quote:
quote:
Goed bezigquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:59 schreef Puala het volgende:
Hij was ene uur te laat zonder excuses of wat dan ookParkeert vervolgens op de oprit van de buren (dat gaat gezeur opleveren) en is heel dwingend enz.
Gelukkig wel aan kunnen geven dat ik twijfel en een proef periode van een maand voor elkaar weten te praten
Wat voor bedrijf/werk is het?quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:59 schreef Puala het volgende:
Hij was ene uur te laat zonder excuses of wat dan ookParkeert vervolgens op de oprit van de buren (dat gaat gezeur opleveren) en is heel dwingend enz.
Gelukkig wel aan kunnen geven dat ik twijfel en een proef periode van een maand voor elkaar weten te praten
Ik ook van jouquote:
Slimquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:59 schreef Puala het volgende:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Ga jezelf rukken ipv hier zo lopen te bashen
Tegenwoordig over friet/patat..quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:06 schreef garriej het volgende:
PATAT PATAT PATAT, waar gaat dit centrale topic eigk over?
Hoi Miloeee!quote:
Slaapkopquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:05 schreef Milou__ het volgende:
en nu genoeg over deze kutdiscussie. Ik heb me verslapen.
We duimen voor jequote:Op donderdag 21 januari 2010 11:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik ben gewoon uitgeput van mijn tentamens. En ik moet er nog 1!
Ik moet nog 7 dagenquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:07 schreef Milou__ het volgende:
[..]
hallo reks.
Je stage is toch voorbij? Wat doe je nu
Welk vak?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
En andersomquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik moet nog 7 dagenDaarna ben ik eindelijk van jullie verlost
Ja, eindelijk..quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik moet nog 7 dagenDaarna ben ik eindelijk van jullie verlost
Hihi, je zei komquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, eindelijk..![]()
Kom je dan ook niet meer?
quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, eindelijk..![]()
Kom je dan ook niet meer?
Succesquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Kan beter. Moet totaal 24 punten hebben op 1 feb. Het is ff afwachten of ik daar aan kom..quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:13 schreef Puala het volgende:
Milou, hoe sta je er eigenlijk voor op het moment?
En anders?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:14 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Kan beter. Moet totaal 24 punten hebben op 1 feb. Het is ff afwachten of ik daar aan kom..
Oke, hoe veel heb je er nu dan? En hoe gaan je tentamens? Hoeveel heb je er wel gehaald, hoeveel niet?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:14 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Kan beter. Moet totaal 24 punten hebben op 1 feb. Het is ff afwachten of ik daar aan kom..
Nee. Als al die kranten en tv nou gewoon geld geven ivp van het drukken en uitzenden hadden ze al genoeg.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:15 schreef jna het volgende:
Hebben we al wat aan giro 555 gegeven hier?
Nee, want ik heb al moeite om mijn boodschappen te betalenquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:15 schreef jna het volgende:
Ik heb er nu 9quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Oke, hoe veel heb je er nu dan? En hoe gaan je tentamens? Hoeveel heb je er wel gehaald, hoeveel niet?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:16 schreef Psychonikeo het volgende:
oh en ik moest van bootje melden dat hij een sexpakket gewonnen heeft op fok! en ik moest even de groeten doen aan zijn zus.
Zeg ik er meteen ff bij dat we het hele huis van zijn ouders gaan slopen op dat feestje dat hij gaat geven als zijn ouders op vakantie gaan. Hopelijk blijft er minimaal 1 muur overeind van het huis
* Puala knuffeltquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik heb er nu 9Maar het is ff wachten tot alles is nagekeken.
Neuh.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:15 schreef jna het volgende:
Je weet dat het citeren van gebande personen niet mag?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:16 schreef Psychonikeo het volgende:
oh bootje heeft een sexpakket gewonnen op fok! en de groeten doen aan zijn zus!
Zeg ik er meteen ff bij dat we het hele huis van zijn ouders gaan slopen op dat feestje dat hij gaat geven als zijn ouders op vakantie gaan. Hopelijk blijft er minimaal 1 muur overeind van het huis
Nog niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, want ik heb al moeite om mijn boodschappen te betalen![]()
Jij?
Wie weet, maar ik ga gewoon mjin best doen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:18 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala knuffelt
Het komt wel goed hoop ik. Is de studie wat te hoog gegrepen soms?
Al gedaan hoor.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:19 schreef Psychonikeo het volgende:
nevermind.. doe anders maar een TR en laat me bannen
donequote:Op donderdag 21 januari 2010 11:19 schreef Psychonikeo het volgende:
nevermind.. doe anders maar een TR en laat me bannen
Ik in elk geval niet neequote:Op donderdag 21 januari 2010 11:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je gaat zeker niet ff editten?
Wat editten ?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je gaat zeker niet ff editten?
Meer als je best kan je in elk geval niet doen. Mocht ik je kunnen helpen, laat het me wetenquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:19 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wie weet, maar ik ga gewoon mjin best doen.
Ja. En zo'n kind adopteren vind ik nou net iets teveel van het goedequote:Op donderdag 21 januari 2010 11:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, je hebt dus wel de plannen om het te doen?
Dankjequote:Op donderdag 21 januari 2010 11:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Meer als je best kan je in elk geval niet doen. Mocht ik je kunnen helpen, laat het me weten
Ik heb vrij tot 1 februariquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dankje![]()
Heb jij vrij vandaag ofzo?
ja, ik kende de regel niet. Maar jij bedankt in ieder geval.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:22 schreef jna het volgende:
[..]
Wat editten ?
ik vind het ook belachelijk, maar zei het alleen zodat jij geen ban krijgt
Gewoon doen, zo een zonder armen of benen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:25 schreef jna het volgende:
[..]
Ja. En zo'n kind adopteren vind ik nou net iets teveel van het goede
Wel tof dat je dat doetquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:25 schreef jna het volgende:
[..]
Ja. En zo'n kind adopteren vind ik nou net iets teveel van het goede
Krijg ik daar dan ook subsidie voor?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Gewoon doen, zo een zonder armen of benen.
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:27 schreef jna het volgende:
[..]
Krijg ik daar dan ook subsidie voor?
Je kent me. De neger des heilsquote:
quote:
Maar die kunnen niet juichen bij het voetbal. Heb je niks aan joh.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:27 schreef jna het volgende:
[..]
Krijg ik daar dan ook subsidie voor?
Turkbashing.quote:
Giesquote:
Heb je gezien hoe goedkoop die kaartjes voor het rolstoelplatform zijn?!?!quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Maar die kunnen niet juichen bij het voetbal. Heb je niks aan joh.
ik zou fan-af worden!!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:31 schreef jna het volgende:
Oh en de selectie van Ajax geeft het enorme bedrag van 3000 euro_____!
Ik zou me doodschamen.
Mja alleen heb ik persoonlijk geen vertrouwen in die hulporganisaties.. Nee, ik heb geen alternatief maar geld storten op giro 555 is voor mij hetzelfde als geld hier door de goot spoelen.. Zodra ze me ervan kunnen overtuigen dat het geld goed besteed wordt ben ik best bereid wat af te staan maar op dit moment niet..quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:29 schreef jna het volgende:
[..]
Je kent me. De neger des heils
nee maar ff serieus, ik zit soms echt met tranen in m'n ogen die beelden en foto's te bekijken.
Hoelang dan?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:03 schreef remlof het volgende:
Bootje84, privéconversatie en privégegevens posten en effe daarna ook nog eens racistisch lopen schelden. 48 uur weg.
Alles goed daar?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:03 schreef remlof het volgende:
Bootje84, privéconversatie en privégegevens posten en effe daarna ook nog eens racistisch lopen schelden. 48 uur weg.
quote:
Dat zou ik sowieso doen..quote:
Nee, was hier in de SCquote:
Mwaquote:
Oeh lekkerquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Lekker, ik heb volgende week ook vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |