scheetjequote:
lof of mai laifquote:
oeh kun je dat ook voor mij regelen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:01 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, dat is ook gedaan. Nu eens kijken of ik een Indonesische creditcard krijg.
Nederlandquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik wil mijn bedrijf uitschrijven bij de kvk.
maar ik ben werknemer, dus moet ik ontslagen worden.
als ik iemand wil ontslaan moet ik de uwv en de bonden op de hoogte stellen.
het uwv wil weten waarom ik ontslagen word, en vinden dat vervolgens geen goede reden.
ze kunnen op grond van het beeindigen van werkzaamheden geen ontslagvergunning afgeven.
dus kan ik niet uitschrijven bij kvk.
Alles is te regelen, zolang er maar een juiste vergoeding tegenover staat.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:03 schreef Ladylike het volgende:
oeh kun je dat ook voor mij regelen?
zonder aflossing uiteraard
Zit er een handleiding bij?quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er is zo veel mogelijk dat ik de handleiding maar eens ga lezen
* wel.o.k gaat geld bieden aan meneren van uwv en kvk en belastingdienstquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Alles is te regelen, zolang er maar een juiste vergoeding tegenover staat.
yep, mail server is standaard.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zit er een handleiding bij?
Naast wat er al is zijn er ook genoeg plugins (cvs bv). Mailserver is volgens mij sinds 2.2 er nu standaard in, daarvoor was het een plugin. Ik hoop op nog wat extra support, maar goed, die arme ARM chipjes kunnen ook niet alles
moet je in Nederland wellicht een flinke zak meenemen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k gaat geld bieden aan meneren van uwv en kvk en belastingdienst
Nee, je collega's weten hoe hard jij die koffie zelf nodig hebtquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:20 schreef Symphonic het volgende:
Is het per ongeluk zaterdag vandaag?
Er is nog steeds helemaal niemand
Ik zit nu de koffie die ik voor iedereen gehaald had zelf maar op te drinken...
quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, je collega's weten hoe hard jij die koffie zelf nodig hebt.
prostitutantquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ha schandknaapjes, troostmeisjes en ander hoerengebroed van me
quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, je collega's weten hoe hard jij die koffie zelf nodig hebt.
best welquote:
"Ik houd van je" x73?quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:47 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga maar eens beginnen aan mijn pakketje van 73 onbeantwoorde mailtjes...
-ik hou van jequote:
mogguhquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:53 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
Pff wat een drukte, ik kom bijna niet bij ge MPGt
FOKschaapquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:04 schreef Ladylike het volgende:
mogguh
het is ge-MPG'd (de g staat niet in het kofschip of fokschaap of hoe ze dat op jouw school noemden...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |