http://www.knmi.nl/~evers(...)/2010327/327228.htmlquote:Op maandag 22 november 2010 15:33 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Yep, ook weer gehoord. Was een goeie
Sneller dan het licht reizenquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:04 schreef Teal het volgende:
Het zijn aliens die even voorbij vliegen en door de geluidsbarrière knallen.
De reden dat wij geen bewijs van aliens hebben, is omdat wij nog niet zo ver kunnen reizen naar hun wereld(en). Op aarde kunnen we wel door de geluidsbarriere, maar als we nou is in 5 minute 1 lichtjaar kunnen reizen, dan gaat er een wereld voor ons open
Coolquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:02 schreef Me_Wesley het volgende:
http://www.knmi.nl/~evers(...)/2010363/363175.html
Dat klápt veel harder, dit dreunt. Ik hoorde het ook en schrok ervan!quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:53 schreef Geranium_Opa het volgende:
Ja en hier in Breda ook, is een staaljager die door de geluidsbarierre gaat,
Enge wereld leven we he ?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:06 schreef mista het volgende:
hoor nu de hele dag door al knallen... vergaat de wereld?
ja.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:06 schreef mista het volgende:
nee gekkie, das pas in 2012quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:06 schreef mista het volgende:
jaartje ok maar 2? not the maya'squote:Op vrijdag 31 december 2010 16:53 schreef Keiichi het volgende:
[..]
De maya's konden er toch jaartje ernaast zitten?
Het is morgen toch echt 2011. Dus dat is maar een jaartje danquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:56 schreef purplerose het volgende:
[..]
jaartje ok maar 2? not the maya's
maar het is nog geen morgenquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:03 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Het is morgen toch echt 2011. Dus dat is maar een jaartje dan
ik dacht 21-12quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:21 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Hebben die maya's ook een datum aangegeven trouwens?
Gelukkig maar want ik heb nog niet genoeg fun en sex gehadquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:59 schreef Keiichi het volgende:
[..]
In dat geval scheelt het wel bijna 2 jaar dan.
De wereld vergaat dus nog niet.
Het gaat hier over knallen die niet afkomstig zijn van vuurwerk. Waar ze wel vandaan komen is me niet echt duidelijk. Hier (tussen gorinchem en breda) hoor ik ook weleens van die akelig harde knallen. Maar wat het zijn? Blijkbaar geen vliegtuigen als ik dit topic zo eens doorlees.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:10 schreef NotYou het volgende:
Hier was er net ook één. Trillende ruiten, autoalarmen, en man oh man wat hadden de paupers een pret.. "huhuhuhu ik stak dat lontje aan en toen deed ie heel hard knal! huhuhuhuhu ik ben zo stoer en wat is dit leuk"![]()
![]()
![]()
Vuurpijlen begrijp ik, romeinse kaarsen begrijp ik, zelfs duizendknallers begrijp ik maar wat is in godsnaam de lol van een stuk vuurwerk dat alleen maar belachelijk hard knalt, één keer?
Ik dacht dat het topic inmiddels gekaapt was met flauwe vuurwerkposts.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:47 schreef Boelewapper het volgende:
[..]
Het gaat hier over knallen die niet afkomstig zijn van vuurwerk. Waar ze wel vandaan komen is me niet echt duidelijk. Hier (tussen gorinchem en breda) hoor ik ook weleens van die akelig harde knallen. Maar wat het zijn? Blijkbaar geen vliegtuigen als ik dit topic zo eens doorlees.
(Tevens verkapte Tvp voor meer informatie)
Een scheetje.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:21 schreef aloe_vera het volgende:
Boem!!!! In Dordrecht, dat was geen vuurwerk....
Maar wat is het nu wel?
Faalquote:Op maandag 10 januari 2011 22:34 schreef Boelewapper het volgende:
In b4: zonne grote vuurbal jonguh!
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:47 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Faaldie staat al lang in dit topic, pagjna 1 of 2 geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |