bron?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:45 schreef 1299 het volgende:
Inmiddels is er bevestigd door de politie dat het een F16 betrof.
De aliens komen eraan en jij slaapt er doorheenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:01 schreef FoolWithMokey het volgende:
In gouda was er niets van te horen.
(of ik sliep er gewoon doorheen)
De deur klapte hier door het drukverschil dichtquote:Volgens de woordvoerster vloog het toestel op 13 kilometer hoogte. Ze trok in twijfel dat iemand de golf gevoeld kan hebben.
Ja ik was op de Meent aan het werkquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:59 schreef star_gazer het volgende:
Hey, nog meer PapendrechtIk liep op de Meent; dacht eerst dat er iets mis ging bij de bouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een apotheker is tenslotte ook niets meer dan een legale drugsdealer.
Waar werk jequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:07 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ja ik was op de Meent aan het werk
Ja dat ga ik niet zeggen hier man, schaam me er beetje voorquote:
Hoi palletsorteerder.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:39 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ja dat ga ik niet zeggen hier man, schaam me er beetje voor![]()
Ow, da's daar vlakbij de Lidlquote:
Ja, maar je hebt daar toch zo'n passage waar de Lidl zit. Achter het oude gemeentehuis zegmaar. Daar zit toch zo'n telemarketeersbedrijfquote:
Uhh weetniet daar werk ik iig niet, woon ook niet in Ppd dus vandaarquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:48 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt daar toch zo'n passage waar de Lidl zit. Achter het oude gemeentehuis zegmaar. Daar zit toch zo'n telemarketeersbedrijf
Het is nog niet eens 12.20..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:18 schreef Swomp het volgende:
Heeft er vanmiddag niemand een knal gehoord boven midden limburg ?? rond 12.20
De knal leek van ver te komen en was nogal dof, er was wel een trilling in het huis hier.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:12 schreef TheDutchHero het volgende:
* TheDutchHero klikt op de volg topic knop.
Niet gewoon onweer?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:34 schreef mista het volgende:
vanmorgen om 7 uur schrok ik wakker van weer een enorme knal (omg rdam)
weer zo'n vliegtuig?
quote:Niets gehoord in Gorinchem ..Op vrijdag 22 oktober 2010 11:42 schreef Keiichi het volgende:
Schrok me een hoedje in Breda![]()
![]()
Een dubbel knal.
quote:Ah dus toch, wist 't niet zeker, ook gehoord dan.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:42 schreef Keiichi het volgende:
![]()
Een dubbel knal.
quote:In dordrecht ook gehoord.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:42 schreef Keiichi het volgende:
![]()
Een dubbel knal.
quote:http://www.nu.nl/buitenland/2364477/vulkaan-merapi-barst.htmlOp dinsdag 26 oktober 2010 14:54 schreef FoolWithMokey het volgende:
wtf waarom is het altijd in een straal van circa 50 km om breda?
quote:Ja het blijft een mysterie, wat kan er nou ooit 1 harde beuk veroorzaken, hard genoeg om dingen te laten trillen.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:54 schreef FoolWithMokey het volgende:
wtf waarom is het altijd in een straal van circa 50 km om breda?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |