Ja maar ja, een foto met het zaad nog tussen je tanden is dna ook niet echt geschikt nee.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja klopt. toen ik destijds paspoort ging aanvragen was mijn pasfoto afgekeurd. Je zag mijn tanden en dat mocht niet. ja, ze zijn heel streng.
je weet toch dat het Avro is en dat elke dag NA de uitzendig desbetreffende persoon bij Hans Schiffers zijn verhaal komt doen ?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:40 schreef Ang3l het volgende:
ARGH je kan in dit land ook amper om WIDM heen....
Ik wilde nog niet weten wie er uit was omdat ik vanaaf pas Prog gemist ging kijken
Ja dan moet dus niet Radio 2 opstaan
natural whiteningquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar ja, een foto met het zaad nog tussen je tanden is dna ook niet echt geschikt nee.
je gaat het niet zeggen, he?quote:
gadver.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar ja, een foto met het zaad nog tussen je tanden is dna ook niet echt geschikt nee.
Dat doet de tandarts voor mij.quote:
Jawel, jawel.quote:
o je bent ook zo'n klusser?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:03 schreef Baltar het volgende:
[..]
Jawel, jawel.
Ik ben een kast aan het maken om de CV ketel heen, maar dan zo dat je er ook nog bij kan (als het moet)
of van die mensen die altijd maar drukdrukdruk zijn, nooit eens wat spontaans doen..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:25 schreef Ang3l het volgende:
Het is geen Lente. Nog lang niet. Raar kind.
2 tonquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:31 schreef mike_hunt het volgende:
Xag net dat Nederland 80 miljoen heeft voor Haiti.![]()
Kijken hoeveel erover blijft na aftrek 'administratiekosten'.
quote:
de wat?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Vanavond begint hier de telethon.
Ben meestal s avond op msn aangezien ik s middags werk. Dan is het s nachts bij jullie.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:45 schreef Xiance het volgende:
[..]
de wat?
wrom ben je nooit meer op msn? *frons*
jaja..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ben meestal s avond op msn aangezien ik s middags werk. Dan is het s nachts bij jullie.
Maar volgende week ben ik vrij, dus kom ik s middags wel op msn.
Ik ga nu weekend vieren in NJ.
ja laten we het over sex hebbenquote:
Be my guest, ik ga sportenquote:
Je zou er zo een film van kunnen maken door Jeunet!quote:Winkeldief laat briefje achter met uitleg
AMSTERDAM - Een 41-jarige man uit Rosmalen heeft op een wel heel opmerkelijke manier spullen gestolen uit een supermarkt aan de Vreeburg in zijn woonplaats.
De man stopte een volle kar boodschappen in zijn tas en overhandigde de caissière in plaats van geld een briefje met daarop... de tekst 'een mens moet toch eten', meldt de politie vrijdag.
Op het papiertje stond ook de mededeling dat de politie maar moest worden gebeld. Er was tevens een kopie van zijn identiteitsbewijs op te zien. Na de overhandiging van het briefje liep de man met de boodschappen de winkel uit.
Barcodes
De gealarmeerde politie zocht de man thuis op en hield hem aan. De man bleek al een deel van de boodschappen te hebben opgegeten of opgeborgen en was druk bezig de barcodes van de producten te halen.
De man gaf aan de agenten aan dat hij later, als hij weer wat geld had, met de barcodes terug naar de winkel wilde gaan om de spullen alsnog af te rekenen. De kennelijk armlastige Rosmalenaar zei dit al vaker te hebben gedaan.
Ik heb amper tijd voor spontaniteit omdat ik volgepland zit met leuke dingenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:33 schreef Xiance het volgende:
[..]
of van die mensen die altijd maar drukdrukdruk zijn, nooit eens wat spontaans doen..
ik vind dat altijd van die zuurpruimen
Kings, maar die heb je al gezien.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:14 schreef oinaru_isan het volgende:
Wat is een leuke tv-serie om te (downloaden) kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |