ik begreep het ja.quote:Op zondag 7 maart 2010 02:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Er stond inderdaad een foto, maar die is inmiddels al weg gehaald.
Je vergeet er een:quote:Op zondag 7 maart 2010 21:49 schreef Mylene het volgende:
Toespelingen op wederom de vermeende seksualiteit van choclat. Dat kast grapje is echt niet leuk meer.
Breathtaking die postte wat ze droeg en de reacties die daarop volgen. Ze vergeet echter dat het een PIC only topic is. Ze postte het ook meer als een verkapte tvp.
Verder de nodige slowchat.
Dat is wat ik heb verwijderd. Op de man spelen en offtopic.
Negatieve reacties na poster outfit choclat door DutchErrorist en v0lt026 zijn bijvoorbeeld niet verwijderd.
quote:
Als het echt pics only is moet je alle reacties verwijderen..quote:Op zondag 7 maart 2010 21:49 schreef Mylene het volgende:
Toespelingen op wederom de vermeende seksualiteit van choclat. Dat kast grapje is echt niet leuk meer.
Breathtaking die postte wat ze droeg en de reacties die daarop volgen. Ze vergeet echter dat het een PIC only topic is. Ze postte het ook meer als een verkapte tvp.
Verder de nodige slowchat.
Dat is wat ik heb verwijderd. Op de man spelen en offtopic.
Negatieve reacties na poster outfit choclat door DutchErrorist en v0lt026 zijn bijvoorbeeld niet verwijderd.
Met pics only wordt bedoelt dat je geen omschrijving geeft van wat je draagt, maar een pic hiervan plaatst.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:20 schreef bbaadd het volgende:
[..]
Als het echt pics only is moet je alle reacties verwijderen..
indeed, thanksquote:Op maandag 8 maart 2010 23:42 schreef Trusten het volgende:
Zomerkleding.
Vind jij merkkleding belangrijk?
Spam volgens mij
Make-up-tips-topic #11quote:Op zondag 14 maart 2010 12:49 schreef MinderMutsig het volgende:
Heeft iemand een linkje voor me van het make-up topic? Ik kan het niet vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |