Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
toen straks te veel werkquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:48 schreef wel.o.k het volgende:
had ik nou te weinig tijd of te veel werk?
ik zal hem wel doen voor jequote:
smoesjesquote:
Fhaquote:
Flesquote:
Nopequote:Op woensdag 20 januari 2010 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaan jullie je allemaal suf storten voor Haiti?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
op mijn werk zijn ze aan het inzamelen. Heb 20 euro in de bus gegooid.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ow ja, jij ging lekker kokenquote:
quote:
Gamba'squote:
Ik weet hoe ik moet koken schatquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
wel goed gaar heanders word je er hartstikke ziek van
Pas op met wat je zegt.... voor je het weet staat ie elke dag op de stoep om mee te etenquote:
Op dit moment of in het algemeen?quote:
Ik was juist van plan dat bij hem te gaan doen alsie hier woontquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Pas op met wat je zegt.... voor je het weet staat ie elke dag op de stoep om mee te eten..
quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:34 schreef Fha het volgende:
Ik was juist van plan dat bij hem te gaan doen alsie hier woont![]()
Ik kijk graag vooruitquote:
succesquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:56 schreef Fha het volgende:
Ik doe maar weer mee met de nationale iq test
Dat is een nieuw geloof?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:20 schreef wel.o.k het volgende:
he he, eindelijk tijd voor mijn synology ds409
oehquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
voor mij wel, 3Tb ruimte om te vullen
nog veel mooier, dat ding kan zelf downloadenquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
oeh
Daar past je download collectie wel op
Oehquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nog veel mooier, dat ding kan zelf downloaden
Ik vind het ook goedquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:13 schreef Fha het volgende:
Volgens BNN heb ik een IQ van 130. Ik vind het goed
Das pas speelgoedquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:57 schreef wel.o.k het volgende:
het is ook nog een emailserver, media server, backup device, ftp, itunes service, photo station, webserver en surveilance station als ik de webcam eraan knoop
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:57 schreef wel.o.k het volgende:
het is ook nog een emailserver, media server, backup device, ftp, itunes service, photo station, webserver en surveilance station als ik de webcam eraan knoop
Daarom kijk ik nooit een film op RTL of SBSquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
nou dan ga ik zo ook maar eens pitten. Lawrence of Arabia is een goeie film, maar om er nou tot 1 uur voor wakker te blijvenmet dank aan iedere 20 minuten een eindeloos reclameblok
Graf schijt hoere commerci"ele graf schijt hoerezenders
Ze waren blij met je?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:59 schreef Symphonic het volgende:
ff naar de paarden werd iets langer
quote:
Whehequote:Op woensdag 20 januari 2010 23:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]ja dat ook
en er was wat te vieren, en dan ben ik heeeel consequent in het op tijd naar huis gaan![]()
Misschien was het zijn vriendin welquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.
Is het niet je vriendin, dan is er wel wat anders dat je wakker houdt. Zo kom je natuurlijk nooit aan je nachtrust
.
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien was het zijn vriendin wel
Slaap lekker fleskequote:
Slaap lekker Fhaquote:
hahaha nee, maar die heb ik nu wel weer op msn tot een uurtje of half driequote:Op woensdag 20 januari 2010 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien was het zijn vriendin wel
have fun danquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hahaha nee, maar die heb ik nu wel weer op msn tot een uurtje of half drie
quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hahaha nee, maar die heb ik nu wel weer op msn tot een uurtje of half drie
tnxquote:
welterustenquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:30 schreef MPG het volgende:
[..].
Hier is MSN inmiddels afgesloten. Bedtijd. Toch maar wél wat nachtrust pakken
.
trusten![]()
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 20-01-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 086 goldfinger1963
02. 041 indahnesia.com
03. 040 Ladylike
04. 024 Symphonic
05. 024 marcb1974
06. 023 wel.o.k
07. 022 john-frusciante
08. 022 Dr_Flash
09. 017 MPG
10. 016 Fha
11. 008 Pheno
12. 006 friemelaar
13. 001 Lenny_Leonard
14. 001 Sperma
15. 001 Bengeltje
16. 001 DaMart
17. 001 dndiek
Reeks-statistieken!
Ik zat op een droogjequote:Op donderdag 21 januari 2010 06:45 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie hebben gisteren het meest gezopen?
[..]
Ik ben opok aardig koffie aan het tankenquote:
ik heb maar een paar cd's mee gepakt uit de auto.quote:Op donderdag 21 januari 2010 07:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben opok aardig koffie aan het tanken
En de radio redelijk hard aan http://www.radio555.nl/
Hier gaan ze vandaag ook geld inzamelen dus dtraks maar even wat storten in de bus
ja en zeker als het door een arbeidsconflict komt. (damn... ruzie met jezelf is zoooooo balen)quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:05 schreef wel.o.k het volgende:
weet je wel hoe fucking ontzettend moeilijk het is om jezelf te ontslaan
ik wil mijn bedrijf uitschrijven bij de kvk.quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja en zeker als het door een arbeidsconflict komt. (damn... ruzie met jezelf is zoooooo balen)
quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:20 schreef Symphonic het volgende:
Is het per ongeluk zaterdag vandaag?
Er is nog steeds helemaal niemand
Ik zit nu de koffie die ik voor iedereen gehaald had zelf maar op te drinken...
Heldending. Ik heb het zelf al een NAS van ze (ongeveer anderhalf jaar nu). Goede support ook. Er wordt ook daadwerkelijk geluisterd op de fora van ze, en ze bakken het in een volgende update. CVS support is voor mij bv weer erg leuk om te hebben. En hetquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:20 schreef wel.o.k het volgende:
he he, eindelijk tijd voor mijn synology ds409
Ow dat is zo'n fijne vicieuze cirkel....quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik wil mijn bedrijf uitschrijven bij de kvk.
maar ik ben werknemer, dus moet ik ontslagen worden.
als ik iemand wil ontslaan moet ik de uwv en de bonden op de hoogte stellen.
het uwv wil weten waarom ik ontslagen word, en vinden dat vervolgens geen goede reden.
ze kunnen op grond van het beeindigen van werkzaamheden geen ontslagvergunning afgeven.
dus kan ik niet uitschrijven bij kvk.
er is zo veel mogelijk dat ik de handleiding maar eens ga lezenquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heldending. Ik heb het zelf al een NAS van ze (ongeveer anderhalf jaar nu). Goede support ook. Er wordt ook daadwerkelijk geluisterd op de fora van ze, en ze bakken het in een volgende update. CVS support is voor mij bv weer erg leuk om te hebben. En hetApple
Time Machine werkt nu ook met Synology
blijkbaar niet, of ze snappen niet dat ik de enige werknemer benquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow dat is zo'n fijne vicieuze cirkel....
Bedrijfsbeëindiging is geen geldige reden voor ontslag?
Whehe... slecht geregeld weer...quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het uwv wil weten waarom ik ontslagen word, en vinden dat vervolgens geen goede reden.
ze kunnen op grond van het beeindigen van werkzaamheden geen ontslagvergunning afgeven.
En dan komen de eieren uit?quote:
scheetjequote:
lof of mai laifquote:
oeh kun je dat ook voor mij regelen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:01 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, dat is ook gedaan. Nu eens kijken of ik een Indonesische creditcard krijg.
Nederlandquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Alles is te regelen, zolang er maar een juiste vergoeding tegenover staat.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:03 schreef Ladylike het volgende:
oeh kun je dat ook voor mij regelen?
zonder aflossing uiteraard
Zit er een handleiding bij?quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er is zo veel mogelijk dat ik de handleiding maar eens ga lezen
* wel.o.k gaat geld bieden aan meneren van uwv en kvk en belastingdienstquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Alles is te regelen, zolang er maar een juiste vergoeding tegenover staat.
yep, mail server is standaard.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zit er een handleiding bij?
Naast wat er al is zijn er ook genoeg plugins (cvs bv). Mailserver is volgens mij sinds 2.2 er nu standaard in, daarvoor was het een plugin. Ik hoop op nog wat extra support, maar goed, die arme ARM chipjes kunnen ook niet alles
moet je in Nederland wellicht een flinke zak meenemen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k gaat geld bieden aan meneren van uwv en kvk en belastingdienst
Nee, je collega's weten hoe hard jij die koffie zelf nodig hebtquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:20 schreef Symphonic het volgende:
Is het per ongeluk zaterdag vandaag?
Er is nog steeds helemaal niemand
Ik zit nu de koffie die ik voor iedereen gehaald had zelf maar op te drinken...
quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, je collega's weten hoe hard jij die koffie zelf nodig hebt.
prostitutantquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ha schandknaapjes, troostmeisjes en ander hoerengebroed van me
quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, je collega's weten hoe hard jij die koffie zelf nodig hebt.
best welquote:
"Ik houd van je" x73?quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:47 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga maar eens beginnen aan mijn pakketje van 73 onbeantwoorde mailtjes...
-ik hou van jequote:
mogguhquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:53 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
Pff wat een drukte, ik kom bijna niet bij ge MPGt
FOKschaapquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:04 schreef Ladylike het volgende:
mogguh
het is ge-MPG'd (de g staat niet in het kofschip of fokschaap of hoe ze dat op jouw school noemden...)
dat zei ikquote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ha schandknaapjes, troostmeisjes en ander hoerengebroed van me
friemquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:53 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
Pff wat een drukte, ik kom bijna niet bij ge MPGt
Op Fok denk ik niet zo vaak aan schapenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:11 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Op Fok denk ik niet zo vaak aan schapen![]()
Maar je hebt een van mijn grootste zwakheden zonden gevonden
zonden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja joh, je gaat echt naar de hel voor een spel- of taalfout
en als je alles met dt schrijft kom je dommer over dan een enkele fout![]()
zo lang je ik word maar niet met dt schrijft
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Meestal nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:13 schreef Ladylike het volgende:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:16 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Meestal niet![]()
Maar soms als ik vlug wil zijn.........![]()
Ik trek me d'r meestal ook niet veel van aan, maar moet wel al mijn "te publiceren teksten" laten spel-checken door B2
Of ik werdt...quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:13 schreef Ladylike het volgende:
Oh nog ergerquote:
Schatjuhquote:
Zou hij de juiste spelling wel weten?quote:
Fhaquote:
Mogguhquote:
LLquote:
Daar was je pas toch 'weestquote:
quote:Top 100 van woensdag 20 januari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
57. 101 goldfinger1963
61. 094 Klonk
Fhaquote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:29 schreef Ladylike het volgende:
Oeh er gaat iemand naar de Sligro
Dat wordt dus cappuccino drinken vanmiddag
en dan aan de cappuccinoquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:42 schreef Ladylike het volgende:
mijn god, alweer bijna tijd voor pauze
Ik sta er niet inquote:
Juistquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
en dan aan de cappuccino
mijn baasquote:
als ik een kwartet had willen maken was je toch te laat geweestquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik sta er niet in.
Tevens: kwartetstopper
automaat of trommelquote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
LL ik heb een andere foto voor je als ze over de paaldans pic hebben![]()
[ afbeelding ]
ik zie heul geen paalquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ]
het is anders al half 1quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:29 schreef Symphonic het volgende:
Zo, ik heb de klok even op 10 seconden voor 12 gezet hier...
Niet luisteren? dan gaan we het laten voelen
Huh?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:29 schreef Symphonic het volgende:
quote:
de baas van Llquote:
pistool of revolverquote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:29 schreef Symphonic het volgende:
WFzquote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
doen ut bij mij nietquote:
quote:
De term: het is vijf voor 12, en dan de klok 4 minuten en 50 seconden vooruit zetten.quote:
ik snap je nog nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
De term: het is vijf voor 12, en dan de klok 4 minuten en 50 seconden vooruit zetten.
de boel staat op scherpquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
De term: het is vijf voor 12, en dan de klok 4 minuten en 50 seconden vooruit zetten.
quote:
ik heb de boel op scherp gezet. ik doe nu al ruim een jaar lang het werk van 2,2 fte in mijn eentje en ik ben daar echt helemaal klaar mee. En als ik afhaak breekt echt de pleuris uit hier... Aan de andere kant, het werk blijft gewoon liggen en stapelt zich i ongenadig tempo op. Best wel een dilemma dus...quote:
OKee. Niet dat we daar wat wijzer van worden, maar goedquote:
de post boven jequote:Op donderdag 21 januari 2010 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OKee. Niet dat we daar wat wijzer van worden, maar goed
die gozer had ik nog niet gezienquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
oei die jongen speelt met het leven van zijn vingers..
aanstellerquote:
echt niequote:
blondjequote:Op donderdag 21 januari 2010 13:05 schreef Ladylike het volgende:
sprits
cappuccino
ben ik alleen weeeeeeeeeer de cacao vergeten
jaquote:
hagelslag fijn stampenquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:05 schreef Ladylike het volgende:
sprits
cappuccino
ben ik alleen weeeeeeeeeer de cacao vergeten
heb ik ook niet, en dat is geen pure cacaoquote:
Naar limburg verhuizen, hier is het droogquote:
en als je hem belt versta je hem niet.quote:ik weet het niet
alle rechten staan goed maar toch blijft het probleem
als een dir naar een ander dir een vergadser verzoek maakt komt dit in de postvaken van de secrataresses terecht en in de postvak van de genodigte
als iemand dan weiger bijv secr 1 ziet secr 2 dit ook
alleen blijft het bij de dir staan als onbehandeld.
gebeurt dit altijd !! helaas niet het is af en toe.
mis ik een optie of weten jullie waar dit aan licht
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:33 schreef wel.o.k het volgende:
heeft iemand nog paracetamol voor me?
[..]
en als je hem belt versta je hem niet.
jij wilt gestraft worden en doet het gewoon expresquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:34 schreef wel.o.k het volgende:
ik vindt het niet gek dat ik wel eens verkeerde spellen gebruik hier.
gezellig een potje zelfkastijding op de donderdagmiddag.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij wilt gestraft worden en doet het gewoon expres
Sakuraquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
lijkt me wel wat ja
Beetje naar eind maart/begin april
cheev um un koerzoes nedurlansquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:33 schreef wel.o.k het volgende:
heeft iemand nog paracetamol voor me?
[..]
en als je hem belt versta je hem niet.
omtot (en zo klinkt een limburger als ie omdat zegt) het kan!quote:
heb ooit een bruiloft gehad in Vaals, en kon het echt met de beste wil van de wereld niet volgen...quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
omtot (en zo klinkt een limburger als ie omdat zegt) het kan!
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb ooit een bruiloft gehad in Vaals, en kon het echt met de beste wil van de wereld niet volgen...
overigens kan ik aardig tetteren, maar dat tempo zuipen daar was ook al te hoog gegrepen voor me.
Dat bedoel ik nouquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:51 schreef MPG het volgende:
[..].
Doch mich nog meh en piepke [ afbeelding ] .
Maar als ik zeg: "Sym, môsse auk e pilske?" Dan heb jij al "ja" gezegd voor ik uitgepraat benquote:
dan zeg ik: doe maar dan kan ik mooi effies aanzitte, maar niet teveul want ik mot op toid weer naar moeders. Noh, 't smaakt aers bestquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar als ik zeg: "Sym, môsse auk e pilske?" Dan heb jij al "ja" gezegd voor ik uitgepraat ben.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan zeg ik: doe maar dan kan ik mooi effies aanzitte, maar niet teveul want ik mot op toid weer naar moeders. Noh, 't smaakt aers best
Jaja, en dan de rest van de tijd met je lief in bed doorbrengen, zekerquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
prut!
[..]
ik ook, en dan tot eind Maart ongeveer
Wat ga je onderzoeken?quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:35 schreef OA het volgende:
De nieuwe ontdekkingsreis is in de planning
ik ben thuisquote:
dat lijkt me wel watquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaja, en dan de rest van de tijd met je lief in bed doorbrengen, zeker...
Bij mij thuis?quote:
Noorwegen.quote:
Totdat je dochters ineens binnen komen stormenquote:
Dat lijkt me een bijzonder geschikt subject voor een onderzoekquote:
Dat doen ze gelukkig nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Totdat je dochters ineens binnen komen stormen.
en terechtquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat doen ze gelukkig niet
Want wat we doen is Iewwwwwwwwwwwwww en dat willen ze al helemaal niet zien
heel Scandinavië is wel.o.kquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat lijkt me een bijzonder geschikt subject voor een onderzoek. Bij ons zijn vage plannen voor een onderzoek in Zweden geopperd.
pappa en die mevrouw doen piem0lindekutquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
denk eraan: niet voeren!quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heel Scandinavië is wel.o.k![]()
maar ik ga dit jaar eens onderzoeken hoe het gesteld is met de habitat van een aantal ksc klanten
hoe oud zijn ze? want bij ons hebben ze daar absoluut nog geen last van.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is worstelenquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
pappa en die mevrouw doen piem0lindekut
whehehe JF mag mij ook niet zoenen van de kleinequote:Op donderdag 21 januari 2010 14:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoe oud zijn ze? want bij ons hebben ze daar absoluut nog geen last van.
jaloers, dat zijn ze wel.
Randall zou zeggen, pappa wat doe je met je penoquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
sjonniequote:Op donderdag 21 januari 2010 14:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Randall zou zeggen, pappa wat doe je met je peno![]()
hoihoi allemaal
quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]nom nom nomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sometimes i forgot what's up and what's down
Nou ze kennen het sekswoordenboek zowat beter als ik.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze zijn 10 en 11quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoe oud zijn ze? want bij ons hebben ze daar absoluut nog geen last van.
jaloers, dat zijn ze wel.
Pap wint, bijna bijna ...quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is worstelen![]()
alleen staan de knieen van pappa ineens verkeerd om
quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Een aantal islamitische geestelijken in Oost-Java in Indonesië wil dat het ontkroezen van de vrouwelijke haardos verboden wordt. Het zou een gevaar zijn voor de moraal.
wel maf eigenlijk dat ons kind zijn piemel naar een KSC-er vernoemdquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hoihoi allemaal
is het ookquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou ze kennen het sekswoordenboek zowat beter als ik.
Damn toen ik 10 was had ik niet eens van het woord seks gehoord bij wijze van spreken
[..]
Ze zijn 10 en 11
Ze vinden het allemaal prima hoor, zolang ze er maar niet mee geconfronteerd worden. (zou ik ook niet willen)
[..]
Pap wint, bijna bijna ...
Bejaardensex, zo noemn haar kinderen het ook
o, dus er is nog hoop.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze zijn 10 en 11
Ze vinden het allemaal prima hoor, zolang ze er maar niet mee geconfronteerd worden. (zou ik ook niet willen)
nee je hallucineertquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:05 schreef Ladylike het volgende:
Hoor ik nou een lama schijten in het bos?
Mja, dat ken ik van de kids van mijn vrijwilligerswerkplekquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou ze kennen het sekswoordenboek zowat beter als ik.
Damn toen ik 10 was had ik niet eens van het woord seks gehoord bij wijze van spreken
quote:[..]
Ze zijn 10 en 11
Whehequote:[..]
en dan wordt het verboden door pappaquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:07 schreef MPG het volgende:
[..]! Tien en elf alweer? Wat vliegt de tijd! Waar is de tijd van het K3 en KUS luisteren gebleven
?
Enne, pas maar op, voor je het weet, vinden ze het ineens wél heel interessant.
check (was niet voor mij maar neem hem toch mee)quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan wordt het verboden door pappa
tipje WOK: wees open, dan verbergen de meiden minder voor je.. deze tip geef ik als dochter
He, blijf van mijn lijfquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
jah, je bent een lul.. een kleintje nog, maar je groeit vast nog welquote:
hij was wel voor jouquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
check (was niet voor mij maar neem hem toch mee)
Ja het gaat hard...quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:07 schreef MPG het volgende:
[..]! Tien en elf alweer? Wat vliegt de tijd! Waar is de tijd van het K3 en KUS luisteren gebleven
?
Enne, pas maar op, voor je het weet, vinden ze het ineens wél heel interessant.
[..]
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
is het ook
viezerikken
dat doen JF en ik nooit.. misschien in de toekomst nog 1 keertje maar dan wil ik wel meteen een kindje hebben. stel je voor dat je het nog een keer moet doen
doet me denken aan een stukje van urbanusquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:57 schreef Symphonic het volgende:
Nog meer groeien? Ja dagquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jah, je bent een lul.. een kleintje nog, maar je groeit vast nog wel
[..]
hij was wel voor jou
je kop is dan ook groter dan je lijfquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog meer groeien? Ja dagIk heb nu al de grootste moeite om fatsoenlijke kleren te kopen in mijn maat
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je kop is dan ook groter dan je lijf
(we hebben het niet over het zelfde vermoed ik)
Vage muziekquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja het gaat hard...
K3 en KUS ligt alweer ver achter me, ik hoor alleen maar vage muziek...
Whehequote:Op donderdag 21 januari 2010 15:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]ik vind het eigenlijk ook niet kunnen, maar soms gaan dingen (vernoemd naar een KSC'er) een eigen leven leiden
Mijn lul heb je nog niet gezien. We komen waarschijnlijk niet in dezelfde sauna/thermenquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je kop is dan ook groter dan je lijf
(we hebben het niet over het zelfde vermoed ik)
dat "nog" doet mij vermoeden dat het in de toekomst anders gaat zijnquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn lul heb je nog niet gezien. We komen waarschijnlijk niet in dezelfde sauna/thermen
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn lul heb je nog niet gezien. We komen waarschijnlijk niet in dezelfde sauna/thermen
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sometimes i forgot what's up and what's down
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:22 schreef john-frusciante het volgende:
[..]godverdomme, kan ik nieuwe cappuccino gaan halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Geduldquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:18 schreef Pheno het volgende:
eerst een week wachten voor hopelijk wat tof nieuws, daarna nog een week, dan Lost seizoen 6. Mijn geduld, wat doe je?
Jij wil voor je verjaardag samen met Ph. naar de saunaquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat "nog" doet mij vermoeden dat het in de toekomst anders gaat zijn
oeh sauna
DAT ga ik vragen
Ph, je bent geweldig
ik weet ineens een verjaardagscadeautje
http://www.zwaluwhoeve.nl/
hoe was de vlaai bevallen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
godverdomme, kan ik nieuwe cappuccino gaan halen
Ph mag best meequote:Op donderdag 21 januari 2010 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij wil voor je verjaardag samen met Ph. naar de sauna?
oh fuck, godverdommequote:Op donderdag 21 januari 2010 15:25 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hoe was de vlaai bevallen?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
godverdomme, kan ik nieuwe cappuccino gaan halen
Did that, got the t-shirtquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geduld
Ga een huis bouwen man, dan weet je wat geduld is
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:22 schreef john-frusciante het volgende:
[..]Ik vind de banner die nu rechts verschijnt wel humor: beef: 1 kilo voor 17,50SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
tattewaase man doet ook staafjes door je lijf borenquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar was je pas toch 'weest.
Ikke niet snappe![]()
.
Ja, ho, wacht ff. ik heb ff iets gemist, geloof ikquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:29 schreef Fha het volgende:
[..]
tattewaase man doet ook staafjes door je lijf boren
ongeloofelijkquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh fuck, godverdomme
morgen maar uitdelen dus
gelukkig is ze morgen nog goed
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik bekenquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:30 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ongeloofelijk![]()
[ afbeelding ]
oeh waar heb jij nu een gat meer dan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb net nog een piercing laten zetten haha. Dat is het hele verhaalquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ho, wacht ff. ik heb ff iets gemist, geloof ik.
Vertel het hele verhaal eens.
Je wil graag gefouilleerd worden op vliegvelden?quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb net nog een piercing laten zetten haha. Dat is het hele verhaal
Foto!quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb net nog een piercing laten zetten haha. Dat is het hele verhaal
de metalen staaf in mijn lijf zal wel gedetecteerd worden, maar om hem te verwijderen hebben ze chirurgen nodigquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wil graag gefouilleerd worden op vliegvelden?
nu hoop je dat het een clitpiercing is zekerquote:
Piercings laten dat ding niet afgaanquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wil graag gefouilleerd worden op vliegvelden?
Astuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu afwachten of hij niet uitgroeit, wat zeer waarschijnlijk wel gaat gebeuren
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
ah het zijn knookjes. Heb jer er eentje door je neus?quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Piercings laten dat ding niet afgaan
Tweequote:Op donderdag 21 januari 2010 15:39 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ah het zijn knookjes. Heb jer er eentje door je neus?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Astudaar heb ik mijn klokkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu afwachten of hij niet uitgroeit, wat zeer waarschijnlijk wel gaat gebeurennee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Aaahwquote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:39 schreef Fha het volgende:
[..]
AstuHip hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu afwachten of hij niet uitgroeit, wat zeer waarschijnlijk wel gaat gebeuren
Maar is dat niet hartstikke onhandig?KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Voor wat?quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Hip hoor!
Maar is dat niet hartstikke onhandig?
voor als je er een horloge wilt dragenquote:
Dat wil ik niet. En dan nog past die er nog prima onderquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
voor als je er een horloge wilt dragen
Als je honger hebt moet je gewoon etenquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:10 schreef Fha het volgende:
helemaal overnagedenkt![]()
Mogen we nu al beginnen met het avond eten of nog niet? Ik heb honger
jij mag datquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:10 schreef Fha het volgende:
Ik ga wat in de pot storten als ik thuis benquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb net ff geld in de bus gestort
Nee, want dan heb je om 8 en om 10 uur weer honger.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:10 schreef Fha het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |