quote:Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.
Voorbeeld:
We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting
Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80
Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =
¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.
http://www.pbpurchase.com/ Hier staat alles wat je moet weten, het wordt dan eerst bij Jack bezorgd en gaat dan naar jou toe. Het goedkoopste is om Jack te mailen (popbuying@gmail.com), en hem de linkjes van de artikelen die je zoekt te geven.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:31 schreef ringomanic het volgende:
Kan iemand mij misschien helpen met pbpurchase (Het uitleggen)
Oke bedanktquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:33 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
http://www.pbpurchase.com/ Hier staat alles wat je moet weten, het wordt dan eerst bij Jack bezorgd en gaat dan naar jou toe. Het goedkoopste is om Jack te mailen (popbuying@gmail.com), en hem de linkjes van de artikelen die je zoekt te geven.
Same here, wil een koptelefoon bestellen en nog wat meer.. Eerst moet ik zo lang wachten op paypal op mn geld, is het geld er eindelijk gaat FocalPrice downquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:34 schreef ringomanic het volgende:
[..]
Oke bedankt, ik ga morgen even kijken!
Hopen dat focalprice het weer snel doet want ik moet snel wat bestellen![]()
Dat werkt niet bij Jack want die wil directe betaling ofzo..quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:55 schreef G-NiLES het volgende:
je kan toch gewoon je bankrekening koppelen?
dan heb je geen last van dat je geld moet storten bij paypal
Hmm, da's een nadeel. Ik wou me er juist in verdiepen maar om nou telkens geld op m'n paypal rekening te storten, kweenie.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:04 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Dat werkt niet bij Jack want die wil directe betaling ofzo..
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:11 schreef renwan het volgende:
[..]
Hmm, da's een nadeel. Ik wou me er juist in verdiepen maar om nou telkens geld op m'n paypal rekening te storten, kweenie.
Even Jack vragen dus of hij het anders kan doen.. Maar dan alsnog zal hij pas verzenden als het geld écht binnen is denk ik..quote:Beste X,
Bedankt dat u contact heeft opgenomen met PayPal in verband met uw vraag.
Het kan inderdaad voorkomen dat bepaalde websites geen Echeck accepteren.
De verkoper kan dit dan zelf instellen op zijn PayPal rekening en dit op
zijn site vermelden. PayPal zal dit verzoek dan ook honoreren.
Een bankbetaling brengt namelijk het risico met zich mee dat er een Echeck
kan worden uitgeschreven (Echecks kunnen niet uitgeschreven worden bij
credit card- en PayPal saldo betalingen). Mocht een Echeck worden
uitgeschreven, dan zou de verkoper langer op zijn geld moeten wachten omdat
de verwerking van een Echeck tijd met zich meebrengt, en dit is een risico
wat sommige verkopers niet willen nemen en daarom vragen om een directe
betaling.
Ook kan het zijn dat een verkoper beter gedekt is indien hij zijn
betalingen ontvangt via een credit card. Dit is vooral in landen zoals
Amerika het geval, waar credit card betalingen een extra dekking hebben.
Mocht u toch de verkoper alleen via de bank willen/kunnen betalen, dan wil
ik u adviseren om contact met hem op te nemen. Wellicht wil hij voor deze
keer een eenmalige bankbetaling ontvangen.
Mocht u verdere hulp nodig hebben, laat het dan alstublieft weten.
Met vriendelijke groet,
x
European Services PayPal, een eBay-onderneming
Als je je bankrekening koppelt kan je gewoon ermee aan Jack betalen... is geen E-check wat je dan doet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:13 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
[..]
Even Jack vragen dus of hij het anders kan doen.. Maar dan alsnog zal hij pas verzenden als het geld écht binnen is denk ik..
Als het een pakje met tracking number was en de tracking stond vorige week op "The item (RT0...HK) left Hong Kong for its destination on ...-Jan-2010"... ja. Anders... neen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:13 schreef Wesleyz het volgende:
Is de kans groot dat als mijn pakketje vorige week vrijdag verstuurd is, dat hij dan nog deze week aankomt ?
HK post is zo raarquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:17 schreef ringomanic het volgende:
Yeah Focalprice doet het weer![]()
Hopen dat mijn pakketje snel binnenkomt die ik de 12e besteld had (1e keer dat ik bestelde moest ik bijna 2 maanden wachten)
Mijn 2e daarin tegen was er in 10 dagen.
Snel nog 2 extra Ipot oortjes gekocht, hopen dat deze dezelfde kwaliteit zijn als de vorige die ik gekocht heb.
Ik ga zo even kijken bij pbpurchase en dan bestellen bij Jack
Had het pakketje in augustus besteld dus was geen drukke periode....quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:26 schreef tokko1 het volgende:
[..]
HK post is zo raarPakketje op dezelfde dag bij Jack weg, dezelfde dag "shipped bij HK post" maar in nederland zit dr weer halve week tussen dat ze aankomen
De ene heeft vast een ander vliegtuig gepakt
![]()
Met kerst deden ze echt 2 maanden over pakketjes nu .. 10/15 dagen ofzo?
Ik zou even contact opnemen met Jack, kijken wat die voor je kan regelen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:40 schreef ringomanic het volgende:
[..]
Had het pakketje in augustus besteld dus was geen drukke periode....
Maarja, je moet toch wat over hebben voor die prijs
Heeft iemand trouwens enig idee waarom je geen siliconen hoesjes voor de HTC Touch Diamond 2 kan bestellen....
Kan ze nergens vinden in de chinese webshops, en op nederlandse en amerikaanse sites zijn ze zo duur![]()
Oke, ga ik doenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:47 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ik zou even contact opnemen met Jack, kijken wat die voor je kan regelen.
Als ze een product niet hebben kan je altijd even mailen zei hij
Heb je al eens op ebay gekeken?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:40 schreef ringomanic het volgende:
[..]
Heeft iemand trouwens enig idee waarom je geen siliconen hoesjes voor de HTC Touch Diamond 2 kan bestellen....
Kan ze nergens vinden in de chinese webshops, en op nederlandse en amerikaanse sites zijn ze zo duur![]()
Nee, een directe betaling kan alleen vanaf saldo of Creditcard (bij mij), er staat wel bankrekening koppelen maar dan ga je naar Creditcard koppelenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 07:29 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Als je je bankrekening koppelt kan je gewoon ermee aan Jack betalen... is geen E-check wat je dan doet.
Alleen als je een paar honderd euro hebt uitgegeven dan krijg je op een gegeven moment standaard alleen de mogelijkheid voor E-check... na een paar dagen(als die paar honderd euro op Paypal's rekening staat) dan kan je gewoon weer directe betalingen doen.
KM928 it is, bestel ik zo bij FocalPricequote:Unreal88 zegt (10:00):
*Hi, can you tell me what is the best in ear earphone available now?
sales1@kanen.net.cn (E-mailadres niet bevestigd) zegt (10:03):
*How many pcs you need
Unreal88 zegt (10:04):
*I will buy them from my retailer but he does not know what is the best headphone..
sales1@kanen.net.cn (E-mailadres niet bevestigd) zegt (10:04):
*KM928
Nee nog nietquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:58 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Heb je al eens op ebay gekeken?
Misschien nog veel pakketjes die vlak voor of tijdens de kerst bestelt zijn..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:50 schreef R2cksson het volgende:
Is het druk bij de Hong Kong post ofzo? Zendingen van Hong Kong zijn langer onderweg dan gebruikelijk...
Das wel balen,quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:56 schreef R2cksson het volgende:
Ja ik meende al dat het te maken had met het aankomende Chinese nieuwjaar... Irritant, want ik heb nog zo'n $200 aan spullen die ook weer moeten worden doorverkocht en de lui zitten dus te wachten...
Jawel, maar het zijn allemaal losse zendingen. Varieert van 40 tot 80 dollar per zending. En ze worden ook wel optijd verzonden, maar dan liggen ze nogal lang bij de Hong Kong post te wachten. Een zending die op 11 januari is verzonden werd pas op 16 januari door de Hong Kong post op het vliegtuig gezet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:57 schreef ringomanic het volgende:
[..]
Das wel balen,
Heb je geen track&trace code (of hoe dat ook heet) gekregen ?
I9 heeft mindere camera zo te zien. En de afmetingen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:47 schreef MagischMannetje het volgende:
Weet dan niemand het verschil tussen deze Iph0000ns?
http://www.popbuying.com/(...)AVA_Cell_Phone-26538
http://www.popbuying.com/(...)and_Cell_Phone-26972
http://www.popbuying.com/(...)AVA_Cell_Phone-26539
Wat ik zo snel even kan vinden is dat er wel (veel) telefoons met Windows Mobile te vinden zijn, maar enkel met de engelse taal.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:36 schreef NMGN23 het volgende:
Kan iemand mij adviseren over telefoons bij de chinese shops?
Ik zoek een telefoon die te syncen is (windows mobile) en met een nederlandse taal.
Ik denk dat er voor WIndows Mobile wel vertalingen te vinden zijn..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:43 schreef FrankP het volgende:
[..]
Wat ik zo snel even kan vinden is dat er wel (veel) telefoons met Windows Mobile te vinden zijn, maar enkel met de engelse taal.
http://www.dealextreme.com/search.dx/search.windows%20mobile#511
Gewoon een nieuwe (Nederlandse) ROM downloaden...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:58 schreef Arboxx het volgende:
[..]
Ik denk dat er voor WIndows Mobile wel vertalingen te vinden zijn..
ROMs zijn toch per telefoon verschillend. ik kan er toch geen willekeurige ROM op gooien?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:07 schreef ringomanic het volgende:
[..]
Gewoon een nieuwe (Nederlandse) ROM downloaden...
Heb je ook een Nederlandse!
Wlan sticks, heb ik nog 4 vanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:36 schreef EdNoolk het volgende:
Waar handelen jullie allemaal op dit moment in? Ik probeer op school deze (per stuk, dus niet per 2-pack) voor ¤2.50 te verkopen http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10591
Iemand nog meer tips? Het liefst wat kleine dingen, dus niet Uchs ofzo, want dat kopen ze toch niet zo snel.
is binnen!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:25 schreef mickeyD het volgende:
nog steeds de ipoot van jack niet binnen met de MD52's
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:00 schreef mickeyD het volgende:
dr zit totaal geen bass in m'n MD52's
als ik de ipoot aansluit op de stereo hoor ik t wel (dus aan de speler ligt t niet)
iemand een tip qua ander model?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:36 schreef EdNoolk het volgende:
Waar handelen jullie allemaal op dit moment in? Ik probeer op school deze (per stuk, dus niet per 2-pack) voor ¤2.50 te verkopen http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10591
Iemand nog meer tips? Het liefst wat kleine dingen, dus niet Uchs ofzo, want dat kopen ze toch niet zo snel.
quote:Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:17 schreef Skiet het volgende:
http://popbuying.com/deta(...)ight_Desk_Lamp-25641
Deze net binnen gekregen. Nog niet getest, kleiner dan verwacht. Ik let nooit op de afmetingen als ik iets koop haha.
http://dealextreme.com/details.dx/sku.18314
Deze ook net binnen. Gewoon grappig, misschien om weg te geven.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:14 schreef Skiet het volgende:
Del press lamp van DP binnen. Valt me wat tegen moet ik zeggen. Wel aardig, niet super.
KM-928, dat is de beste volgens Kanen zelf. Kost $6 bij FocalPrice. Verder kan het ook zijn dat je ze gewoon niet goed in je oor zitten. Bij mij klinken ze super vanaf het eerste momentquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:00 schreef mickeyD het volgende:
dr zit totaal geen bass in m'n MD52's
als ik de ipoot aansluit op de stereo hoor ik t wel (dus aan de speler ligt t niet)
iemand een tip qua ander model?
wowquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:36 schreef EdNoolk het volgende:
Oh, dan valt jou handeltje op school nog mee. Bij mij sta ik intussen bekend op school als chinese importeur. Importeer alles, gadgets/kleinigheidjes en ook schoenen en kleding. Maar verder ga ik er niets over zeggen want dat mag niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:36 schreef EdNoolk het volgende:
Wat voor stekker zit erop? Een europlug of een US-plug?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:14 schreef Skiet het volgende:
Del press lamp van DP binnen. Valt me wat tegen moet ik zeggen. Wel aardig, niet super.
Kletskoek, "de beste" bestaat nietquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:39 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
KM-928, dat is de beste volgens Kanen zelf. Kost $6 bij FocalPrice. Verder kan het ook zijn dat je ze gewoon niet goed in je oor zitten. Bij mij klinken ze super vanaf het eerste moment
Haha iddquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:47 schreef lawlhalla het volgende:
[..]
wow.. waarom neem je de moeite man..
Linkje en prijzen?!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:10 schreef mickeyD het volgende:
nee geen alles vervormende bass, gewoon lekker beetje bass, nu krijg ik pijn in mn oren van de hoog..
al verschillen doppies geprobeerd.
jammergenoeg zit er geen EQ op die player.
totaal geen bass
*edit: t is de nona 5 (met cam) van jack (de beste fake die dr te koop is schijnt)
Bevalt die nona qua kloon?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:10 schreef mickeyD het volgende:
nee geen alles vervormende bass, gewoon lekker beetje bass, nu krijg ik pijn in mn oren van de hoog..
al verschillen doppies geprobeerd.
jammergenoeg zit er geen EQ op die player.
totaal geen bass
*edit: t is de nona 5 (met cam) van jack (de beste fake die dr te koop is schijnt)
http://www.popbuying.com/(...)era_8GB_Purple-25743
Hoezo zou dat niet kunnen, het is de laatst uitgebrachte en de duurste. Kan toch zijn dat deze een veel beter geluid of betere bouwkwaliteit heeft. Ik vind hem er goed uitzien iig.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:04 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Kletskoek, "de beste" bestaat niet![]()
Of alles moet zo ruk zijn en 1 model goed![]()
Kan best dat de doppen niet goed afsluiten, de andere maat rubbertjes erop zetten.
Misschien wilt hij alles vervormende mega bas dat het geluid verklootIk herken het vaak bij Sjonnies met een subwoofer in de auto, super kwaliteit geluid volgen hun omdat het zo hard bonkt
Als je mp3 speler kut is dan helpen de doppen ook niet![]()
wat een domme mensen op je school dan..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:54 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Oh, dan valt jou handeltje op school nog mee. Bij mij sta ik intussen bekend op school als chinese importeur. Importeer alles, gadgets/kleinigheidjes en ook schoenen en kleding. Maar verder ga ik er niets over zeggen want dat mag niet.
Ja maar de meeste mensen vinden Paypal en China engquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:41 schreef mug89 het volgende:
[..]
wat een domme mensen op je school dan..
ik zou allang nadenken hoe je eraan komt en onderzoek doen en lekker zelf bestellen
of ze kijken gewoon op fok! en zien deze geweldige topicreeks natuurlijk
Die van mij heeft een EU plug hoewel er een US stekker op de site staat.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:54 schreef PedroN het volgende:
[..]
Wat voor stekker zit erop? Een europlug of een US-plug?
had ik toch gelijk, dat ze dom zijnquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:43 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Ja maar de meeste mensen vinden Paypal en China eng
Koop dan een wat duurdere in NL. (als je echt een audiofanaat bent)quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:47 schreef Unreal88 het volgende:
Ik wil dat China nu ook écht hele goede koptelefoons gaat maken. Dus niet alleen maar bas maar ook best helder geluid...
Sommige hebben dat ook wel geprobeerd. Maar ze vinden het meestal fijner als ze een tussenpersoon nog hebben die opdraait voor de kosten wanneer het mis gaat en alles (gaat het toch nooit). Daarnaast heeft een vriend van mij toen hij mij zag handelen dat opgezocht en is z'n eigen handel begonnen maar die durft niet de petten/kleding e.d. te importeren dus daarom kopen ze niks bij hem.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:41 schreef mug89 het volgende:
[..]
wat een domme mensen op je school dan..
ik zou allang nadenken hoe je eraan komt en onderzoek doen en lekker zelf bestellen
Ja maar misschien komt Kanen ook wel met goedequote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:49 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Koop dan een wat duurdere in NL. (als je echt een audiofanaat bent)
Hoe goed zijn die soundmagic dingen? Focalprice geeft nu ook veel korting op soundmagic trouwens. Maar zijn ze beter dan Kanen? Ik las ergens dat de goedkoopste soundmagic vergelijkbaar was met Kanen MD-52quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:58 schreef Semmm het volgende:
Jack geeft nu 20% korting op een aantal soundmagic oordopjes.
http://www.popbuying.com/Coupons.pb
Ja, en dan proberen de rom van het officiële model erop te zetten met allemaal andere drivers en een andere radio versie ingebakken in de rom, waardoor je je telefoon alleen nog als deurstopper kan gebruiken! Goeie tips geef je weg!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:07 schreef ringomanic het volgende:
[..]
Gewoon een nieuwe (Nederlandse) ROM downloaden...
Heb je ook een Nederlandse!
Sorry hoor, het had toch gekundquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:32 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, en dan proberen de rom van het officiële model erop te zetten met allemaal andere drivers en een andere radio versie ingebakken in de rom, waardoor je je telefoon alleen nog als deurstopper kan gebruiken! Goeie tips geef je weg!![]()
Ze zijn echt heel goed voor het geld, maar niet bijzonder heineken*quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:19 schreef lawlhalla het volgende:
Ik zit er aan te denken om misschien ook wat van die kanen in-ear's te nemen.
wel de beste kanen dan. Ik heb momenteel de pleomax pep 950 die ik in duo pack van Ibood heb. 2 voor 24 euro of iets dergelijks dacht ik. Maar die dingen vind ik toch redelijk slecht en lelijk. vooral bass inderdaad, dof geluid niet helder.
Zullen de Kanen beter zijn ? neem aan van niet voor dat geld.
Het is geen wiskunde, verschillende smaken, verschillende oren, verschillende muziek.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:26 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Hoezo zou dat niet kunnen, het is de laatst uitgebrachte en de duurste. Kan toch zijn dat deze een veel beter geluid of betere bouwkwaliteit heeft. Ik vind hem er goed uitzien iig.
Ze maken betere modellen, maar die zijn niet 3 euroquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:47 schreef Unreal88 het volgende:
Ik wil dat China nu ook écht hele goede koptelefoons gaat maken. Dus niet alleen maar bas maar ook best helder geluid...
Ik vind de MD-52 niet zo helder eigenlijk, dus ben ook benieuwd wat de KM-928
De PL 50 dingen schijnen heel goed te zijn, check even op head-fi.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:01 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Hoe goed zijn die soundmagic dingen? Focalprice geeft nu ook veel korting op soundmagic trouwens. Maar zijn ze beter dan Kanen? Ik las ergens dat de goedkoopste soundmagic vergelijkbaar was met Kanen MD-52
Ik was inderdaad van plan om die ook te bestellen. Zoiu erg prettig zijn als je dat nou zou willen vragen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:01 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Ze zijn echt heel goed voor het geld, maar niet bijzonder heineken*
Heb net de KM-928 besteld, die zou volgens Kanen het beste zijn. Ik wil wel voor je vragen wat de helderste in-ear dop is?
*Heerlijk helder Heineken
Klopt, vind ik ook. Opzich is de MD52 wel goed hoor, zeker voor zijn geld. Maar niet bijzonder helder nee.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:10 schreef lawlhalla het volgende:
[..]
Ik was inderdaad van plan om die ook te bestellen. Zoiu erg prettig zijn als je dat nou zou willen vragen.
want het prettigste luisteren is natuurlijk wel met een goede balans tussen helderheid en bass imo.
als ik meer bass wil draai ik mijn subwoofer thuis wel open.
Die tekst in de OP is denk ik al een jaar oudquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:15 schreef Robin-e30 het volgende:
ik had het 1 en ander besteld bij rachel.
Nu ligt mijn pakketje al sins 4 januari bij de douane...
4-Jan-2010 Netherlands Pending customs inspection
Wanneer kan ik het bij mij thuis verwachten (nog nooit eerder mee gemaakt)
(ik hoop toch niet dat Rachel alles in een doos heeft verstuurd!!!!!!!!!!!!!!!!)
V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS)(EMS is niet beschikbaar in Nederland), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.
Dan ben ik de eerste dit is verstuurd met airmail...
(is er een manier dat ik kan bellen waar het nu is enz)
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:15 schreef Robin-e30 het volgende:
ik had het 1 en ander besteld bij rachel.
Nu ligt mijn pakketje al sins 4 januari bij de douane...
4-Jan-2010 Netherlands Pending customs inspection
Wanneer kan ik het bij mij thuis verwachten (nog nooit eerder mee gemaakt)
(ik hoop toch niet dat Rachel alles in een doos heeft verstuurd!!!!!!!!!!!!!!!!)
V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS)(EMS is niet beschikbaar in Nederland), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.
Dan ben ik de eerste dit is verstuurd met airmail...
(is er een manier dat ik kan bellen waar het nu is enz)
Bij mij heeft 't afgelopen paar dagen al twee keer "onder 't fietsenhok" gelegen..??quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:46 schreef renwan het volgende:
Pakketje kwam vandaag langs maar er was niemand thuis dus nu ligt ie op het postkantoor
M'n camera van 300 euro geven ze af bij de buren maar dit niet
Heeft geen haast.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:27 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Klopt, vind ik ook. Opzich is de MD52 wel goed hoor, zeker voor zijn geld. Maar niet bijzonder helder nee.
Maar kanen zal morgen pas weer online zijn denk ik.. Of vannacht vanav 2uur
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:44 schreef Robin-e30 het volgende:
Hey,
Het gaat om een waarde van 500 dollar 10x exenon...
Ja zeg ik er altijd bij vraag altijd om losse verzending.
Maar weet jij misschien hoelang dit nog gaat duren ?
En of ik invoer kosten moet betalen ?
Kan ik ergens heen bellen tnt post en dan het hk nummer door geven of heeft het geen zin ?
Want bij de douane staat dat ik contact op moet nemen met het bedrijf die mijn pakket gaat bezorgen... Ik ga er vanuuit dat tnt het is maar geen flauw idee of het ook zo is...
Die is echt lelijkquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:52 schreef jopiede het volgende:
Mijn sexy bitch petje is binne hoor. Ik post morgen wel eff pics
Ik heb de Shift besteld en die staat ook op de site met een EU-plug. Ik verwacht het pakketje a.s. dinsdag denk ik. Ik wacht het maar even af.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:44 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Die van mij heeft een EU plug hoewel er een US stekker op de site staat.
[Edit] Ik moet wel zeggen dat ik de DEL had besteld maar dat ze me de ESC hebben opgestuurd... en de ESC staat op de site met een EU plug... dus veel help ik je niet als je een DEL wil.
ik vind die dingen dus echt irrrtant, en het duurt ook veel te lang om ze precies goed te krijgen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:36 schreef renwan het volgende:
[ afbeelding ]
Net nog maar even besteld
Voor die 8 euro kan ik me geen buil vallen. Het is altijd beter dan een big ass statief meenemenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:45 schreef lawlhalla het volgende:
[..]
ik vind die dingen dus echt irrrtant, en het duurt ook veel te lang om ze precies goed te krijgen.
en sowieso vind ik ze ook al te klein :/
Ik heb hier zelf een kleintje met gewone uitschuifpootjes.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:57 schreef renwan het volgende:
[..]
Voor die 8 euro kan ik me geen buil vallen. Het is altijd beter dan een big ass statief meenemen
Nah dat ding lijkt me te moeilijk op te bergen, ik wil echt niet meer dan 1 tasje meenemen als ik weg gaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:06 schreef lawlhalla het volgende:
[..]
Ik heb hier zelf een kleintje met gewone uitschuifpootjes.
geen idee alleen wat die gekost heeft.
toevallig eentje in de aanbieding bij priceattack vandaag.
http://www.priceattack.nl(...)tostatief-p-686.html
hmm valt meestal wel mee.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:22 schreef renwan het volgende:
[..]
Nah dat ding lijkt me te moeilijk op te bergen, ik wil echt niet meer dan 1 tasje meenemen als ik weg ga
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shake to shuffle, beetje vage functie. Werkt heel goed, je hoort ook iets rammelen als je hem schud. Maar hij gaat ook naar het volgende liedje als je dat niet wil. Shake 2 shuffle werkt gelukkig niet als het apparaat op "hold" staat.
Hold functie is ook vaag. Je kan kiezen of het licht uit gaat na 5,10,20 seconden of na 1 of 5 minuten. Als het licht dan uit is, staat hij op hold. Er is geen knop om hem zelf op "hold" te zetten.
snufjes heeft het apparaat ook. FM radio (ontvangst niet echt heel goed), stopwatch, rekenmachine en spelletjes. Je kan ook txt bestandjes erop zetten en lezen.
+ punten
- Ziet er goed uit
- Mooi schermpje (scherp ook)
- 4 GB geheugen (getest)
- Prima geluid, veel zelf in te stellen (te veel misschien)
- punten
- Geen clickwheel, en het wieltje werkt niet goed. Soms reageert hij niet op draaien, en soms reageert hij te snel op draaien.
- Geen hold knop.
- slechte Nederlandse vertaling en vaag menu.
Over het algemeen een leuk dingetje, voor dat geld. Maar ik betwijfel of dit de beste namaak aaipods zijn.
Trouwens nog een paar vragen:
- Weet iemand het verschil tussen "ormaal of Duwen" in Effecten instellen?
- Weet iemand wat het verschil is tussen "lijst afspelen of duimnagelmodus" in Afbeeldingen > Manier van afspelen
- Kan je shake 2 shuffle uitzetten?
- Is er een hold knop
- Is het bij anderen ook zo dat dat wieltje zo raar doet? Ook geen Clickwheel?
[ Bericht 0% gewijzigd door korting op 23-01-2010 00:54:31 ]
Urban Exploration, oftwel kapotte afgezette gebouwen waar je eigenlijk niet mag komen binnengaan en daar foto's makenquote:
Mijn punt was dat het toch lullig is als iemand het n.a.v. jouw advies probeert. Of een telefoon bestelt en er later achter komt dat het niet werkt. Is wel een beetje sneu en zo.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:47 schreef ringomanic het volgende:
[..]
Sorry hoor, het had toch gekund![]()
Wutwut?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:54 schreef Robin-e30 het volgende:
Wat me nog te binne schiet de prijs van 350 euro waar halen zij dat vandaan ik weet dat dit het gekost heeft rachel zal neem ik aan wel een prijs van 410 dollar of 360 dollar op die groene stikker op de doos geschreven hebben.. kan dus nog meer worden of minder.. ben erg benieuwd
Hmm.. Werkt dat?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:20 schreef Semmm het volgende:
net even een usb hub besteld voor m'n xbox
http://www.popbuying.com/(...)for_PC_Laptop_-25311
bedankt voor deze aanbieding, had nog een statief nodig en deze lijkt mij perfect. gelijk besteld.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:06 schreef lawlhalla het volgende:
[..]
Ik heb hier zelf een kleintje met gewone uitschuifpootjes.
geen idee alleen wat die gekost heeft.
toevallig eentje in de aanbieding bij priceattack vandaag.
http://www.priceattack.nl(...)tostatief-p-686.html
.... http://www.focalprice.com(...)t_Tripod_Silver.htmlquote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:42 schreef colorito86 het volgende:
[..]
bedankt voor deze aanbieding, had nog een statief nodig en deze lijkt mij perfect. gelijk besteld.
Ik lees overal op internet van welquote:
Ik heb net al m'n gegevens achtergelaten, 10.000 euro gestordquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:37 schreef Skiet het volgende:
WAARSCHUWING TRAP NIET IN DIT SOORT E-MAILS. DEZE ONTVING IK ZOJUIST
trap je er wel in dan ben je wel een beetje dom
Information Regarding Your account:
Dear PayPal Member:
Attention! Your PayPal account has been limited!
As part of our security measures, we regularly screen activity in the PayPal system.We recently contacted you after noticing an issue on your account.We requested information from you for the following reason:
Our system detected unusual charges to a credit card linked to your PayPal account.
Reference Number: PP-768-312-588
This is the Last reminder to log in to PayPal as soon as possible. Once you log in, you will be provided with steps to restore your account access.
Once you log in, you will be provided with steps to restore your account access. We appreciate your understanding as we work to ensure account safety.
Click here to activate your account
We thank you for your prompt attention to this matter. Please understand that this is a security measure intended to help protect you and your account. We apologise for any inconvenience..
Sincerely,
PayPal Account Review Department
Copyright 1999-2008 PayPal. All rights reserved. PayPal Ltd. PayPal FSA Register Number: 226055.
PayPal Email ID PP6344
Welk E-mail adres had de afzender? Hieraan kan je het namelijk direct al zien en de mail weggooien.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:37 schreef Skiet het volgende:
WAARSCHUWING TRAP NIET IN DIT SOORT E-MAILS. DEZE ONTVING IK ZOJUIST
trap je er wel in dan ben je wel een beetje dom
Information Regarding Your account:
Dear PayPal Member:
Attention! Your PayPal account has been limited!
As part of our security measures, we regularly screen activity in the PayPal system.We recently contacted you after noticing an issue on your account.We requested information from you for the following reason:
Our system detected unusual charges to a credit card linked to your PayPal account.
Reference Number: PP-768-312-588
This is the Last reminder to log in to PayPal as soon as possible. Once you log in, you will be provided with steps to restore your account access.
Once you log in, you will be provided with steps to restore your account access. We appreciate your understanding as we work to ensure account safety.
Click here to activate your account
We thank you for your prompt attention to this matter. Please understand that this is a security measure intended to help protect you and your account. We apologise for any inconvenience..
Sincerely,
PayPal Account Review Department
Copyright 1999-2008 PayPal. All rights reserved. PayPal Ltd. PayPal FSA Register Number: 226055.
PayPal Email ID PP6344
Ja.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:45 schreef P.F het volgende:
Is dit ook het officiële deal extreme topic?
jaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:45 schreef P.F het volgende:
Is dit ook het officiële deal extreme topic?
Ik vind zelf die Ifone ganzgeilquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:49 schreef P.F het volgende:
Ok! Ik wil er graag iets bestellen, maar de keuze is zo groot... Zijn er nog tips& must haves?
okquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:57 schreef P.F het volgende:
Ik wil deze mp3 speler proberen, als hij niet met apple kan dan geef ik hem weg..
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30486
Deze vond ik wel een goed cadeautje of kan die niet op een gewone mp3 speler?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20801
en dit is echt schattig:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10684
En dit ook:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10123
en die
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1138
en zou dit werken!
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11357
Lekker positiefquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:01 schreef lawlhalla het volgende:
[..]
ok
weet ik niet
niet
niet
niet
waarschijnlijk niet.
Als je met apple itunes bedoeld, nee dat kan hij volgens mij niet nee. Hij wordt herkend als verwisselbare schijf op je computer (net als oude/andere mp3's en usb sticks). Vergeet niet dat in deze speler ook nog een microSD kaartje moet.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:57 schreef P.F het volgende:
Ik wil deze mp3 speler proberen, als hij niet met apple kan dan geef ik hem weg..
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30486
Geen idee, maar voor hetzelfde geld heb je op popbuying.com leuke Kanen oortjes die prima kwaliteit zijn, er leuk uit zien, en leuk geluid opleveren.quote:Deze vond ik wel een goed cadeautje of kan die niet op een gewone mp3 speler?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20801
Mwah, het is Chinees, vast niet dus. Zou er niet voor gaan als ik jou was.quote:
Snap ik. Maar niet iedereen kijkt daarnaar. Deze had paypall.comquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:03 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Welk E-mail adres had de afzender? Hieraan kan je het namelijk direct al zien en de mail weggooien.
dat is balen. had bij priceattack al betaald... effe kijken of ik kan annuleren want het is precies dezelfde statief...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:17 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
.... http://www.focalprice.com(...)t_Tripod_Silver.html
Tsjah.. En toch kan ik als ik wil mailtjes vanuit @paypal.com verzenden als ik wil hoor. Daar is namelijk helemaal niets spectaculairs voor nodig. Zelfde principe als je achter op een envelop een andere afzender wegzet. Niets moeilijks aan.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:03 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Welk E-mail adres had de afzender? Hieraan kan je het namelijk direct al zien en de mail weggooien.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:27 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Tsjah.. En toch kan ik als ik wil mailtjes vanuit @paypal.com verzenden als ik wil hoor. Daar is namelijk helemaal niets spectaculairs voor nodig. Zelfde principe als je achter op een envelop een andere afzender wegzet. Niets moeilijks aan.
Een URL van een website vervalsen wordt al moeilijker, alhoewel browsers meestal wat dat betreft ook wel om de tuin te leiden zijn.
Bedankt. Besteldquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:17 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
.... http://www.focalprice.com(...)t_Tripod_Silver.html
quote:
L@costequote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:14 schreef jopiede het volgende:
Weet iemand nog vette casual shoes? En dan graag geen nike airmax. Maar gewoon wat "kakker" maar wel merken die je ook echt in nederland zou kopen(dus geen d&g). Di0r heeft wel veel schoenen, maar ook veel. Beetje veel om uit te kiezen(en die di0r kan nog net omdat er niet op de schoen ermee gepronkt wordt)
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:14 schreef jopiede het volgende:
Weet iemand nog vette casual shoes? En dan graag geen naaik airmex. Maar gewoon wat "kakker" maar wel merken die je ook echt in nederland zou kopen(dus geen g&d). Di0r heeft wel veel schoenen, maar ook veel. Beetje veel om uit te kiezen(en die di0r kan nog net omdat er niet op de schoen ermee gepronkt wordt)
We gaan gewoon weer verder met het noemen van merknamen?quote:
Die zijn toch kei smal?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:55 schreef mug89 het volgende:
[..]
http://item.taobao.com/au(...)d4e6a.jhtml?cm_cat=0
4.5 $ incl. shipping
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:52 schreef gers het volgende:
iemand toevallig een linkje voor een "leren" riem voor bij een pak?
tevens tvp
blehquote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:37 schreef thijs1994 het volgende:
Deze riem van SjakSjoons vond ik ook mooi, zelfde prijs en zelfs nog een halve cm breder:
http://item.taobao.com/au(...)a870d2cb3e08d0.jhtml
Zeker weten dat ie halve cm breder is? Vind hem opzicht ook niet slecht...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:37 schreef thijs1994 het volgende:
Deze riem van SjakSjoons vond ik ook mooi, zelfde prijs en zelfs nog een halve cm breder:
http://item.taobao.com/au(...)a870d2cb3e08d0.jhtml
Je verwart me met Twizu denk ik...quote:Op zondag 24 januari 2010 00:16 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
12 jarige mogen geen mening hebben.
Omdat die gesp verwijfd is.quote:
Zie je 'm de hele dag niet, komt 1 keer z'n naam in beeld en binnen 1 minuut is ie erquote:
wat een combiquote:Op zondag 24 januari 2010 01:27 schreef renwan het volgende:
Oh, m'n laser en het anime knuffeltje voor m'n vriendin zijn binnen
Als ik shit voor mezelf koop moet ik ook wat voor m'n vriendin doen. Anders krijg ik klachten!quote:
Die is voor mij echt TE smalquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:20 schreef mug89 het volgende:
[..]
ach, voor die paar eu wil ik het wel wagen hoor.. zon brede hoef ik ook weer niet..
Ik snap niet waarom ik geen merknamen mag noemen als ik het juist niet wil(het merk) Dus ik wil geen echte naike ermex of Dolcge und gabanna dan mag ik dat toch noemen hoe ik wil? Ik draai hier al best wel een tijdje mee dus ik weet wel dat ik geen merknamen mocht gebruiken. Maar bij deze vond ik dat niet van toepassingquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:56 schreef Semmm het volgende:
[..]
[..]
We gaan gewoon weer verder met het noemen van merknamen?
en @Arboxx, ik denk dat jopiede meer op een linkje doelde dan op een merk.
Het gaat er gewoon om dat deze reeks niet googlebaar is op merknamenquote:Op zondag 24 januari 2010 09:47 schreef jopiede het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ik geen merknamen mag noemen als ik het juist niet wil(het merk) Dus ik wil geen echte naike ermex of Dolcge und gabanna dan mag ik dat toch noemen hoe ik wil? Ik draai hier al best wel een tijdje mee dus ik weet wel dat ik geen merknamen mocht gebruiken. Maar bij deze vond ik dat niet van toepassing
En als je al een tijdje mee draait had je dat moeten weten, omdat het al wel vaker verteld is en genoemd is.quote:Op zondag 24 januari 2010 10:46 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Het gaat er gewoon om dat deze reeks niet googlebaar is op merknamen
Zo, even veranderd.quote:
Oh, sorry. Ik draai wel degelijk wat langer mee. Al voordat de merknamen werden verboden. Maar nooit de link gelegd tussen google en fok! Sorry en ik heb ook eff de namen geeditquote:Op zondag 24 januari 2010 11:27 schreef neo2000 het volgende:
[..]
En als je al een tijdje mee draait had je dat moeten weten, omdat het al wel vaker verteld is en genoemd is.
Het is zo lullig dat als mensen gaan googlen op imitatie R0lex en imitatie All St@rs, dit topic bovenaan komt te staan in Google.
Link svpquote:Op zondag 24 januari 2010 14:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zo net Jack maar eens ff een mailtje gestuurd voor een prijsopgave van een
Logisch Technisch Keyboard Cordless Mediaboard
[ afbeelding ]
Krijg ik dit terug, vet kort en niet netjes (zoals normale chinezen)quote:>> Hello,
>>
>> I recieved wrong item, I wanted with EU plug but received broken US plug.
>> Can you help me out?
>>
>> Kind regards,
>> Unreal88
Heb hem nu voor de optie gesteld dat hij mij alsnog een goede adapter kan sturen of dat ik anders eBay erbij roep..quote:On 1/24/10, 李振洪 <wwwdotebay@gmail.com> wrote:
> sorry , we only sell US plug.
quote:Op zondag 24 januari 2010 16:08 schreef jopiede het volgende:
Je krijgt het voor om een VWO - allochtoon te zijn. Nu nog niet de irritante klier uithangen
Lache man, door mensen als jou gaat dit topic dichtquote:Op zondag 24 januari 2010 16:02 schreef MacorgaZ het volgende:
LaCoste, Jack and Jones, Rolex, AllStars.
Waar kan ik dat kopen?? Toabao is in het chinees, hoe kunnen jullie dat gebruiken??? xDD
is die er niet in het nederlandss???
Dolce & Gabbana en Uggs zijn wel leuke cadeaus tog. waar kan je die halen? wel goedkoop he XD
dan maken we toch gewoon een niew forum??! xDquote:Op zondag 24 januari 2010 16:31 schreef Semmm het volgende:
[..]
Lache man, door mensen als jou gaat dit topic dicht
grappig johquote:Op zondag 24 januari 2010 16:39 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
dan maken we toch gewoon een niew forum??! xD
Mail ff opnieuw, ik heb altijd binnen 1 dag antwoord.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:35 schreef mug89 het volgende:
waarom heb ik nog geen prijsopgave terug van mn krokodillen schoenen...kom op jack
ok. naar popbuying@gmail.com? of gebruik jij een andere?quote:Op zondag 24 januari 2010 16:42 schreef Semmm het volgende:
[..]
Mail ff opnieuw, ik heb altijd binnen 1 dag antwoord.
Die gebruik ik wel en daar wordt altijd snel gereageerdquote:Op zondag 24 januari 2010 16:46 schreef mug89 het volgende:
[..]
ok. naar popbuying@gmail.com? of gebruik jij een andere?
Ja die iddquote:Op zondag 24 januari 2010 16:46 schreef mug89 het volgende:
[..]
ok. naar popbuying@gmail.com? of gebruik jij een andere?
quote:Op zondag 24 januari 2010 16:02 schreef MacorgaZ het volgende:
LaCoste, Jack and Jones, Rolex, AllStars.
Waar kan ik dat kopen?? Toabao is in het chinees, hoe kunnen jullie dat gebruiken??? xDD
is die er niet in het nederlandss???
Dolce & Gabbana en Uggs zijn wel leuke cadeaus tog. waar kan je die halen? wel goedkoop he XD
+Jack is goedkoper dan Rachel enzoquote:Op zondag 24 januari 2010 16:52 schreef mug89 het volgende:
dan heeft ie m vast over t hoofd gezien
hoe 'betrouwbaar' is de ul berekening van pbpurchase eigenlijk?
je geeft URL en hij berekent wat je kwijt bent incl shipping en fee voor hun..
ik blijf gewoon jack mailen, dan weet je het namelijk 100%, maar dan kun je wellicht een goeie indicatie krijgen
xDXDDxDquote:Op zondag 24 januari 2010 16:51 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
xDDD
XDDDD
XDDDDDDDDDDDDD
xdddd
Xddddd
welke heb je nog meer?
$6,50 p/stuk.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:40 schreef mtchel112 het volgende:
wat kosten die bjurn beurg boxers nou van TB?
Nee, maar ik zou zeggen zoek gewoon GeeStar op op taobao en je vindt genoeg.quote:iemand die nog een leuk (djie-zter) vest/trui weet van TB?
Ik heb er 20 besteld totaal : For 20pcs,4.1$ each including shipping and tracking numberquote:Op zondag 24 januari 2010 17:40 schreef mtchel112 het volgende:
wat kosten die bjurn beurg boxers nou van TB?
iemand die nog een leuk (djie-zter) vest/trui weet van TB?
Al binnen? Welke link is dat?quote:Op zondag 24 januari 2010 17:46 schreef Swindler het volgende:
[..]
Ik heb er 20 besteld totaal : For 20pcs,4.1$ each including shipping and tracking number
Nee , in het vorige topic had iemand ze besteld met goede foto's , naar aanleiding daarvan heb ik ze besteld:quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:43 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Alvast wat informatie:
Maten komen gewoon overeen met de Nederlandse maten.
Ik heb zelf maatje XS, echte naast deze gelegd, grootte is gewoon hetzelfde.
Elastiek voelt stevig aan.
Kosten p/stuk waren $6,39, bij aankoop meerdere was korting mogelijk.
http://item.taobao.com/au(...)9cd5695b5ed41d.jhtml
Foto's:
http://i46.tinypic.com/raqe6x.jpg
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/01/16/1263643379-990.jpg
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/01/16/1263643397-520.jpg
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/01/16/1263643418-790.jpg
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/01/16/1263643438-570.jpg
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/01/16/1263643455-40.jpg
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/01/16/1263643472-370.jpg
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/01/16/1263643490-220.jpg
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/01/16/1263643510-160.jpg
http://s4.postimage.org/1(...)c16b9d44d456869c.jpg
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/01/16/1263643581-290.jpg
Ah, dat zijn nette prijzen ja. Ik deed er 2 in één keer en betaalde toen 5$ per stuk, is ook wel aardig.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:46 schreef Swindler het volgende:
[..]
Ik heb er 20 besteld totaal : For 20pcs,4.1$ each including shipping and tracking number
hahahaquote:Op zondag 24 januari 2010 18:51 schreef Swindler het volgende:
Ik kreeg net deze mail :
[ afbeelding ]
zogenaamd van paypal dus , ben benieuwd hoe deze meneer mij gaat proberen te naaien
http://search1.taobao.com/browse/0/n-g,i4qfg5dboiqnbla-------2-------b--40--commend-0-all-0.htm?ssid=e-s1&at_topsearch=1quote:Op zondag 24 januari 2010 19:29 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Hoe de fack kan ik gey-ster schoenen vinden op Taobao?Shoes vertalen naar chinees helpt niet, ook niet gewoon Gay-Ster intypen en dan naar categorie shoes zoeken. (Die bestaat namelijk niet)
Tips?
Huh? Bij mij kwamen er 2 "tekentjes/letters" uit toen ik shoes bij babelfish intypte?quote:Op zondag 24 januari 2010 19:31 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
http://search1.taobao.com/browse/0/n-g,i4qfg5dboiqnbla-------2-------b--40--commend-0-all-0.htm?ssid=e-s1&at_topsearch=1
die delen door 10 klopt wel maar x2 slaat nergens opquote:Op zondag 24 januari 2010 19:52 schreef Lizzle360 het volgende:
http://item.taobao.com/au(...)1a92ea9d01310011.htm
Iemand een idee hoeveel die kan gaan kosten? Meestal doe ik delen door 10 en dan keer 2...
Maarjah 140 euro is het ook weer niet waard
Nee dezequote:Op zondag 24 januari 2010 20:06 schreef mug89 het volgende:
DP calculator, dat is deze toch?
http://www.pbpurchase.com/shoppingcart.pr
als het goed is 16 euro, dat zou heel goed kunnen, 1 euro per cd.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:07 schreef Unreal88 het volgende:
1,20 per 100 gram? Dan is de inkoop+winst jack van die Beatles box van 2 kilo dus maar 13 euro? Dat is echt sick
Kan niet, staat soms in de beschrijving en anders moet je het gokken.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:13 schreef mug89 het volgende:
thanks voor de link,
maar waar kun je de gewichten zien op taobao?
ik krijg namelijk nog alles in het chinees als ik m door google translator gooi..
kan het opzich wel vinden, de artikelen, maar meer info kan ik dus niet aflezen
Gokken.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:13 schreef mug89 het volgende:
thanks voor de link,
maar waar kun je de gewichten zien op taobao?
ik krijg namelijk nog alles in het chinees als ik m door google translator gooi..
kan het opzich wel vinden, de artikelen, maar meer info kan ik dus niet aflezen
Ja, dit zullen dus wel echte zijn.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:40 schreef Ynnad. het volgende:
Begrijp ik het goed, zijn deze schoenen http://item.taobao.com/au(...)5c754.jhtml?cm_cat=0 ¤113.99 omgerekend excl. verzendkosten?
Wist niet dat ze schoenen hebben. Ze zijn lelijk trouwensquote:Op zondag 24 januari 2010 20:49 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
http://item.taobao.com/au(...)d517acf.htm?cm_cat=0
Wat vinden jullie van deze Gay-ster schoentjes? Ben aan denken op pricerequest bij Jack te doen...
En dat lelijke dingetje achterop/in waar Gay-star op staat gaat wel er af, dat is lelijk
EDIT: Of de witte variant: http://item.taobao.com/au(...)77ed203.htm?cm_cat=0
graag zijn reactie hier posten aubquote:Op zondag 24 januari 2010 20:49 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
http://item.taobao.com/au(...)d517acf.htm?cm_cat=0
Wat vinden jullie van deze Gay-ster schoentjes? Ben aan denken op pricerequest bij Jack te doen...
En dat lelijke dingetje achterop/in waar Gay-star op staat gaat wel er af, dat is lelijk
EDIT: Of de witte variant: http://item.taobao.com/au(...)77ed203.htm?cm_cat=0
mmm... kan interessant worden...quote:Op zondag 24 januari 2010 20:04 schreef Semmm het volgende:
[..]
die delen door 10 klopt wel maar x2 slaat nergens opdelen door 10 heb je de prijs in euros doe het dan keer 1.2 (winst jack en PayPal) + ongeveer 1,20 euro per 100 gram verzendkosten.
of gebruik gewoon de DP calculator
Bestelde je die direct of via ome Jack?quote:Op zondag 24 januari 2010 18:48 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Ah, dat zijn nette prijzen ja. Ik deed er 2 in één keer en betaalde toen 5$ per stuk, is ook wel aardig.
shipping fee is bijna altijd 10 yuanquote:Op zondag 24 januari 2010 21:00 schreef mug89 het volgende:
bij de dp calculator moet je ook een fee opgeven, hoeveel is dat?
Ik wilde een dvd box van las vegas met al de 5 seizoenen, 25 dvd's - $70....quote:Op zondag 24 januari 2010 21:09 schreef monkeybrain het volgende:
Jack en de prisonbreak box![]()
Even mailen of ik alleen season 1/2 kan krijgen voor de helft van de prijs
Al zijn ze 500 gram dan is het 3 dollar meer maakt dat wat uit?quote:Op zondag 24 januari 2010 21:17 schreef Ynnad. het volgende:
Zou iemand even mee willen gokken naar het gewicht van deze schoenen? Twijfel nog een beetje of ik ze zal nemen. Ik ging zelf uit van ongeveer 300 gram, maar ik ben nogal slecht in dat soort dingen. (Bij een gewicht van 300g, een fee van 10y en een prijs van 329y kwam ik uit op $64.36 totaal)
http://translate.google.com/translate?js=y&prev=_t&hl=nl&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fitem.taobao.com%2Fauction%2Fitem_detail-0db1-f204bc536541cd181c7f42c6eb8e8bf1.jhtml%3Fcm_cat%3D0&sl=zh-CN&tl=nl
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:17 schreef Ynnad. het volgende:
Zou iemand even mee willen gokken naar het gewicht van deze schoenen? Twijfel nog een beetje of ik ze zal nemen. Ik ging zelf uit van ongeveer 300 gram, maar ik ben nogal slecht in dat soort dingen. (Bij een gewicht van 300g, een fee van 10y en een prijs van 329y kwam ik uit op $64.36 totaal)
http://translate.google.com/translate?js=y&prev=_t&hl=nl&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fitem.taobao.com%2Fauction%2Fitem_detail-0db1-f204bc536541cd181c7f42c6eb8e8bf1.jhtml%3Fcm_cat%3D0&sl=zh-CN&tl=nl
Die van mij zijn toch niet lelijk?!quote:Op zondag 24 januari 2010 21:25 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik verbaas mezelf over de kledingsmaak in deze topic
Schoenen zijn al snel rond de kilo volgens mij.
ik weet niet wat jij aan je voeten hebtquote:Op zondag 24 januari 2010 21:25 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb zojuist op deze geboden!quote:Op zondag 24 januari 2010 21:25 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik verbaas mezelf over de kledingsmaak in deze topic
Ach, ga er maar vanuit dat de totaalprijs van die tegen de 80$ aan gaat lopen hoor.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:17 schreef Ynnad. het volgende:
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:55 schreef mug89 het volgende:
http://item.taobao.com/au(...)d1ba6.jhtml?cm_cat=0
The price including shipping and tracking number is:44.3$
Te duur idd, voor ¤20,- had het nog aardig gekund maar dit is teveel.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:58 schreef Skiet het volgende:
[..]
Dat is wel heel duur voor nep lacastas imo
Wtf? Hoezo zo duur? Ik zou 20 dollar oid zeggen... hoe komt ie op 44?quote:Op zondag 24 januari 2010 21:55 schreef mug89 het volgende:
http://item.taobao.com/au(...)d1ba6.jhtml?cm_cat=0
The price including shipping and tracking number is:44.3$
Wat een fucking kut dinge... wat moet je daar nou mee?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:05 schreef Skiet het volgende:
Ik wil deze bestellen van DX. Kan dat gewoon?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twijfel nog wel welke van de twee.
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:10 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Wat een fucking kut dinge... wat moet je daar nou mee?
ja dat leek mij dus ook..quote:Op zondag 24 januari 2010 22:06 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Wtf? Hoezo zo duur? Ik zou 20 dollar oid zeggen... hoe komt ie op 44?
Ik dacht al, je wilt er oorlogje mee spelen ofzoquote:Op zondag 24 januari 2010 22:11 schreef Skiet het volgende:
[..]
Lol het zijn aanstekers. Maar ik denk ik post ze alvast voor mensen serieus gaan vragen of ze die dingen zonder risico kunnen importeren. Niet doen dus.
Als ik deze koop, dan moet ik waarschijnlijk M hebben, dat heb ik in Nederland ook, en ik begreep uit deze post dan ik gewoon nederlandse maten kon kopen. Maar als ik die M dan pas, ga ik dan ook bijvoorbeel deze in M passen?:quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:43 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Alvast wat informatie:
Maten komen gewoon overeen met de Nederlandse maten.
Ik heb zelf maatje XS, echte naast deze gelegd, grootte is gewoon hetzelfde.
Elastiek voelt stevig aan.
Kosten p/stuk waren $6,39, bij aankoop meerdere was korting mogelijk.
http://item.taobao.com/au(...)9cd5695b5ed41d.jhtml
Foto's:
http://i46.tinypic.com/raqe6x.jpg
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/01/16/1263643379-990.jpg
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/01/16/1263643397-520.jpg
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/01/16/1263643418-790.jpg
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/01/16/1263643438-570.jpg
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/01/16/1263643455-40.jpg
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/01/16/1263643472-370.jpg
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/01/16/1263643490-220.jpg
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/01/16/1263643510-160.jpg
http://s4.postimage.org/1(...)c16b9d44d456869c.jpg
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/01/16/1263643581-290.jpg
1.1kgquote:Op zondag 24 januari 2010 22:15 schreef mug89 het volgende:
[..]
ja dat leek mij dus ook..
hij zei dat t gewicht 1.1KG zou zijn.. maar lijkt me ook nogal zwaar.
ik heb die echte schoenen namelijk, en wegen echt niet veel..
en omdat ze lekker zitten en omdat ik ze er mooi uit vind zien, wilde ik ze nog wel een keer eigenlijken voor die 9 dollar + wat kosten zou dat wel leuk zijn om te proberen..
misschien heb jij meer geluk met die schoenen, dan probeer ik die
ik heb m ook ff wat terug gestuurd..quote:Op zondag 24 januari 2010 22:17 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
1.1kgDat ze maar eens leren schatten die chinezen daar...
Ik zal het hier posten als ik reactie heb
begrijp ik wel, maar nu krijgen ze helemaal niksquote:Op zondag 24 januari 2010 22:23 schreef Lolque het volgende:
Ze schatten het liever te hoog in, als ze te laag in schatten moeten ze geld bijvragen en dat komt ook weer zo raar over.
En als het veel lichter is dan gedacht kunnen ze de rest mooi in de zak stoppen.
Ja!quote:Op zondag 24 januari 2010 22:17 schreef veda het volgende:
[..]
Als ik deze koop, dan moet ik waarschijnlijk M hebben, dat heb ik in Nederland ook, en ik begreep uit deze post dan ik gewoon nederlandse maten kon kopen. Maar als ik die M dan pas, ga ik dan ook bijvoorbeel deze in M passen?:
http://item.taobao.com/au(...)9f7142bceb936501.htm
(is dezelfde verkoper).
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:30 schreef Ynnad. het volgende:
Hoe zit het met als de maat niet goed is ofzo bij TaoBao? Niet goed geld weg neem ik aan. Ik vind deze toch wel heel erg leuk:
http://item.taobao.com/au(...)a18f7.jhtml?cm_cat=0
maar voor wat meer geld heb ik liever echte (eerste gepaste) g-sterren
Werkte niet, zat ook vol krassen en ook geen Nederlandse stekker.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:47 schreef Unreal88 het volgende:
En het topic is alweer bijna vol. Monkeybrain wat was er nou mis met jouw eBay lader?
41quote:Op zondag 24 januari 2010 22:44 schreef monkeybrain het volgende:
Net mijn nieuwe adihasj superstars gewogen, 1079 gram incl. doos maat 46![]()
Misschien dat jullie een wijvenmaatje 39 hebben
Ja er staat nu dus wel bij ONLY USA, maar eerst stond er dus: Will provide plug to fit your country ofzo..quote:Op zondag 24 januari 2010 22:50 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Werkte niet, zat ook vol krassen en ook geen Nederlandse stekker.
Die gast vindt zijn feedback score heel belangrijk, na 2 keer gezeur gewoon gezegd dat ik boos werd en hij een refund moest geven
Dat stond er inderdaad.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:53 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Ja er staat nu dus wel bij ONLY USA, maar eerst stond er dus: Will provide plug to fit your country ofzo..
Dus heb hem nog niet eens kunnen testen..
Ok, dan vraag ik wel gewoon een refund aan die lulquote:Op zondag 24 januari 2010 23:01 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat stond er inderdaad.
Ik had nog zo'n converter stekker liggen voor een hub, kost je 87 cent![]()
http://www.focalprice.com(...)or_Europe_Black.html
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:10 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Ok, dan vraag ik wel gewoon een refund aan die lul
Haha ik zit op van die nutteloze dingen te bieden op ebay, heb net 2x een pokemon kaart voor 6 cent gekocht :']
Nee geen cockringquote:Op zondag 24 januari 2010 23:47 schreef mug89 het volgende:
Wat is die laatste unreal? toch geen cockring he!
Omdat het topic dan sneller vol gaatquote:Op zondag 24 januari 2010 23:54 schreef korting het volgende:
@Semmm waarom nu pas een tvp als het topic bijna vol zit?
ontopic: leuke schoenen die G-star, weet je al hoeveel ze kosten incl. shipping?
zuchtquote:Op zondag 24 januari 2010 23:57 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Omdat het topic dan sneller vol gaat
Giestar!!!!1111 Niet dat andere dat mag niet!!!11quote:Op zondag 24 januari 2010 23:54 schreef korting het volgende:
@Semmm waarom nu pas een tvp als het topic bijna vol zit?
ontopic: leuke schoenen die Gie-star, weet je al hoeveel ze kosten incl. shipping?
kut, vergeten!quote:Op maandag 25 januari 2010 00:04 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Giestar!!!!1111 Niet dat andere dat mag niet!!!11
Ja die wekker wilde ik ookquote:Op maandag 25 januari 2010 00:08 schreef Sneijder5 het volgende:
Eerste keer wat gewonnen bij suntekstore.
Klikte eerst volgens mij te laat.
http://www.suntekstore.co(...)r-grip---rubber.html
Die wekker van het vorige uur had ik tenminste nog wat aan...
Nounou, je kunt al bijna zeggen dat je de jackpot hebt gewonnen.quote:Op maandag 25 januari 2010 00:08 schreef Sneijder5 het volgende:
Eerste keer wat gewonnen bij suntekstore.
Klikte eerst volgens mij te laat.
http://www.suntekstore.co(...)r-grip---rubber.html
Die wekker van het vorige uur had ik tenminste nog wat aan...
Zit inderdaad wel leuks tussen, alleen niet voor mij want ik ben m'n nest in.quote:Op maandag 25 januari 2010 00:12 schreef Sneijder5 het volgende:
Komende uren komen er ook leuke dingen voorbij, op die kwastjes na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |