Nope.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:16 schreef Bill_E het volgende:
Zijn niet gewoon straaljagers en geluidsbarrières ?
Ook niet helemaal waar, ze wisselen tussen leeuwarden en volkel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:18 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Nope.
Enige straaljagers die door de geluidsbarrière mogen vliegen, staan op Leeuwarden en worden ingezet om vliegtuigen die zich niet identificeren te onderscheppen. Als deze in actie komen, moet ik dat weten door de radiocommunicatie of door anderen op een bepaald forum, die deze communicatie horen.
Alsof al die gegevens zo maar online zullen staan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:18 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Nope.
Enige straaljagers die door de geluidsbarrière mogen vliegen, staan op Leeuwarden en worden ingezet om vliegtuigen die zich niet identificeren te onderscheppen. Als deze in actie komen, moet ik dat weten door de radiocommunicatie of door anderen op een bepaald forum, die deze communicatie horen.
Achter wachtwoord he, inclusief mp3's van de opnames.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:25 schreef HotSpotShield het volgende:
[..]
Alsof al die gegevens zo maar online zullen staan.
Als er een QRA is, zo noemt men dat, staat al heel snel het geluidsbestand met Dutchmill online.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:25 schreef HotSpotShield het volgende:
[..]
Alsof al die gegevens zo maar online zullen staan.
Maar dan nog, je zult lang niet alles kunnen afvangen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:26 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Achter wachtwoord he, inclusief mp3's van de opnames.
Ga maar eens luisteren dan, of verhelder je punt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:29 schreef HotSpotShield het volgende:
[..]
Maar dan nog, je zult lang niet alles kunnen afvangen.
quote:
Dus wel. Vliegverkeer zit op de VHF en UHF en is gewoon te ontvangen via een scanner. Net zoals de hulpdiensten vroeger. Ik zie het vliegverkeer ook niet overstappen op C2000quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:29 schreef HotSpotShield het volgende:
[..]
Maar dan nog, je zult lang niet alles kunnen afvangen.
No shit sherlock.......... Ook echt een toevoeging he. Helemaal in je eentje bedacht ???quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:49 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Het is DutchMil, niet Nederlandse Molen..
Alhoewel hij wel leuk gevonden is
QRA gaat via de bandbox dacht ik ?quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:49 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Het is DutchMil, niet Nederlandse Molen..
Alhoewel hij wel leuk gevonden is
Klopt helemaal. En die zit bij DutchMil. Daar bewaken ze dan oa de TMA's.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
QRA gaat via de bandbox dacht ik ?
Als jij met een callcenter medewerker praat van een bedrijf praat je toch ook niet met de directeurquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:04 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Klopt helemaal. En die zit bij DutchMil. Daar bewaken ze dan oa de TMA's.
Staat allemaal goed en helder beschreven op internet.
;-)
Ok, dan kan het wel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dus wel. Vliegverkeer zit op de VHF en UHF en is gewoon te ontvangen via een scanner. Net zoals de hulpdiensten vroeger. Ik zie het vliegverkeer ook niet overstappen op C2000
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie mijn edit met toevoeging even wil je.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als jij met een callcenter medewerker praat van een bedrijf praat je toch ook niet met de directeur
DutchMil begeleid militair en ook civiel door het luchtruim. Bandbox is gewoon iets aparts bij DutchMil wat gebruikt wordt als gevechtsleiding indien nodig.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:10 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Zie mijn edit met toevoeging even wil je.
DutchMil is het callsign van ....
Volgens mij gaf ik dat ook aan. Terwijl ook dat niet helemaal correct is als je het precies wilt aangeven.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
DutchMil begeleid militair en ook civiel door het luchtruim. Bandbox is gewoon iets aparts bij DutchMil wat gebruikt wordt als gevechtsleiding indien nodig.
Typ het dan gelijk goed mafkees.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:57 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
No shit sherlock.......... Ook echt een toevoeging he. Helemaal in je eentje bedacht ???
Het is trouwens Nederlandse molen, met een kleine letter m. Taalpurist met achterstand.
Iets met splinter en balk. Verder verlaag ik me niet tot jou niveau, puber.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:30 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Typ het dan gelijk goed mafkees.
Jij was al lager.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:36 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Iets met splinter en balk. Verder verlaag ik me niet tot jou niveau, puber.
Hier in Vianen ook gehoord!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:59 schreef Tornadovis het volgende:
Hier ook 1 minuut geleden! Bennekom (gemeente Ede)
quote:Event on 2010 day 022 15:03:59.80 UTC+1h
Relative time: 19.2 seconds
Fisher ratio: 22.3
Signal-to-noise power ratio: 3.5
Back azimuth: 328.2 degrees
Apparent sound speed: 396.8 m/s
quote:Event on 2010 day 022 15:58:7.80 UTC+1h
Relative time: 19.2 seconds
Fisher ratio: 16.1
Signal-to-noise power ratio: 2.5
Back azimuth: 198.4 degrees
Apparent sound speed: 344.3 m/s
De trilling van 15:03 had een piekfrequentie van 1.2 Hz.quote:Event on 2010 day 022 16:07:18.20 UTC+1h
Relative time: 16.0 seconds
Fisher ratio: 19.9
Signal-to-noise power ratio: 3.2
Back azimuth: 231.7 degrees
Apparent sound speed: 404.8 m/s
ik denk een invasie van buitenaardse wezensquote:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:47 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zônne gròte vuurbal jonguh!
BAM!
Ik in Vianen, dus de knal komt ergens uit het zuiden denk ik.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:07 schreef ruud.nl het volgende:
Giessen, dat ligt tussen Den Bosch en Gorinchem.
Van Volkel, denk ik? Of in ieder geval in die buurt gok ik zo....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:08 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Ik in Vianen, dus de knal komt ergens uit het zuiden denk ik.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:47 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zônne gròte vuurbal jonguh!
BAM!
De deeltjesversneller in zwitserland zeg ik je!quote:
ik zit ook in Waalwijk op me werk maar niks gehoord of gevoeld?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:19 schreef Pindanoot het volgende:
en in waalwijk ook , alles stond te trillen hier
Amsterdam is sowieso al kansloosquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:32 schreef msnk het volgende:
Amsterdam wordt gelukkig niet opgeslokt door een alien wormgat
Stond je huis in Area 51?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
In mijn oude huis hoorde ik ook wel eens een enorme knal. Maar geen ruiten die sprongen of meubels die trilden. Het was ook niet iets van een geluidsbarriere.
Heel vaag. Ik zag ook wel eens lichtflitsen buiten terwijl het niet onweerde.
Al met al was het sowieso een raar huis dat eigenlijk op een heel verkeerde plek stond. Ik denk wel eens dat het misschien op een leylijn stond oid.
Ow okquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee achter een kerk waar eerder een begraafplaats was.
waar zit jij dan?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:28 schreef ruud.nl het volgende:
Nondeju, leek wel of het gebouw hier in zou storten net.
Neuh, gewoon straaljagerpiloten die bang zijn dat hun zojuist gehaalde friet koud wordt tijdens de vlucht terug naar huis.quote:
nou geloof me deze knal voelde ik gewoon in me benen! (en nee het was geen scheet):Pquote:Op donderdag 8 april 2010 15:45 schreef Vengerr het volgende:
Zo'n piloot gaat voor de kick een keer iets sneller dan eigenlijk mag en in half Nederland trillen de ruiten.
Wel een apart en indrukwekkend verchijnsel.
Dat zal stinken in die cockpitquote:Op donderdag 8 april 2010 15:41 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Neuh, gewoon straaljagerpiloten die bang zijn dat hun zojuist gehaalde friet koud wordt tijdens de vlucht terug naar huis.
Ik ben benieuwd maar ik vermoed gewoon een vliegtuig hoor.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:48 schreef hondenfokker het volgende:
[..]
nou geloof me deze knal voelde ik gewoon in me benen! (en nee het was geen scheet):P
Ik hoor nu ook een ambulance maar staat niks van op p2000
Wel het zakje open houden he? Anders wordt de friet slap.quote:
gebeurt wel vakerquote:Op donderdag 8 april 2010 15:59 schreef BarrieButsers het volgende:
Dit had ik een tidjje geleden hier ook in brabant/denbosch. Dik harde knal, daarna niks te zien (ik dacht misschien iets ontploft ofzo haha) Huis en ramen trilde etc.
Even het topic doorzoeken
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:16 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Toepasselijke username, jij weet er zeker meer van?
Ja haha kom er ook achter..quote:Op donderdag 8 april 2010 16:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
gebeurt wel vakertopic loopt al een tijdje
Pics or it didn't happenquote:Op donderdag 8 april 2010 16:28 schreef Trust_live het volgende:
Zeer zeker een straaljager, dacht toen straks al wat vliegt ie laag (Veghel)
grappig dat ik je hier ook al tegenkomquote:Op donderdag 8 april 2010 16:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja haha kom er ook achter..
Magoed leuk topic!
20km hier vandaan, maar niks gehoordquote:
Ik zie hetquote:Op maandag 26 april 2010 14:15 schreef Biancavia het volgende:
Iemand in Breda wel, in dit topic: harde knal in Zwijndrecht / Hendrik Ido Ambacht
Ik bedoel het kenmerkende 2 knallen heel vlot achter elkaar, als in:quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:19 schreef Linker_Onderlip het volgende:
Een dikke 10 km van Breda ook gehoord...alleen was het maar één knal.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:46 schreef kolbe006 het volgende:
Dordrecht weer een. Dit keer wel vliegtuig geluiden gehoord vlak na de knal.
Dat gaat over een stukje vuurwerk. en over paar dagen geleden alweer.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:50 schreef iBenny het volgende:
http://search.twitter.com/search?lang=nl&q=knal
quote:Buurten zuidelijk van het Bredase centrum zijn zondag- en maandagavond...
@twitter...quote:Het schijnt dat de politie aan het oefenen is met zware explosieven enzo, kunnen ze dat niet ff goed aankondigen ofzo?
Zware explosieven hoor je echt niet in een lijn van Breda -> Dordrecht.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:18 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
@twitter...
Doet de politie wel vaker...met explosieven enzo....
Je mist de smiley?quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:23 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Zware explosieven hoor je echt niet in een lijn van Breda -> Dordrecht.
Oh dan moet ik me alleen meer zorgen gaan maken. Moet ik me gaan voorbereiden op een gaswolk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:46 schreef Rick_dB het volgende:
sorry, ik liet er eentje waaien in m'n slaap
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:48 schreef Bezempje het volgende:
[..]
Oh dan moet ik me alleen meer zorgen gaan maken. Moet ik me gaan voorbereiden op een gaswolk.
quote:Harde knal in Drechtsteden door straaljager
9 juni 2010
In de omgeving van de Drechtsteden was woensdagochtend rond negen uur een luide knal te horen. Het bleek te gaan om een F-16 van de Koninklijke Luchtmacht die door de geluidsbarriëre ging.
De straaljager moest na een onderhoudsbeurt allerlei procedures doorstaan, waaronder het gecontroleerd door de geluidsbarrière vliegen. Dat gebeurt in een gebied tussen Steenbergen en Tiel op een hoogte van ongeveer 11,5 kilometer.
Volgens een woordvoerder van de Luchtmacht is de knal die wordt veroorzaakt bij bepaalde weersomstandigheden goed te horen en heeft het geluid veel weg van een explosie.
Bij de politie Zuid-Holland-Zuid kwamen diverse telefoontjes binnen over de knal.
Bron: RTV Rijnmond
Had ze maar boven IJsselmeer moeten knallen, niet boven woonwijkquote:
99% van dit topic niet, daarom is ie zo geniaalquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:26 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
wanneer? In welke wijk woon je? Ik heb niks gehoord.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
99% van dit topic niet, daarom is ie zo geniaal
Nee, wel de verbranding van H2quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:36 schreef EcktenBaas het volgende:
Ook geen reactie van waterstofgas en zuurstof?
Je wil daar dan ook niet langer blijven dan strikt noodzakelijkquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:27 schreef vosss het volgende:
Ik hoor anders vaak zat een straaljager door de geluidsbarriere gaan hier in Limburg
Ik ookquote:
Waar woon jij?quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:56 schreef 1299 het volgende:
Spaanse polder, hier ook een rotklap
Mijn bureau trilde gewoon.
Schiedam ook dus... geen sirenes nogquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:55 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik ook(dit was wel heel hard.... Spijkenisse, net twee minuten terug)
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:00 schreef Geranium_Opa het volgende:
Weer duidelijk dat we in een angstcultuur leven,
je bent gewoon jaloersquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:00 schreef Geranium_Opa het volgende:
Weer duidelijk dat we in een angstcultuur leven, zal wel een of andere straaljager zijn
jij denkt gelijk aan angst, wij denken aan de reden van de knalquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:00 schreef Geranium_Opa het volgende:
Weer duidelijk dat we in een angstcultuur leven, zal wel een of andere straaljager zijn
Boven Breda waren een klein uurtje wat F16's bezig. Niet gezien hoeveel, 2 in ieder geval.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:00 schreef Geranium_Opa het volgende:
straaljagersquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
jij denkt gelijk aan angst, wij denken aan de reden van de knal
Papendrecht.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:57 schreef mista het volgende:
[..]
Waar woon jij?
Want geloof het of niet, ik hoor net een keiharde knal, ik F5 GC en opeens staat dit topic bovenaan sinds +- 14 dagen geleden... heel raar dit
bron?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:45 schreef 1299 het volgende:
Inmiddels is er bevestigd door de politie dat het een F16 betrof.
De aliens komen eraan en jij slaapt er doorheenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:01 schreef FoolWithMokey het volgende:
In gouda was er niets van te horen.
(of ik sliep er gewoon doorheen)
De deur klapte hier door het drukverschil dichtquote:Volgens de woordvoerster vloog het toestel op 13 kilometer hoogte. Ze trok in twijfel dat iemand de golf gevoeld kan hebben.
Ja ik was op de Meent aan het werkquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:59 schreef star_gazer het volgende:
Hey, nog meer PapendrechtIk liep op de Meent; dacht eerst dat er iets mis ging bij de bouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een apotheker is tenslotte ook niets meer dan een legale drugsdealer.
Waar werk jequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:07 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ja ik was op de Meent aan het werk
Ja dat ga ik niet zeggen hier man, schaam me er beetje voorquote:
Hoi palletsorteerder.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:39 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ja dat ga ik niet zeggen hier man, schaam me er beetje voor![]()
Ow, da's daar vlakbij de Lidlquote:
Ja, maar je hebt daar toch zo'n passage waar de Lidl zit. Achter het oude gemeentehuis zegmaar. Daar zit toch zo'n telemarketeersbedrijfquote:
Uhh weetniet daar werk ik iig niet, woon ook niet in Ppd dus vandaarquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:48 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt daar toch zo'n passage waar de Lidl zit. Achter het oude gemeentehuis zegmaar. Daar zit toch zo'n telemarketeersbedrijf
Het is nog niet eens 12.20..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:18 schreef Swomp het volgende:
Heeft er vanmiddag niemand een knal gehoord boven midden limburg ?? rond 12.20
De knal leek van ver te komen en was nogal dof, er was wel een trilling in het huis hier.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:12 schreef TheDutchHero het volgende:
* TheDutchHero klikt op de volg topic knop.
Niet gewoon onweer?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:34 schreef mista het volgende:
vanmorgen om 7 uur schrok ik wakker van weer een enorme knal (omg rdam)
weer zo'n vliegtuig?
quote:Niets gehoord in Gorinchem ..Op vrijdag 22 oktober 2010 11:42 schreef Keiichi het volgende:
Schrok me een hoedje in Breda![]()
![]()
Een dubbel knal.
quote:Ah dus toch, wist 't niet zeker, ook gehoord dan.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:42 schreef Keiichi het volgende:
![]()
Een dubbel knal.
quote:In dordrecht ook gehoord.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:42 schreef Keiichi het volgende:
![]()
Een dubbel knal.
quote:http://www.nu.nl/buitenland/2364477/vulkaan-merapi-barst.htmlOp dinsdag 26 oktober 2010 14:54 schreef FoolWithMokey het volgende:
wtf waarom is het altijd in een straal van circa 50 km om breda?
quote:Ja het blijft een mysterie, wat kan er nou ooit 1 harde beuk veroorzaken, hard genoeg om dingen te laten trillen.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:54 schreef FoolWithMokey het volgende:
wtf waarom is het altijd in een straal van circa 50 km om breda?
http://www.knmi.nl/~evers(...)/2010327/327228.htmlquote:Op maandag 22 november 2010 15:33 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Yep, ook weer gehoord. Was een goeie
Sneller dan het licht reizenquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:04 schreef Teal het volgende:
Het zijn aliens die even voorbij vliegen en door de geluidsbarrière knallen.
De reden dat wij geen bewijs van aliens hebben, is omdat wij nog niet zo ver kunnen reizen naar hun wereld(en). Op aarde kunnen we wel door de geluidsbarriere, maar als we nou is in 5 minute 1 lichtjaar kunnen reizen, dan gaat er een wereld voor ons open
Coolquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:02 schreef Me_Wesley het volgende:
http://www.knmi.nl/~evers(...)/2010363/363175.html
Dat klápt veel harder, dit dreunt. Ik hoorde het ook en schrok ervan!quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:53 schreef Geranium_Opa het volgende:
Ja en hier in Breda ook, is een staaljager die door de geluidsbarierre gaat,
Enge wereld leven we he ?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:06 schreef mista het volgende:
hoor nu de hele dag door al knallen... vergaat de wereld?
ja.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:06 schreef mista het volgende:
nee gekkie, das pas in 2012quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:06 schreef mista het volgende:
jaartje ok maar 2? not the maya'squote:Op vrijdag 31 december 2010 16:53 schreef Keiichi het volgende:
[..]
De maya's konden er toch jaartje ernaast zitten?
Het is morgen toch echt 2011. Dus dat is maar een jaartje danquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:56 schreef purplerose het volgende:
[..]
jaartje ok maar 2? not the maya's
maar het is nog geen morgenquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:03 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Het is morgen toch echt 2011. Dus dat is maar een jaartje dan
ik dacht 21-12quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:21 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Hebben die maya's ook een datum aangegeven trouwens?
Gelukkig maar want ik heb nog niet genoeg fun en sex gehadquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:59 schreef Keiichi het volgende:
[..]
In dat geval scheelt het wel bijna 2 jaar dan.
De wereld vergaat dus nog niet.
Het gaat hier over knallen die niet afkomstig zijn van vuurwerk. Waar ze wel vandaan komen is me niet echt duidelijk. Hier (tussen gorinchem en breda) hoor ik ook weleens van die akelig harde knallen. Maar wat het zijn? Blijkbaar geen vliegtuigen als ik dit topic zo eens doorlees.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:10 schreef NotYou het volgende:
Hier was er net ook één. Trillende ruiten, autoalarmen, en man oh man wat hadden de paupers een pret.. "huhuhuhu ik stak dat lontje aan en toen deed ie heel hard knal! huhuhuhuhu ik ben zo stoer en wat is dit leuk"![]()
![]()
![]()
Vuurpijlen begrijp ik, romeinse kaarsen begrijp ik, zelfs duizendknallers begrijp ik maar wat is in godsnaam de lol van een stuk vuurwerk dat alleen maar belachelijk hard knalt, één keer?
Ik dacht dat het topic inmiddels gekaapt was met flauwe vuurwerkposts.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:47 schreef Boelewapper het volgende:
[..]
Het gaat hier over knallen die niet afkomstig zijn van vuurwerk. Waar ze wel vandaan komen is me niet echt duidelijk. Hier (tussen gorinchem en breda) hoor ik ook weleens van die akelig harde knallen. Maar wat het zijn? Blijkbaar geen vliegtuigen als ik dit topic zo eens doorlees.
(Tevens verkapte Tvp voor meer informatie)
Een scheetje.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:21 schreef aloe_vera het volgende:
Boem!!!! In Dordrecht, dat was geen vuurwerk....
Maar wat is het nu wel?
Faalquote:Op maandag 10 januari 2011 22:34 schreef Boelewapper het volgende:
In b4: zonne grote vuurbal jonguh!
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:47 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Faaldie staat al lang in dit topic, pagjna 1 of 2 geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |