quote:
quote:
Goed bezigquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:59 schreef Puala het volgende:
Hij was ene uur te laat zonder excuses of wat dan ookParkeert vervolgens op de oprit van de buren (dat gaat gezeur opleveren) en is heel dwingend enz.
Gelukkig wel aan kunnen geven dat ik twijfel en een proef periode van een maand voor elkaar weten te praten
Wat voor bedrijf/werk is het?quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:59 schreef Puala het volgende:
Hij was ene uur te laat zonder excuses of wat dan ookParkeert vervolgens op de oprit van de buren (dat gaat gezeur opleveren) en is heel dwingend enz.
Gelukkig wel aan kunnen geven dat ik twijfel en een proef periode van een maand voor elkaar weten te praten
Ik ook van jouquote:
Slimquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:59 schreef Puala het volgende:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Ga jezelf rukken ipv hier zo lopen te bashen
Tegenwoordig over friet/patat..quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:06 schreef garriej het volgende:
PATAT PATAT PATAT, waar gaat dit centrale topic eigk over?
Hoi Miloeee!quote:
Slaapkopquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:05 schreef Milou__ het volgende:
en nu genoeg over deze kutdiscussie. Ik heb me verslapen.
We duimen voor jequote:Op donderdag 21 januari 2010 11:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik ben gewoon uitgeput van mijn tentamens. En ik moet er nog 1!
Ik moet nog 7 dagenquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:07 schreef Milou__ het volgende:
[..]
hallo reks.
Je stage is toch voorbij? Wat doe je nu
Welk vak?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
En andersomquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik moet nog 7 dagenDaarna ben ik eindelijk van jullie verlost
Ja, eindelijk..quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik moet nog 7 dagenDaarna ben ik eindelijk van jullie verlost
Hihi, je zei komquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, eindelijk..![]()
Kom je dan ook niet meer?
quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, eindelijk..![]()
Kom je dan ook niet meer?
Succesquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Kan beter. Moet totaal 24 punten hebben op 1 feb. Het is ff afwachten of ik daar aan kom..quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:13 schreef Puala het volgende:
Milou, hoe sta je er eigenlijk voor op het moment?
En anders?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:14 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Kan beter. Moet totaal 24 punten hebben op 1 feb. Het is ff afwachten of ik daar aan kom..
Oke, hoe veel heb je er nu dan? En hoe gaan je tentamens? Hoeveel heb je er wel gehaald, hoeveel niet?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:14 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Kan beter. Moet totaal 24 punten hebben op 1 feb. Het is ff afwachten of ik daar aan kom..
Nee. Als al die kranten en tv nou gewoon geld geven ivp van het drukken en uitzenden hadden ze al genoeg.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:15 schreef jna het volgende:
Hebben we al wat aan giro 555 gegeven hier?
Nee, want ik heb al moeite om mijn boodschappen te betalenquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:15 schreef jna het volgende:
Hebben we al wat aan giro 555 gegeven hier?
Ik heb er nu 9quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Oke, hoe veel heb je er nu dan? En hoe gaan je tentamens? Hoeveel heb je er wel gehaald, hoeveel niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |