Die ken ik niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:01 schreef Strega het volgende:
[..]
Weet je, die foto van Geert, met die pers poezel op z'n hoofd?
Ik zie hem nu de hele tijd voor me met Sjon op z'n hoofd.
Jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:42 schreef Loveless85 het volgende:
Koelllll die 2 van dat topic hier?
yep alle tweequote:Op woensdag 20 januari 2010 17:42 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ff 10 posts teruglezen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:50 schreef Enfermera het volgende:
Helleuuu
Wat was dat over poezen net?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:44 schreef Loveless85 het volgende:
Dat zijn gave poezels![]()
En Nok is wel de saviour of the lost or needy kittehs of niet![]()
Nok heeft 2 nieuwe als ik het goed lees?quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ff 10 posts teruglezen.
Of heb jij ook een nieuw poesje
allergie?quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:46 schreef Maes het volgende:
Bob heeft een zalf voor haar oren, kuur van 10 dagen. Ze heeft ook een prikje gehad voor de jeuk.
Ik hoor het al, tis een tweedehandsjequote:Op woensdag 20 januari 2010 17:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nok heeft 2 nieuwe als ik het goed lees?![]()
Hangt er vanaf wat er onder 'nieuw' wordt verstaan.
5 jaar oud. Past ook wel in mijn team van 4 stuks van bijna 3, een van bijna 4 en een van ongeveer 5 jaar oud.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nok heeft 2 nieuwe als ik het goed lees?![]()
Hangt er vanaf wat er onder 'nieuw' wordt verstaan.
Ik doe het niet alleen. We zijn hier met 3 mensen in huisquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hoor het al, tis een tweedehandsje![]()
Ik vinnut stoer Nok, ik zou echt never zoveel katten aandurven eerlijk gezegd
BlonTquote:
Kijk je Jericho of Veronica Mars?quote:
Total time I've wasted watching series.quote:
Wat staat er nou achterquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kijk je Jericho of Veronica Mars?
aaah grappigquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Total time I've wasted watching series.
Aldus MyEpisodes.com (daar kan je bijhouden welke series je kijkt en dan zie je in één oogopslag van welke serie er nieuwe afleveringen zijn
Ik dacht dat het een schermpje met lopende downloads was, ik keek te snel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat staat er nou achter![]()
Veronica Mars was grappig![]()
En zij is lekkah![]()
Jericho vond ik ook erg goed![]()
Jammer dat het gestopt is, maar wel goed ook, tis niet echt een serie die je seizoenen kan rekken ofzo. Dan is de lol er snel af bij zoiets.
Kijk es naar onder!quote:
Neuh, downloaden is slecht kinders!quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een schermpje met lopende downloads was, ik keek te snel.
Ik ben het eens hoor, het is slecht, al die sloebers hier die te beroerd zijn te betalen voor hun series en filmsquote:
Ze ziet overal vallen nu ze mod is.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en? Ik maak toch geen reclame ofzo. Het is louter een screenshot, geen promotie van iets of manier hoe
quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:10 schreef Greys het volgende:
Het heeft écht een heel goede reden heb ik inmiddels geleerd dat er zo min mogelijk uberhaupt over downloaden gepraat moet worden. Trust me on this one, ik wil echt niet zeiken hoor
nouja ik vind t wel grappig. kan me nog herinneren dat t er een tijd geleden heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel over ging.quote:
Hoor wie het zegtquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hoor het al, tis een tweedehandsje![]()
Ik vinnut stoer Nok, ik zou echt never zoveel katten aandurven eerlijk gezegd
Damnquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
5 jaar oud. Past ook wel in mijn team van 4 stuks van bijna 3, een van bijna 4 en een van ongeveer 5 jaar oud.
En dan die ene van 38
Ja en dus?quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
nouja ik vind t wel grappig. kan me nog herinneren dat t er een tijd geleden heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel over ging.
tuurlijk mag je dr wat van zeggen. ik mag t toch wel grappig vinden dat jij dat nu aanhaaltquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en dus?
Ik snap de grap niet? Dus mag niemand er nu nog wat van zeggen?
Zoals ik al zei wist ik eerst de reden ook niet precies dat er zo min mogelijk over gepraat moet worden en wat daarvan de gevolgen kunnen zijn voor FOK! Nu wel
Ja hoor, dat mag je grappig vinden.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
tuurlijk mag je dr wat van zeggen. ik mag t toch wel grappig vinden dat jij dat nu aanhaalt
k weet de precieze reden ook niet, t zal wel boetes zijn, maar vind t niet meer dan logisch dat daar niet zo tot in detail over gesproken word.
Neuh boetes niet, FOK! is sowieso niet aansprakelijk al wás ik aan het downloaden en ik zeg dat hier. Zo lang ik maar geen direct links plaatst. En al roep ik hier dat ik een auto ga jatten dan ben ik ook niet direct strafbaar, dan moet eerst nog blijken dat ik het ook écht doe.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
tuurlijk mag je dr wat van zeggen. ik mag t toch wel grappig vinden dat jij dat nu aanhaalt
k weet de precieze reden ook niet, t zal wel boetes zijn, maar vind t niet meer dan logisch dat daar niet zo tot in detail over gesproken word.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:11 schreef Pagan het volgende:
Ik duim voor jullie en de poezels.
Hopelijk gaat het net zo goed als hier met Bullie. Zo fijn dat ze een goed plekje krijgen en jouw natte droom komt uit...
quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:31 schreef Greys het volgende:
Goeie TT voor het volgende deel, Nokwanda's natte droom
Nee, hoe kóm je erbijquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daar stel je je toch eigenlijk iets anders bij voor, he
Neee!!!!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:14 schreef Ynske het volgende:
@tombolofan. kijk eens of je asterix met een cadeautje al hebt
Is dat vandaag?quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:41 schreef Ynske het volgende:
en gaan er vandaag mensen de nationale IQ test doen?
yep op nl1 20:30 - 22:50quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Is dat vandaag?
Ik wilde Lawrance of Arabia gaan kijken. En ik ben gemiddeld slimmer als de rest van nederland.
ok k leg m ff aan de kant moet er nog een hebben maar kan m nu ff niet vindenquote:
met een penquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pff nee laat maar, ik weet niet eens hoe je IQ schrijft
of met een krijtjequote:
of met vingerverfquote:
Weet je het zeker?quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Is dat vandaag?
Ik wilde Lawrance of Arabia gaan kijken. En ik ben gemiddeld slimmer als de rest van nederland.
of met whitebord markerquote:
Dan ligt er een pers in zijn kapsel, pootjes hangen zo rond het vlezige hoofd. Hij is al van een tijd geleden, kon hem helaas niet meer vinden op Google.quote:
of kleurpotloodquote:
How're you doin?quote:
Och kusje voor Bob! Heeft ze nauwe gehoorgangen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:46 schreef Maes het volgende:
Bob heeft een zalf voor haar oren, kuur van 10 dagen. Ze heeft ook een prikje gehad voor de jeuk.
Daar snap ik werkelijk geen klap van.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:05 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb heul geen IQ nodig.Heb net weer een onderzoek gedaan via het LISS panel. Dit keer ging het over gokken en hoeveel risico je daarin zou nemen.
Denk: 2 dozen met ballen, één doos levert zeker een bepaald bedrag op en de andere doos 50% kans. En de percentages schuiven daarbij telkens op. Aan het einde werd een echte loterij gehouden. Beetje vagelijk, maar ik won de uitgeloofde 15 euro.![]()
Zo, nu nog even babbelen over religie.
Goed, morgen vrije dagquote:
quote:
Nou, ik had tot een tijdje geleden 10. Door natuurlijk verloop en de onverwachte dood van onze kleine meid Isis hebben we er nu nog maar 5. Maar ik wil er zeker over een tijdje weer een a twee kittens bij.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:04 schreef trovey het volgende:
Nokwanda...feli met je nieuwe aanwinsten...ben ik niet meer de enige hier met veel poezels....alhoewel het bij mij nu wel aftellen is door hun leeftijd
Van mij mag je.quote:
Waar? Waar?quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:11 schreef tombolafan het volgende:
MOR! CAT! BAMBA!
Gouden ei gevonden!!!!
Wat snap je niet?quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar snap ik werkelijk geen klap van.
* schudt handquote:
Hebbes!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:11 schreef tombolafan het volgende:
MOR! CAT! BAMBA!
Gouden ei gevonden!!!!
Altijd handig, zo'n pinguin op je boerderijquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waar? Waar?![]()
Ik heb net wel een stier en een pinguin gescoord!
Ik zie heul geen aankondiging van Tombola's gouden ei.quote:
Ik heb er al drie.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Altijd handig, zo'n pinguin op je boerderij
Dat laatste klinkt dan nog wel agrarisch verantwoord, maar PINGUINS?quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb er al drie.![]()
Bij de stier staat nog de tip om hem bij je koeien te zetten, dan zouden mooie dingen kunnen gebeuren.
Ik heb een golden gnomequote:Op woensdag 20 januari 2010 19:11 schreef tombolafan het volgende:
MOR! CAT! BAMBA!
Gouden ei gevonden!!!!
Het is echt hi-la-risch!quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt dan nog wel agrarisch verantwoord, maar PINGUINS?
quote:
Ja, maar dan wel in je dairyfarm! Dan komen er kalfjes..quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb er al drie.![]()
Bij de stier staat nog de tip om hem bij je koeien te zetten, dan zouden mooie dingen kunnen gebeuren.
quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:13 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou, ik had tot een tijdje geleden 10. Door natuurlijk verloop en de onverwachte dood van onze kleine meid Isis hebben we er nu nog maar 5. Maar ik wil er zeker over een tijdje weer een a twee kittens bij.
Vind het ontbijt erg leeg 's morgens en mis m'n meerstemmige kattenkoor!![]()
7 a 8 is het hier eigenlijk altijd zo'n beetje geweest.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:22 schreef Cat22 het volgende:
Newsflash: van pinguïns kun je ijsklontjes oogsten.
Bezorgen ze het de dag er na dan niet nog een keer?quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:29 schreef senesta het volgende:
Ik had kattenvoer besteld bij lotgering maar nu mailen ze vanavond dat ze morgenochtend komen bezorgen. Alleen moet ik morgenochtend met Samara naar het ziekenhuis en het is te laat om nu nog iemand te regelen om hier te gaan zitten
Ja, hij staat met zijn meiden erin!quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:24 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel in je dairyfarm! Dan komen er kalfjes..
Nee, het is het bedrijf zelf dat bezorgd, het is diepvries versvlees.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Bezorgen ze het de dag er na dan niet nog een keer?
Of doe een briefje op de deur of ze het bij de buren willen brengen? Kan dat niet?
Ik zei het al in het Coontopic tegen Nok: ik vind 8 katten best wel veel eigenlijk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik vind mij negental eigenlijk heel weinig...ben tegenwoordig zo uitgeteld bij koppies tellen
maar in de toekomst worden het er niet meer zoveel....money is in dit geval de grootste spelbreker
mijn stier staat ook bij de koeien!!! En ik heb 19 kippen dus dat gouden ei mocht wel komenquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, hij staat met zijn meiden erin!Kalfje wat ik al had mocht niet mee.
Dus die staat nu bij de geiten en de schapen. Naast de pinguins.
Balen, geen buurvrouw die je een sleutel kunt geven of zo? Of zet de vriezer in de tuin.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee, het is het bedrijf zelf dat bezorgd, het is diepvries versvlees.
Het duurde nu ook een week voor ze bezorgden.
Leuke weetjes, toch?quote:
Nee de meeste buren hier werken en de andere buurman hoef ik niet te vragen denk ik, die waagt zich niet in het duivelsholquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Balen, geen buurvrouw die je een sleutel kunt geven of zo? Of zet de vriezer in de tuin.
En het briefje dat ze het bij de buren mogen brengen kan ook niet?quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee, het is het bedrijf zelf dat bezorgd, het is diepvries versvlees.
Het duurde nu ook een week voor ze bezorgden.
Het klinkt ook echt heel grappig hoor, maar zeg dan eens eerlijk, hoeveel tijd per dag moet je er aan besteden om het bij te kunnen houden?quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is echt hi-la-risch!
Doe nou meehee! *kijkt heeeel lief*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil er nog wel graag mettertijd een coontje bij, ik had van de week op marktplaats een coontje gezien die mijn hartje sneller deed kloppen maar ik heb nog niet zo veel gespaard en het totale kostenplaatje was even te veel en nu de zorg voor Samara erbij maakte dat ik toch afhaakte.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zei het al in het Coontopic tegen Nok: ik vind 8 katten best wel veel eigenlijk.Met mijn drietal is het soms als vechten om mijn aandacht. En dan inderdaad het kostenplaatje erbij: stel STEL dat ik de Coontjes voor Noks neus had weggekaapt: 5 katten, waarvan 2 groterts, op Carnibest vind ik best heftig hoor. En ik zou het niet eerlijk vinden om ze daarom terug te zetten op brok.
Dusch... voor zowel de betreffende poezels als voor mijn gevoel is dit een prima oplossing!
Ja, ik mail zo even. Maar ik vind een avond voor de ochtend dat je wil komen brengen een mailtje best wel kort dagquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
En het briefje dat ze het bij de buren mogen brengen kan ook niet?
Kan je ze niet nog even snel bellen/inspreken anders om te zeggen dat je onverwachts echt niet thuis kunt zijn ivm een 'noodgeval' ofzo?
De katten die hier nog rondlopen zijn eigenlijk allemaal met elkaar opgegroeid dus het is hier gelukkig een harmonieus geheel maar die financiën is inderdaad ook de reden om het de volgende keer toch maar wat rustiger aan te doen....over een jaar of 5 verwacht ik wel dat alleen de allersterksten hier nog rondlopen en 5 jaar later gaat mijn WAO uitkering ook 5% achteruit (ja men gaat er van uit dat je op je 55ste ineens minder geld nodig hebt bij een WAO uitkeringquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zei het al in het Coontopic tegen Nok: ik vind 8 katten best wel veel eigenlijk.Met mijn drietal is het soms als vechten om mijn aandacht. En dan inderdaad het kostenplaatje erbij: stel STEL dat ik de Coontjes voor Noks neus had weggekaapt: 5 katten, waarvan 2 groterts, op Carnibest vind ik best heftig hoor. En ik zou het niet eerlijk vinden om ze daarom terug te zetten op brok.
Dusch... voor zowel de betreffende poezels als voor mijn gevoel is dit een prima oplossing!
het hoeft niet natuurlijk... als je goed planned (dus dingen zaait die je pas na 2 dagen hoeft te oogsten) dan gaat het goedkomen...quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Het klinkt ook echt heel grappig hoor, maar zeg dan eens eerlijk, hoeveel tijd per dag moet je er aan besteden om het bij te kunnen houden?Of hoef je niet eens elke dag te kijken?
Want dat is hetgeen me tegenhoudt, dat ik er straks een halve dagtaak aan heb
En geadopteerd!quote:
Bamba, Cat, Tomobola en ik dusquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lekker hoor. Moet vrijdag dan wel werken, maar vind het gewoon ff heerlijk, dagje uitslapen, tutten...![]()
![]()
Iemand hier nog meer aan het Farmville-en?Ben er door een collega op gewezen, echt grappig is het
xD
Ik gooi gewoon alle beesten bij elkaar in een hekwerk, niks niet aparte hokjes.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mijn stier staat ook bij de koeien!!! En ik heb 19 kippen dus dat gouden ei mocht wel komen
kalfjes staan in de wei om de dairy farm, geit bij de 2 schapen, gans bij de 2 eenden, 2 pinguins bij elkaar, bunny bij rabbit en de poezen lopen los... pfffffffffff, word er moe van...
Wat tof! En die mag je dan ook houden neem ik aan?quote:
Het gaat het snelst als je elke dag een paar keer kijkt, maar als je een paar dagen niet kijkt is er niet zoveel aan de hand volgens mij. Verdien je alleen geen geld.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Het klinkt ook echt heel grappig hoor, maar zeg dan eens eerlijk, hoeveel tijd per dag moet je er aan besteden om het bij te kunnen houden?Of hoef je niet eens elke dag te kijken?
Je besteedt er net zoveel tijd aan als je wil.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja is ook wel...quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:41 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, ik mail zo even. Maar ik vind een avond voor de ochtend dat je wil komen brengen een mailtje best wel kort dag
is idd wel erg laat dat ze dit laten wetenquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:41 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, ik mail zo even. Maar ik vind een avond voor de ochtend dat je wil komen brengen een mailtje best wel kort dag
Maar het moet toch in de diepvries?quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja is ook wel...
Even even heel gek hoorMaar zit Q in DH nu? Misschien dat je het bij haar mag laten bezorgen dat je die firma morgenochtend vroeg nog even snel belt met een ander adres?
Dan mag je in de SC meegenieten als de euforie ons teveel wordt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:49 schreef Greys het volgende:
Ik geloof toch dat ik die boerderijhype aan me voorbij laat gaan.
Sorry dames
Heeft MM/Q geen vriezer dan? Iedereen heeft toch tegenwoordig een vriezer?quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar het moet toch in de diepvries?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:49 schreef Greys het volgende:
Sorry dames
Oh, gemeen!quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan mag je in de SC meegenieten als de euforie ons teveel wordt.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:45 schreef Morretje het volgende:
[..]
Heuj, ik ook! Kan dat? Had jij ook zo'n bonte?
Nicequote:Op woensdag 20 januari 2010 19:45 schreef Morretje het volgende:
[..]
Bamba, Cat, Tomobola en ik dus![]()
[..]
Ik gooi gewoon alle beesten bij elkaar in een hekwerk, niks niet aparte hokjes.
[..]
Wat tof! En die mag je dan ook houden neem ik aan?
[..]
Het gaat het snelst als je elke dag een paar keer kijkt, maar als je een paar dagen niet kijkt is er niet zoveel aan de hand volgens mij. Verdien je alleen geen geld.
Mijne heet gewoon "Merel's Farm", of moet je dan echt mn email hebben?quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:49 schreef Cat22 het volgende:
Enfermera, wat is je nick? Dan worden we buren!![]()
Ow ja, hilarisch side effect: ik heb het muziekje uitgezet want daar werd ik krankjorum van. Maar de beestengeluiden staan nog aan. Moet je de katten zien kijken als ze een varken horen knorren, een schaap horen blaten of als mijn laptop opeens loeit of miauwt.![]()
![]()
Ik ook hoor.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:49 schreef Greys het volgende:
Sorry dames
Het is 8 kiloquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeft MM/Q geen vriezer dan? Iedereen heeft toch tegenwoordig een vriezer?
Of is het heel veel? (Ik roep ook maar wat hoor)
Ik heb gisteren heel enthousiast 20 rollen CB gehaald. En was blij dat ik het in mijn vriezer gepropt kreeg.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeft MM/Q geen vriezer dan? Iedereen heeft toch tegenwoordig een vriezer?
Of is het heel veel? (Ik roep ook maar wat hoor)
Nou, ik krijg er zelf dus mooi geen kalf vanquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:45 schreef Morretje het volgende:
[..]
Heuj, ik ook! Kan dat? Had jij ook zo'n bonte?
It's too late for me! But SAVE YOURSELVES WHILE YOU STILL CAN!!!!1!1!1!!!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
Gaat me toch weer meer tijd kosten dan ik wil.
Ik moet vrijdag carnibest halen ook jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren heel enthousiast 20 rollen CB gehaald. En was blij dat ik het in mijn vriezer gepropt kreeg.Ik heb er één vak voor leeggehaald, maar was vergeten dat daar geen 20 rollen (10 kilo) inpassen. En als je thuis laat bezorgen zal het vast niet om maar 3 kilo gaan of zo. Moet je echt plaats voor maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |