Zojuist hoorde ik een best harde explosie. M'n ramen trilden er in ieder geval wel van. Nog meer mensen uit Eindhoven-noord die het gehoord hebben die zich nu hier op FOK! bevinden?
Denk 't ook wel. Anders zou het zo'n wild-west-spookstad zijn
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld. Don't you see going to heaven is just in the thought that you might? As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Ik zit op m'n werk op Science Park Eindhoven en ik meende een minuut of 5-10 geleden wel een klap te horen. Ik dacht eigenlijk dat het in het gebouw was, maar misschien is het ook wel hetzelfde als wat jij gehoord hebt....
Het was een atoombom. TS krijgt over een aantal jaar kinderen met 5 armen en een groene huid.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende: als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt. 👾
Op dinsdag 4 mei 2010 21:46 schreef Prof.Oak het volgende: Eindhoven centrum.. enige knallen die ik hoor komen uit de stad of van de wc.. voor de rest alles rustig