quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:31 schreef Greys het volgende:
Goeie TT voor het volgende deel, Nokwanda's natte droom
Nee, hoe kóm je erbijquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daar stel je je toch eigenlijk iets anders bij voor, he
Neee!!!!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:14 schreef Ynske het volgende:
@tombolofan. kijk eens of je asterix met een cadeautje al hebt
Is dat vandaag?quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:41 schreef Ynske het volgende:
en gaan er vandaag mensen de nationale IQ test doen?
yep op nl1 20:30 - 22:50quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Is dat vandaag?
Ik wilde Lawrance of Arabia gaan kijken. En ik ben gemiddeld slimmer als de rest van nederland.
ok k leg m ff aan de kant moet er nog een hebben maar kan m nu ff niet vindenquote:
met een penquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pff nee laat maar, ik weet niet eens hoe je IQ schrijft
of met een krijtjequote:
of met vingerverfquote:
Weet je het zeker?quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Is dat vandaag?
Ik wilde Lawrance of Arabia gaan kijken. En ik ben gemiddeld slimmer als de rest van nederland.
of met whitebord markerquote:
Dan ligt er een pers in zijn kapsel, pootjes hangen zo rond het vlezige hoofd. Hij is al van een tijd geleden, kon hem helaas niet meer vinden op Google.quote:
of kleurpotloodquote:
How're you doin?quote:
Och kusje voor Bob! Heeft ze nauwe gehoorgangen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:46 schreef Maes het volgende:
Bob heeft een zalf voor haar oren, kuur van 10 dagen. Ze heeft ook een prikje gehad voor de jeuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |