quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:02 schreef Houniet het volgende:
Gehaald![]()
.
Voel me goed en ik ruik weer lekker.
Komt allemaal goed hoor snoepjequote:Op woensdag 20 januari 2010 17:53 schreef Pluis_Konijn het volgende:verliefd, zwaarrrr ongeduldig
en een beetje nerveus voor morgen.. moet een verslag inleveren op school..
Gefeli maat!quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:02 schreef Houniet het volgende:
Gehaald![]()
.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:02 schreef Houniet het volgende:
Gehaald![]()
.
Gefeliciteerd joh!quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:02 schreef Houniet het volgende:
Gehaald![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Go Pluis go Pluisquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:29 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Stapelsmoorverlieeeefdd
en druk, moet HEUL veul doen, in een klein uurtje tijd.
DUS GO PLUIS GOOOO!!!!!!!!
quote:
He, gecondoleerd....quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:14 schreef Beach het volgende:
Meh, m'n opa is net overleden![]()
Het besef zal zo wel komen.
sterkte Beach...quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:14 schreef Beach het volgende:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:14 schreef Beach het volgende:
same here. Al valt de teringzooi nog wel meequote:Op donderdag 21 januari 2010 09:55 schreef Lastpost het volgende:
Wel lekker, moet alleen nog teveel opruimen in huis en heb daar - zoals gewoonlijk - weinig zin in, anders had het nu ook niet zo'n teringzooi geweest.
Sterkte!quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:14 schreef Beach het volgende:
Gecondoleerdquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:14 schreef Beach het volgende:
Sterkte!quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:14 schreef Beach het volgende:
daar heb ik ook elke ochtend last van :pquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:46 schreef candygirl het volgende:
durf mijn bed niet uit, het is zo koud![]()
nice! Welke?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:48 schreef zwartedoos het volgende:
Eiiiiiiindelijk kom ik weer in mn account![]()
![]()
Verder voel ik me goed, nieuwe telefoon om mee te spelen en happy
samsung star qwertyquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:08 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nice! Welke?
OT: wel relaxt. Nu ff aan de studie.
Dan zul je ook wel zo lief zijn om nu mijn verwarming onder te komen aanzetten, en de douchekraan al warm te laten worden,een een handdoek op de dan warme verwarming te hangen???quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:52 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
daar heb ik ook elke ochtend last van :p
klinkt goed(op die bami naquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:04 schreef Lastpost het volgende:
Eindelijk klaar met werken, zo de bami maken en vanavond heerlijk een rustig avondje thuis een filmpje kijken onder het genot van een wijntje en toastjes.
Lekker burgerlijk.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:04 schreef Lastpost het volgende:
Eindelijk klaar met werken, zo de bami maken en vanavond heerlijk een rustig avondje thuis een filmpje kijken onder het genot van een wijntje en toastjes.
Lekker burgerlijk.
Dat is ook wel zo, moet er alleen nog steeds aan wennen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Burgerlijkheid is toch heerlijk na een drukke weekRelaxen
Hapjes dingetjes
nee hoor er komen altijd nieuwe dingen bijquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:23 schreef BountyHunter340 het volgende:
goed, weer 3 dingen van mijn to-do lijstje af kunnen strepen.
er komt een dag dat ie leeg is !
klopt, maar die kun je vaak wel sneller oplossen dan die dingen die je maar niet eraf krijgtquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:33 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
nee hoor er komen altijd nieuwe dingen bij![]()
OT:verveeeeeld wil wat leuks doen
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Maak me een beetje zorgen om mijn hondje.. gisteren naar dierenarts geweest, moeten dinsdag terugkomen voor een buikecho en bloedonderzoek..
Verder met mij alles okee.
Dat en geen zin om te werken! maar vanavond leuke avondquote:
Succes met die keuze, hier lekker.. zo chillen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:03 schreef StarGazer het volgende:
Wel okee. Sta wel voor een lastige keuze
Tnxquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Succes met die keuze, hier lekker.. zo chillen.
Vrouwen die dat niet laten merken komen aandacht te kort.quote:Op zondag 24 januari 2010 03:13 schreef RealZeus het volgende:Kut. Waarom geven vrouwen vaak de indruk je leuk te vinden en hebben ze ondertussen een vriend? En ik baal er van dat ik niet het werk kan doen wat ik wil doen.
Damn, wat klote! Gecondoleerd en veel sterkte!quote:Op zondag 24 januari 2010 10:12 schreef heavenstar het volgende:
krijg net te horen dat mijn tante is overleden....
gecondoleerd en veel sterkte..quote:Op zondag 24 januari 2010 10:12 schreef heavenstar het volgende:
quote:Op zondag 24 januari 2010 10:12 schreef heavenstar het volgende:
Sterkte!quote:Op zondag 24 januari 2010 10:12 schreef heavenstar het volgende:
Sterktequote:Op zondag 24 januari 2010 10:12 schreef heavenstar het volgende:
quote:
ik heb ook nog geen grotere pijn gevoeld dan dat...quote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 09:24 schreef zwartedoos het volgende:
Slecht geslapen maar wel zin in vandaag
Join the club....quote:Op maandag 25 januari 2010 12:43 schreef Sabientjee het volgende:
Radeloos, levenloos, gebroken!Liefdesverdriet zuigt!
Een tijdje terug hadden we alleen maar mensen die "Oeheoeh zo verliefdquote:
Die van mij doet raar, maar een nieuwe zoeken.quote:
Misschien moet ik ook maar een nieuwe zoekenquote:Op maandag 25 januari 2010 18:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die van mij doet raar, maar een nieuwe zoeken.
OT: Koffie, muziek en haar door de war.
alsof je het over een mobieltje hebt ofzoquote:Op maandag 25 januari 2010 18:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Die van mij doet raar, maar een nieuwe zoeken.
Zo zijn mannen nou eenmaal.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:33 schreef Apotheose het volgende:
[..]
alsof je het over een mobieltje hebt ofzo
is that so??? Naahquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:51 schreef Apotheose het volgende:
[..]
is that so??? NaahDan word ik wel pot leschbiesch. *flirt met superrrtuxxx
![]()
ok OT: melig. (joh)
Deze mag je zo noemen jaquote:Op maandag 25 januari 2010 20:33 schreef Apotheose het volgende:
[..]
alsof je het over een mobieltje hebt ofzo
quote:
Hang in there broquote:Op maandag 25 januari 2010 20:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Deze mag je zo noemen ja.
OT: Warm.
ik ook, een heel belangrijk gesprek ,verder spierpijn en nog steeds aant balen van bekeuring van 150 euroquote:
quote:Op maandag 25 januari 2010 23:31 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik niet helemaal meer op deze planeet ben..
Ik wist niet dat verliefdheid zooooooooo geweldig kon voelen..
dat werd tijdquote:Op maandag 25 januari 2010 22:38 schreef incognitoomuch het volgende:
Zwaar...
Festen net gekeken. Wat een briljante film zeg...!
Oud worden <> oud zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:44 schreef RealZeus het volgende:
Apart.![]()
Vandaag gaat mijn vader met de VUT en dat doet mij beseffen dat mijn ouders oud worden en ikzelf ook.
hm lang verhaal ,maar had net sneeuw te maken,...... en niet goed de auto schoon makenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:09 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
dat werd tijddogma(stijl)
![]()
@candy: WTF, hoe kreeg je die dan?
OT: kutbovenburen hebben halve nacht kabaal gemaakt, slecht geslapen dusen t lijkt wel of ik meer pijn krijg terwijl ik zoveel rust
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:41 schreef Urquhart het volgende:
Wat duurt zo'n dag trouwens lang als je heel vroeg opstaat![]()
sterktequote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik weet het niet.. naar de dierenarts geweest. Ze heeft of een chronische leverontsteking of witte cellen kanker in de lever.. bij dat laatste heeft ze nog ongeveer 3 maandenMorgen of overmorgen horen we meer door de uitslag van bloedonderzoek.. afwachten dus, en dat is iets waar ik heel slecht in ben..
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik weet het niet.. naar de dierenarts geweest. Ze heeft of een chronische leverontsteking of witte cellen kanker in de lever.. bij dat laatste heeft ze nog ongeveer 3 maandenMorgen of overmorgen horen we meer door de uitslag van bloedonderzoek.. afwachten dus, en dat is iets waar ik heel slecht in ben..
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Sterkte voor beidequote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:57 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Goed kanker.
Ik ga de rest van de avond lekker zitten janken.
Hoezo dat?quote:
quote:
verdrietig en verliefd hoe is het mogelijkquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:29 schreef laforest het volgende:
[..]
Hoezo dat?![]()
Ik voel me verliefd
Maar ja dat weet iedereen al.
liefdesverdriet?quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:14 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
[..]
verdrietig en verliefd hoe is het mogelijk
omdat alles nou juist precies vandaag misgaat, ik wil geen twijfels voelenquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:29 schreef laforest het volgende:
[..]
Hoezo dat?![]()
Ik voel me verliefd
Maar ja dat weet iedereen al.
ik vraag maar niks,je vertelt toch niksquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:14 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
[..]
verdrietig en verliefd hoe is het mogelijk
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:44 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Mijn hond heeft wel kanker.. in haar lymfeklieren.. nu aan de prednison. Als dat niet aanslaat heeft ze nog weken, slaat het wel aan dan heeft ze misschien nog een paar maandenWeet niet wat ik er mee moet.. dankzij haar leef ik nog (ze heeft ons gered bij brand in huis door te blaffen) en nu gaat ze zelf straks
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:44 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Mijn hond heeft wel kanker.. in haar lymfeklieren.. nu aan de prednison. Als dat niet aanslaat heeft ze nog weken, slaat het wel aan dan heeft ze misschien nog een paar maandenWeet niet wat ik er mee moet.. dankzij haar leef ik nog (ze heeft ons gered bij brand in huis door te blaffen) en nu gaat ze zelf straks
Sterkte, wat moeilijk voor je zeg...quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:44 schreef KiwiTjuHh het volgende:
ik ook niet helemaalquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:15 schreef Houniet het volgende:
Ik volg je niet helemaal candygirl!
Hier gaat het lekker.
Pluis_Konijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:38 schreef monikanyc het volgende:
[..]
omdat alles nou juist precies vandaag misgaat, ik wil geen twijfels voelen![]()
oeh wie is de gelukkige?
Sterkte. Hoop dat je er snel bovenop komtquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:55 schreef Lastpost het volgende:
Slecht - medisch - nieuws gehad voor mezelf, dus niet zo heel prettig.
Thanks, wéer aan de medicatie.quote:Op donderdag 28 januari 2010 07:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Sterkte. Hoop dat je er snel bovenop komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |