Jullie deden het wel goedquote:
Oehquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Erg he. We voelden ons ook wel een beetje vies.
6 feb om 1400 uur als baltar dan ook kanquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:20 schreef Xiance het volgende:
ik snap er niks meer van..
STTRRROOOEEEEKKKIIIEEEEEEE GAAN WE AL NAAR NIJMEGEN????
vanaf mijn kin gerekend haal ik er 5quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:40 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik was verbaasd hoe goed ze zong.Mag best een cd van komen.
Ik geloof je niet, je bent ongeloofwaardig hier in Erikquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zegt iemand die de eerste de beste die hij ontmoet meteen het bed in praat. Puhlease.
Told ya. Op Pann was ze ook niks destijds.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heb je toch gelijk Ang3l la Bloemen kan vals!!!
Ach haar partner hierin was ook geen topzanger, misschien was ze daardoor out of tone
I didn't ask you, nurse shit for brains.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:43 schreef PhalanX het volgende:
jullie kunnen dus echt NIET rellen.
fokking n00bs!
Honey, I'm hopped up on MC-awesome, so don't get your LaPerla lady-drawers in a knot!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:10 schreef Tha_Erik het volgende:
I didn't ask you, nurse shit for brains.
Shut your dirty whore mouth, player player!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:34 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Honey, I'm hopped up on MC-awesome, so don't get your LaPerla lady-drawers in a knot!
I went to freaknik in Hotlanta, where I turned the mother out!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Shut your dirty whore mouth, player player!
Ik zit ook thuis vanavond.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:07 schreef PhalanX het volgende:
ben ik de enige die alleen thuis zit en niks te doen heeft... voor het eerst sinds twee weken?
wtf!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:50 schreef PhalanX het volgende:
iemand met wie ik en date zou hebben heeft niets meer van zich laten horen
blind date, eerste date, of iemand die je al langer kent?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:50 schreef PhalanX het volgende:
iemand met wie ik en date zou hebben heeft niets meer van zich laten horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |