatje ziet er leuk uit, lijkt net een echte nano, maar de software niet. Vertaling in het Nederlands is er ook bij, maar is hier en daar iets te letterlijk vertaald: Oooit van een "Duimnagelmodus" gehoord? En "Video nemen"? Als je moet wachten bij het bekijken van foto's staat er heel opdringerig: "Wacht eens!"

Het is eventjes zoeken, maar je kan veel zelf instellen, zoals de EQ en de volgorde van het afspelen van liedjes (shuffle, shuffle+repeat of gewoon achter elkaar).

Click wheel Is er niet? Werkt in ieder geval niet lekker mee, soms gaat hij te snel, en soms moet je heel hard duwen. Geen Click wheel dus.

Camera Nog best aardig. hier een paar foto's gemaakt met de camera van deze aaipod (geen daglicht)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shake to shuffle, beetje vage functie. Werkt heel goed, je hoort ook iets rammelen als je hem schud. Maar hij gaat ook naar het volgende liedje als je dat niet wil. Shake 2 shuffle werkt gelukkig niet als het apparaat op "hold" staat.

Hold functie is ook vaag. Je kan kiezen of het licht uit gaat na 5,10,20 seconden of na 1 of 5 minuten. Als het licht dan uit is, staat hij op hold. Er is geen knop om hem zelf op "hold" te zetten.

snufjes heeft het apparaat ook. FM radio (ontvangst niet echt heel goed), stopwatch, rekenmachine en spelletjes. Je kan ook txt bestandjes erop zetten en lezen.

+ punten
- Ziet er goed uit
- Mooi schermpje (scherp ook)
- 4 GB geheugen (getest)
- Prima geluid, veel zelf in te stellen (te veel misschien)

- punten
- Geen clickwheel, en het wieltje werkt niet goed. Soms reageert hij niet op draaien, en soms reageert hij te snel op draaien.
- Geen hold knop.
- slechte Nederlandse vertaling en vaag menu.

Over het algemeen een leuk dingetje, voor dat geld. Maar ik betwijfel of dit de beste namaak aaipods zijn.

Trouwens nog een paar vragen:
- Weet iemand het verschil tussen "ormaal of Duwen" in Effecten instellen?
- Weet iemand wat het verschil is tussen "lijst afspelen of duimnagelmodus" in Afbeeldingen > Manier van afspelen
- Kan je shake 2 shuffle uitzetten?
- Is er een hold knop
- Is het bij anderen ook zo dat dat wieltje zo raar doet? Ook geen Clickwheel?

[ Bericht 0% gewijzigd door korting op 23-01-2010 00:54:31 ]
pi_77166510
thanks voor de review, erg handig. ik blijf ze skippen tot er een keer een echt goeie clone komt
pi_77166865
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 00:30 schreef Skiet het volgende:
urbexen?
Urban Exploration, oftwel kapotte afgezette gebouwen waar je eigenlijk niet mag komen binnengaan en daar foto's maken
pi_77168104
net even een usb hub besteld voor m'n xbox
http://www.popbuying.com/(...)for_PC_Laptop_-25311
pi_77168278
Nog tips wat ik zou kunnen bestellen op DE? Er is zo veel keus..
  zaterdag 23 januari 2010 @ 09:56:05 #132
48067 neo2000
pi_77170577
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:47 schreef ringomanic het volgende:

[..]

Sorry hoor, het had toch gekund
Mijn punt was dat het toch lullig is als iemand het n.a.v. jouw advies probeert. Of een telefoon bestelt en er later achter komt dat het niet werkt. Is wel een beetje sneu en zo.
Feit is dat het allemaal imitatie spul is. Reden dat ze het zo goedkoop kunnen namaken is omdat er andere onderdelen gebruikt worden. Wil mensen met zulke aspiraties overigens toch al adviseren op xda-developers te kijken en je van te voren een klein beetje in te lezen.. Dan zie dat dat zeker bij windows mobile toestellen met originele toestellen een hoop mogelijk is, en bij imitatie des te minder.
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 22:54 schreef Robin-e30 het volgende:
Wat me nog te binne schiet de prijs van 350 euro waar halen zij dat vandaan ik weet dat dit het gekost heeft rachel zal neem ik aan wel een prijs van 410 dollar of 360 dollar op die groene stikker op de doos geschreven hebben.. kan dus nog meer worden of minder.. ben erg benieuwd
Wutwut?
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 02:20 schreef Semmm het volgende:
net even een usb hub besteld voor m'n xbox
http://www.popbuying.com/(...)for_PC_Laptop_-25311
Hmm.. Werkt dat?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_77171120
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 00:06 schreef lawlhalla het volgende:

[..]

bedankt voor deze aanbieding, had nog een statief nodig en deze lijkt mij perfect. gelijk besteld.
pi_77171366
iemand ervaring met die dvd boxen van taobao ofzo, kwaliteit geef ik niet zo om, heb thuis namelijk ook een hele collectie gedownloade films. als ze maar engels gesproken zijn en een functie voor NL ondertitel
pi_77171673
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 10:42 schreef colorito86 het volgende:

[..]

bedankt voor deze aanbieding, had nog een statief nodig en deze lijkt mij perfect. gelijk besteld.
.... http://www.focalprice.com(...)t_Tripod_Silver.html
pi_77173015
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 09:56 schreef neo2000 het volgende:

Hmm.. Werkt dat?
Ik lees overal op internet van wel ik heb nu precies genoeg ruimte maar ik vind het zo lelijk dat die kabels in de voorkant van de xbox zitten, dus ik ga deze in de achterste doen zodat ik achter 4 usb ingangen heb ipv 1
pi_77173221
WAARSCHUWING TRAP NIET IN DIT SOORT E-MAILS. DEZE ONTVING IK ZOJUIST

trap je er wel in dan ben je wel een beetje dom

Information Regarding Your account:
Dear PayPal Member:

Attention! Your PayPal account has been limited!

As part of our security measures, we regularly screen activity in the PayPal system.We recently contacted you after noticing an issue on your account.We requested information from you for the following reason:

Our system detected unusual charges to a credit card linked to your PayPal account.

Reference Number: PP-768-312-588

This is the Last reminder to log in to PayPal as soon as possible. Once you log in, you will be provided with steps to restore your account access.

Once you log in, you will be provided with steps to restore your account access. We appreciate your understanding as we work to ensure account safety.

Click here to activate your account

We thank you for your prompt attention to this matter. Please understand that this is a security measure intended to help protect you and your account. We apologise for any inconvenience..

Sincerely,
PayPal Account Review Department
Copyright 1999-2008 PayPal. All rights reserved. PayPal Ltd. PayPal FSA Register Number: 226055.
PayPal Email ID PP6344
  zaterdag 23 januari 2010 @ 12:46:48 #138
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_77173471
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 12:37 schreef Skiet het volgende:

Dear PayPal Member:

As part of our security measures, we regularly screen activity in the PayPal system.We recently contacted you after noticing an issue on your account.We requested information from you for the following reason:

Our system detected unusual charges to a credit card linked to your PayPal account.

This is the Last reminder to log in to PayPal as soon as possible. Once you log in, you will be provided with steps to restore your account access.

Once you log in, you will be provided with steps to restore your account access. We appreciate your understanding as we work to ensure account safety.

We thank you for your prompt attention to this matter. Please understand that this is a security measure intended to help protect you and your account. We apologise for any inconvenience..

Sincerely,
Copyright 1999-2008 PayPal. All rights reserved. PayPal Ltd. PayPal FSA Register Number: 226055.
PayPal Email ID PP6344
Ik heb net al m'n gegevens achtergelaten, 10.000 euro gestord alles voor mijn paypal accoutn,, anders kan ik niets meer in china kopen
  zaterdag 23 januari 2010 @ 13:03:39 #139
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_77173884
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 12:37 schreef Skiet het volgende:

Dear PayPal Member:

Sincerely,
PayPal Email ID PP6344
Welk E-mail adres had de afzender? Hieraan kan je het namelijk direct al zien en de mail weggooien.
pi_77174766
Weet iemand of ze ergens een led sport band verkopen, zoiets dus:
http://www.perrysport.nl/(...)-enkelband/zoek_yes/
pi_77174867
Is dit ook het officiële deal extreme topic?
pi_77174916
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 13:45 schreef P.F het volgende:
Ja.
pi_77174968
Ok! Ik wil er graag iets bestellen, maar de keuze is zo groot... Zijn er nog tips& must haves?
  zaterdag 23 januari 2010 @ 13:52:09 #144
274079 Wesleyz
Hyves Slutje Voor Jou
pi_77175031
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 13:45 schreef P.F het volgende:
ja
Ze noemen me Wesley,
Hoi
  zaterdag 23 januari 2010 @ 13:52:48 #145
274079 Wesleyz
Hyves Slutje Voor Jou
pi_77175058
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 13:49 schreef P.F het volgende:
Ok! Ik wil er graag iets bestellen, maar de keuze is zo groot... Zijn er nog tips& must haves?
Ik vind zelf die Ifone ganzgeil
Mijne is nu onderweg
Ze noemen me Wesley,
Hoi
pi_77175182
Ik wil deze mp3 speler proberen, als hij niet met apple kan dan geef ik hem weg..
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30486

Deze vond ik wel een goed cadeautje of kan die niet op een gewone mp3 speler?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20801

en dit is echt schattig:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10684

En dit ook:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10123

en die
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1138

en zou dit werken !
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11357
pi_77175283
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 13:57 schreef P.F het volgende:
Ik wil deze mp3 speler proberen, als hij niet met apple kan dan geef ik hem weg..

en dit is echt schattig:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10684

En dit ook:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10123

en die
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1138

en zou dit werken !
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11357
ok

weet ik niet

niet

niet

niet

waarschijnlijk niet.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 14:05:33 #148
274079 Wesleyz
Hyves Slutje Voor Jou
pi_77175391
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 14:01 schreef lawlhalla het volgende:

[..]

ok

weet ik niet

niet

niet

niet

waarschijnlijk niet.
Lekker positief
Ze noemen me Wesley,
Hoi
pi_77175862
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 13:57 schreef P.F het volgende:
Als je met apple itunes bedoeld, nee dat kan hij volgens mij niet nee. Hij wordt herkend als verwisselbare schijf op je computer (net als oude/andere mp3's en usb sticks). Vergeet niet dat in deze speler ook nog een microSD kaartje moet.
quote:
Geen idee, maar voor hetzelfde geld heb je op popbuying.com leuke Kanen oortjes die prima kwaliteit zijn, er leuk uit zien, en leuk geluid opleveren.
quote:
Mwah, het is Chinees, vast niet dus. Zou er niet voor gaan als ik jou was.
pi_77176775
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 13:03 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Welk E-mail adres had de afzender? Hieraan kan je het namelijk direct al zien en de mail weggooien.
Snap ik. Maar niet iedereen kijkt daarnaar. Deze had paypall.com
pi_77177329
quote:
dat is balen. had bij priceattack al betaald... effe kijken of ik kan annuleren want het is precies dezelfde statief...
  zaterdag 23 januari 2010 @ 15:27:41 #152
48067 neo2000
pi_77177727
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 13:03 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Tsjah.. En toch kan ik als ik wil mailtjes vanuit @paypal.com verzenden als ik wil hoor. Daar is namelijk helemaal niets spectaculairs voor nodig. Zelfde principe als je achter op een envelop een andere afzender wegzet. Niets moeilijks aan.
Een URL van een website vervalsen wordt al moeilijker, alhoewel browsers meestal wat dat betreft ook wel om de tuin te leiden zijn.
pi_77178354
Yeah mijn pakketje is net binnengekomen
12e Besteld, 13e verzonden en de 23e binnen
pi_77179559
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 15:27 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Tsjah.. En toch kan ik als ik wil mailtjes vanuit @paypal.com verzenden als ik wil hoor. Daar is namelijk helemaal niets spectaculairs voor nodig. Zelfde principe als je achter op een envelop een andere afzender wegzet. Niets moeilijks aan.
Een URL van een website vervalsen wordt al moeilijker, alhoewel browsers meestal wat dat betreft ook wel om de tuin te leiden zijn.

Jup, vroeger nog wel eens mensen mee voor de gek gehouden.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 17:01:32 #155
48067 neo2000
pi_77180626
5% kortings coupon doet het trouwens niet meer @ PB..

Wel de happy new year 2% coupon overigens.
pi_77183382
Mn Sjaak en Joons riem is verzonden
pi_77183730
quote:
Bedankt. Besteld
jaja, en azo...
pi_77188653
Weet iemand nog vette casual shoes? En dan graag geen naik eirmax. Maar gewoon wat "kakker" maar wel merken die je ook echt in nederland zou kopen(dus geen dolgde und &gabanna). Di0r heeft wel veel schoenen, maar ook veel. Beetje veel om uit te kiezen(en die di0r kan nog net omdat er niet op de schoen ermee gepronkt wordt)

[ Bericht 1% gewijzigd door jopiede op 24-01-2010 09:47:57 ]
pi_77189427
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 18:43 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Bedankt. Besteld

Vriend van me gebruikt hem ook, en ik werk er vaker mee... Leuk ding, ben ook zelf aan het denken zo'n ding aan te schaffen
pi_77189473
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 18:30 schreef mug89 het volgende:
Mn Sjaak en Joons riem is verzonden

Lienk?
pi_77190119
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:14 schreef jopiede het volgende:
Weet iemand nog vette casual shoes? En dan graag geen nike airmax. Maar gewoon wat "kakker" maar wel merken die je ook echt in nederland zou kopen(dus geen d&g). Di0r heeft wel veel schoenen, maar ook veel. Beetje veel om uit te kiezen(en die di0r kan nog net omdat er niet op de schoen ermee gepronkt wordt)
L@coste

[ Bericht 0% gewijzigd door Arboxx op 24-01-2010 12:06:03 ]
pi_77190144
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:38 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Lienk?
http://item.taobao.com/au(...)d4e6a.jhtml?cm_cat=0

4.5 $ incl. shipping
pi_77190196
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:14 schreef jopiede het volgende:
Weet iemand nog vette casual shoes? En dan graag geen naaik airmex. Maar gewoon wat "kakker" maar wel merken die je ook echt in nederland zou kopen(dus geen g&d). Di0r heeft wel veel schoenen, maar ook veel. Beetje veel om uit te kiezen(en die di0r kan nog net omdat er niet op de schoen ermee gepronkt wordt)
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:55 schreef Arboxx het volgende:

[..]

Lacotse?
We gaan gewoon weer verder met het noemen van merknamen?

en @Arboxx, ik denk dat jopiede meer op een linkje doelde dan op een merk.
pi_77191098
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:55 schreef mug89 het volgende:

[..]

http://item.taobao.com/au(...)d4e6a.jhtml?cm_cat=0

4.5 $ incl. shipping
Die zijn toch kei smal?
pi_77191179
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:18 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Die zijn toch kei smal?
ach, voor die paar eu wil ik het wel wagen hoor.. zon brede hoef ik ook weer niet..
  zaterdag 23 januari 2010 @ 22:50:53 #166
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_77192420
vandaag minicam (md80? ) binnen gekregen
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_77192482
iemand toevallig een linkje voor een "leren" riem voor bij een pak?
tevens tvp
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_77193717
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:52 schreef gers het volgende:
iemand toevallig een linkje voor een "leren" riem voor bij een pak?
tevens tvp

Iemand die in dit topic post hoort geen pakken te dragen.
pi_77194155
Deze riem van SjakSjoons vond ik ook mooi, zelfde prijs en zelfs nog een halve cm breder:
http://item.taobao.com/au(...)a870d2cb3e08d0.jhtml
pi_77194186
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 23:37 schreef thijs1994 het volgende:
Deze riem van SjakSjoons vond ik ook mooi, zelfde prijs en zelfs nog een halve cm breder:
bleh
pi_77194596
Waarom die andere niet en deze wel
pi_77195296
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 23:37 schreef thijs1994 het volgende:
Zeker weten dat ie halve cm breder is? Vind hem opzicht ook niet slecht...
pi_77195417
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 23:50 schreef thijs1994 het volgende:
Die gesp is zo verwijfd
pi_77195526
quote:
Op zondag 24 januari 2010 00:13 schreef Semmm het volgende:

[..]

Die gesp is zo verwijfd
12 jarige mogen geen mening hebben.

pi_77195963
quote:
Op zondag 24 januari 2010 00:16 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

12 jarige mogen geen mening hebben.

Je verwart me met Twizu denk ik...
  zondag 24 januari 2010 @ 00:29:28 #176
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_77195990
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 23:50 schreef thijs1994 het volgende:
Omdat die gesp verwijfd is.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_77196415
quote:
Op zondag 24 januari 2010 00:29 schreef Twizu het volgende:

[..]

Zie je 'm de hele dag niet, komt 1 keer z'n naam in beeld en binnen 1 minuut is ie er
pi_77196448
quote:
Op zondag 24 januari 2010 00:29 schreef Twizu het volgende:

[..]

pi_77198062
Oh, m'n laser en het anime knuffeltje voor m'n vriendin zijn binnen
Welkom vader renwan ^O^
pi_77201623
quote:
Op zondag 24 januari 2010 01:27 schreef renwan het volgende:
Oh, m'n laser en het anime knuffeltje voor m'n vriendin zijn binnen
wat een combi
pi_77201821
quote:
Op zondag 24 januari 2010 08:37 schreef Arboxx het volgende:

[..]

wat een combi
Als ik shit voor mezelf koop moet ik ook wat voor m'n vriendin doen. Anders krijg ik klachten!
Welkom vader renwan ^O^
  zondag 24 januari 2010 @ 09:37:46 #182
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_77201952
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:20 schreef mug89 het volgende:

[..]

ach, voor die paar eu wil ik het wel wagen hoor.. zon brede hoef ik ook weer niet..
Die is voor mij echt TE smal
pi_77202013
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:56 schreef Semmm het volgende:

[..]

[..]

We gaan gewoon weer verder met het noemen van merknamen?

en @Arboxx, ik denk dat jopiede meer op een linkje doelde dan op een merk.
Ik snap niet waarom ik geen merknamen mag noemen als ik het juist niet wil(het merk) Dus ik wil geen echte naike ermex of Dolcge und gabanna dan mag ik dat toch noemen hoe ik wil? Ik draai hier al best wel een tijdje mee dus ik weet wel dat ik geen merknamen mocht gebruiken. Maar bij deze vond ik dat niet van toepassing
  zondag 24 januari 2010 @ 09:53:04 #184
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_77202071
  zondag 24 januari 2010 @ 10:46:33 #185
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_77202711
quote:
Op zondag 24 januari 2010 09:47 schreef jopiede het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom ik geen merknamen mag noemen als ik het juist niet wil(het merk) Dus ik wil geen echte naike ermex of Dolcge und gabanna dan mag ik dat toch noemen hoe ik wil? Ik draai hier al best wel een tijdje mee dus ik weet wel dat ik geen merknamen mocht gebruiken. Maar bij deze vond ik dat niet van toepassing
Het gaat er gewoon om dat deze reeks niet googlebaar is op merknamen
  zondag 24 januari 2010 @ 11:27:59 #186
48067 neo2000
pi_77203515
quote:
Op zondag 24 januari 2010 10:46 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Het gaat er gewoon om dat deze reeks niet googlebaar is op merknamen
En als je al een tijdje mee draait had je dat moeten weten, omdat het al wel vaker verteld is en genoemd is.
Het is zo lullig dat als mensen gaan googlen op imitatie R0lex en imitatie All St@rs, dit topic bovenaan komt te staan in Google.
pi_77204401
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:55 schreef Arboxx het volgende:

[..]

l@coste
Zo, even veranderd.

Ik moet zeggen dat ik ronduit vergeten was om eventjes een andere benaming te geven..
pi_77206435
quote:
Op zondag 24 januari 2010 11:27 schreef neo2000 het volgende:

[..]

En als je al een tijdje mee draait had je dat moeten weten, omdat het al wel vaker verteld is en genoemd is.
Het is zo lullig dat als mensen gaan googlen op imitatie R0lex en imitatie All St@rs, dit topic bovenaan komt te staan in Google.
Oh, sorry. Ik draai wel degelijk wat langer mee. Al voordat de merknamen werden verboden. Maar nooit de link gelegd tussen google en fok! Sorry en ik heb ook eff de namen geedit
  zondag 24 januari 2010 @ 14:21:18 #189
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_77209298
Zo net Jack maar eens ff een mailtje gestuurd voor een prijsopgave van een

Logisch Technisch Keyboard Cordless Mediaboard

pi_77210240
quote:
Op zondag 24 januari 2010 14:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zo net Jack maar eens ff een mailtje gestuurd voor een prijsopgave van een

Logisch Technisch Keyboard Cordless Mediaboard

[ afbeelding ]
Link svp
  zondag 24 januari 2010 @ 14:53:58 #191
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_77210565
quote:
Op zondag 24 januari 2010 14:44 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Link svp
kon hem dus niet vinden in china

Hier in nl 42 inkl verzenden
  zondag 24 januari 2010 @ 15:11:49 #192
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_77211187
Nou, dat eBay kopen gaat ook lekker, eerst kocht ik een neppe MP4, nu een adapter van een klootzak die eigenwijs is.. In zijn advertentie staat dat ik een goede plug zou krijgen, heb dus 3x gezegd dat ik een EU plug wilde, krijg ik een kapotte USA stekker, mail ik hem:
quote:
>> Hello,
>>
>> I recieved wrong item, I wanted with EU plug but received broken US plug.
>> Can you help me out?
>>
>> Kind regards,
>> Unreal88
Krijg ik dit terug, vet kort en niet netjes (zoals normale chinezen)
quote:
On 1/24/10, 李振洪 <wwwdotebay@gmail.com> wrote:
> sorry , we only sell US plug.
Heb hem nu voor de optie gesteld dat hij mij alsnog een goede adapter kan sturen of dat ik anders eBay erbij roep..
Hoi
  zondag 24 januari 2010 @ 16:02:39 #193
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_77212740
LaCoste, Jack and Jones, Rolex, AllStars.
Waar kan ik dat kopen?? Toabao is in het chinees, hoe kunnen jullie dat gebruiken??? xDD
is die er niet in het nederlandss???
Dolce & Gabbana en Uggs zijn wel leuke cadeaus tog. waar kan je die halen? wel goedkoop he XD
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_77212912
Je krijgt het voor elkaar om een VWO - allochtoon te zijn. Nu nog niet de irritante klier uithangen

[ Bericht 0% gewijzigd door jopiede op 24-01-2010 18:02:00 ]
pi_77212959
quote:
Op zondag 24 januari 2010 16:08 schreef jopiede het volgende:
Je krijgt het voor om een VWO - allochtoon te zijn. Nu nog niet de irritante klier uithangen
pi_77213731
quote:
Op zondag 24 januari 2010 16:02 schreef MacorgaZ het volgende:
Waar kan ik dat kopen?? Toabao is in het chinees, hoe kunnen jullie dat gebruiken??? xDD
Dolce & Gabbana en Uggs zijn wel leuke cadeaus tog. waar kan je die halen? wel goedkoop he XD
Lache man, door mensen als jou gaat dit topic dicht
pi_77213857
waarom heb ik nog geen prijsopgave terug van mn krokodillen schoenen...kom op jack
  zondag 24 januari 2010 @ 16:39:35 #198
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_77213979
quote:
Op zondag 24 januari 2010 16:31 schreef Semmm het volgende:

[..]

Lache man, door mensen als jou gaat dit topic dicht
dan maken we toch gewoon een niew forum??! xD
pi_77214002
quote:
Op zondag 24 januari 2010 16:39 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

dan maken we toch gewoon een niew forum??! xD
grappig joh
pi_77214057
quote:
Op zondag 24 januari 2010 16:35 schreef mug89 het volgende:
waarom heb ik nog geen prijsopgave terug van mn krokodillen schoenen...kom op jack
Mail ff opnieuw, ik heb altijd binnen 1 dag antwoord.
  zondag 24 januari 2010 @ 16:43:33 #201
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_77214100
Heeft iemand ook een leuk linkje na een chinese niet al te dure e-boek lezerr?
pi_77214185
quote:
Op zondag 24 januari 2010 16:42 schreef Semmm het volgende:

[..]

Mail ff opnieuw, ik heb altijd binnen 1 dag antwoord.
ok. naar popbuying@gmail.com? of gebruik jij een andere?
  zondag 24 januari 2010 @ 16:46:47 #203
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_77214205
quote:
Op zondag 24 januari 2010 16:46 schreef mug89 het volgende:

[..]

Die gebruik ik wel en daar wordt altijd snel gereageerd
Hoi
pi_77214340
quote:
Op zondag 24 januari 2010 16:46 schreef mug89 het volgende:

[..]

Ja die idd
pi_77214378
quote:
Op zondag 24 januari 2010 16:02 schreef MacorgaZ het volgende:

xDDD

XDDDD

XDDDDDDDDDDDDD

xdddd

Xddddd

welke heb je nog meer?
pi_77214401
dan heeft ie m vast over t hoofd gezien

hoe 'betrouwbaar' is de ul berekening van pbpurchase eigenlijk?
je geeft URL en hij berekent wat je kwijt bent incl shipping en fee voor hun..

ik blijf gewoon jack mailen, dan weet je het namelijk 100%, maar dan kun je wellicht een goeie indicatie krijgen
  zondag 24 januari 2010 @ 16:57:12 #207
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_77214539
quote:
Op zondag 24 januari 2010 16:52 schreef mug89 het volgende:
dan heeft ie m vast over t hoofd gezien

hoe 'betrouwbaar' is de ul berekening van pbpurchase eigenlijk?
je geeft URL en hij berekent wat je kwijt bent incl shipping en fee voor hun..

ik blijf gewoon jack mailen, dan weet je het namelijk 100%, maar dan kun je wellicht een goeie indicatie krijgen
+Jack is goedkoper dan Rachel enzo
Hoi
  zondag 24 januari 2010 @ 17:08:12 #208
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_77214911
quote:
Op zondag 24 januari 2010 16:51 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

xDDD

XDDDD

XDDDDDDDDDDDDD

xdddd

Xddddd

welke heb je nog meer?
xDXDDxD
pi_77216092
wat kosten die bjurn beurg boxers nou van TB?

iemand die nog een leuk (djie-zter) vest/trui weet van TB?
pi_77216148
quote:
Op zondag 24 januari 2010 17:40 schreef mtchel112 het volgende:
$6,50 p/stuk.
quote:
Nee, maar ik zou zeggen zoek gewoon GeeStar op op taobao en je vindt genoeg.
pi_77216313
quote:
Op zondag 24 januari 2010 17:40 schreef mtchel112 het volgende:

Ik heb er 20 besteld totaal : For 20pcs,4.1$ each including shipping and tracking number
&lt;&gt;
pi_77216389
quote:
Op zondag 24 januari 2010 17:46 schreef Swindler het volgende:

[..]

Ik heb er 20 besteld totaal : For 20pcs,4.1$ each including shipping and tracking number
Al binnen? Welke link is dat?
pi_77218457
quote:
Op zondag 24 januari 2010 17:46 schreef Swindler het volgende:

[..]

Ah, dat zijn nette prijzen ja. Ik deed er 2 in één keer en betaalde toen 5$ per stuk, is ook wel aardig.
pi_77218577
Ik kreeg net deze mail :

zogenaamd van paypal dus , ben benieuwd hoe deze meneer mij gaat proberen te naaien
&lt;&gt;
pi_77219052
en hoe ga je daarachter komen Patrick Kilken

zondag 24 januari 2010 @ 19:29:19 #218
274079 Wesleyz
Hyves Slutje Voor Jou
pi_77220081
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:51 schreef Swindler het volgende:
Ik kreeg net deze mail :

[ afbeelding ]

zogenaamd van paypal dus , ben benieuwd hoe deze meneer mij gaat proberen te naaien
hahaha
Altijd leuk
Ze noemen me Wesley,
Hoi
pi_77220097
Hoe de fack kan ik gey-ster schoenen vinden op Taobao? Shoes vertalen naar chinees helpt niet, ook niet gewoon Gay-Ster intypen en dan naar categorie shoes zoeken. (Die bestaat namelijk niet)

Tips?
pi_77220162
quote:
Op zondag 24 januari 2010 19:29 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Hoe de fack kan ik gey-ster schoenen vinden op Taobao? Shoes vertalen naar chinees helpt niet, ook niet gewoon Gay-Ster intypen en dan naar categorie shoes zoeken. (Die bestaat namelijk niet)

Tips?
http://search1.taobao.com/browse/0/n-g,i4qfg5dboiqnbla-------2-------b--40--commend-0-all-0.htm?ssid=e-s1&at_topsearch=1
pi_77220495
Ik heb nu die DP Price Calculator. Als ik die wil gebruiken @Taobao, waar kan ik dan het gewicht vinden?
Ty
pi_77220993
quote:
Huh? Bij mij kwamen er 2 "tekentjes/letters" uit toen ik shoes bij babelfish intypte?

Bedank anyway!
pi_77221059
http://item.taobao.com/au(...)1a92ea9d01310011.htm

Iemand een idee hoeveel die kan gaan kosten? Meestal doe ik delen door 10 en dan keer 2...
Maarjah 140 euro is het ook weer niet waard
pi_77221635
quote:
Op zondag 24 januari 2010 19:52 schreef Lizzle360 het volgende:
http://item.taobao.com/au(...)1a92ea9d01310011.htm

Iemand een idee hoeveel die kan gaan kosten? Meestal doe ik delen door 10 en dan keer 2...
Maarjah 140 euro is het ook weer niet waard
die delen door 10 klopt wel maar x2 slaat nergens op delen door 10 heb je de prijs in euros doe het dan keer 1.2 (winst jack en PayPal) + ongeveer 1,20 euro per 100 gram verzendkosten.

of gebruik gewoon de DP calculator
pi_77221729
DP calculator, dat is deze toch?

http://www.pbpurchase.com/shoppingcart.pr
  zondag 24 januari 2010 @ 20:07:16 #226
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_77221784
1,20 per 100 gram? Dan is de inkoop+winst jack van die Beatles box van 2 kilo dus maar 13 euro? Dat is echt sick
Hoi
pi_77221820
quote:
Op zondag 24 januari 2010 20:06 schreef mug89 het volgende:
DP calculator, dat is deze toch?

http://www.pbpurchase.com/shoppingcart.pr
Nee deze http://www.sven-slootweg.nl/DPCalc.rar
pi_77221985
quote:
Op zondag 24 januari 2010 20:07 schreef Unreal88 het volgende:
1,20 per 100 gram? Dan is de inkoop+winst jack van die Beatles box van 2 kilo dus maar 13 euro? Dat is echt sick
als het goed is 16 euro, dat zou heel goed kunnen, 1 euro per cd.
pi_77222068
thanks voor de link,

maar waar kun je de gewichten zien op taobao?
ik krijg namelijk nog alles in het chinees als ik m door google translator gooi..
kan het opzich wel vinden, de artikelen, maar meer info kan ik dus niet aflezen
pi_77222257
quote:
Op zondag 24 januari 2010 20:13 schreef mug89 het volgende:
thanks voor de link,

ik krijg namelijk nog alles in het chinees als ik m door google translator gooi..
Kan niet, staat soms in de beschrijving en anders moet je het gokken.
pi_77222321
quote:
Op zondag 24 januari 2010 20:13 schreef mug89 het volgende:
thanks voor de link,

Gokken.
  zondag 24 januari 2010 @ 20:23:35 #232
265729 Grotesque
ræræræræræræræ
pi_77222511
Ik heb een ordernummer van jack gekregen; PUR115158733685
wat kan ik hier precies mee?
pi_77222558
waarschijnlijk kijken op popbuying.com bij je orders, daar staat pbpurchase orders, daar komt ie te staan en status weergegeven
pi_77223329
Begrijp ik het goed, zijn deze schoenen http://item.taobao.com/au(...)5c754.jhtml?cm_cat=0 ¤113.99 omgerekend excl. verzendkosten?
pi_77223409
quote:
Op zondag 24 januari 2010 20:40 schreef Ynnad. het volgende:
Begrijp ik het goed, zijn deze schoenen http://item.taobao.com/au(...)5c754.jhtml?cm_cat=0 ¤113.99 omgerekend excl. verzendkosten?
Ja, dit zullen dus wel echte zijn.
pi_77223785
http://item.taobao.com/au(...)d517acf.htm?cm_cat=0

Wat vinden jullie van deze Gay-ster schoentjes? Ben aan denken op pricerequest bij Jack te doen...

En dat lelijke dingetje achterop/in waar Gay-star op staat gaat wel er af, dat is lelijk

EDIT: Of de witte variant: http://item.taobao.com/au(...)77ed203.htm?cm_cat=0
pi_77223976
quote:
Op zondag 24 januari 2010 20:49 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

Wat vinden jullie van deze Gay-ster schoentjes? Ben aan denken op pricerequest bij Jack te doen...

En dat lelijke dingetje achterop/in waar Gay-star op staat gaat wel er af, dat is lelijk

Wist niet dat ze schoenen hebben. Ze zijn lelijk trouwens
pi_77223979
quote:
Op zondag 24 januari 2010 20:49 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

graag zijn reactie hier posten aub zien er nice uit
pi_77223981
quote:
Op zondag 24 januari 2010 20:04 schreef Semmm het volgende:

[..]

die delen door 10 klopt wel maar x2 slaat nergens op delen door 10 heb je de prijs in euros doe het dan keer 1.2 (winst jack en PayPal) + ongeveer 1,20 euro per 100 gram verzendkosten.

of gebruik gewoon de DP calculator
mmm... kan interessant worden...
pi_77224103
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:48 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Ah, dat zijn nette prijzen ja. Ik deed er 2 in één keer en betaalde toen 5$ per stuk, is ook wel aardig.
Bestelde je die direct of via ome Jack?
pi_77224379
bij de dp calculator moet je ook een fee opgeven, hoeveel is dat?
pi_77224844
quote:
Op zondag 24 januari 2010 21:00 schreef mug89 het volgende:
bij de dp calculator moet je ook een fee opgeven, hoeveel is dat?
shipping fee is bijna altijd 10 yuan
  zondag 24 januari 2010 @ 21:09:23 #243
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_77224864
Jack en de prisonbreak box
Even mailen of ik alleen season 1/2 kan krijgen voor de helft van de prijs
pi_77225048
quote:
Op zondag 24 januari 2010 21:09 schreef monkeybrain het volgende:
Jack en de prisonbreak box
Even mailen of ik alleen season 1/2 kan krijgen voor de helft van de prijs
Ik wilde een dvd box van las vegas met al de 5 seizoenen, 25 dvd's - $70....
pi_77225093
wat is e-mail van Jack ook alweer? Vergeet die iedere keer
pi_77225149
popbuying@gmail.com ?
  zondag 24 januari 2010 @ 21:15:26 #247
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_77225225
popbuying@gmail.com hoe kan je dat nou vergeten
Hoi
pi_77225324
Zou iemand even mee willen gokken naar het gewicht van deze schoenen? Twijfel nog een beetje of ik ze zal nemen. Ik ging zelf uit van ongeveer 300 gram, maar ik ben nogal slecht in dat soort dingen. (Bij een gewicht van 300g, een fee van 10y en een prijs van 329y kwam ik uit op $64.36 totaal)

http://translate.google.com/translate?js=y&prev=_t&hl=nl&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fitem.taobao.com%2Fauction%2Fitem_detail-0db1-f204bc536541cd181c7f42c6eb8e8bf1.jhtml%3Fcm_cat%3D0&sl=zh-CN&tl=nl
pi_77225448
quote:
Op zondag 24 januari 2010 21:17 schreef Ynnad. het volgende:
Zou iemand even mee willen gokken naar het gewicht van deze schoenen? Twijfel nog een beetje of ik ze zal nemen. Ik ging zelf uit van ongeveer 300 gram, maar ik ben nogal slecht in dat soort dingen. (Bij een gewicht van 300g, een fee van 10y en een prijs van 329y kwam ik uit op $64.36 totaal)

http://translate.google.com/translate?js=y&prev=_t&hl=nl&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fitem.taobao.com%2Fauction%2Fitem_detail-0db1-f204bc536541cd181c7f42c6eb8e8bf1.jhtml%3Fcm_cat%3D0&sl=zh-CN&tl=nl
Al zijn ze 500 gram dan is het 3 dollar meer maakt dat wat uit?
pi_77225587
Oja klopt, maar ik ben nieuw hè
  zondag 24 januari 2010 @ 21:25:56 #251
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_77225812
quote:

Ik verbaas mezelf over de kledingsmaak in deze topic
Schoenen zijn al snel rond de kilo volgens mij.
pi_77226055
quote:
Op zondag 24 januari 2010 21:25 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Die van mij zijn toch niet lelijk?!
pi_77226158
quote:

ik weet niet wat jij aan je voeten hebt lijkt mij toch wel iets minder
pi_77226725
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Ik heb zojuist op deze geboden!
http://www.speurders.nl/o(...)m-boot-56063730.html
pi_77226727
quote:
Op zondag 24 januari 2010 21:14 schreef mug89 het volgende:
popbuying@gmail.com ?
Ik gebruik altijd de oude nog :p Lekker snel reactie!
dealperfectcs01@gmail.com
pi_77227015
quote:

Ach, ga er maar vanuit dat de totaalprijs van die tegen de 80$ aan gaat lopen hoor.
Vind ik het persoonlijk voor schoenen uit China niet meer waard.
pi_77227292
Iemand ervaring met de digitale fotolijstjes van de bekende site's ?
&lt;b&gt;&lt;a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;123caravanhuren.nl&lt;/a&gt;&lt;/b&gt;
pi_77227789
http://item.taobao.com/au(...)d1ba6.jhtml?cm_cat=0

The price including shipping and tracking number is:44.3$
pi_77227916
quote:
Op zondag 24 januari 2010 21:55 schreef mug89 het volgende:

Dat is wel heel duur voor nep lacastas imo
pi_77228106
ja, ik laat ze ook mooi lekker in china jammer.. voor 9 euro was het leuk geweest met een beetje extra kosten, maar 30 is me toch ff teveel
  zondag 24 januari 2010 @ 22:01:44 #261
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_77228157
Nou er was dus 1 van mijn MD-52 oortjes uit elkaar gevallen (na 1,5 week), en heb hem weer gelijmd met secondelijm maar de bas is iets minder hard nu x] niet zo erg hoor :p
Hoi
pi_77228388
Ik wil deze bestellen van DX. Kan dat gewoon?

twijfel nog wel welke van de twee.
pi_77228423
quote:
Op zondag 24 januari 2010 21:58 schreef Skiet het volgende:

[..]

Dat is wel heel duur voor nep lacastas imo
Te duur idd, voor ¤20,- had het nog aardig gekund maar dit is teveel.
pi_77228470
quote:
Op zondag 24 januari 2010 21:55 schreef mug89 het volgende:

Wtf? Hoezo zo duur? Ik zou 20 dollar oid zeggen... hoe komt ie op 44?
pi_77228692
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:05 schreef Skiet het volgende:
Ik wil deze bestellen van DX. Kan dat gewoon?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

twijfel nog wel welke van de twee.

Wat een fucking kut dinge... wat moet je daar nou mee?
pi_77228781
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:10 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Wat een fucking kut dinge... wat moet je daar nou mee?

Lol het zijn aanstekers. Maar ik denk ik post ze alvast voor mensen serieus gaan vragen of ze die dingen zonder risico kunnen importeren. Niet doen dus.
pi_77228827
De zomer komt er weer aan (al ligt er hier dan weer 10CM verse sneeuw. Maar wat zijn een beetje de toffe zonnebrillen?
pi_77228999
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:06 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Wtf? Hoezo zo duur? Ik zou 20 dollar oid zeggen... hoe komt ie op 44?
ja dat leek mij dus ook..
hij zei dat t gewicht 1.1KG zou zijn.. maar lijkt me ook nogal zwaar.
ik heb die echte schoenen namelijk, en wegen echt niet veel..

en omdat ze lekker zitten en omdat ik ze er mooi uit vind zien, wilde ik ze nog wel een keer eigenlijk en voor die 9 dollar + wat kosten zou dat wel leuk zijn om te proberen..

misschien heb jij meer geluk met die schoenen, dan probeer ik die
pi_77229044
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:11 schreef Skiet het volgende:

[..]

Lol het zijn aanstekers. Maar ik denk ik post ze alvast voor mensen serieus gaan vragen of ze die dingen zonder risico kunnen importeren. Niet doen dus.
Ik dacht al, je wilt er oorlogje mee spelen ofzo

Oh... en ik zoek nog leuke zomer schoenen, wie o wie?
pi_77229132
quote:
Als ik deze koop, dan moet ik waarschijnlijk M hebben, dat heb ik in Nederland ook, en ik begreep uit deze post dan ik gewoon nederlandse maten kon kopen. Maar als ik die M dan pas, ga ik dan ook bijvoorbeel deze in M passen?:
http://item.taobao.com/au(...)9f7142bceb936501.htm

(is dezelfde verkoper).
pi_77229151
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:15 schreef mug89 het volgende:

[..]

ja dat leek mij dus ook..
hij zei dat t gewicht 1.1KG zou zijn.. maar lijkt me ook nogal zwaar.
ik heb die echte schoenen namelijk, en wegen echt niet veel..

en omdat ze lekker zitten en omdat ik ze er mooi uit vind zien, wilde ik ze nog wel een keer eigenlijk en voor die 9 dollar + wat kosten zou dat wel leuk zijn om te proberen..

misschien heb jij meer geluk met die schoenen, dan probeer ik die
1.1kg Dat ze maar eens leren schatten die chinezen daar...

Ik zal het hier posten als ik reactie heb
pi_77229294
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:17 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

1.1kg Dat ze maar eens leren schatten die chinezen daar...

Ik zal het hier posten als ik reactie heb
ik heb m ook ff wat terug gestuurd.. wie weet helpt t en zoekt ie t uit ipv uit zn duim te zuigen, hehe
pi_77229512
Ze schatten het liever te hoog in, als ze te laag in schatten moeten ze geld bijvragen en dat komt ook weer zo raar over.
En als het veel lichter is dan gedacht kunnen ze de rest mooi in de zak stoppen.
kei lief.
pi_77229584
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:23 schreef Lolque het volgende:
Ze schatten het liever te hoog in, als ze te laag in schatten moeten ze geld bijvragen en dat komt ook weer zo raar over.
En als het veel lichter is dan gedacht kunnen ze de rest mooi in de zak stoppen.
begrijp ik wel, maar nu krijgen ze helemaal niks

van ong 13 eu naar 44, gaat wel een beetje heul ver
pi_77229634
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:17 schreef veda het volgende:

[..]

Als ik deze koop, dan moet ik waarschijnlijk M hebben, dat heb ik in Nederland ook, en ik begreep uit deze post dan ik gewoon nederlandse maten kon kopen. Maar als ik die M dan pas, ga ik dan ook bijvoorbeel deze in M passen?:
http://item.taobao.com/au(...)9f7142bceb936501.htm

(is dezelfde verkoper).
Ja!
pi_77229811
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:25 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Ja!
Bedankt.
pi_77229948
Hoe zit het met als de maat niet goed is ofzo bij TaoBao? Niet goed geld weg neem ik aan. Ik vind deze toch wel heel erg leuk:
http://item.taobao.com/au(...)a18f7.jhtml?cm_cat=0
maar voor wat meer geld heb ik liever echte (eerste gepaste) g-sterren
pi_77230328
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:30 schreef Ynnad. het volgende:
Hoe zit het met als de maat niet goed is ofzo bij TaoBao? Niet goed geld weg neem ik aan. Ik vind deze toch wel heel erg leuk:
http://item.taobao.com/au(...)a18f7.jhtml?cm_cat=0
maar voor wat meer geld heb ik liever echte (eerste gepaste) g-sterren

Ben je gewoon zelf verantwoordelijk voor. Past het niet kan je er vast iemand blij mee maken in je omgeving.
  zondag 24 januari 2010 @ 22:44:40 #279
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_77230897
Net mijn nieuwe adihasj superstars gewogen, 1079 gram incl. doos maat 46
Misschien dat jullie een wijvenmaatje 39 hebben
  zondag 24 januari 2010 @ 22:47:44 #280
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_77231091
En het topic is alweer bijna vol. Monkeybrain wat was er nou mis met jouw eBay lader?
Hoi
  zondag 24 januari 2010 @ 22:50:11 #281
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_77231252
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:47 schreef Unreal88 het volgende:
En het topic is alweer bijna vol. Monkeybrain wat was er nou mis met jouw eBay lader?
Werkte niet, zat ook vol krassen en ook geen Nederlandse stekker.
Die gast vindt zijn feedback score heel belangrijk, na 2 keer gezeur gewoon gezegd dat ik boos werd en hij een refund moest geven
pi_77231355
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:44 schreef monkeybrain het volgende:
Net mijn nieuwe adihasj superstars gewogen, 1079 gram incl. doos maat 46
Misschien dat jullie een wijvenmaatje 39 hebben
41

en de mijne net ook gewogen,
de 'echte' wegen net aan 500 gram..
dus dan alleen nog een doos
  zondag 24 januari 2010 @ 22:53:01 #283
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_77231407
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:50 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Werkte niet, zat ook vol krassen en ook geen Nederlandse stekker.
Die gast vindt zijn feedback score heel belangrijk, na 2 keer gezeur gewoon gezegd dat ik boos werd en hij een refund moest geven
Ja er staat nu dus wel bij ONLY USA, maar eerst stond er dus: Will provide plug to fit your country ofzo..
Dus heb hem nog niet eens kunnen testen..
Hoi
  zondag 24 januari 2010 @ 23:01:43 #284
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_77231895
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:53 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Ja er staat nu dus wel bij ONLY USA, maar eerst stond er dus: Will provide plug to fit your country ofzo..
Dus heb hem nog niet eens kunnen testen..
Dat stond er inderdaad.
Ik had nog zo'n converter stekker liggen voor een hub, kost je 87 cent

http://www.focalprice.com(...)or_Europe_Black.html
  zondag 24 januari 2010 @ 23:10:41 #285
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_77232327
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:01 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Dat stond er inderdaad.
Ik had nog zo'n converter stekker liggen voor een hub, kost je 87 cent

http://www.focalprice.com(...)or_Europe_Black.html
Ok, dan vraag ik wel gewoon een refund aan die lul

Haha ik zit op van die nutteloze dingen te bieden op ebay, heb net 2x een pokemon kaart voor 6 cent gekocht :']

[ Bericht 6% gewijzigd door Unreal88 op 24-01-2010 23:25:05 ]
Hoi
pi_77233518
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:10 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Ok, dan vraag ik wel gewoon een refund aan die lul

Haha ik zit op van die nutteloze dingen te bieden op ebay, heb net 2x een pokemon kaart voor 6 cent gekocht :']

Ik heb deze
  zondag 24 januari 2010 @ 23:39:17 #287
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_77233671
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:35 schreef Semmm het volgende:

[..]

Ik heb deze [ afbeelding ]
Ik heb elektrike en omanyte

En 2 lampen gekocht:

en

Haha kut ik koop alweer allemaal nutteloze dingen :']

[ Bericht 15% gewijzigd door Unreal88 op 24-01-2010 23:45:07 ]
Hoi
pi_77234003
tvp
pi_77234051
Wat is die laatste unreal? toch geen cockring he!
  zondag 24 januari 2010 @ 23:48:34 #290
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_77234109
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:47 schreef mug89 het volgende:
Wat is die laatste unreal? toch geen cockring he!
Nee geen cockring
Hoi
pi_77234353
@Semmm waarom nu pas een tvp als het topic bijna vol zit?

ontopic: leuke schoenen die Gie-star, weet je al hoeveel ze kosten incl. shipping?

[ Bericht 0% gewijzigd door korting op 25-01-2010 00:06:20 ]
  zondag 24 januari 2010 @ 23:57:46 #292
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_77234506
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:54 schreef korting het volgende:

ontopic: leuke schoenen die G-star, weet je al hoeveel ze kosten incl. shipping?
Omdat het topic dan sneller vol gaat
Hoi
pi_77234536
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:57 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Omdat het topic dan sneller vol gaat
zucht

oh shit, nu doe ik ook mee
pi_77234784
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:54 schreef korting het volgende:

ontopic: leuke schoenen die Gie-star, weet je al hoeveel ze kosten incl. shipping?
Giestar!!!!1111 Niet dat andere dat mag niet!!!11
pi_77234898
quote:
Op maandag 25 januari 2010 00:04 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Giestar!!!!1111 Niet dat andere dat mag niet!!!11
kut, vergeten!

(aangepast)
pi_77234952
Eerste keer wat gewonnen bij suntekstore .
Klikte eerst volgens mij te laat.

http://www.suntekstore.co(...)r-grip---rubber.html
Die wekker van het vorige uur had ik tenminste nog wat aan...
  maandag 25 januari 2010 @ 00:11:24 #297
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_77235052
quote:
Op maandag 25 januari 2010 00:08 schreef Sneijder5 het volgende:

Ja die wekker wilde ik ook
Hoi
pi_77235062
quote:
Op maandag 25 januari 2010 00:08 schreef Sneijder5 het volgende:

Nounou, je kunt al bijna zeggen dat je de jackpot hebt gewonnen.
En van de wekker heb ik er 2 onderweg, jammer genoeg wel beide betaald.
pi_77235086
Komende uren komen er ook leuke dingen voorbij, op die kwastjes na.
pi_77235109
quote:
Op maandag 25 januari 2010 00:12 schreef Sneijder5 het volgende:
Komende uren komen er ook leuke dingen voorbij, op die kwastjes na.
Zit inderdaad wel leuks tussen, alleen niet voor mij want ik ben m'n nest in.
  maandag 25 januari 2010 @ 00:13:41 #301
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_77235135
Hebbes Skiet!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')