dat wil zeggen dat ze arroganter en minder aardig zijn. daarom hebben andere mannen de pest aan hunquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:38 schreef addictivebeat het volgende:
Zwarte mannen zijn mannelijker dan blanke mannen. Daarom gaat blanke meisjes steeds meer met hun om. Het is een instinct.
Hahaha wat een onzin zeg! Je bent een beetje gefrustreerd of niet omdat je geen vrouwen kan chanten. Je moet een beetje het huis uit, gaat je goed doenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:18 schreef deenigeechteTS het volgende:
[..]
dat wil zeggen dat ze arroganter en minder aardig zijn. daarom hebben andere mannen de pest aan hun
Uhuhquote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:18 schreef deenigeechteTS het volgende:
[..]
dat wil zeggen dat ze arroganter en minder aardig zijn. daarom hebben andere mannen de pest aan hun
Ja hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:38 schreef addictivebeat het volgende:
Zwarte mannen zijn mannelijker dan blanke mannen. Daarom gaat blanke meisjes steeds meer met hun om. Het is een instinct.
Ja precies. Negers maken alleen 3% van de bevolking. Dus zwarte mannen maken 1,5% van de Nederlandse bevolking (waarschijnlijk minder). Zelfs als alle zwarte mannen met een Nederlandse meisje zou gaan, dan blijven er toch een hele boel Nederlandse meisjes over.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:47 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
De TS overdrijft trouwens wel enorm. Blanke dames met donkere mannen zijn nog steeds een zeldzaamheid![]()
Dus mannelijke mannen zijn meteen ook arrogant en minder aardig.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:18 schreef deenigeechteTS het volgende:
[..]
leven met die exotische walmen en dat lompe gezeur is idd uitdagend ja. Vrouwen zijn gewoon een hoofdpijn.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:39 schreef boudemaniak het volgende:
Buitenlanders zijn exotisch.. Ze willen geen "standaard Nederlandse man" maar iets nieuws, iets uitdagends
Gelukkig ben jij een walkin' & talkin' aspirientje.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:42 schreef Schenkstroop het volgende:
leven met die exotische walmen en dat lompe gezeur is idd uitdagend ja. Vrouwen zijn gewoon een hoofdpijn.
Nooit in Purmerend/Amsterdam geweest?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:47 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
De TS overdrijft trouwens wel enorm. Blanke dames met donkere mannen zijn nog steeds een zeldzaamheid![]()
oh hihihihi wat leuk copycat de woordspeling ook! hahaha!quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij een walkin' & talkin' aspirientje.
^^ Dat ze je nog niet hebben gequote. Dat is ook mijn bevinding.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:21 schreef sig000 het volgende:
Vrouwen vallen op foute mannen, dat heeft niets met huidskleur te maken.
Nooit buiten zijn eigen dorp denk ikquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:44 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nooit in Purmerend/Amsterdam geweest?
Dorp of niet, de statistieken liegen niet. En die zeggen dat de blanke vrouw liever gewoon voor een net zo blanke man gaatquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nooit buiten zijn eigen dorp denk ik
maar waarom is het belangrijk voor jou. Over zo'n 500 jaar bestaan rassen (gelukkig) niet meer en is het racisme ook uit de weg. Laat mensen daten wie ze willen daten, uiteindelijk zijn we één ras (het menselijk ras) die door racisten is onderverdeeld is in meerdere rassen. Vreselijk het heel wat vrediger kunnen zijn op de wereld. Denk wat minder in rassen en meer in persoonlijkheid, uitstraling en kleding.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Een zwart/wit stel valt gewoon sowieso toch wat eerder op
ik welquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:44 schreef mangerdemoules het volgende:
hahhahhahaah
volgens mij komt dit niet veel voor maar valt het gewoon meer op
en ja zwarte vrouwen zijn precies niet heel erg populair
inderdaad bullshit. Ik vind blanke mennen net zo mannelijk als zwarte mannen. Net zo dom dat mensen zeggen dat wij zwarte vrouwen op mannen lijken? ??quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:12 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat logica snap ik ook niet. Hoe zijn negers "mannelijker" dan blanke mannen?
Door racisten is onderverdeeld in meerdere rassen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:05 schreef aychelle het volgende:
[..]
maar waarom is het belangrijk voor jou. Over zo'n 500 jaar bestaan rassen (gelukkig) niet meer en is het racisme ook uit de weg. Laat mensen daten wie ze willen daten, uiteindelijk zijn we één ras (het menselijk ras) die door racisten is onderverdeeld is in meerdere rassen. Vreselijk het heel wat vrediger kunnen zijn op de wereld. Denk wat minder in rassen en meer in persoonlijkheid, uitstraling en kleding.
Doutzenquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:35 schreef Appelwaffer het volgende:
Veel van die mooie meisjes krijgen zwarte mensen,;)
Die blanke meiden die met zwarte mannen omgaan behoren tot de groep meiden met een niveau dat onder het gemiddelde ligt. Ze zijn meer vatbaar en hun eisen liggen een stuk lager. Ik ken geen hoog opgeleide dames die aanpappen met zwarte mannen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:38 schreef addictivebeat het volgende:
wees gerust het is alweer uit.quote:
vroeger kenden ze racisme nog niet toen was het nog normaal. De reden waarom het MENSELIJK RAS (wat wij mensen zijn) om zich superieur te voelen naar mensen die ''er anders '' uitzagen. De mongoliden werden door blanken zo genoemd door hun oogleden die ze missen. Negers werden naar de dood genoemd en zoveel meer. Het waren blanken die de mensen onderverdeelden in rassen. Zo hebben wat geschifte europeanen half aangeschoten strakke potloodlijnen getekend door afrika. (wat nu grenzen zijn)quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:24 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Door racisten is onderverdeeld in meerdere rassen?Ik dacht dat de wetenschap daarvoor verantwoordelijk was. Jank niet zo over racisme.
Nou ik ken wel best wel veel. Ik zit op een hogere opleiding, en meeste van mijn donkere vrienden ook, en wij hebben allemaal meerdere blanke dames gehad die HBO of hoger deden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:38 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Die blanke meiden die met zwarte mannen omgaan behoren tot de groep meiden met een niveau dat onder het gemiddelde ligt. Ze zijn meer vatbaar en hun eisen liggen een stuk lager. Ik ken geen hoog opgeleide dames die aanpappen met zwarte mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |