quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:32 schreef mike_hunt het volgende:
Goeiemorgen manginas![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en dan rennen...
Yuri mmm hoe gaat het met je heb je eindelijk een BFquote:
goed, neee, hoef geen BFquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Yuri mmm hoe gaat het met je heb je eindelijk een BF
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Mike wat ben je toch ook een stom iemand. Elke keer als ik denk dat je meevalt post je iets waarbij ik echt denk 'waarom!?'. Niet dat dit je iets uitmaakt waarschijnlijk, maar echt, je doet niet eens je best om hier met wat meer respect gezien te worden.
yep!quote:
als je maar geveegd wordt, toch?quote:
Ik vind die links eigenlijk een hele bevestigingquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Mike wat ben je toch ook een stom iemand. Elke keer als ik denk dat je meevalt post je iets waarbij ik echt denk 'waarom!?'. Niet dat dit je iets uitmaakt waarschijnlijk, maar echt, je doet niet eens je best om hier met wat meer respect gezien te worden.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind die links eigenlijk een hele bevestiging
quote:
Uhm, ik geloof niet dat het mijn kaarten waren die we zagenquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je laat je wel in de kaart kijken he popje![]()
so typical
quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm, ik geloof niet dat het mijn kaarten waren die we zagen
Je weet wat het gezegde betekent?
Waarom gebruik je't dan verkeerd?quote:
Nee, in het westen wordt het gebruikt als zijnde dat het genant voor de ander is.quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
als je maar geveegd wordt, toch?
Ik vond wel ergens een synopsis van season 2, maar op de wiki werd gezegd dat de cijfers in USA slecht waren. In de UK waren ze echter weer heel goed juist, maar ja, daar gaan ze deze serie echt niet voor blijven maken. Jammer, vond hem na een paar afleveringen wel echt leuk aan 't worden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:55 schreef Desmonkey het volgende:
Ja serie was gecanceld. Lindsay Price en Rebecca Romijn zijn beetje de vrouwelijke varianten van Ted McGinley in tv-land aan het worden.
Eh, jij bent hier degene die altijd met de ranzige plaatjes komt hoor. Niet ik.quote:
Wat ben je prikkelbaar zegquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh, jij bent hier degene die altijd met de ranzige plaatjes komt hoor. Niet ik.
Na het zoveelste ranzige plaatje, ja dan word ik prikkelbaar. Ik heb daar gewoon niet zo'n behoefte aan.quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh, jij bent hier degene die altijd met de ranzige plaatjes komt hoor. Niet ik.
maar ik post ze niet open en bloot.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Na het zoveelste ranzige plaatje, ja dan word ik prikkelbaar. Ik heb daar gewoon niet zo'n behoefte aan.
Dat maakt ze niet minder ranzig of waardeloos.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar ik post ze niet open en bloot.![]()
dus geen links meer van mij openklikken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat maakt ze niet minder ranzig of waardeloos.
He jongenquote:
Ik kon twee dingen doen. Niets zeggen en wel iets zeggen. Ik koos voor het laatste. Links niet openen verandert niets aan het feit dat ze niks toevoegen en dat mag wel eens gezegd worden als iemand zich er aan ergert. Ik vind de links en plaatjes die je post vaak irritant. Nou, dat zeg ik dan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dus geen links meer van mij openklikken.. Je had toch wel door dat die laatste nep is?
En gelijk heb je!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kon twee dingen doen. Niets zeggen en wel iets zeggen. Ik koos voor het laatste. Links niet openen verandert niets aan het feit dat ze niks toevoegen en dat mag wel eens gezegd worden als iemand zich er aan ergert. Ik vind de links en plaatjes die je post vaak irritant. Nou, dat zeg ik dan.
ja maar tis nep. Of bedoel je dat wijf zelf?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:24 schreef Desmonkey het volgende:
Die gids die die huisvrouw paalt.
En die foto achter link 2 is wel erg bah bah..
oh mein shatz!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
He jongen![]()
geen Celine quote meer?
Kweenie, die ligt nog in Nederland.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
hoe gaat het met trainen? kan je al in die leren broek?
Dan moet je gaan sporten, dat maakt een stofje aan in je hersenen waardoor je je beter/happy voelt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:30 schreef Xiance het volgende:
[..]
oh mein shatz!
dat komt weldra weer
ik zit nu even in een winterdip (let wel: GEEN winter depressie)
maar ik voel de lente al in de lucht
nog even.. dan gaan de spijkerbroeken uit, en Celine luidkeels
Ja maar is dat een vrijbrief om maar vanalles te posten waar niemand (laat ik voor mezelf blijven spreken: ik niet) op zit te wachten?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
En gelijk heb je!![]()
Tuurlijk voegt het niets toe. Dit is toch ONZ?
Of cola drinken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dan moet je gaan sporten, dat maakt een stofje aan in je hersenen waardoor je je beter/happy voelt.
de graadmeter!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kweenie, die ligt nog in Nederland.
Geen van beiden ziet er echt uit alsof ze er lol in hebben...quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:36 schreef mike_hunt het volgende:
![]()
![]()
en dat ie nog wat van zijn hand likt.![]()
http://www.vkmag.com/videos/videos_toeristen_inspecteren_vesting/
je mist weer vanalles...quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dan moet je gaan sporten, dat maakt een stofje aan in je hersenen waardoor je je beter/happy voelt.
Nee johquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
de graadmeter!![]()
gebruik je creatine btw?
Ja, in principe is het een vrijbrief, want het gaat om meningsuiting, en natuurlijk mag je het niets vinden en zeggen. Mquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja maar is dat een vrijbrief om maar vanalles te posten waar niemand (laat ik voor mezelf blijven spreken: ik niet) op zit te wachten?
En dan is er ook nog altijd deze reeks:
Funny links, pics & clips - Numero 39
Is het ook nog eens ontopic.
zumba?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:37 schreef Xiance het volgende:
[..]
je mist weer vanalles...
ik doe tegenwoordig Zumba en Cardio
Heb jij meerdere fitness apparaten staan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee johDat heb ik echt niet nodig.
Ik doe ook gewoon rustig aan, ik vind het toch een beetje eng in mijn eentje, zonder spotter enzo. Dus ik ga niet door tot het gaatje.
ja, hetzelfde met handkarren.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:50 schreef Desmonkey het volgende:
Het zou eventueel wel lullig zijn als je die pics zit te checken en een familielid (bijvoorbeeld een moeder) komt zomaar je kamer binnenvallen.
serieus.. ik vind het leukquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zumba?ik geloof dat de hype hier bijna over is. Hoe vind je het?
cardio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |