whehehe JF mag mij ook niet zoenen van de kleinequote:Op donderdag 21 januari 2010 14:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoe oud zijn ze? want bij ons hebben ze daar absoluut nog geen last van.
jaloers, dat zijn ze wel.
Randall zou zeggen, pappa wat doe je met je penoquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
pappa en die mevrouw doen piem0lindekut
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
sjonniequote:Op donderdag 21 januari 2010 14:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Randall zou zeggen, pappa wat doe je met je peno![]()
hoihoi allemaal
quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]nom nom nomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sometimes i forgot what's up and what's down
Nou ze kennen het sekswoordenboek zowat beter als ik.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
pappa en die mevrouw doen piem0lindekut
Ze zijn 10 en 11quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoe oud zijn ze? want bij ons hebben ze daar absoluut nog geen last van.
jaloers, dat zijn ze wel.
Pap wint, bijna bijna ...quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is worstelen![]()
alleen staan de knieen van pappa ineens verkeerd om
quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Een aantal islamitische geestelijken in Oost-Java in Indonesië wil dat het ontkroezen van de vrouwelijke haardos verboden wordt. Het zou een gevaar zijn voor de moraal.
wel maf eigenlijk dat ons kind zijn piemel naar een KSC-er vernoemdquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hoihoi allemaal
is het ookquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou ze kennen het sekswoordenboek zowat beter als ik.
Damn toen ik 10 was had ik niet eens van het woord seks gehoord bij wijze van spreken
[..]
Ze zijn 10 en 11
Ze vinden het allemaal prima hoor, zolang ze er maar niet mee geconfronteerd worden. (zou ik ook niet willen)
[..]
Pap wint, bijna bijna ...
Bejaardensex, zo noemn haar kinderen het ook
o, dus er is nog hoop.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze zijn 10 en 11
Ze vinden het allemaal prima hoor, zolang ze er maar niet mee geconfronteerd worden. (zou ik ook niet willen)
nee je hallucineertquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:05 schreef Ladylike het volgende:
Hoor ik nou een lama schijten in het bos?
Mja, dat ken ik van de kids van mijn vrijwilligerswerkplekquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou ze kennen het sekswoordenboek zowat beter als ik.
Damn toen ik 10 was had ik niet eens van het woord seks gehoord bij wijze van spreken
quote:[..]
Ze zijn 10 en 11
Whehequote:[..]
en dan wordt het verboden door pappaquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:07 schreef MPG het volgende:
[..]! Tien en elf alweer? Wat vliegt de tijd! Waar is de tijd van het K3 en KUS luisteren gebleven
?
Enne, pas maar op, voor je het weet, vinden ze het ineens wél heel interessant.
check (was niet voor mij maar neem hem toch mee)quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan wordt het verboden door pappa
tipje WOK: wees open, dan verbergen de meiden minder voor je.. deze tip geef ik als dochter
He, blijf van mijn lijfquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
jah, je bent een lul.. een kleintje nog, maar je groeit vast nog welquote:
hij was wel voor jouquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
check (was niet voor mij maar neem hem toch mee)
Ja het gaat hard...quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:07 schreef MPG het volgende:
[..]! Tien en elf alweer? Wat vliegt de tijd! Waar is de tijd van het K3 en KUS luisteren gebleven
?
Enne, pas maar op, voor je het weet, vinden ze het ineens wél heel interessant.
[..]
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
is het ook
viezerikken
dat doen JF en ik nooit.. misschien in de toekomst nog 1 keertje maar dan wil ik wel meteen een kindje hebben. stel je voor dat je het nog een keer moet doen
doet me denken aan een stukje van urbanusquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:57 schreef Symphonic het volgende:
Nog meer groeien? Ja dagquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jah, je bent een lul.. een kleintje nog, maar je groeit vast nog wel
[..]
hij was wel voor jou
je kop is dan ook groter dan je lijfquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog meer groeien? Ja dagIk heb nu al de grootste moeite om fatsoenlijke kleren te kopen in mijn maat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |