quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:02 schreef Houniet het volgende:
Gehaald![]()
.
Voel me goed en ik ruik weer lekker.
Komt allemaal goed hoor snoepjequote:Op woensdag 20 januari 2010 17:53 schreef Pluis_Konijn het volgende:verliefd, zwaarrrr ongeduldig
en een beetje nerveus voor morgen.. moet een verslag inleveren op school..
Gefeli maat!quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:02 schreef Houniet het volgende:
Gehaald![]()
.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:02 schreef Houniet het volgende:
Gehaald![]()
.
Gefeliciteerd joh!quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:02 schreef Houniet het volgende:
Gehaald![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Go Pluis go Pluisquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:29 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Stapelsmoorverlieeeefdd
en druk, moet HEUL veul doen, in een klein uurtje tijd.
DUS GO PLUIS GOOOO!!!!!!!!
quote:
He, gecondoleerd....quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:14 schreef Beach het volgende:
Meh, m'n opa is net overleden![]()
Het besef zal zo wel komen.
sterkte Beach...quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:14 schreef Beach het volgende:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:14 schreef Beach het volgende:
same here. Al valt de teringzooi nog wel meequote:Op donderdag 21 januari 2010 09:55 schreef Lastpost het volgende:
Wel lekker, moet alleen nog teveel opruimen in huis en heb daar - zoals gewoonlijk - weinig zin in, anders had het nu ook niet zo'n teringzooi geweest.
Sterkte!quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:14 schreef Beach het volgende:
Gecondoleerdquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:14 schreef Beach het volgende:
Sterkte!quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:14 schreef Beach het volgende:
daar heb ik ook elke ochtend last van :pquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:46 schreef candygirl het volgende:
durf mijn bed niet uit, het is zo koud![]()
nice! Welke?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:48 schreef zwartedoos het volgende:
Eiiiiiiindelijk kom ik weer in mn account![]()
![]()
Verder voel ik me goed, nieuwe telefoon om mee te spelen en happy
samsung star qwertyquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:08 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nice! Welke?
OT: wel relaxt. Nu ff aan de studie.
Dan zul je ook wel zo lief zijn om nu mijn verwarming onder te komen aanzetten, en de douchekraan al warm te laten worden,een een handdoek op de dan warme verwarming te hangen???quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:52 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
daar heb ik ook elke ochtend last van :p
klinkt goed(op die bami naquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:04 schreef Lastpost het volgende:
Eindelijk klaar met werken, zo de bami maken en vanavond heerlijk een rustig avondje thuis een filmpje kijken onder het genot van een wijntje en toastjes.
Lekker burgerlijk.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:04 schreef Lastpost het volgende:
Eindelijk klaar met werken, zo de bami maken en vanavond heerlijk een rustig avondje thuis een filmpje kijken onder het genot van een wijntje en toastjes.
Lekker burgerlijk.
Dat is ook wel zo, moet er alleen nog steeds aan wennen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Burgerlijkheid is toch heerlijk na een drukke weekRelaxen
Hapjes dingetjes
nee hoor er komen altijd nieuwe dingen bijquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:23 schreef BountyHunter340 het volgende:
goed, weer 3 dingen van mijn to-do lijstje af kunnen strepen.
er komt een dag dat ie leeg is !
klopt, maar die kun je vaak wel sneller oplossen dan die dingen die je maar niet eraf krijgtquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:33 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
nee hoor er komen altijd nieuwe dingen bij![]()
OT:verveeeeeld wil wat leuks doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |