quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:44 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Mijn hond heeft wel kanker.. in haar lymfeklieren.. nu aan de prednison. Als dat niet aanslaat heeft ze nog weken, slaat het wel aan dan heeft ze misschien nog een paar maandenWeet niet wat ik er mee moet.. dankzij haar leef ik nog (ze heeft ons gered bij brand in huis door te blaffen) en nu gaat ze zelf straks
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:44 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Mijn hond heeft wel kanker.. in haar lymfeklieren.. nu aan de prednison. Als dat niet aanslaat heeft ze nog weken, slaat het wel aan dan heeft ze misschien nog een paar maandenWeet niet wat ik er mee moet.. dankzij haar leef ik nog (ze heeft ons gered bij brand in huis door te blaffen) en nu gaat ze zelf straks
Sterkte, wat moeilijk voor je zeg...quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:44 schreef KiwiTjuHh het volgende:
ik ook niet helemaalquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:15 schreef Houniet het volgende:
Ik volg je niet helemaal candygirl!
Hier gaat het lekker.
Pluis_Konijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:38 schreef monikanyc het volgende:
[..]
omdat alles nou juist precies vandaag misgaat, ik wil geen twijfels voelen![]()
oeh wie is de gelukkige?
Sterkte. Hoop dat je er snel bovenop komtquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:55 schreef Lastpost het volgende:
Slecht - medisch - nieuws gehad voor mezelf, dus niet zo heel prettig.
Thanks, wéer aan de medicatie.quote:Op donderdag 28 januari 2010 07:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Sterkte. Hoop dat je er snel bovenop komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |