is baka to test zon hentai game of wat bedoel jequote:Op maandag 25 januari 2010 06:38 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Snap je uberhaupt wel het idee achter baka to test_!!!
ik zou 'm wel ff in goede kwaliteit downloaden. Serie is te mooi om gestreamed te kijkenquote:Op maandag 25 januari 2010 03:12 schreef TheThirdMark het volgende:
Nu net de 11e aflevering van Samurai Champloo afgekeken. Erg leuke serie en ideaal dat het helemaal compleet op Youtube staat.
Second that.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:26 schreef zquing het volgende:
[..]
ik zou 'm wel ff in goede kwaliteit downloaden. Serie is te mooi om gestreamed te kijken
Oh god, 'Raildex'.quote:Op maandag 25 januari 2010 09:26 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Kijkt iemand trouwens ook To Aru Kagaku no Railgun? Want die chick die achter ze aan zat in Baka to Test deed me heel erg denken aan Kuroko
Kvond railgun een kutserie.quote:Op maandag 25 januari 2010 09:26 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Kijkt iemand trouwens ook To Aru Kagaku no Railgun? Want die chick die achter ze aan zat in Baka to Test deed me heel erg denken aan Kuroko
Hij staat in aardig goede kwaliteit op Youtube. En kan zo snel geen fatsoenlijke torrent vindenquote:Op maandag 25 januari 2010 12:26 schreef zquing het volgende:
[..]
ik zou 'm wel ff in goede kwaliteit downloaden. Serie is te mooi om gestreamed te kijken
Youtube heeft best goeie kwaliteit tegenwoordig. Ligt gewoon aan de User die het uploadt.quote:
Ik speel alles af met MPC.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:48 schreef Qunix het volgende:
Ik heb ontzettend last van mkv's die lang laden in het begin en na x seconden opnieuw afspelen... Skippen werkt ook niet geweldig.
Iemand idee? (gebruik vlc op mac)
eventjes dacht ik dat je 't over full metal panic hadquote:
full metal panic seizoen 2 (second raid), was trouwens best wel minder vergeleken met seizoen 1, dus hoe je daar enthousiast van kan worden ...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:14 schreef zquing het volgende:
[..]
eventjes dacht ik dat je 't over full metal panic hadMaar toen besefte ik al snel dat 't over die waardeloze alchemist versie gaat
die hele serie is goed en fumofuquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:19 schreef gniffie het volgende:
[..]
full metal panic seizoen 2 (second raid), was trouwens best wel minder vergeleken met seizoen 1, dus hoe je daar enthousiast van kan worden ...
Is niet voor Mac.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:09 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik speel alles af met MPC.
Gewoon CCCP downloaden, nooit meer last gehad van iets
alchemist > panicquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:14 schreef zquing het volgende:
[..]
eventjes dacht ik dat je 't over full metal panic hadMaar toen besefte ik al snel dat 't over die waardeloze alchemist versie gaat
Ik weet niet welke serie jij hebt gekeken, maar the second raid was duidelijk meer diepgangquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:19 schreef gniffie het volgende:
[..]
full metal panic seizoen 2 (second raid), was trouwens best wel minder vergeleken met seizoen 1, dus hoe je daar enthousiast van kan worden ...
soms, heel soms zeg je wel wat verstandigs. Volgende week bieren?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:53 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik weet niet welke serie jij hebt gekeken, maar the second raid was duidelijk meer diepgang![]()
En FMP en FMA zijn beide geweldig.
The second raid vind ik misschien wel beter dan de eerste FMA.
2X2=Shinobuden ?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:11 schreef Sigmund666 het volgende:
Nadat ik iets van 5 eps had gekeken van een serie ben ik nu dus de titel kwijt van deze serie. Het ging over een ninja-meisje die werd onderwezen door een zon-achtig figuur, en haar vader was een of andere sterke halfgod ofzo, en zij moest trouwen met een of andere sullige kerel die de hele dag in de boeken zat. Wie weet de titel nog?
Ik ga me morgen wss uitschrijven.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:55 schreef zquing het volgende:
[..]
soms, heel soms zeg je wel wat verstandigs. Volgende week bieren?
Jammerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:10 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik ga me morgen wss uitschrijven.
En ik ben een goede user, dus zeg ik verstandige dingen
Jordy-B: Synoniem voor GENIAAL en EPIC WINquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:00 schreef Jordy-B het volgende:
Als alle noobs het hazenpad moeten kiezen, blijft er niets van dit hele topic over.
Ik bedoel maar... op mij na staat dit hele topic vol met newbies.
Kijk je fullmetal alchemist: Brotherhood al?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:08 schreef sweetlady-o het volgende:
Lieve animefans hiero.
Ben weer op zoek naar een anime om te kijken. Code geas is de laatste die ik heb gekeken ( is nu op) en ik zou graag een anime willen kijken dat daar een beetje op lijkt, weten jullie iets?
Als in met mechs? Of de psychologische spelletjes?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:08 schreef sweetlady-o het volgende:
Lieve animefans hiero.
Ben weer op zoek naar een anime om te kijken. Code geas is de laatste die ik heb gekeken ( is nu op) en ik zou graag een anime willen kijken dat daar een beetje op lijkt, weten jullie iets?
De psychologische spelletjes.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:49 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Als in met mechs? Of de psychologische spelletjes?
Gundam 00, Macross Frontier (veel muziek)
Death note
Tip: Anime-planet.com , Mensen zetten dan bij de anime die jij hebt gekeken de anime die je wellicht interessant zou vinden.
http://www.anime-planet.c(...)-of-the-rebellion-r2
Nu wel dankzij jou.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:45 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Kijk je fullmetal alchemist: Brotherhood al?
Neon Genesis Evangelionquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:08 schreef sweetlady-o het volgende:
Lieve animefans hiero.
De anime-faggot sprak weer over zijn kutseriequote:
jullie hebben ook niet veel fatsoenlijks gezien zegquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
De anime-faggot sprak weer over zijn kutserie
Dus je noemt je eigen geprezen NGE onfatsoenlijk?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:53 schreef zquing het volgende:
[..]
jullie hebben ook nooit iets fatsoenlijks gezien zeg
jammer dat ze daar geen knopje voor hebbenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:10 schreef Quir het volgende:
[ Bericht x% gewijzigd door zquing op 26-01-2010 x ]
daarom mag jou UI in de opquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:22 schreef Ascendancy het volgende:
Kijken. FMA: B is imo de beste serie ooit.
sorry quingetje
Ja, dat zeg ik... alleen niet met zoveel woorden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:33 schreef zquing het volgende:
Die serie is de moeder der mindfuckers. Hij gaat zo ontzettend diep qua verhaal, characters. Heeft de basis gelegd voor hele nieuwe genres aan anime. NGE is in instituut en dient geeerd te worden.
Dan zou ik nieuwere rips downloaden, kan me niet voorstellen dat die rips die je nu hebt mooi zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 03:14 schreef TheThirdMark het volgende:
Zooo, net de laatste epi van Samurai Champloo gekeken.
Binnenkort toch maar weer eens aan NGE beginnen. Heb de CD's daarvan (jaja, nog op CD) al iets van 9 jaar in de kast liggen. Hoog tijd dat ik die eens helemaal ga kijken.
Ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat de CD's allemaal nog werken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:45 schreef tyroz het volgende:
[..]
Dan zou ik nieuwere rips downloaden, kan me niet voorstellen dat die rips die je nu hebt mooi zijn.
2 afleveringen per CD. Enkel wanneer de serie geremastered uitgekomen is is het het waard om opnieuw te downloaden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:45 schreef tyroz het volgende:
[..]
Dan zou ik nieuwere rips downloaden, kan me niet voorstellen dat die rips die je nu hebt mooi zijn.
Al mijn CD's worden op een correct manier bewaard in een daarvoor bedoelde kastquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:21 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat de CD's allemaal nog werken.
Zover ik weet is NGE remastered. Niet dat ik weet hoe het eruit ziet, want ik heb het niet gekeken!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:53 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
2 afleveringen per CD. Enkel wanneer de serie geremastered uitgekomen is is het het waard om opnieuw te downloaden.
Er zijn ergere liedjes om niet uit je hoofd te krijgenquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:15 schreef Ascendancy het volgende:
Ik krijg de laatste OP van FMA niet uit mijn hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:20 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Er zijn ergere liedjes om niet uit je hoofd te krijgenBinnen voor wdn met Dokuro-cha- ohnee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
Nou ja, ik heb al m'n CD's in grote mappen (van die mappen voor 400+ stuks), maar er zijn er nogal wat beschadigd door disc-rot.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:53 schreef TheThirdMark het volgende:
Al mijn CD's worden op een correct manier bewaard in een daarvoor bedoelde kast![]()
Geen zon en lage temperatuur
Mijn CD's worden allemaal apart bewaard. Nooit in mappen. Mappen zijn leuk voor CD's die niet langer dan een jaar mee hoeven te gaan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:45 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb al m'n CD's in grote mappen (van die mappen voor 400+ stuks), maar er zijn er nogal wat beschadigd door disc-rot.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:20 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Er zijn ergere liedjes om niet uit je hoofd te krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunnen we dit niet als standaard muziekje tijdens het inladen van deze reeks laten afspelen?
Ik ben weer terug van een uitstapje naar Oostenrijk
en heb een hoop in te halen
Durarara 3 viel me ietjes tegen.
Ookami blijft nog spannend wat daar gaat gebeuren.
En baka to test is echt een partij erg.
Tegami Bachi heeft weinig om het lijf. Het gaat allemaal net iets te traag vind ik
FMA kijk ik straks op de terugweg
[ Bericht 2% gewijzigd door wdn op 28-01-2010 15:53:29 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
cd's zijn zo jaren 90 .quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:45 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb al m'n CD's in grote mappen (van die mappen voor 400+ stuks), maar er zijn er nogal wat beschadigd door disc-rot.
zeepbel no jutsu !quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:10 schreef KrentebolHooft het volgende:
Dus naruto heeft weer eens belachelijke fillersBelleblaas techniek en Nucleaire Raket jutsu
![]()
Gelukkig is er FMA Brotherhood nogook al moet ik 41 nog kijken
Wat een naam heb jij, zeg.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:10 schreef KrentebolHooft het volgende:
Dus naruto heeft weer eens belachelijke fillersBelleblaas techniek en Nucleaire Raket jutsu
![]()
Gelukkig is er FMA Brotherhood nogook al moet ik 41 nog kijken
Hij is vast krentebollen aan het eten.quote:
als 't goed is nietquote:Op zondag 31 januari 2010 17:46 schreef Sigmund666 het volgende:
Weet iemand of er ooit nog een AMV Hell komt?
quote:Op zondag 31 januari 2010 17:59 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Wat een opmerking maak jij, zeg
Die blijft me altijd bij omdat ik eens een lading "ah, nee, niet weer AMV hell"-berichten aantrof.quote:
Wat is je punt nou eigenlijk? Ben je jaloers dat ik een vet coole naam heb en jij niet? Als je wilt verzin ik wel een leuke voor je!quote:Op zondag 31 januari 2010 19:33 schreef Quir het volgende:
[..]
Dus je registreerde je met in je achterhoofd de gedachte dat de naam humoristisch of 'gevat' was? Wat een banaliteiten, zeg.
Jammerquote:
Squirt?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:33 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Wat is je punt nou eigenlijk? Ben je jaloers dat ik een vet coole naam heb en jij niet? Als je wilt verzin ik wel een leuke voor je!
Ik attendeer je op het feit dat je naam ronduit idioot klinkt en eenzelfde indruk opwekt als een 12-jarige VMBO-scholiere - maar zullen we het hier over anime en manga hebben en niet over jouw "vet coole naam"?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:33 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Wat is je punt nou eigenlijk? Ben je jaloers dat ik een vet coole naam heb en jij niet? Als je wilt verzin ik wel een leuke voor je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |