quote:
quote:
Goed bezigquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:59 schreef Puala het volgende:
Hij was ene uur te laat zonder excuses of wat dan ookParkeert vervolgens op de oprit van de buren (dat gaat gezeur opleveren) en is heel dwingend enz.
Gelukkig wel aan kunnen geven dat ik twijfel en een proef periode van een maand voor elkaar weten te praten
Wat voor bedrijf/werk is het?quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:59 schreef Puala het volgende:
Hij was ene uur te laat zonder excuses of wat dan ookParkeert vervolgens op de oprit van de buren (dat gaat gezeur opleveren) en is heel dwingend enz.
Gelukkig wel aan kunnen geven dat ik twijfel en een proef periode van een maand voor elkaar weten te praten
Ik ook van jouquote:
Slimquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:59 schreef Puala het volgende:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Ga jezelf rukken ipv hier zo lopen te bashen
Tegenwoordig over friet/patat..quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:06 schreef garriej het volgende:
PATAT PATAT PATAT, waar gaat dit centrale topic eigk over?
Hoi Miloeee!quote:
Slaapkopquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:05 schreef Milou__ het volgende:
en nu genoeg over deze kutdiscussie. Ik heb me verslapen.
We duimen voor jequote:Op donderdag 21 januari 2010 11:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik ben gewoon uitgeput van mijn tentamens. En ik moet er nog 1!
Ik moet nog 7 dagenquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:07 schreef Milou__ het volgende:
[..]
hallo reks.
Je stage is toch voorbij? Wat doe je nu
Welk vak?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
En andersomquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik moet nog 7 dagenDaarna ben ik eindelijk van jullie verlost
Ja, eindelijk..quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik moet nog 7 dagenDaarna ben ik eindelijk van jullie verlost
Hihi, je zei komquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, eindelijk..![]()
Kom je dan ook niet meer?
quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, eindelijk..![]()
Kom je dan ook niet meer?
Succesquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Kan beter. Moet totaal 24 punten hebben op 1 feb. Het is ff afwachten of ik daar aan kom..quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:13 schreef Puala het volgende:
Milou, hoe sta je er eigenlijk voor op het moment?
En anders?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:14 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Kan beter. Moet totaal 24 punten hebben op 1 feb. Het is ff afwachten of ik daar aan kom..
Oke, hoe veel heb je er nu dan? En hoe gaan je tentamens? Hoeveel heb je er wel gehaald, hoeveel niet?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:14 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Kan beter. Moet totaal 24 punten hebben op 1 feb. Het is ff afwachten of ik daar aan kom..
Nee. Als al die kranten en tv nou gewoon geld geven ivp van het drukken en uitzenden hadden ze al genoeg.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:15 schreef jna het volgende:
Hebben we al wat aan giro 555 gegeven hier?
Nee, want ik heb al moeite om mijn boodschappen te betalenquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:15 schreef jna het volgende:
Ik heb er nu 9quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Oke, hoe veel heb je er nu dan? En hoe gaan je tentamens? Hoeveel heb je er wel gehaald, hoeveel niet?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:16 schreef Psychonikeo het volgende:
oh en ik moest van bootje melden dat hij een sexpakket gewonnen heeft op fok! en ik moest even de groeten doen aan zijn zus.
Zeg ik er meteen ff bij dat we het hele huis van zijn ouders gaan slopen op dat feestje dat hij gaat geven als zijn ouders op vakantie gaan. Hopelijk blijft er minimaal 1 muur overeind van het huis
* Puala knuffeltquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik heb er nu 9Maar het is ff wachten tot alles is nagekeken.
Neuh.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:15 schreef jna het volgende:
Je weet dat het citeren van gebande personen niet mag?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:16 schreef Psychonikeo het volgende:
oh bootje heeft een sexpakket gewonnen op fok! en de groeten doen aan zijn zus!
Zeg ik er meteen ff bij dat we het hele huis van zijn ouders gaan slopen op dat feestje dat hij gaat geven als zijn ouders op vakantie gaan. Hopelijk blijft er minimaal 1 muur overeind van het huis
Nog niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, want ik heb al moeite om mijn boodschappen te betalen![]()
Jij?
Wie weet, maar ik ga gewoon mjin best doen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:18 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala knuffelt
Het komt wel goed hoop ik. Is de studie wat te hoog gegrepen soms?
Al gedaan hoor.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:19 schreef Psychonikeo het volgende:
nevermind.. doe anders maar een TR en laat me bannen
donequote:Op donderdag 21 januari 2010 11:19 schreef Psychonikeo het volgende:
nevermind.. doe anders maar een TR en laat me bannen
Ik in elk geval niet neequote:Op donderdag 21 januari 2010 11:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je gaat zeker niet ff editten?
Wat editten ?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je gaat zeker niet ff editten?
Meer als je best kan je in elk geval niet doen. Mocht ik je kunnen helpen, laat het me wetenquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:19 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wie weet, maar ik ga gewoon mjin best doen.
Ja. En zo'n kind adopteren vind ik nou net iets teveel van het goedequote:Op donderdag 21 januari 2010 11:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, je hebt dus wel de plannen om het te doen?
Dankjequote:Op donderdag 21 januari 2010 11:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Meer als je best kan je in elk geval niet doen. Mocht ik je kunnen helpen, laat het me weten
Ik heb vrij tot 1 februariquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dankje![]()
Heb jij vrij vandaag ofzo?
ja, ik kende de regel niet. Maar jij bedankt in ieder geval.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:22 schreef jna het volgende:
[..]
Wat editten ?
ik vind het ook belachelijk, maar zei het alleen zodat jij geen ban krijgt
Gewoon doen, zo een zonder armen of benen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:25 schreef jna het volgende:
[..]
Ja. En zo'n kind adopteren vind ik nou net iets teveel van het goede
Wel tof dat je dat doetquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:25 schreef jna het volgende:
[..]
Ja. En zo'n kind adopteren vind ik nou net iets teveel van het goede
Krijg ik daar dan ook subsidie voor?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Gewoon doen, zo een zonder armen of benen.
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:27 schreef jna het volgende:
[..]
Krijg ik daar dan ook subsidie voor?
Je kent me. De neger des heilsquote:
quote:
Maar die kunnen niet juichen bij het voetbal. Heb je niks aan joh.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:27 schreef jna het volgende:
[..]
Krijg ik daar dan ook subsidie voor?
Turkbashing.quote:
Giesquote:
Heb je gezien hoe goedkoop die kaartjes voor het rolstoelplatform zijn?!?!quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Maar die kunnen niet juichen bij het voetbal. Heb je niks aan joh.
ik zou fan-af worden!!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:31 schreef jna het volgende:
Oh en de selectie van Ajax geeft het enorme bedrag van 3000 euro_____!
Ik zou me doodschamen.
Mja alleen heb ik persoonlijk geen vertrouwen in die hulporganisaties.. Nee, ik heb geen alternatief maar geld storten op giro 555 is voor mij hetzelfde als geld hier door de goot spoelen.. Zodra ze me ervan kunnen overtuigen dat het geld goed besteed wordt ben ik best bereid wat af te staan maar op dit moment niet..quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:29 schreef jna het volgende:
[..]
Je kent me. De neger des heils
nee maar ff serieus, ik zit soms echt met tranen in m'n ogen die beelden en foto's te bekijken.
Hoelang dan?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:03 schreef remlof het volgende:
Bootje84, privéconversatie en privégegevens posten en effe daarna ook nog eens racistisch lopen schelden. 48 uur weg.
Alles goed daar?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:03 schreef remlof het volgende:
Bootje84, privéconversatie en privégegevens posten en effe daarna ook nog eens racistisch lopen schelden. 48 uur weg.
quote:
Dat zou ik sowieso doen..quote:
Nee, was hier in de SCquote:
Mwaquote:
Oeh lekkerquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Lekker, ik heb volgende week ook vrij
Oh, dat heb ik dan gemistquote:
hehe! inderdaadquote:
Je hebt een wasmachine gewonnen!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:34 schreef Puala het volgende:
Oh dus bootje komt vanavond al weer terug?
hij zal het wel aangeven op twitterquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:34 schreef Puala het volgende:
Jippie, die heb ik net nodigquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je hebt een wasmachine gewonnen!!
Ik wil bootje niet bij mijn twitterquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hij zal het wel aangeven op twitter
quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
MwaIk heb zometeen een photoshoot met mn bacteriën maar ze geven eigenlijk niet zo goed licht
Ja die sukkel moet gewoon z'n hele ban uitzitten. De prutserquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:34 schreef Puala het volgende:
Als jij een senseo hebt aangeschaftquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Jippie, die heb ik net nodigWanneer kom je hem brengen?
Neequote:Op donderdag 21 januari 2010 11:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
Dan moet je de temperatuur even verhogen, dan geven ze toch meer licht?
heeft hij hem ook op prive gezet?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wil bootje niet bij mijn twitter
Zelfs ik kan niet meer bij je twittertquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wil bootje niet bij mijn twitter
Dat klinkt heel hollywood achtigquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
MwaIk heb zometeen een photoshoot met mn bacteriën maar ze geven eigenlijk niet zo goed licht
12.000.. die 3.000 is verdubbeld door Ajax en Aegon heeft dat weer verdubbeldquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:31 schreef jna het volgende:
Oh en de selectie van Ajax geeft het enorme bedrag van 3000 euro_____!
Ik zou me doodschamen.
Jij bent volgende week toch ook klaar met je stage?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NeeIk denk dat de suiker op is
Als je lief bent, krijg je er miss een gesigneerde foto bijquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:36 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat klinkt heel hollywood achtig
230v eropquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Als jij een senseo hebt aangeschaft
Weet ik veelquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heeft hij hem ook op prive gezet?
Goh, gek he.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zelfs ik kan niet meer bij je twittert![]()
Als ik mn login gegevens tenminste nog weet
Ja maar de selectie zelf dus maar 3000quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
12.000.. die 3.000 is verdubbeld door Ajax en Aegon heeft dat weer verdubbeld
Onze starfucker komt zich ook snel melden hoorquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:36 schreef Milou__ het volgende:
[..]
fock you. Was er al hoorquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:39 schreef jna het volgende:
[..]
Onze starfucker komt zich ook snel melden hoor
Dat jij zo graag de was met de hand doet....quote:
Ja..quote:Goh, gek he.
klopt.. gaven ze maar wat meer op het veldquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:38 schreef jna het volgende:
[..]
Ja maar de selectie zelf dus maar 3000
Ik ga wel langs mijn mamaquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat jij zo graag de was met de hand doet....
[..]
Ja..
I'm a star Milouquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:36 schreef Milou__ het volgende:
[..]
2 feb. mn eindpresentatiequote:Op donderdag 21 januari 2010 11:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Jij bent volgende week toch ook klaar met je stage?
GIRO PAULA, WIE STORT?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ga wel langs mijn mama![]()
Euh, ik heb deze maand een tekort van +- 500 euro omdat ibgroep alles te traag verwerkt. Dus ik vind het niet zo gek dat mijn kop niet staat naar een senseo apparaat.
Jij bent zo hardquote:
Als ze zo gierig zijn zou ik de winstbonus eens omhoog gooien. Spelen ze misschien ook eens met inzetquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
klopt.. gaven ze maar wat meer op het veld
Happert!quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Euh, ik heb deze maand een tekort van +- 500 euro omdat ibgroep alles te traag verwerkt. Dus ik vind het niet zo gek dat mijn kop niet staat naar een senseo apparaat.
Al had je een overschot van 5000quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan Giro d'Italiaquote:
quote:
Neequote:Op donderdag 21 januari 2010 11:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Maar ik draai me hand er niet voor om?
Mensen die denken dat hulporganisaties alles maar wegsluizen en verspelenquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja alleen heb ik persoonlijk geen vertrouwen in die hulporganisaties.. Nee, ik heb geen alternatief maar geld storten op giro 555 is voor mij hetzelfde als geld hier door de goot spoelen.. Zodra ze me ervan kunnen overtuigen dat het geld goed besteed wordt ben ik best bereid wat af te staan maar op dit moment niet..
If you do it with carequote:
Met yolanthequote:Op donderdag 21 januari 2010 11:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan Giro d'Italia
Dat denk ik niet, er zal ook heus wel geld besteed worden aan hulp. Maar voor mijn gevoel wordt er teveel geld niet nuttig gebruikt en zodra ze mij niet kunnen overtuigen dat het nuttig gebruikt wordt zal ik er niks voor geven..quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:45 schreef AMDB het volgende:
[..]
Mensen die denken dat hulporganisaties alles maar wegsluizen en verspelen
Sinds wanneer doet die aan wielrennenquote:
Vanavond kijken dusquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, er zal ook heus wel geld besteed worden aan hulp. Maar voor mijn gevoel wordt er teveel geld niet nuttig gebruikt en zodra ze mij niet kunnen overtuigen dat het nuttig gebruikt wordt zal ik er niks voor geven..
quote:
Ik heb jonger ja. HEb net niet voor niets 2 boterhammen gesmeerdquote:
Dan had ik tenminste gordijnenquote:
Sinds de organisatie haar heeft gevraagdquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:49 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Sinds wanneer doet die aan wielrennen
Ik ben vanavond alleen nie thuis dus dat gaat hem niet worden..quote:
Niet best?quote:
BAM!quote:
Ze moeten dr vragen om te bobsleeën, kan ze ook uit dr pakje scheurenquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:50 schreef jna het volgende:
[..]
Sinds de organisatie haar heeft gevraagd
Turkse chickquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ze moeten dr vragen om te bobsleeën, kan ze ook uit dr pakje scheuren
En famousquote:
Hier mist wat..quote:
Je voetbaltquote:
Ben ik ookquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:55 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oke dan ben jij een super super super neurd omdat je iets met ict doet.
Soms ben ik tactisch selectiefquote:
Wat ben ik dan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:55 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oke dan ben jij een super super super neurd omdat je iets met ict doet.
Zo erg is het toch ook weer niet? Je bent tenminste altijd vroeg uit.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:55 schreef Puala het volgende:
http://ictrivor.nl/roosters/nieuw/index.html
OIO43A
Ja, maar als je hele dagen wilt kunnen werken is het ronduit bagger. Ik had liever 2 lange dagen en een halve dag gehad als ditquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zo erg is het toch ook weer niet? Je bent tenminste altijd vroeg uit.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Soms ben ik tactisch selectief
Ik lach me dood als je de 18de een lompe actie maaktquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:56 schreef Milou__ het volgende:
[..]
oh, nou.. het is pas zo als het tegendeel bewezen is.
Tsja.. als je hele dagen wilt werken moet je stoppen met school hequote:Op donderdag 21 januari 2010 11:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, maar als je hele dagen wilt kunnen werken is het ronduit bagger. Ik had liever 2 lange dagen en een halve dag gehad als dit
Dat is serieus door mijn hoofd geschoten, maar ik hecht toch veel waarde aan een diploma.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Tsja.. als je hele dagen wilt werken moet je stoppen met school he
Dus? Vrijdags ben ik vanaf leerjaar 1 al vrij geweestquote:Ik zou niet al te hard klagen als ik jou was.. Sowieso vrijdag al vrij
Heb je ookquote:
Ja dus nu vind je dat normaalquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is serieus door mijn hoofd geschoten, maar ik hecht toch veel waarde aan een diploma.
[..]
Dus? Vrijdags ben ik vanaf leerjaar 1 al vrij geweest
Ja of eerst nadenken voor ik iets zegquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je ookJe moet het alleen nog ff zoeken
quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:00 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja dus nu vind je dat normaalWees er maar blij mee, ik ken zat roosters die er slechter uitzien
Goed beginquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:01 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja of eerst nadenken voor ik iets zeg
Mannen...quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:01 schreef Puala het volgende:
[..]ik heb aan jou ook helemaal niets
En dat duurde 7 maanden?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:01 schreef Puala het volgende:
[..]ik heb aan jou ook helemaal niets
quote:
Is het stom als ik dat ding zo op het eerste gezicht niet begrijp?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En dat duurde 7 maanden?
Dit is mijnconceptrooster trouwens: http://conceptroosters.avans.nl/OWB/ABI-AII/Kla1A_MI6TIa.htm
Komt helaas ook nog project bijHet is iig 100x relaxer dan stage lopen
Nee want het is ook mega onduidelijk. Elke verticale kolom is 1 week van het blok. Daaronder staan dus de vakken per dag en welke 'tijdzone'quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Is het stom als ik dat ding zo op het eerste gezicht niet begrijp?
Euh, oke. Lang leve mijn schoolquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee want het is ook mega onduidelijk. Elke verticale kolom is 1 week van het blok. Daaronder staan dus de vakken per dag en welke 'tijdzone'
Mijn definitieve rooster ziet er veel makkelijker uit hoorquote:
B O E Mquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:09 schreef Houniet het volgende:
B A M
Oke, duurt nog efkes dus. Geduld is een schone zaakquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mijn definitieve rooster ziet er veel makkelijker uit hoorDie moet je ook per week opvragen en niet voor het hele blok
Alleen die is nog niet bekend..
Smakelijkquote:
Ja want jij moet lerenquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:29 schreef Milou__ het volgende:
is iedereen nu weg?
Stelletje gemenerdsquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:34 schreef Milou__ het volgende:
Oh, maar jullie posten expres niet ofzo?
Ik was appelmoes aan het makenquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:34 schreef Milou__ het volgende:
Oh, maar jullie posten expres niet ofzo?
Ik ben dus niet de enige zonder smaakquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:41 schreef Milou__ het volgende:
Zon potje is toch helemaal niet duur?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:42 schreef Puala het volgende:mijn zusje is genezen verklaard
![]()
Geen operaties, geen controles meer in het ziekenhuis
Klopt, maar ik had hier nog een kilo appels liggen die nodig op moesten. Dus dan is de keuze gemakkelijk gemaakt. En ik vind het lekkerderquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:41 schreef Milou__ het volgende:
Zon potje is toch helemaal niet duur?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:42 schreef Puala het volgende:mijn zusje is genezen verklaard
![]()
Zou je je gescheld met kanker aub voor je willen houden?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:43 schreef AMDB het volgende:
Godversekankerhoeren, waarom komt de postbode altijd als je (huisgenoot) onder de douche staat?
Wat een drama om een gemiste bezorgpoging gast, relax.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:43 schreef AMDB het volgende:
Godversekankerhoeren, waarom komt de postbode altijd als je (huisgenoot) onder de douche staat?
Nee sorry.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Zou je je gescheld met kanker aub voor je willen houden?
Het gebeurt me echt altijd! Morgen is er wss ook niemand bij me thuis, dan kan ik 'm maandag pas ophalenquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat een drama om een gemiste bezorgpoging gast, relax.
Wow, fijn zeg!quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:42 schreef Puala het volgende:mijn zusje is genezen verklaard
![]()
Mijn school kennende is dat de zondag voor ik naar school toe moetquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Oke, duurt nog efkes dus. Geduld is een schone zaak
Postbode/pakketdienst hier begint het te leren. Ben overdag nooit thuis, dus ik krijg vaak meteen het afhaal bericht in de bus zodat ik het de volgende dag mooi op kan halen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:47 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee sorry.
[..]
Het gebeurt me echt altijd! Morgen is er wss ook niemand bij me thuis, dan kan ik 'm maandag pas ophalen
stond je samen met je huisgenoot onder de douche?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:43 schreef AMDB het volgende:
Waarom vindt iedereen dat toch. Bleh.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:52 schreef DjRex89 het volgende:
Maar Dzjenn, waarom die nieuwe ava? Echt irritant
Nee hij stond onder de douche, ik ben niet thuisquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
stond je samen met je huisgenoot onder de douche?
Ik vind 'm tofquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:54 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Waarom vindt iedereen dat toch. Bleh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo las ik het ook jaquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
stond je samen met je huisgenoot onder de douche?
Hij IS toch ook irritant?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:54 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
ik had m waarschijnlijk ook zelf wel zo kunnen verzinnen, maar de grap kon ik niet laten liggenquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee hij stond onder de douche, ik ben niet thuisOp het moment dat ik vraag of er vandaag de rest van de dag iemand thuis is zei hij: "komt je laptop vandaag? er belde iemand aan toen ik onder de douche stond"
ik zou hem zo houden!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:54 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vind 'm tofIk vind die ook leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Om jullie blij te maken, zal ik eens op zoek gaan naar iets anders.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hij IS toch ook irritant?Ik vond je oude mooier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:06 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Om jullie blij te maken, zal ik eens op zoek gaan naar iets anders.
Doe gewoon alleen je webiconSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Toon eens wat ballenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
[..]
pff.. heb eens een eigen meningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:10 schreef Dzjenn. het volgende:
Nog allemaal commentaar ook! Mensen, wat 'n identiteitscrisis hier.
Ik zit ook in mijn quarter life crisis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:10 schreef Dzjenn. het volgende:
Nog allemaal commentaar ook! Mensen, wat 'n identiteitscrisis hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slijmbalquote:
Er vanuit gaande dát je überhaupt nog maar op 'n kwart zit he!quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zit ook in mijn quarter life crisis.
Finkers-grapquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:15 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dát je überhaupt nog maar op 'n kwart zit he!
Doe maar luxequote:Op donderdag 21 januari 2010 13:16 schreef Stevennn het volgende:
w00t anderhalve week naar scandinavie geweest voor stage
(Filmen, NIET DVD hoesjes snijden)
ok, misschien is het wel mijn one third life crisis.. of misschien wel erger, mijn midlife-crisis..quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:15 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dát je überhaupt nog maar op 'n kwart zit he!
Die kende ik niet eens!quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Finkers-grap
"Volgens mij heb ik een midlifecrisis"
- "Dat mocht je willen"
Nicequote:Op donderdag 21 januari 2010 13:16 schreef Stevennn het volgende:
Sorry, ik ken alles te goedquote:
Het bestaan van zulke foto's is opzich al crisiswaardig.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:16 schreef Psychonikeo het volgende:
geen crisis waar Dries is!!
[ afbeelding ]
Dat klinkt toch best aardig, of niet soms?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ok, misschien is het wel mijn one third life crisis.. of misschien wel erger, mijn midlife-crisis..
Dus dan moet ik straks een hele jonge vriendin gaan zoeken en gaan motorrijden..
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry, ik ken alles te goed
Zit in het stuk over MacBeth, bij de toekomstvoorspeller volgens mij
"Wat kost een voorspelling?"
- "1 euro per jaar"
"Ik wil graag een voorspelling voor mijn hele leven"
- "Dat is dan 50 cent"![]()
Heb je het nou over Nico, of wat?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ok, misschien is het wel mijn one third life crisis.. of misschien wel erger, mijn midlife-crisis..
Dus dan moet ik straks een hele jonge vriendin gaan zoeken en gaan motorrijden..
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:16 schreef Stevennn het volgende:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je het nou over Nico, of wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]Eigenlijk was het StageSC-serie-idee gewoon al een keer bedachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Heb je het nou over Nico, of wat?"Ik ben meta, ik ben een man"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:23 schreef Bravebart het volgende:
Oh nice, de photoshoot gaat niet door, want de camera is vergeten
Geen idee, moet je even de topics van vorig jaar doorlezen, daar staat het vast inquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:25 schreef PieterBas het volgende:
Wie ben ik dan.. de slechterik van het spel?
Nouquote:
goemorgen!quote:
Volgens mij was...quote:
[..]
Heb je het nou over Nico, of wat?ik heb ook wel een jongeren vriendinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga lapo-hunten dan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:29 schreef PieterBas het volgende:
Topictitel suggestie
Pittige Stage Tijd, een stage is een zure bom
Suiker verslaafde bacterienquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NouMaargoed, ik pleur er nog ff een shot suiker bij eind van de dag en dan gaan we het morgen nog eens proberen
Nog 5 posts...quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:31 schreef PieterBas het volgende:
Nee, deze ex-lapo ninja gaat zo weer aan het werk..
Nou enormquote:
En hoe is het aaibaarheidsgehalte?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou enormZe eten ongeveer 1 suikerklontje per 24 uur, dus het valt mee
hmm volgens mij zit ik daar vol meequote:
Nog 2 post voor dat ik stop.. voordat ik kap dat ik nok.quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmm volgens mij zit ik daar vol mee![]()
Valt tegen, vergelijk het met een glas sinaasappelsap aaienquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En hoe is het aaibaarheidsgehalte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |