Nee, een bowflex-kloon en een hometrainer. Ik heb een iron gym (optrekstang in de deuropening) en een paar losse gewichten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Heb jij meerdere fitness apparaten staan?
De vorige keer keek de rekenkamer pas achteraf mee, toen er veel bestedingen niet meer gecontroleerd konden worden. Nu kijken ze direct mee, bovendien is het geld voor lokale organisaties bestemd, niet voor de (mogelijk corrupte) overheid daar.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En gaan we dan over 1,5 jaar ons ook weer afvragen waar het geld ook alweer heen is gegaan, zoals bij de tsunami-miljoenen?
Oeh! Is dat een leuke editie?quote:
Ja tis iedere keer wat. Vorige keer hadden ze óók gezegd dat er ditmaal niets aan de strijkstok zou blijven hangen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:23 schreef Peter het volgende:
[..]
De vorige keer keek de rekenkamer pas achteraf mee, toen er veel bestedingen niet meer gecontroleerd konden worden. Nu kijken ze direct mee, bovendien is het geld voor lokale organisaties bestemd, niet voor de (mogelijk corrupte) overheid daar.
Ach ja, niks doen is ook maar zo-zoquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja tis iedere keer wat. Vorige keer hadden ze óók gezegd dat er ditmaal niets aan de strijkstok zou blijven hangen.
Nja er zijn MEER dan genoeg speculaties over... dus misschien heb je mazzelquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:19 schreef wonderer het volgende:
Damn, mijn mol is eruit. Dat is me nog nooit overkomen
Is Erik van 't Hoff homo trouwens? Want dan is hij hetquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja er zijn MEER dan genoeg speculaties over... dus misschien heb je mazzel
Nee die is hatske hetero...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is Erik van 't Hoff homo trouwens? Want dan is hij het
Damn. dan ga ik voor Frits, gewoon omdat ik hem een eikel vindquote:
staat daar al braaf te wachten sinds gisteravond 0.00 uurquote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:09 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb WIDM nog niet gezienMoets gister optreden.
En vanaaf ook.... dus hopelijk na afloop ff op Progr gemist kijken.
Ja, maar dan moet je er wel tijd voor hebben.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
staat daar al braaf te wachten sinds gisteravond 0.00 uur
vrijwillig in venray?????quote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je er wel tijd voor hebben.
Ik sta 7 avonden in Venray te hupsen in de schouwburg
and Isreal shalomquote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:41 schreef Xiance het volgende:
IIII DDDRRROOOOVVVEEEEEE AAAALLLLL NNNIIIGGGHHHTTTTTT!!
GOOD MORNING AMSTERDAAAAAAAAAAM!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
shalome liefje!quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:57 schreef Xiance het volgende:
Baltar!!
Meest-sexy-man-van-nijmegen-die-nooit-wat-met-ons-wil-drinken cutie!!
wat doe je volgende week zaterdag?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:58 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
't is altijd laatste moment met jullie, da pas nie altijd in mijn agenda
draaien we het om, leggen we het plannen van de volgende keer bij jou neer, en mag jij het voor ons regelenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:58 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Vervelend he, last minute mensen zonder verdere verplichtingen of social life!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:58 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
My point exactlyquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vervelend he, last minute mensen zonder verdere verplichtingen of social life!
Xiance en ik hebben zeker wel een sociaal leven als je gaat kijken hoe vaak we onze afspraken moeten verzettenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vervelend he, last minute mensen zonder verdere verplichtingen of social life!
En dan het verwijt "dat je nooit tijd hebt". Ja, geef het dan ook gewoon verder van te voren aan, dan kan ik er rekening mee houden!quote:
Ook weer lekker op tijdquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan het verwijt "dat je nooit tijd hebt". Ja, geef het dan ook gewoon verder van te voren aan, dan kan ik er rekening mee houden!
Maar goed, zo gaat dat bij de dansschool ook: In december doorgeven dat je 7 avonden moet dansen in januari met 10 man... en dan raar staan kijken dat ze niet alle 10 alle 7 avonden kunnen
Wie wel dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:47 schreef PhalanX het volgende:
tsss... ik fap tenminste niet op furries!
hoeveel dagen heb je nog om hem te vinden?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:05 schreef mike_hunt het volgende:
gisteren al op zoek naar mijn paspoort, maar kan 'em niet vinden.![]()
begin 'em nu wel te knijpen.![]()
heel leuk als je aan het klussen en schilderen bent, maar je vindt niets terug.
Juich niet te vroeg ik verwacht nog wel wat actie's van koning winterquote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:53 schreef Xiance het volgende:
[..]
shalome liefje!
OMG ik ben ZOOOOOOOOOO vrolijk!!
tis lente!!
TIS LENTE MENSEN!!!!
ik ga gauw werken!!
lekker dat geklaag aanhoren op de vrijdag middag:D:D
maar de dagen beginnen zichtbaar te lengen, dus Koning Winter kan nog wel van zich doen laten spreken maar zal het uiteindelijk toch gaan afleggen tegen de lente feequote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Juich niet te vroeg ik verwacht nog wel wat actie's van koning winter
quote:
euh..het weekend. Maar het weekend zelf ben zit ik in New Jersey. Dus ik wil em vandaag wel vinden.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoeveel dagen heb je nog om hem te vinden?
en zit er een consulaat in NYC?
dat staat er ook nergensquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:25 schreef Ang3l het volgende:
Het is geen Lente. Nog lang niet. Raar kind.
wat heb je dan gedaan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:27 schreef Baltar het volgende:
Nooit geweten dat ik ook nog best handig ben
Zo handig om je paspoort maar even "hier" neer te leggenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euh..het weekend. Maar het weekend zelf ben zit ik in New Jersey. Dus ik wil em vandaag wel vinden.
ja, er zit een consulaat in NY.
laat Vlarp het maar niet lezen, straks vraagt hij je nog om in Rotterdam te komen helpenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:27 schreef Baltar het volgende:
Nooit geweten dat ik ook nog best handig ben
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
laat Vlarp het maar niet lezen, straks vraagt hij je nog om in Rotterdam te komen helpen
een normale aanvraag in NL duurt tegenwoordig 5 werkdagen dus dat wordt spoed procedure en vast een dure rekening, en wellicht heel veel gedoe onderweg bij douanequote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euh..het weekend. Maar het weekend zelf ben zit ik in New Jersey. Dus ik wil em vandaag wel vinden.
ja, er zit een consulaat in NY.
euh... multitasken?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:30 schreef Baltar het volgende:
[..]
Wat ben ik aan het doen, zou de vraag moeten zijn
je stinkende best, maar ik ben niet anders gewend van jequote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:30 schreef Baltar het volgende:
[..]
Wat ben ik aan het doen, zou de vraag moeten zijn
ja, daarom moet ik em vinden.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een normale aanvraag in NL duurt tegenwoordig 5 werkdagen dus dat wordt spoed procedure en vast een dure rekening, en wellicht heel veel gedoe onderweg bij douane
ja klopt. toen ik destijds paspoort ging aanvragen was mijn pasfoto afgekeurd. Je zag mijn tanden en dat mocht niet. ja, ze zijn heel streng.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:33 schreef Stroekie het volgende:
Mamaloe
je weet wel dat er tegenwoordig ook strenge eisen aan de pasfoto gesteld zijn?
dat je recht vooruit moet kijken
niet mag lachen
dat alle twee je oren zichtbaar moeten zijn
dat foto in zwart wit moet zijn
Ja maar ja, een foto met het zaad nog tussen je tanden is dna ook niet echt geschikt nee.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja klopt. toen ik destijds paspoort ging aanvragen was mijn pasfoto afgekeurd. Je zag mijn tanden en dat mocht niet. ja, ze zijn heel streng.
je weet toch dat het Avro is en dat elke dag NA de uitzendig desbetreffende persoon bij Hans Schiffers zijn verhaal komt doen ?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:40 schreef Ang3l het volgende:
ARGH je kan in dit land ook amper om WIDM heen....
Ik wilde nog niet weten wie er uit was omdat ik vanaaf pas Prog gemist ging kijken
Ja dan moet dus niet Radio 2 opstaan
natural whiteningquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar ja, een foto met het zaad nog tussen je tanden is dna ook niet echt geschikt nee.
je gaat het niet zeggen, he?quote:
gadver.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar ja, een foto met het zaad nog tussen je tanden is dna ook niet echt geschikt nee.
Dat doet de tandarts voor mij.quote:
Jawel, jawel.quote:
o je bent ook zo'n klusser?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:03 schreef Baltar het volgende:
[..]
Jawel, jawel.
Ik ben een kast aan het maken om de CV ketel heen, maar dan zo dat je er ook nog bij kan (als het moet)
of van die mensen die altijd maar drukdrukdruk zijn, nooit eens wat spontaans doen..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:25 schreef Ang3l het volgende:
Het is geen Lente. Nog lang niet. Raar kind.
2 tonquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:31 schreef mike_hunt het volgende:
Xag net dat Nederland 80 miljoen heeft voor Haiti.![]()
Kijken hoeveel erover blijft na aftrek 'administratiekosten'.
quote:
de wat?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Vanavond begint hier de telethon.
Ben meestal s avond op msn aangezien ik s middags werk. Dan is het s nachts bij jullie.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:45 schreef Xiance het volgende:
[..]
de wat?
wrom ben je nooit meer op msn? *frons*
jaja..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ben meestal s avond op msn aangezien ik s middags werk. Dan is het s nachts bij jullie.
Maar volgende week ben ik vrij, dus kom ik s middags wel op msn.
Ik ga nu weekend vieren in NJ.
ja laten we het over sex hebbenquote:
Be my guest, ik ga sportenquote:
Je zou er zo een film van kunnen maken door Jeunet!quote:Winkeldief laat briefje achter met uitleg
AMSTERDAM - Een 41-jarige man uit Rosmalen heeft op een wel heel opmerkelijke manier spullen gestolen uit een supermarkt aan de Vreeburg in zijn woonplaats.
De man stopte een volle kar boodschappen in zijn tas en overhandigde de caissière in plaats van geld een briefje met daarop... de tekst 'een mens moet toch eten', meldt de politie vrijdag.
Op het papiertje stond ook de mededeling dat de politie maar moest worden gebeld. Er was tevens een kopie van zijn identiteitsbewijs op te zien. Na de overhandiging van het briefje liep de man met de boodschappen de winkel uit.
Barcodes
De gealarmeerde politie zocht de man thuis op en hield hem aan. De man bleek al een deel van de boodschappen te hebben opgegeten of opgeborgen en was druk bezig de barcodes van de producten te halen.
De man gaf aan de agenten aan dat hij later, als hij weer wat geld had, met de barcodes terug naar de winkel wilde gaan om de spullen alsnog af te rekenen. De kennelijk armlastige Rosmalenaar zei dit al vaker te hebben gedaan.
Ik heb amper tijd voor spontaniteit omdat ik volgepland zit met leuke dingenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:33 schreef Xiance het volgende:
[..]
of van die mensen die altijd maar drukdrukdruk zijn, nooit eens wat spontaans doen..
ik vind dat altijd van die zuurpruimen
Kings, maar die heb je al gezien.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:14 schreef oinaru_isan het volgende:
Wat is een leuke tv-serie om te (downloaden) kijken?
Dankje, ik ga True Blood en V. eens proberen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kings, maar die heb je al gezien.
True Blood.
Beautiful people
V
och ik ken genoeg zuurpruimen hoorquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb amper tijd voor spontaniteit omdat ik volgepland zit met leuke dingen
Nah!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:14 schreef oinaru_isan het volgende:
Wat is een leuke tv-serie om te (downloaden) kijken?
Ik denk dat ik wel ben wie jij denkt dat ik ben. Of zoiets.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah!
Heb je de kachel op tien en een trui aan en krijg je van alles nu??![]()
Mocht je niet zijn wie ik denk dat je bent, want dat is voor mij in ieder geval nog niet officieel, maar dan sta ik wederom voor aap en bied ik mijn excuses aan voor deze toch typische benadering...
Steve houdt maar rekening met mijquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:28 schreef wonderer het volgende:
Hou je nou eigenlijk ook rekening met Steve's wensen?
Oké.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:59 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel ben wie jij denkt dat ik ben. Of zoiets.
Ik zit nu de hele dag de UK-versie van The Apprentice te kijken, met Sir Alan Sugar. Maar na 30 afleveringen ga je daar heel raar van dromen.
2 maanden?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik dacht die gaan samenwonen na...Ja, hoe lang eigenlijk?
Of wil je dat niet zeggen?
Wón!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:31 schreef wonderer het volgende:
Ik vroeg het me ineens af enzo. Was er wel nieuwsgierig naar
Nah, wat zeg je dat droog!quote:
En hang je dan ook overal Webcams op zodat we hier kunnen meekijken als ware het een reality show?quote:
Het toilet... en verder gewoon verven en behangen enzoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah, wat zeg je dat droog!
Ja, dan moet je zo langzaam aan wel aan samenwonen gaan denken he?
Grapje hoor, voor het verkeerd wordt opgevat.
Maar je bent nogal grondig aan het verbouwen dan dus he? Hangend toilet en alles?
En de keuken ook? En de badkamer?
Ik weet dat sommige mensen hier dat erg spannend zouden vinden jaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:42 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
En hang je dan ook overal Webcams op zodat we hier kunnen meekijken als ware het een reality show?
Oh ik denk die shopt Villeroy&Boch...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het toilet... en verder gewoon verven en behangen enzo. Maar geen hangend toilet, past nietg
Woonkamer wordt gebroken wit (RAL 9010) met donkere (bruin/zwarte) meubels.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ik denk die shopt Villeroy&Boch...
Wat voor kleuren ga je doen? Of laat ik het anders zeggen: heb je een soortement van kleurenconcept bedacht?
Een auto gekocht?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wón!
Vertel eens even, wat heb je nou weer voormannending
gedaan?
Vertel dat eens even hier!
Ik wil ook laminaatquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:50 schreef Vlarp het volgende:
O ja, en ik vergeet het laminaat dat bruin is
Já!quote:
OK was die wat meer gebroken dan de 9012? 9014 schijnt ook wel kek te zijn, of de 90210.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Woonkamer wordt gebroken wit (RAL 9010) met donkere (bruin/zwarte) meubels.
Slaapkamer wordt wit / donkerpaars met donkere (bruin/zwarte) meubels.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Já!
Gefeliciteerd!
En wát voor een! Ja ik las het net.Maar weet je wel wat voor geweldige motor er in die auto zit?! Vvvvvrrrroooaaaappppp!!!
Maar het gráppige vind ik dan weer dat jij "hier" zeg maar de stoere, de die-doet-en-flikt-het-allemaal-toch-maar-even bent en... ja.... eehhh... wat wil ik nou zeggen...Naja, ik weet het zelf niet eens.
Ik ben wel enorm jaloers.
Wéés d'rrrrrrr zuinig op!
![]()
Ja, we moeten toch wat, nu het nieuwe seizoen van de Ang3l-soap is afgeblazen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik weet dat sommige mensen hier dat erg spannend zouden vinden ja
Jaaaaaaaaaaaa nou jaaaaaaa.... Het is voor jou gewoon een grote zwarte Volvo toch?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:00 schreef wonderer het volgende:
[..]Het is wel een vette bak he?
Als je in de buurt bent, mag je er wel een rondje in rijden
En zo zie je maar weer, bepaald gedrag heeft niks te maken met wat er al dan niet tussen je benen zit
Ja ja, met de nadruk op Stieve natuurlijk zeker.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:01 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ja, we moeten toch wat, nu het nieuwe seizoen van de Ang3l-soap is afgeblazen.
Hoezo, "voor mij"? Volvo stond wel met stip bovenaan als eerste keus dus ik ben wel blij dat ik er uiteindelijk eentje gevonden hebquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa nou jaaaaaaa.... Het is voor jou gewoon een grote zwarte Volvo toch?Nou?
He?
Kun je 'm mooi meenemen als je weer inkoopjes haalt bij de Wall Mart.
Gekocht.. wat denk jij dan!?!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
OK was die wat meer gebroken dan de 9012? 9014 schijnt ook wel kek te zijn, of de 90210.
Heb je alles al gekocht dan?Of besteld?
Oh.. is Ang3l weer weg dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:01 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ja, we moeten toch wat, nu het nieuwe seizoen van de Ang3l-soap is afgeblazen.
Nah, en dat hele verhaal van de knuffelturk dan?quote:
Dat was hoogstens de pilot aflevering van een nieuwe serie.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nah, en dat hele verhaal van de knuffelturk dan?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:28 schreef wonderer het volgende:
Hou je nou eigenlijk ook rekening met Steve's wensen?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:35 schreef Waxxer het volgende:
Ik dacht die gaan samenwonen na...Ja, hoe lang eigenlijk?
Of wil je dat niet zeggen?
Nieuwsgierigheid bevredigd, thanksquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:34 schreef Steve het volgende:
[..]. Ik ga er niet wonen, Vlarp moet gewoon zelf kiezen wat 'ie wil. Zolang hebben we ook nog niet eens wat. Ik adviseer alleen soms.
Maar we hebben toch wel enigszins dezelfde smaak volgens mij.
Doel je nou op mij?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:44 schreef Vlarp het volgende:
Ik weet dat sommige mensen hier dat erg spannend zouden vinden ja
dan zou ik ook eindelijk weer een sexleven hebben!!quote:
Als we allebei nou even een mooi sixpackje kweken, kunnen we er een aardig zakcentje mee verdienen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:02 schreef Vlarp het volgende:
Jij vindt het spannend als er camera's meedraaien terwijl wij bezig zijn?
Ik vind het wel een goed idee! Seks uitbuiten moet kunnenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:13 schreef Steve het volgende:
[..]
Als we allebei nou even een mooi sixpackje kweken, kunnen we er een aardig zakcentje mee verdienen.![]()
Nee, doe maar niet.
Is dat alles?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:45 schreef Vlarp het volgende:
Dit is Steve:
[ afbeelding ]
Ik:
[ afbeelding ]
Als ie zo gespierd was, woog hij meer dan jij, Waxquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:55 schreef Waxxer het volgende:
Moet ik 't nu nogmaals zeggen?Twéé emmers!
Als je zó gespierd was, dan was het twéé emmers erbij!
Wat voor een heb je? Ik zie het niet staan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:09 schreef wonderer het volgende:
Hoezo, "voor mij"? Volvo stond wel met stip bovenaan als eerste keus dus ik ben wel blij dat ik er uiteindelijk eentje gevonden heb
Die onderste is mooier.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:45 schreef Vlarp het volgende:
Dit is Steve:
[ afbeelding ]
Ik:
[ afbeelding ]
Dat bedoelde 'ie ook, toch?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:59 schreef wonderer het volgende:
Als ie zo gespierd was, woog hij meer dan jij, Wax
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:59 schreef Xiance het volgende:
Vlarp schatje..
met jouw lengte heb je maar 1-pack
Weemz verkoopt ze.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:03 schreef oinaru_isan het volgende:
Heeft überhaupt iemand hier een sixpack?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet eens in de koelkastquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:03 schreef oinaru_isan het volgende:
Heeft überhaupt iemand hier een sixpack?
Je bedoelt als het licht uit isquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:17 schreef oinaru_isan het volgende:
Soms denk ik dat ik een heel klein beetje een sixpack heb. In het juiste licht.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:17 schreef oinaru_isan het volgende:
Soms denk ik dat ik een heel klein beetje een sixpack heb. In het juiste licht.
850 GLT wagon.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:03 schreef Steve het volgende:
[..]
Wat voor een heb je? Ik zie het niet staan?
[..]
Oneerlijk!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:24 schreef wonderer het volgende:
Als ik met Testosteron begin, heb ik zo een sixpack
Dat jouw lichaam zelf T aanmaakt en ik het met injecties moet doen is ook oneerlijkquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bedoelt als het licht uit is?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dus jij doet óók "zo" voor de spiegel??![]()
En dat "iemand" er dan wat van zegt en dat je dan heel stoer en eigenlijk aansporend zegt: "Ja. Ik zwem."?
Zegt iemand die de eerste de beste die hij ontmoet meteen het bed in praatquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat ben jij ineens obsceen bezig....
Zeg, ga jij de komende dagen maar tegen die kamerplant van je zitten pratenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zegt iemand die de eerste de beste die hij ontmoet meteen het bed in praat. Puhlease.
Wat ben je een katjequote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zegt iemand die de eerste de beste die hij ontmoet meteen het bed in praat. Puhlease.
Alleen tegen de mensen die het verdienen. Ik ben wel poeslief tegen jou hoorquote:
Komen zinnigere gesprekken uit dan uit jouw muurbloempjequote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zeg, ga jij de komende dagen maar tegen die kamerplant van je zitten praten
Ach, ik heb tenminste iemand voor de ontspanningquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Komen zinnigere gesprekken uit dan uit jouw muurbloempje.
Een psychiater?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, ik heb tenminste iemand voor de ontspanning
Erik probeert een echte homo te wordenquote:
Lukt me aardigquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Erik probeert een echte homo te worden
Blijf je daar over bezig?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Je leert hier van de bestenquote:
Het lukt hem al aardig:quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Erik probeert een echte homo te worden
ik moest lachenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het lukt hem al aardig:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh kijk nu. Batman en slaafje Robin in actie.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:52 schreef Vlarp het volgende:
Ik vraag me soms af of XMN8R nog wel eens lurkt... of G_E
quote:
quote:
Dank jequote:
Hee, wijsneus. Wat is de definitie van "lurken" ook alweer?quote:
Lezen, lezen niet posten?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hee, wijsneus. Wat is de definitie van "lurken" ook alweer?
Preciesquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Lezen, lezen niet posten?
(wie is nou de wijsneus hier?)
Jochie, ben je een beetje jaloers of zo?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
XMN8R postte hier gisteren toch nog?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:52 schreef Vlarp het volgende:
Kiekeboequote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:52 schreef Vlarp het volgende:
Op wat zij hebbenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jochie, ben je een beetje jaloers of zo?
Hoeveel kloons heb jij wel niet?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:04 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
XMN8R postte hier gisteren toch nog?![]()
Ik zie 'm anders niet zo vaak meerquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:04 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
XMN8R postte hier gisteren toch nog?![]()
Nee, en je weet donders goed wat ik bedoel. Dat je jaloers bent op het feit dat zij wel IETS hebben en jij nog steeds alleen bent. Terwijl je het stiekem best onwijs graag zou willen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op wat zij hebben? No thanks. Liever alleen.
Niet in ruil voor vriendschappenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee, en je weet donders goed wat ik bedoel. Dat je jaloers bent op het feit dat zij wel IETS hebben en jij nog steeds alleen bent. Terwijl je het stiekem best onwijs graag zou willen.
Zooooooooooooooooo veelquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:07 schreef wonderer het volgende:
Hoeveel wordt hier eigenlijk gelurkt?
Wat ben jij snel gepikeerd zeg. Alleen maar omdat iemand een keer niet kan, alsof dat nooit kan gebeuren.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Op wat zij hebben? No thanks. Liever alleen.
Maar waarom dan die persoonlijke aanvallen hier?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet in ruil voor vriendschappen.
Ow god... is dat het verhaalquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:10 schreef Steve het volgende:
[..]
Wat ben jij snel gepikeerd zeg. Alleen maar omdat iemand een keer niet kan, alsof dat nooit kan gebeuren.
Haha ja oke...quote:
Poll?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zooooooooooooooooo veel
(hoe wil je dat in concrete cijfers gaan krijgen?)
Volgens mij heeft G_E daar al eens een poll aan gewijd...quote:
Ja, net als dat een nette samenvatting van Hans en Grietje is dat de heks zelf in de oven is gekropen.quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zooooooooooooooooo veel
(hoe wil je dat in concrete cijfers gaan krijgen?)
Misschien moet je er zelf eens achteraan kruipen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, net als dat een nette samenvatting van Hans en Grietje is dat de heks zelf in de oven is gekropen.
Wat is de niet zo nette samenvatting dan?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, net als dat een nette samenvatting van Hans en Grietje is dat de heks zelf in de oven is gekropen.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Misschien moet je er zelf eens achteraan kruipen?
Ja, die was wel mooi ja...quote:
Ik hou er gewoon niet bijzonder van als er dingen afgezegd worden als mensen liever met elkaar dingen doen. Leuk hoor, dat ze een stelletje zijn, maar ten koste van wat?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat is de niet zo nette samenvatting dan?
Ah oke.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hou er gewoon niet bijzonder van als er dingen afgezegd worden als mensen liever met elkaar dingen doen. Leuk hoor, dat ze een stelletje zijn, maar ten koste van wat?
En nee, ik heb een keer geen zin om maar weer ja te knikken en nee te bedoelen.
En dan zeg je dat tegen hen en dan is het daarmee klaar.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hou er gewoon niet bijzonder van als er dingen afgezegd worden als mensen liever met elkaar dingen doen. Leuk hoor, dat ze een stelletje zijn, maar ten koste van wat?
En nee, ik heb een keer geen zin om maar weer ja te knikken en nee te bedoelen.
Euh ja?quote:
En een excuus hoefde ik ook niet te verwachten. Ik heb maar gewoon weg te gaan als meneer en meneer besluiten om iets samen te doen. Normaal toch? Hadden we al plannen? Ach, joh, je bent maar een vriend.quote:
Ik zei het korter met alleen "ah oke"...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:26 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
En dan zeg je dat tegen hen en dan is het daarmee klaar.
Geen reden om hier alsmaar door te blijven bitchen.
Maar Erikje, waarom vecht je dat hier uit?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En een excuus hoefde ik ook niet te verwachten. Ik heb maar gewoon weg te gaan als meneer en meneer besluiten om iets samen te doen. Normaal toch? Hadden we al plannen? Ach, joh, je bent maar een vriend.
Ja dat was misschien niet zo handig maar ach.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar Erikje, waarom vecht je dat hier uit?
quote:
Goedmaakseks nu?quote:
Met z'n drieën in Vlarps nieuwe appartement vol webcams...quote:
No Surrender!quote:
Och, nu je daar zo over begint...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Met z'n drieën in Vlarps nieuwe appartement vol webcams...
Ik was verbaasd hoe goed ze zong.quote:
Ja vooral na een tijdje werd het beter!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:40 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik was verbaasd hoe goed ze zong.Mag best een cd van komen.
Zwartboek niet gezien?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:40 schreef Steve het volgende:
[..]
Nja hoevaak zijn films reeel?quote:
Ik heb soort van een visoen dat Stroekie dan... dinges.. enzo....quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Met z'n drieën in Vlarps nieuwe appartement vol webcams...
GAD-VER!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb soort van een visoen dat Stroekie dan... dinges.. enzo....![]()
HHeb je een onderwerp? Of een leidend voorwerp?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:49 schreef Vlarp het volgende:
Iemand nog zin om een relletje op te starten?
Ik en Steve wonen stukken dichter bij elkaar.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
150 km is net iets te ver uit elkaar
Nee als ik rel dan moet ie ook wel echt zijnquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:49 schreef Vlarp het volgende:
Iemand nog zin om een relletje op te starten?
t blijft spannend.. tis hier net ATWT maar dan met B acteursquote:
Alsof je het niet geloofde! Mên ik was keigeloofwaardigquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:58 schreef Xiance het volgende:
[..]
t blijft spannend.. tis hier net ATWT maar dan met B acteurs
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee als ik rel dan moet ie ook wel echt zijn
Ik vond het ZO niet jouquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alsof je het niet geloofde! Mên ik was keigeloofwaardig. En briljant. En het zwarte schaap.
Wrom nietquote:
Niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wrom niet! Ik kan heus wel onaardig zijn.
Maar ik wil dat!quote:
Ja sorry, van mij kun je het niet leren want ik kan 't ook niet.quote:
Ik maak áltijd de verkeerde vriendenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja sorry, van mij kun je het niet leren want ik kan 't ook niet.
Het was niet echt?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alsof je het niet geloofde! Mên ik was keigeloofwaardig. En briljant. En het zwarte schaap.
Touch me! It's so easy to leave me! All alone with my memories... of my days in the sun.... If you touch me, you'll understand what happiness is...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:08 schreef Xiance het volgende:
i remember the time when i knew what happyness was..
let the memory live again!
ik wil naar parijsquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Touch me! It's so easy to leave me! All alone with my memories... of my days in the sun.... If you touch me, you'll understand what happiness is...
Neequote:
Erg hequote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:18 schreef Ang3l het volgende:
Dat dat soort trucjes inmiddels nodig zijn om het hier te doen opleven
Jullie deden het wel goedquote:
Oehquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Erg he. We voelden ons ook wel een beetje vies.
6 feb om 1400 uur als baltar dan ook kanquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:20 schreef Xiance het volgende:
ik snap er niks meer van..
STTRRROOOEEEEKKKIIIEEEEEEE GAAN WE AL NAAR NIJMEGEN????
vanaf mijn kin gerekend haal ik er 5quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:40 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik geloof je niet, je bent ongeloofwaardig hier in Erikquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Told ya. Op Pann was ze ook niks destijds.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heb je toch gelijk Ang3l la Bloemen kan vals!!!
Ach haar partner hierin was ook geen topzanger, misschien was ze daardoor out of tone
I didn't ask you, nurse shit for brains.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:43 schreef PhalanX het volgende:
jullie kunnen dus echt NIET rellen.
fokking n00bs!
Honey, I'm hopped up on MC-awesome, so don't get your LaPerla lady-drawers in a knot!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:10 schreef Tha_Erik het volgende:
I didn't ask you, nurse shit for brains.
Shut your dirty whore mouth, player player!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:34 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Honey, I'm hopped up on MC-awesome, so don't get your LaPerla lady-drawers in a knot!
I went to freaknik in Hotlanta, where I turned the mother out!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Shut your dirty whore mouth, player player!
Ik zit ook thuis vanavond.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:07 schreef PhalanX het volgende:
ben ik de enige die alleen thuis zit en niks te doen heeft... voor het eerst sinds twee weken?
wtf!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:50 schreef PhalanX het volgende:
iemand met wie ik en date zou hebben heeft niets meer van zich laten horen
blind date, eerste date, of iemand die je al langer kent?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:50 schreef PhalanX het volgende:
iemand met wie ik en date zou hebben heeft niets meer van zich laten horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |