Die tekst in de OP is denk ik al een jaar oudquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:15 schreef Robin-e30 het volgende:
ik had het 1 en ander besteld bij rachel.
Nu ligt mijn pakketje al sins 4 januari bij de douane...
4-Jan-2010 Netherlands Pending customs inspection
Wanneer kan ik het bij mij thuis verwachten (nog nooit eerder mee gemaakt)
(ik hoop toch niet dat Rachel alles in een doos heeft verstuurd!!!!!!!!!!!!!!!!)
V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS)(EMS is niet beschikbaar in Nederland), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.
Dan ben ik de eerste dit is verstuurd met airmail...
(is er een manier dat ik kan bellen waar het nu is enz)
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:15 schreef Robin-e30 het volgende:
ik had het 1 en ander besteld bij rachel.
Nu ligt mijn pakketje al sins 4 januari bij de douane...
4-Jan-2010 Netherlands Pending customs inspection
Wanneer kan ik het bij mij thuis verwachten (nog nooit eerder mee gemaakt)
(ik hoop toch niet dat Rachel alles in een doos heeft verstuurd!!!!!!!!!!!!!!!!)
V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS)(EMS is niet beschikbaar in Nederland), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.
Dan ben ik de eerste dit is verstuurd met airmail...
(is er een manier dat ik kan bellen waar het nu is enz)
Bij mij heeft 't afgelopen paar dagen al twee keer "onder 't fietsenhok" gelegen..??quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:46 schreef renwan het volgende:
Pakketje kwam vandaag langs maar er was niemand thuis dus nu ligt ie op het postkantoor
M'n camera van 300 euro geven ze af bij de buren maar dit niet
Heeft geen haast.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:27 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Klopt, vind ik ook. Opzich is de MD52 wel goed hoor, zeker voor zijn geld. Maar niet bijzonder helder nee.
Maar kanen zal morgen pas weer online zijn denk ik.. Of vannacht vanav 2uur
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:44 schreef Robin-e30 het volgende:
Hey,
Het gaat om een waarde van 500 dollar 10x exenon...
Ja zeg ik er altijd bij vraag altijd om losse verzending.
Maar weet jij misschien hoelang dit nog gaat duren ?
En of ik invoer kosten moet betalen ?
Kan ik ergens heen bellen tnt post en dan het hk nummer door geven of heeft het geen zin ?
Want bij de douane staat dat ik contact op moet nemen met het bedrijf die mijn pakket gaat bezorgen... Ik ga er vanuuit dat tnt het is maar geen flauw idee of het ook zo is...
Die is echt lelijkquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:52 schreef jopiede het volgende:
Mijn sexy bitch petje is binne hoor. Ik post morgen wel eff pics
Ik heb de Shift besteld en die staat ook op de site met een EU-plug. Ik verwacht het pakketje a.s. dinsdag denk ik. Ik wacht het maar even af.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:44 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Die van mij heeft een EU plug hoewel er een US stekker op de site staat.
[Edit] Ik moet wel zeggen dat ik de DEL had besteld maar dat ze me de ESC hebben opgestuurd... en de ESC staat op de site met een EU plug... dus veel help ik je niet als je een DEL wil.
ik vind die dingen dus echt irrrtant, en het duurt ook veel te lang om ze precies goed te krijgen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:36 schreef renwan het volgende:
[ afbeelding ]
Net nog maar even besteld
Voor die 8 euro kan ik me geen buil vallen. Het is altijd beter dan een big ass statief meenemenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:45 schreef lawlhalla het volgende:
[..]
ik vind die dingen dus echt irrrtant, en het duurt ook veel te lang om ze precies goed te krijgen.
en sowieso vind ik ze ook al te klein :/
Ik heb hier zelf een kleintje met gewone uitschuifpootjes.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:57 schreef renwan het volgende:
[..]
Voor die 8 euro kan ik me geen buil vallen. Het is altijd beter dan een big ass statief meenemen
Nah dat ding lijkt me te moeilijk op te bergen, ik wil echt niet meer dan 1 tasje meenemen als ik weg gaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:06 schreef lawlhalla het volgende:
[..]
Ik heb hier zelf een kleintje met gewone uitschuifpootjes.
geen idee alleen wat die gekost heeft.
toevallig eentje in de aanbieding bij priceattack vandaag.
http://www.priceattack.nl(...)tostatief-p-686.html
hmm valt meestal wel mee.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:22 schreef renwan het volgende:
[..]
Nah dat ding lijkt me te moeilijk op te bergen, ik wil echt niet meer dan 1 tasje meenemen als ik weg ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |