abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77536448
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:22 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Don't worry... 10% werkeloosheid gaan we dit jaar nog zien.
Het gaat om die combinatie. De factoren afzonderlijk boeien niet direct zo heel veel. Zolang de rente laag blijft is het niet zo erg (voor de huizenmarkt) dat een groter deel van de bevolking dat toch al geen huizen kocht geen werk meer heeft. Het wordt pas een probleem als zowel de hypotheekrente heel flink stijgt als de werkeloosheid onder de huizenbezitters.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_77536562
quote:
Op maandag 1 februari 2010 19:51 schreef Sjabba het volgende:

[..]

Jij hebt mij niet verteld dat je aflost, hoeveel je aflost en hoelang je dat al doet.

Waar blijft je informatie?
Fok weer op zijn sterkst
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_77536623
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:32 schreef du_ke het volgende:
Het wordt pas een probleem als zowel de hypotheekrente heel flink stijgt als de werkeloosheid onder de huizenbezitters.
Stel dat de lonen stagneren en de belastingdruk verhoogd word, of erger... dat de lonen zelfs verlaagd zullen worden, geen ondenkbare situaties toch?
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  maandag 1 februari 2010 @ 23:36:27 #279
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_77536628
Het gaat om financiering. Het aantal mensen dat hun huis wordt uitgezet is klein. Maar in mijn directe omgeving, waar de meesten toch ruim meer dan modaal verdienen, hoor ik wél veel verhalen dat de bank niet voldoende wilde financieren. Of dat er kopers waren en dat deze de financiering niet rond kregen. Dát is de factor van belang op de huizenmarkt!
The End Times are wild
pi_77536664
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Fok weer op zijn sterkst
Doe met tevens je pinpas en pincode
I'll sing you a lullaby.
pi_77536708
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:36 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Stel dat de lonen stagneren en de belastingdruk verhoogd word, of erger... dat de lonen zelfs verlaagd zullen worden, geen ondenkbare situaties toch?
Verlaging van de lonen is bij de huidige weer opkrabbelende economie erg onrealistisch (en anders ook overigens). De belastingdruk zal wel wat stijgen maar dat zal voor 99% van de huizenbezitters geen enkel probleem te zijn.
pi_77536979
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:37 schreef du_ke het volgende:

[..]

Verlaging van de lonen is bij de huidige weer opkrabbelende economie erg onrealistisch (en anders ook overigens). De belastingdruk zal wel wat stijgen maar dat zal voor 99% van de huizenbezitters geen enkel probleem te zijn.
Zolang de werkeloosheid hoog blijft verwacht ik geen stijging van de lonen, zeker niet voor nieuwkomers op de arbeidsmarkt. Het zijn wederom de vette BB's die met volle teugen van hun ontslagbescherming genieten
Hopelijk gaan er veel bedrijven failliet zodat er met een schone lei begonnen kan worden
I'll sing you a lullaby.
pi_77537011
Er is toch geen politieke partij die de belastingdruk voor huizenbezitters sterk laat stijgen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_77537029
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er is toch geen politieke partij die de belastingdruk voor huizenbezitters sterk laat stijgen
Afschaf HRA ligt om de hoek
I'll sing you a lullaby.
pi_77537063
Als ik jou was zou ik er op wachten
pi_77537071
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:45 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Zolang de werkeloosheid hoog blijft verwacht ik geen stijging van de lonen, zeker niet voor nieuwkomers op de arbeidsmarkt. Het zijn wederom de vette BB's die met volle teugen van hun ontslagbescherming genieten
Hopelijk gaan er veel bedrijven failliet zodat er met een schone lei begonnen kan worden
Geen stijging is heel wat anders dan een daling .

Overigens hoop ik op zo min mogelijk faillissementen aangezien die onze gehele economie zullen schaden . Mensen die daar vurig op hopen staan naar mijn idee ver buiten de realiteit
pi_77537102
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:46 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Afschaf HRA ligt om de hoek
Neuh hooguit een wat verdere beperking. Links gaat de 2e kamerverkiezingen volgend jaar verliezen dus de HRA is 'veilig'
pi_77537112
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als ik jou was zou ik er op wachten
Eerst even die 50% daling meemaken
I'll sing you a lullaby.
pi_77537161
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:48 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Eerst even die 50% daling meemaken
Tegen die tijd ben je 65+
pi_77537167
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:48 schreef du_ke het volgende:

[..]

Neuh hooguit een wat verdere beperking. Links gaat de 2e kamerverkiezingen volgend jaar verliezen dus de HRA is 'veilig'
Links? Alsof rechts geen centjes nodig heeft. Links, rechts, lood om oud ijzer, het zijn allemaal geldvampieren
I'll sing you a lullaby.
pi_77537191
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:49 schreef du_ke het volgende:

[..]

Tegen die tijd ben je 65+
Tegen de tijd dat ik 65+ ben is onze beschaving al lang ten einde gekomen
I'll sing you a lullaby.
pi_77537261
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:50 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Links? Alsof rechts geen centjes nodig heeft. Links, rechts, lood om oud ijzer, het zijn allemaal geldvampieren
CDA en VVD gaan hun campagne in met de mededeling dat de HRA heilig is. Er zijn altijd andere zaken waar je op kan bezuinigen
pi_77537337
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:52 schreef du_ke het volgende:

[..]

CDA en VVD gaan hun campagne in met de mededeling dat de HRA heilig is. Er zijn altijd andere zaken waar je op kan bezuinigen
Uiteraard, ambtenaren salarissen bijvoorbeeld

Maar ik begreep dat het om 35 miljard gaat, dat vind je toch niet zomaar in een lege hoed lijkt mij. 'Ze' kunnen dus wel van alles beloven, maar kiezersbedrog is toch wel iets waar menig politieke partij zich de laatste jaren aan schuldig hebben gemaakt.
I'll sing you a lullaby.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 01:28:30 #294
179598 Deprater
werken fijn, niks doen beter
pi_77539106
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:52 schreef du_ke het volgende:

[..]

Defensie, Onderwijs (universiteiten sluiten) of de afdracht aan de EU, anders zou ik het niet weten.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 06:27:33 #295
250237 huizenmarkt-zeepbel.nl
De zeepbel in de huizenmarkt
pi_77539650
quote:
Op maandag 1 februari 2010 23:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
huizenbezitters, huizenbezitters

Waarom niet gewoon hypotheekbezitters?

Stel: ik koop een Ferrari, 115% aflossingsvrij gefinancierd om de benzine, de verzekering en mijn vakantie naar Monaco te kunnen betalen. Nu ben ik dus een stoere Ferrari bezitter die de helemaal de blitz maakt.... Klassieke auto's stijgen altijd alleen maar in waarde en als iedereen dit doet is het normaal en slim. Een kleine groep verkoopt zijn/haar goed onderhouden klassieker met een dikke winst. Dat zijn de winnaars...

En de rest? Dat blijken leenkneuzen te zijn die mee wilden doen en ver boven hun stand hebben geleeft/geleend. Hoe kon je achteraf zo dom zijn?

[ Bericht 0% gewijzigd door huizenmarkt-zeepbel.nl op 02-02-2010 08:35:38 ]
pi_77540265
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 01:28 schreef Deprater het volgende:

[..]

Defensie, Onderwijs (universiteiten sluiten) of de afdracht aan de EU, anders zou ik het niet weten.
Gemeentefonds, uitkeringen aan de provincies, uitbreiding natuurgebieden en infrastructuur op wat langere baan schuiven, versobering zorg, versobering uitkeringen etc etc. Stuk voor stuk eenvoudiger en rendabeler dan wat jij opnoemen
pi_77540273
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 06:27 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
Hoe kon je achteraf zo dom zijn?
Volgens mij ben jij vooral een van degenen hier die zich ook met terugwerkende kracht voor schut zet
pi_77540317
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 08:30 schreef du_ke het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij vooral een van degenen hier die zich ook met terugwerkende kracht voor schut zet
Zijn 50% is bij lange na niet uitgekomen
  dinsdag 2 februari 2010 @ 08:39:49 #299
250237 huizenmarkt-zeepbel.nl
De zeepbel in de huizenmarkt
pi_77540369
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 08:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zijn 50% is bij lange na niet uitgekomen
En alle problemen zijn nu natuurlijk voorbij.... (zolang de overheid maar 300 miljoen euro per dag blijft lenen)

Ik hoorde Nout iets over 50 a 60% zeggen. Ook een praatjesmaker? Ik las pas nog een aantal reacties van je uit 2008.... Je wordt al rustiger...
pi_77540550
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 08:39 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:

[..]

En alle problemen zijn nu natuurlijk voorbij.... (zolang de overheid maar 300 miljoen euro per dag blijft lenen)
quote:
Ik hoorde Nout iets over 50 a 60% zeggen. Ook een praatjesmaker? Ik las pas nog een aantal reacties van je uit 2008.... Je wordt al rustiger...
Dat is nou precies jouw probleem: Klok, klepel. Geeft voor de rest niet hoor. En ik rustiger? Ik heb het inderdaad afgeleerd om doemdenkers zoals jij maar de hele tijd te corrigeren, het kan mij vrij weinig meer boeien hoe huurders tegen mijn koophuis aan kijken.

Mijn huis is trouwens 3% gestegen in waarde sinds vorig jaar, just so you know

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2010 08:55:46 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')