hoeveel dagen heb je nog om hem te vinden?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:05 schreef mike_hunt het volgende:
gisteren al op zoek naar mijn paspoort, maar kan 'em niet vinden.![]()
begin 'em nu wel te knijpen.![]()
heel leuk als je aan het klussen en schilderen bent, maar je vindt niets terug.
Juich niet te vroeg ik verwacht nog wel wat actie's van koning winterquote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:53 schreef Xiance het volgende:
[..]
shalome liefje!
OMG ik ben ZOOOOOOOOOO vrolijk!!
tis lente!!
TIS LENTE MENSEN!!!!
ik ga gauw werken!!
lekker dat geklaag aanhoren op de vrijdag middag:D:D
maar de dagen beginnen zichtbaar te lengen, dus Koning Winter kan nog wel van zich doen laten spreken maar zal het uiteindelijk toch gaan afleggen tegen de lente feequote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Juich niet te vroeg ik verwacht nog wel wat actie's van koning winter
quote:
euh..het weekend. Maar het weekend zelf ben zit ik in New Jersey. Dus ik wil em vandaag wel vinden.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoeveel dagen heb je nog om hem te vinden?
en zit er een consulaat in NYC?
dat staat er ook nergensquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:25 schreef Ang3l het volgende:
Het is geen Lente. Nog lang niet. Raar kind.
wat heb je dan gedaan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:27 schreef Baltar het volgende:
Nooit geweten dat ik ook nog best handig ben
Zo handig om je paspoort maar even "hier" neer te leggenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euh..het weekend. Maar het weekend zelf ben zit ik in New Jersey. Dus ik wil em vandaag wel vinden.
ja, er zit een consulaat in NY.
laat Vlarp het maar niet lezen, straks vraagt hij je nog om in Rotterdam te komen helpenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:27 schreef Baltar het volgende:
Nooit geweten dat ik ook nog best handig ben
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
laat Vlarp het maar niet lezen, straks vraagt hij je nog om in Rotterdam te komen helpen
een normale aanvraag in NL duurt tegenwoordig 5 werkdagen dus dat wordt spoed procedure en vast een dure rekening, en wellicht heel veel gedoe onderweg bij douanequote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euh..het weekend. Maar het weekend zelf ben zit ik in New Jersey. Dus ik wil em vandaag wel vinden.
ja, er zit een consulaat in NY.
euh... multitasken?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:30 schreef Baltar het volgende:
[..]
Wat ben ik aan het doen, zou de vraag moeten zijn
je stinkende best, maar ik ben niet anders gewend van jequote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:30 schreef Baltar het volgende:
[..]
Wat ben ik aan het doen, zou de vraag moeten zijn
ja, daarom moet ik em vinden.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een normale aanvraag in NL duurt tegenwoordig 5 werkdagen dus dat wordt spoed procedure en vast een dure rekening, en wellicht heel veel gedoe onderweg bij douane
ja klopt. toen ik destijds paspoort ging aanvragen was mijn pasfoto afgekeurd. Je zag mijn tanden en dat mocht niet. ja, ze zijn heel streng.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:33 schreef Stroekie het volgende:
Mamaloe
je weet wel dat er tegenwoordig ook strenge eisen aan de pasfoto gesteld zijn?
dat je recht vooruit moet kijken
niet mag lachen
dat alle twee je oren zichtbaar moeten zijn
dat foto in zwart wit moet zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |