abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77530246
quote:
Op maandag 1 februari 2010 21:24 schreef Sjabba het volgende:
Hoe komt dat?
Ik denk dat het ingaat tegen zijn rechtvaardigheidsgevoel. Mensen worden en willen besodemieterd worden. Kijk in feite betaal je overal teveel voor, maar dat noem ik een ander iets gunnen, het word echter een probleem als het ineens om hele grote sommen geld gaat. Ik doe uit principe mijn boodschappen bij kleine zelfstandige winkeliers, omdat de hele rijken al rijk genoeg zijn. Zo is het ook met vastgoed, daar worden relatief kleine hoeveelheden mensen heel veel beter van en de rest mag zich blauw betalen. Wonen is een eerste levensbehoefte en zou daarom niet gekaapt mogen worden door de rijken. Het is gewoon een vorm van moderne slavernij. Geef de allerarmste brood en een dak, dan heb je geen revolutie, maar knijp de rest van je volk uit, want dat kan omdat ze het te druk met werken hebben
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  maandag 1 februari 2010 @ 21:33:48 #252
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_77530267
quote:
Op maandag 1 februari 2010 21:27 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Makelaars hadden het anders ook zwaar hoor
Idd maar die moesten nog uit hun stoel om een rondje te lopen, foto's te maken.

De notaris maakt een standaard document, leest dit verkort op en zet een krabbel. Oja, hij zit dan wel in een monumentaal pand, heeft een vulpen twv mijn maandsalaris en rijdt uiteraard een Jaguar.
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
pi_77530321
quote:
Op maandag 1 februari 2010 21:33 schreef Sjabba het volgende:
en rijdt uiteraard een Jaguar.
Nou.... dan doet hij tenminste nog wat voor de garagehouder
I'll sing you a lullaby.
  maandag 1 februari 2010 @ 21:36:31 #254
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_77530381
quote:
Op maandag 1 februari 2010 21:33 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik denk dat het ingaat tegen zijn rechtvaardigheidsgevoel. Mensen worden en willen besodemieterd worden. Kijk in feite betaal je overal teveel voor, maar dat noem ik een ander iets gunnen, het word echter een probleem als het ineens om hele grote sommen geld gaat. Ik doe uit principe mijn boodschappen bij kleine zelfstandige winkeliers, omdat de hele rijken al rijk genoeg zijn. Zo is het ook met vastgoed, daar worden relatief kleine hoeveelheden mensen heel veel beter van en de rest mag zich blauw betalen. Wonen is een eerste levensbehoefte en zou daarom niet gekaapt mogen worden door de rijken. Het is gewoon een vorm van moderne slavernij. Geef de allerarmste brood en een dak, dan heb je geen revolutie, maar knijp de rest van je volk uit, want dat kan omdat ze het te druk met werken hebben
Ben ik het helemaal mee eens.

Maar ben ik daarom verbitterd, er is nog zoveel goeds en moois. Rijkdom is niet alles, Geniet eens, geluk zit in kleine dingen en kan niemand je afpakken. Ik snap het standpunt van zeepbel wel maar hij drijft het door. Wil je echt iets verbeteren in de wereld dan zijn er zoveel andere zaken dan het NL vastgoed....
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
pi_77531166
quote:
Op maandag 1 februari 2010 21:36 schreef Sjabba het volgende:

[..]

Ben ik het helemaal mee eens.

Maar ben ik daarom verbitterd, er is nog zoveel goeds en moois. Rijkdom is niet alles, Geniet eens, geluk zit in kleine dingen en kan niemand je afpakken. Ik snap het standpunt van zeepbel wel maar hij drijft het door. Wil je echt iets verbeteren in de wereld dan zijn er zoveel andere zaken dan het NL vastgoed....
Ik heb niet de indruk dat VGZB verbitterd is, uiteraard zijn er duizend-en-één zaken die verbeterd kunnen worden, als dit zijn project is, waarom dan niet? En je hebt helemaal gelijk dat geld niet een geluksfactor is, ik ken rijke mensen die echt heel erg ongelukkig zijn en straatarme gezinnetjes die heel gelukkig zijn met elkaar
Het helpt als je ergens passie voor hebt, je levensgeluk niet te veel laat afhangen van externe factoren en gefascineerd kan raken door de wonderen in de wereld om je heen.
I'll sing you a lullaby.
  maandag 1 februari 2010 @ 22:09:10 #256
250237 huizenmarkt-zeepbel.nl
De zeepbel in de huizenmarkt
pi_77531997
quote:
Op maandag 1 februari 2010 21:24 schreef Sjabba het volgende:

[..]

Na 8 jaar heb je ove rhet algmeen je KK wel aan aflossing gespaard, denk na 3 jaar al gemiddeld genomen, niets aan de hand dus.

Ik ben het met je eens dat de huizenprijzen te hoog zijn maar je drijft het zo door, je ziet het zo zwart. Hoe komt dat?
Gewoon door naar de cijfers te kijken en 'schijt' te hebben aan alle mooie borrelpraatjes. Meer dan 40% van alle hypotheken is aflossingsvrij. Nederland heeft de hoogste hypotheekschuld ter wereld. De Nederlandse banken zijn veel te groot en hebben een enorme leverage.

Dan zegt men: "ik denk/heb het gevoel dat het allemaal wel meevalt".
  Moderator maandag 1 februari 2010 @ 22:10:01 #257
236264 crew  capricia
pi_77532051
quote:
Op maandag 1 februari 2010 21:20 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:

[..]

Die idiote hypotheken hebben we al een jaar of 8... Niets aan de hand dus...
Ik zie nog steeds geen onderbouwing dat 50% of meer in Nederland subprime is...

Veel starters nemen NHG, en daarbij mag je maar een beperkt bedrag aan aflossingvrij hebben.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_77532583
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:10 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik zie nog steeds geen onderbouwing dat 50% of meer in Nederland subprime is...

Veel starters nemen NHG, en daarbij mag je maar een beperkt bedrag aan aflossingvrij hebben.
Stel nou eens dat heel veel mensen aanspraak gaan maken op die NHG wat houd dit dan in voor ons land, dat we IJsland achterna gaan? Want als VGZB gelijk heeft zou die situatie zich nog wel eens voor gaan doen
I'll sing you a lullaby.
  Moderator maandag 1 februari 2010 @ 22:32:37 #259
236264 crew  capricia
pi_77533347
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:19 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Stel nou eens dat heel veel mensen aanspraak gaan maken op die NHG wat houd dit dan in voor ons land, dat we IJsland achterna gaan? Want als VGZB gelijk heeft zou die situatie zich nog wel eens voor gaan doen
Iedereen die NHG heeft, lost minstens 50% van zijn/haar lening af. Toch?
En als het echt heel heel slecht gaat, dan kun je iedere hyp. wel subprime noemen.

Wellicht is het handig om een definitie van subprime te geven?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_77534603
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:19 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Het zit in het systeem van de NHG ingebakken dat verreweg de meeste mensen er nooit aanspraak op zullen maken. Daarvoor zijn de voorwaarden streng genoeg. En dus is er geen sprake van subprime-achtige verschijnselen op dat gebied.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_77534696
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:32 schreef capricia het volgende:

De tophypotheek?

Dus die hypotheek waarbij men meer geleend heeft als de werkelijke waarde van de woning. Aangezien de woningmarkt een enorme zeepbel is moeten wel veel mensen een tophypotheek hebben
I'll sing you a lullaby.
  Moderator maandag 1 februari 2010 @ 23:01:33 #262
236264 crew  capricia
pi_77534811
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:59 schreef xenobinol het volgende:

[..]

De tophypotheek?

Dus die hypotheek waarbij men meer geleend heeft als de werkelijke waarde van de woning. Aangezien de woningmarkt een enorme zeepbel is moeten wel veel mensen een tophypotheek hebben
maar dat is enkel een gevoel?
Of zijn er ook cijfers die dat onderbouwen?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_77535062
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:01 schreef capricia het volgende:

Ik houd me niet zo erg bezig met die materie, maar stel nu dat je in 2007 een woning kocht, die financieerde met een hypotheek van 110%. Diezelfde woning zou nu zo'n 6 a 7% minder opbrengen bij een executieverkoop, dan zit je toch aardig subprime niet?
I'll sing you a lullaby.
pi_77535123
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:06 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik houd me niet zo erg bezig met die materie, maar stel nu dat je in 2007 een woning kocht, die financieerde met een hypotheek van 110%. Diezelfde woning zou nu zo'n 6 a 7% minder opbrengen bij een executieverkoop, dan zit je toch aardig subprime niet?
Maar om hoeveel hypotheken zal dat dan gaan in Nederland? Een paar procent hooguit?
  maandag 1 februari 2010 @ 23:09:12 #265
pi_77535206
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:01 schreef capricia het volgende:

[..]

Er zijn vele cijfers en ook vele waarschuwingen. Iedereen had het kunnen weten.
bv
http://www.afm.nl/marktpartijen/default.ashx?DocumentId=4552

pi_77535341
quote:

Ik geloof dat het begrip zeker in Nederland niet vast gedefinieerd is, maar ik neem aan dat Wellink het had over hypotheekleningen waarvan het nogal onzeker is of men de rentelasten en aflossingen zal kunnen blijven opbrengen.

Wat tegen NL pleit is natuurlijk dat er vaak heel erg veel geleend is in verhouding tot de woningwaarde, dat er erg veel op twee inkomens geleend is, en dat er veel aflossingsvrij geleend is.

Wat voor NL pleit, naar ik vermoed, is dat we de rente hier graag lang vast zetten, dat via NHG de risico's gespreid zijn, dat we hier minder kunnen sjoemelen met inkomensopgaven en dat we niet zomaar van een lening kunnen weglopen als de kosten ons wat te hoog worden, zoals in veel Amerikaanse staten kan. Maar hoeveel bescherming dat aan de banken biedt wanneer de werkloosheid oploopt, de rente stijgt en de woningmarkt verder inzakt.. geen idee.
pi_77535442
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:09 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:

[..]

Er zijn vele cijfers en ook vele waarschuwingen. Iedereen had het kunnen weten.
bv
http://www.afm.nl/marktpartijen/default.ashx?DocumentId=4552

Ja een plotselinge stevige stijging van de hypotheekrente kan voor problemen zorgen. Dat lijkt me nogal logisch. Maar dit is vooral iets waar mensen last van hebben als hun rentevaste periode afloopt, daar kan je je aardig voor indekken en op voorbereiden. En heb je een volledig variabele rente dan waren de afgelopen jaren een goed moment om te gaan sparen met de historisch lage rente. Mijn ouders betalen nu geloof ik krap an 2% rente en lachen zich wat dat betreft kapot.
pi_77535483
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:11 schreef dvr het volgende:
Maar hoeveel bescherming dat aan de banken biedt wanneer de werkloosheid oploopt, de rente stijgt en de woningmarkt verder inzakt.. geen idee.
Geen... Van een kale kip kan je niet plukken, daarom zullen de banken opnieuw hun handjes gaan ophouden bij WB of zijn opvolger
I'll sing you a lullaby.
pi_77535576
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:11 schreef dvr het volgende:
Maar hoeveel bescherming dat aan de banken biedt wanneer de werkloosheid oploopt, de rente stijgt en de woningmarkt verder inzakt.. geen idee.
Die combinatie van factoren in stevige mate zijn naar mijn idee de enige manier om echt grote problemen op de woningmarkt te krijgen (en dan moeten zowel de rente als de werkeloosheid hard richting of over de 10% gaan). Maar daarvan is voorlopig echt geen sprake.
pi_77535622
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:14 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Geen... Van een kale kip kan je niet plukken, daarom zullen de banken opnieuw hun handjes gaan ophouden bij WB of zijn opvolger
Enkel als die combinatie van factoren plaats zal vinden. Zie jij de hypotheekrente al naar pakweg 10% stijgen?
  maandag 1 februari 2010 @ 23:18:57 #271
pi_77535726
quote:

[..]

Iedereen die NHG heeft, lost minstens 50% van zijn/haar lening af. Toch?
En als het echt heel heel slecht gaat, dan kun je iedere hyp. wel subprime noemen.

quote:
Stijgende woonlasten
De aanscherping van de kredietvoorwaarden leidt voor bestaande huiseigenaren tot hogere woonlasten, wanneer een rentevaste hypotheek afloopt of een variabele rentehypotheek is afgesloten. Hogere woonlasten verkleinen de bestedingsruimte, met mogelijk negatieve effecten voor de consumptie. Dit geldt vooral voor huishoudens met hoge woonlasten in verhouding tot hun inkomen. Voor het gemiddelde Amerikaanse huishouden geldt dat de woonlasten in het afgelopen decennium sterk zijn gestegen, tot bijna 14 procent van het beschikbare inkomen. Deze stijging weerspiegelt een forse toename van de hypotheekschuld.

Voor subprime huishoudens liggen de woonlasten soms boven de 40 procent van het beschikbare inkomen, zonder dat daar spaargelden tegenover staan.
bron: dnb

Dat kennen wij hier in Nederland niet hé? Blijf het maar ontkennen...
pi_77535930
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:16 schreef du_ke het volgende:

[..]

Die combinatie van factoren in stevige mate zijn naar mijn idee de enige manier om echt grote problemen op de woningmarkt te krijgen (en dan moeten zowel de rente als de werkeloosheid hard richting of over de 10% gaan). Maar daarvan is voorlopig echt geen sprake.
Don't worry... 10% werkeloosheid gaan we dit jaar nog zien. Genoeg bedrijven die nog teren op deeltijd WW en magere reserves. De beurskoersen gaan binnenkort weer onderuit en het word weer een groot bloedbad wat betreft het aantal faillissementen. De zorg gaat bezuinigen, de overheid gaat bezuinigen, pensioenfondsen gaan hun uitkeringen verlagen en het bedrijfsleven wil maar niet uit het dal klimmen. Allemaal gezien in mijn glazen bol
I'll sing you a lullaby.
pi_77536063
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:16 schreef du_ke het volgende:

[..]

Enkel als die combinatie van factoren plaats zal vinden. Zie jij de hypotheekrente al naar pakweg 10% stijgen?
Ligt aan het aantal mensen dat zijn hypotheek niet meer kan betalen, het vervelende is dat daar feed forward mechanisme in zit.
I'll sing you a lullaby.
  Moderator maandag 1 februari 2010 @ 23:27:11 #274
236264 crew  capricia
pi_77536166
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:18 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:

[..]

[..]

bron: dnb

Dat kennen wij hier in Nederland niet hé? Blijf het maar ontkennen...
Ontkennen? Ik vraag je enkel om een onderbouwing van jouw stelling dat 50% van de NL hypotheken subprime is.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_77536434
Hoeveel mensen zijn er in 2009 uit hun huis gezet?

Zo te lezen schat ik toch zeker 100.00 mensen. Zit ik dicht bij de waarheid?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_77536448
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:22 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Don't worry... 10% werkeloosheid gaan we dit jaar nog zien.
Het gaat om die combinatie. De factoren afzonderlijk boeien niet direct zo heel veel. Zolang de rente laag blijft is het niet zo erg (voor de huizenmarkt) dat een groter deel van de bevolking dat toch al geen huizen kocht geen werk meer heeft. Het wordt pas een probleem als zowel de hypotheekrente heel flink stijgt als de werkeloosheid onder de huizenbezitters.
pi_77536562
quote:
Op maandag 1 februari 2010 19:51 schreef Sjabba het volgende:

[..]

Jij hebt mij niet verteld dat je aflost, hoeveel je aflost en hoelang je dat al doet.

Waar blijft je informatie?
Fok weer op zijn sterkst
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_77536623
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:32 schreef du_ke het volgende:
Het wordt pas een probleem als zowel de hypotheekrente heel flink stijgt als de werkeloosheid onder de huizenbezitters.
Stel dat de lonen stagneren en de belastingdruk verhoogd word, of erger... dat de lonen zelfs verlaagd zullen worden, geen ondenkbare situaties toch?
I'll sing you a lullaby.
  maandag 1 februari 2010 @ 23:36:27 #279
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_77536628
Het gaat om financiering. Het aantal mensen dat hun huis wordt uitgezet is klein. Maar in mijn directe omgeving, waar de meesten toch ruim meer dan modaal verdienen, hoor ik wél veel verhalen dat de bank niet voldoende wilde financieren. Of dat er kopers waren en dat deze de financiering niet rond kregen. Dát is de factor van belang op de huizenmarkt!
The End Times are wild
pi_77536664
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Fok weer op zijn sterkst
Doe met tevens je pinpas en pincode
I'll sing you a lullaby.
pi_77536708
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:36 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Stel dat de lonen stagneren en de belastingdruk verhoogd word, of erger... dat de lonen zelfs verlaagd zullen worden, geen ondenkbare situaties toch?
Verlaging van de lonen is bij de huidige weer opkrabbelende economie erg onrealistisch (en anders ook overigens). De belastingdruk zal wel wat stijgen maar dat zal voor 99% van de huizenbezitters geen enkel probleem te zijn.
pi_77536979
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:37 schreef du_ke het volgende:

[..]

Verlaging van de lonen is bij de huidige weer opkrabbelende economie erg onrealistisch (en anders ook overigens). De belastingdruk zal wel wat stijgen maar dat zal voor 99% van de huizenbezitters geen enkel probleem te zijn.
Zolang de werkeloosheid hoog blijft verwacht ik geen stijging van de lonen, zeker niet voor nieuwkomers op de arbeidsmarkt. Het zijn wederom de vette BB's die met volle teugen van hun ontslagbescherming genieten
Hopelijk gaan er veel bedrijven failliet zodat er met een schone lei begonnen kan worden
I'll sing you a lullaby.
pi_77537011
Er is toch geen politieke partij die de belastingdruk voor huizenbezitters sterk laat stijgen
pi_77537029
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er is toch geen politieke partij die de belastingdruk voor huizenbezitters sterk laat stijgen
Afschaf HRA ligt om de hoek
I'll sing you a lullaby.
pi_77537063
Als ik jou was zou ik er op wachten
pi_77537071
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:45 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Zolang de werkeloosheid hoog blijft verwacht ik geen stijging van de lonen, zeker niet voor nieuwkomers op de arbeidsmarkt. Het zijn wederom de vette BB's die met volle teugen van hun ontslagbescherming genieten
Hopelijk gaan er veel bedrijven failliet zodat er met een schone lei begonnen kan worden
Geen stijging is heel wat anders dan een daling .

Overigens hoop ik op zo min mogelijk faillissementen aangezien die onze gehele economie zullen schaden . Mensen die daar vurig op hopen staan naar mijn idee ver buiten de realiteit
pi_77537102
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:46 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Afschaf HRA ligt om de hoek
Neuh hooguit een wat verdere beperking. Links gaat de 2e kamerverkiezingen volgend jaar verliezen dus de HRA is 'veilig'
pi_77537112
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als ik jou was zou ik er op wachten
Eerst even die 50% daling meemaken
I'll sing you a lullaby.
pi_77537161
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:48 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Eerst even die 50% daling meemaken
Tegen die tijd ben je 65+
pi_77537167
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:48 schreef du_ke het volgende:

[..]

Neuh hooguit een wat verdere beperking. Links gaat de 2e kamerverkiezingen volgend jaar verliezen dus de HRA is 'veilig'
Links? Alsof rechts geen centjes nodig heeft. Links, rechts, lood om oud ijzer, het zijn allemaal geldvampieren
I'll sing you a lullaby.
pi_77537191
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:49 schreef du_ke het volgende:

[..]

Tegen die tijd ben je 65+
Tegen de tijd dat ik 65+ ben is onze beschaving al lang ten einde gekomen
I'll sing you a lullaby.
pi_77537261
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:50 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Links? Alsof rechts geen centjes nodig heeft. Links, rechts, lood om oud ijzer, het zijn allemaal geldvampieren
CDA en VVD gaan hun campagne in met de mededeling dat de HRA heilig is. Er zijn altijd andere zaken waar je op kan bezuinigen
pi_77537337
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:52 schreef du_ke het volgende:

[..]

CDA en VVD gaan hun campagne in met de mededeling dat de HRA heilig is. Er zijn altijd andere zaken waar je op kan bezuinigen
Uiteraard, ambtenaren salarissen bijvoorbeeld

Maar ik begreep dat het om 35 miljard gaat, dat vind je toch niet zomaar in een lege hoed lijkt mij. 'Ze' kunnen dus wel van alles beloven, maar kiezersbedrog is toch wel iets waar menig politieke partij zich de laatste jaren aan schuldig hebben gemaakt.
I'll sing you a lullaby.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 01:28:30 #294
179598 Deprater
werken fijn, niks doen beter
pi_77539106
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:52 schreef du_ke het volgende:

[..]

Defensie, Onderwijs (universiteiten sluiten) of de afdracht aan de EU, anders zou ik het niet weten.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 06:27:33 #295
pi_77539650
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
huizenbezitters, huizenbezitters

Waarom niet gewoon hypotheekbezitters?

Stel: ik koop een Ferrari, 115% aflossingsvrij gefinancierd om de benzine, de verzekering en mijn vakantie naar Monaco te kunnen betalen. Nu ben ik dus een stoere Ferrari bezitter die de helemaal de blitz maakt.... Klassieke auto's stijgen altijd alleen maar in waarde en als iedereen dit doet is het normaal en slim. Een kleine groep verkoopt zijn/haar goed onderhouden klassieker met een dikke winst. Dat zijn de winnaars...

En de rest? Dat blijken leenkneuzen te zijn die mee wilden doen en ver boven hun stand hebben geleeft/geleend. Hoe kon je achteraf zo dom zijn?

[ Bericht 0% gewijzigd door huizenmarkt-zeepbel.nl op 02-02-2010 08:35:38 ]
pi_77540265
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 01:28 schreef Deprater het volgende:

[..]

Defensie, Onderwijs (universiteiten sluiten) of de afdracht aan de EU, anders zou ik het niet weten.
Gemeentefonds, uitkeringen aan de provincies, uitbreiding natuurgebieden en infrastructuur op wat langere baan schuiven, versobering zorg, versobering uitkeringen etc etc. Stuk voor stuk eenvoudiger en rendabeler dan wat jij opnoemen
pi_77540273
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 06:27 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
Hoe kon je achteraf zo dom zijn?
Volgens mij ben jij vooral een van degenen hier die zich ook met terugwerkende kracht voor schut zet
pi_77540317
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 08:30 schreef du_ke het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij vooral een van degenen hier die zich ook met terugwerkende kracht voor schut zet
Zijn 50% is bij lange na niet uitgekomen
  dinsdag 2 februari 2010 @ 08:39:49 #299
pi_77540369
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 08:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zijn 50% is bij lange na niet uitgekomen
En alle problemen zijn nu natuurlijk voorbij.... (zolang de overheid maar 300 miljoen euro per dag blijft lenen)

Ik hoorde Nout iets over 50 a 60% zeggen. Ook een praatjesmaker? Ik las pas nog een aantal reacties van je uit 2008.... Je wordt al rustiger...
pi_77540550
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 08:39 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:

[..]

En alle problemen zijn nu natuurlijk voorbij.... (zolang de overheid maar 300 miljoen euro per dag blijft lenen)
quote:
Ik hoorde Nout iets over 50 a 60% zeggen. Ook een praatjesmaker? Ik las pas nog een aantal reacties van je uit 2008.... Je wordt al rustiger...
Dat is nou precies jouw probleem: Klok, klepel. Geeft voor de rest niet hoor. En ik rustiger? Ik heb het inderdaad afgeleerd om doemdenkers zoals jij maar de hele tijd te corrigeren, het kan mij vrij weinig meer boeien hoe huurders tegen mijn koophuis aan kijken.

Mijn huis is trouwens 3% gestegen in waarde sinds vorig jaar, just so you know

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2010 08:55:46 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')