Die ken ik niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:01 schreef Strega het volgende:
[..]
Weet je, die foto van Geert, met die pers poezel op z'n hoofd?
Ik zie hem nu de hele tijd voor me met Sjon op z'n hoofd.
Jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:42 schreef Loveless85 het volgende:
Koelllll die 2 van dat topic hier?
yep alle tweequote:Op woensdag 20 januari 2010 17:42 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ff 10 posts teruglezen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:50 schreef Enfermera het volgende:
Helleuuu
Wat was dat over poezen net?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:44 schreef Loveless85 het volgende:
Dat zijn gave poezels![]()
En Nok is wel de saviour of the lost or needy kittehs of niet![]()
Nok heeft 2 nieuwe als ik het goed lees?quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ff 10 posts teruglezen.
Of heb jij ook een nieuw poesje
allergie?quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:46 schreef Maes het volgende:
Bob heeft een zalf voor haar oren, kuur van 10 dagen. Ze heeft ook een prikje gehad voor de jeuk.
Ik hoor het al, tis een tweedehandsjequote:Op woensdag 20 januari 2010 17:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nok heeft 2 nieuwe als ik het goed lees?![]()
Hangt er vanaf wat er onder 'nieuw' wordt verstaan.
5 jaar oud. Past ook wel in mijn team van 4 stuks van bijna 3, een van bijna 4 en een van ongeveer 5 jaar oud.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nok heeft 2 nieuwe als ik het goed lees?![]()
Hangt er vanaf wat er onder 'nieuw' wordt verstaan.
Ik doe het niet alleen. We zijn hier met 3 mensen in huisquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hoor het al, tis een tweedehandsje![]()
Ik vinnut stoer Nok, ik zou echt never zoveel katten aandurven eerlijk gezegd
BlonTquote:
Kijk je Jericho of Veronica Mars?quote:
Total time I've wasted watching series.quote:
Wat staat er nou achterquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kijk je Jericho of Veronica Mars?
aaah grappigquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Total time I've wasted watching series.
Aldus MyEpisodes.com (daar kan je bijhouden welke series je kijkt en dan zie je in één oogopslag van welke serie er nieuwe afleveringen zijn
Ik dacht dat het een schermpje met lopende downloads was, ik keek te snel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat staat er nou achter![]()
Veronica Mars was grappig![]()
En zij is lekkah![]()
Jericho vond ik ook erg goed![]()
Jammer dat het gestopt is, maar wel goed ook, tis niet echt een serie die je seizoenen kan rekken ofzo. Dan is de lol er snel af bij zoiets.
Kijk es naar onder!quote:
Neuh, downloaden is slecht kinders!quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een schermpje met lopende downloads was, ik keek te snel.
Ik ben het eens hoor, het is slecht, al die sloebers hier die te beroerd zijn te betalen voor hun series en filmsquote:
Ze ziet overal vallen nu ze mod is.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en? Ik maak toch geen reclame ofzo. Het is louter een screenshot, geen promotie van iets of manier hoe
quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:10 schreef Greys het volgende:
Het heeft écht een heel goede reden heb ik inmiddels geleerd dat er zo min mogelijk uberhaupt over downloaden gepraat moet worden. Trust me on this one, ik wil echt niet zeiken hoor
nouja ik vind t wel grappig. kan me nog herinneren dat t er een tijd geleden heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel over ging.quote:
Hoor wie het zegtquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hoor het al, tis een tweedehandsje![]()
Ik vinnut stoer Nok, ik zou echt never zoveel katten aandurven eerlijk gezegd
Damnquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
5 jaar oud. Past ook wel in mijn team van 4 stuks van bijna 3, een van bijna 4 en een van ongeveer 5 jaar oud.
En dan die ene van 38
Ja en dus?quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
nouja ik vind t wel grappig. kan me nog herinneren dat t er een tijd geleden heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel over ging.
tuurlijk mag je dr wat van zeggen. ik mag t toch wel grappig vinden dat jij dat nu aanhaaltquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en dus?
Ik snap de grap niet? Dus mag niemand er nu nog wat van zeggen?
Zoals ik al zei wist ik eerst de reden ook niet precies dat er zo min mogelijk over gepraat moet worden en wat daarvan de gevolgen kunnen zijn voor FOK! Nu wel
Ja hoor, dat mag je grappig vinden.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
tuurlijk mag je dr wat van zeggen. ik mag t toch wel grappig vinden dat jij dat nu aanhaalt
k weet de precieze reden ook niet, t zal wel boetes zijn, maar vind t niet meer dan logisch dat daar niet zo tot in detail over gesproken word.
Neuh boetes niet, FOK! is sowieso niet aansprakelijk al wás ik aan het downloaden en ik zeg dat hier. Zo lang ik maar geen direct links plaatst. En al roep ik hier dat ik een auto ga jatten dan ben ik ook niet direct strafbaar, dan moet eerst nog blijken dat ik het ook écht doe.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
tuurlijk mag je dr wat van zeggen. ik mag t toch wel grappig vinden dat jij dat nu aanhaalt
k weet de precieze reden ook niet, t zal wel boetes zijn, maar vind t niet meer dan logisch dat daar niet zo tot in detail over gesproken word.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:11 schreef Pagan het volgende:
Ik duim voor jullie en de poezels.
Hopelijk gaat het net zo goed als hier met Bullie. Zo fijn dat ze een goed plekje krijgen en jouw natte droom komt uit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |