Euh ja?quote:
En een excuus hoefde ik ook niet te verwachten. Ik heb maar gewoon weg te gaan als meneer en meneer besluiten om iets samen te doen. Normaal toch? Hadden we al plannen? Ach, joh, je bent maar een vriend.quote:
Ik zei het korter met alleen "ah oke"...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:26 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
En dan zeg je dat tegen hen en dan is het daarmee klaar.
Geen reden om hier alsmaar door te blijven bitchen.
Maar Erikje, waarom vecht je dat hier uit?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En een excuus hoefde ik ook niet te verwachten. Ik heb maar gewoon weg te gaan als meneer en meneer besluiten om iets samen te doen. Normaal toch? Hadden we al plannen? Ach, joh, je bent maar een vriend.
Ja dat was misschien niet zo handig maar ach.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar Erikje, waarom vecht je dat hier uit?
quote:
Goedmaakseks nu?quote:
Met z'n drieën in Vlarps nieuwe appartement vol webcams...quote:
No Surrender!quote:
Och, nu je daar zo over begint...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Met z'n drieën in Vlarps nieuwe appartement vol webcams...
Ik was verbaasd hoe goed ze zong.quote:
Ja vooral na een tijdje werd het beter!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:40 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik was verbaasd hoe goed ze zong.Mag best een cd van komen.
Zwartboek niet gezien?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:40 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik was verbaasd hoe goed ze zong.Mag best een cd van komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |