dit was zojuist hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:05 schreef ruud.nl het volgende:
Oh, daar loopt al een reeks over hoor.![]()
Enorme knal #2
Ik woon in Hengelo, en ik heb geen vliegtuigen of tanks gehoord/gezien.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:08 schreef KoosVogels het volgende:
De Duitsers komen!
heb je enig idee waar Odoorn ligt ten opzichte van Hendrik Ido Ambachtquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:12 schreef gargoyleslatje het volgende:
Provincie Drenthe, 26-03-2010
Zoekactie naar mogelijk neergestort vliegtuigje
ODOORN De politie en brandweer hebben donderdagavond en een gedeelte van de nacht de omgeving rondom de Boswachter Meelkerlaan in Odoorn doorzocht. Omstreek 21.00 uur kreeg de politie een melding dat er een harde knal was gehoord in combinatie met een geluid van een propeller. Daarna kwamen er nog een aantal meldingen binnen waarbij een harde knal was gehoord. Hierop zijn de hulpdiensten een zoekactie gestart in de omgeving van Odoorn. Er was een GRIP 1 situatie afgegeven. De brandweer en politie hebben een groot gedeelte van het gebied doorzocht waarna later een helikopter van de Korps Landelijke Politie Diensten (KLPD) met een infrarood camera het totale gebied heeft doorzocht. Er is niets aangetroffen wat zou kunnen duiden op een neergestort vliegtuigje. De zoekactie is om 01.30 uur stopgezet.
Zeker zo'n fanatieke Duitser die als einzelganger Nederland wil aanvallenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:12 schreef gargoyleslatje het volgende:
ODOORN De politie en brandweer hebben donderdagavond en een gedeelte van de nacht de omgeving rondom de Boswachter Meelkerlaan in Odoorn doorzocht. Omstreek 21.00 uur kreeg de politie een melding dat er een harde knal was gehoord in combinatie met een geluid van een propeller. Daarna kwamen er nog een aantal meldingen binnen waarbij een harde knal was gehoord. Hierop zijn de hulpdiensten een zoekactie gestart in de omgeving van Odoorn. Er was een GRIP 1 situatie afgegeven. De brandweer en politie hebben een groot gedeelte van het gebied doorzocht waarna later een helikopter van de Korps Landelijke Politie Diensten (KLPD) met een infrarood camera het totale gebied heeft doorzocht. Er is niets aangetroffen wat zou kunnen duiden op een neergestort vliegtuigje. De zoekactie is om 01.30 uur stopgezet.
Bericht gaat over donderdagavond, de knal in deze topic was vanochtendquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:12 schreef gargoyleslatje het volgende:
De bekerfinale dan toch maar in de Arena doen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:16 schreef Juicyhil het volgende:
Rotterdam Centrum is weer plat gebombardeerd.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:20 schreef Monidique het volgende:
Hendrik Ido Ambacht, klinkt mij altijd in de oren als Melkertbaan.
Ik vind het best.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
De bekerfinale dan toch maar in de Arena doen?
Hey ik zat daar op het GLRquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:23 schreef o.us het volgende:
Ik zit op school naast Rotterdam Centraal, niets gehoord. Als ik in Carnisselande was, had ik wel wat gehoord blijkbaar.
De Kuip ligt in Zuid, niet in het Centrum:')quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
De bekerfinale dan toch maar in de Arena doen?
Als ik Duitser was en Rotterdam moest bombarderen, had ik eerst De Kuip gebombardeerd, en daarna het centrum zelf, dus je weet maar nooit.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:29 schreef o.us het volgende:
[..]
De Kuip ligt in Zuid, niet in het Centrum:')![]()
![]()
![]()
![]()
.
Daar zit ik nu ook. Niets gehoord.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:00 schreef Mutant01 het volgende:
Ik zit in Rotterdam Zuid en de ramen trilden gewoon.
Rotterdam Zuid is dan ook niet echt klein zeg maar.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar zit ik nu ook. Niets gehoord.²
had jij niet je koptelefoon op?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar zit ik nu ook. Niets gehoord.²
Ja, maar ik zit meer bij Kralingen. Mijn vrouw hoorde het ook zegt ze.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Rotterdam Zuid is dan ook niet echt klein zeg maar.
Volgens mij zitten de echte joden toch echt in die betonnen pisbak.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:34 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als ik Duitser was en Rotterdam moest bombarderen, had ik eerst De Kuip gebombardeerd, en daarna het centrum zelf, dus je weet maar nooit.
Vandaar de vulkaan uitbarsting op Ijsland en de aardbevingen de afgelopen maanden, de Nazi’s zijn uit hun Hollow Earth gekomen….quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:12 schreef DeParo het volgende:
ZWARE GEVECHTEN BIJ EINDHOVEN, IK HERHAAL, ZWARE GEVECHTEN BIJ EINDHOVEN.
De Duitsers komen en ze hebben tanks ingezet, ik herhaal, ze hebben tanks en vliegtuigen ingezet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |