Daar snap ik werkelijk geen klap van.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:05 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb heul geen IQ nodig.Heb net weer een onderzoek gedaan via het LISS panel. Dit keer ging het over gokken en hoeveel risico je daarin zou nemen.
Denk: 2 dozen met ballen, één doos levert zeker een bepaald bedrag op en de andere doos 50% kans. En de percentages schuiven daarbij telkens op. Aan het einde werd een echte loterij gehouden. Beetje vagelijk, maar ik won de uitgeloofde 15 euro.![]()
Zo, nu nog even babbelen over religie.
Goed, morgen vrije dagquote:
quote:
Nou, ik had tot een tijdje geleden 10. Door natuurlijk verloop en de onverwachte dood van onze kleine meid Isis hebben we er nu nog maar 5. Maar ik wil er zeker over een tijdje weer een a twee kittens bij.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:04 schreef trovey het volgende:
Nokwanda...feli met je nieuwe aanwinsten...ben ik niet meer de enige hier met veel poezels....alhoewel het bij mij nu wel aftellen is door hun leeftijd
Van mij mag je.quote:
Waar? Waar?quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:11 schreef tombolafan het volgende:
MOR! CAT! BAMBA!
Gouden ei gevonden!!!!
Wat snap je niet?quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar snap ik werkelijk geen klap van.
* schudt handquote:
Hebbes!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:11 schreef tombolafan het volgende:
MOR! CAT! BAMBA!
Gouden ei gevonden!!!!
Altijd handig, zo'n pinguin op je boerderijquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waar? Waar?![]()
Ik heb net wel een stier en een pinguin gescoord!
Ik zie heul geen aankondiging van Tombola's gouden ei.quote:
Ik heb er al drie.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Altijd handig, zo'n pinguin op je boerderij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |