Het is dat Kyou kara ore wa!! niet heel populair en niet volledig gesubbed is, maar anders zou je je er echt dood om lachen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:04 schreef Deezertje het volgende:
Ik ben totaal nieuw in de wereld van Anime, maar wil er maar eens aan gaan beginnen.
Wie kan mij een populaire, komisch getinte, anime aanraden?
love hina , echt een absurde anime maar het is gewoon geniaal en zeer grappig . ( heeft ook serieuze momenten )quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:04 schreef Deezertje het volgende:
Ik ben totaal nieuw in de wereld van Anime, maar wil er maar eens aan gaan beginnen.
Omdat het letterlijk gay is?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:00 schreef tyroz het volgende:
[..]
Het is dat Kyou kara ore wa!! niet heel populair en niet volledig gesubbed is, maar anders zou je je er echt dood om lachen.
Het is niet gay. Jij hebt het duidelijk niet gekeken.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:49 schreef gniffie het volgende:
[..]
Omdat het letterlijk gay is?![]()
baka to test word ook wel lame, vooral met die roze griet met haar kanker stem![]()
Welke van het nieuwe seizoen is nog een aanradertje? Durarara is wel wat maar super wazig en traaag
De eerste 10? Er zijn er maar 10. Er is helemaal niemand gay. En het is nou niet wat je noemt gericht op "chickes".quote:Op zondag 24 januari 2010 23:37 schreef gniffie het volgende:
Wel de eerste 10 afleveringen 4 jaar geleden alweer en ik dacht dat er 1 of 2 gasten gay waren.
Serie is in ieder geval voor chickies bedoelt
Nee, ik bedoelde toch echt degene die ik zei. http://anidb.net/a1560quote:Op maandag 25 januari 2010 00:04 schreef gniffie het volgende:
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=1677
Dacht dat je deze bedoelde
Ja, ik moet alleen de laatste episode nog kijken... Kwaliteit is nog slechter dan de eerste vier.quote:Op maandag 25 januari 2010 00:07 schreef gniffie het volgende:
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=4841
deze is ook vet
ook al gezien, anime verslaafdequote:Op maandag 25 januari 2010 00:10 schreef tyroz het volgende:
[..]
Ja, ik moet alleen de laatste episode nog kijken... Kwaliteit is nog slechter dan de eerste vier.
Maar dat is nu ook met naruto.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:10 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Begon goed, beetje over the top nu.
Eens,quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:38 schreef Watheej het volgende:
Ik ben op het moment bezig met Code Geass (bij toeval ontdekt, die shit is gaaf!!)
Trigunquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:04 schreef Deezertje het volgende:
Snap je uberhaupt wel het idee achter baka to testquote:Op zondag 24 januari 2010 22:49 schreef gniffie het volgende:
[..]
Omdat het letterlijk gay is?![]()
baka to test word ook wel lame, vooral met die roze griet met haar kanker stem![]()
Welke van het nieuwe seizoen is nog een aanradertje? Durarara is wel wat maar super wazig en traaag
Kijkt iemand trouwens ook To Aru Kagaku no Railgun? Want die chick die achter ze aan zat in Baka to Test deed me heel erg denken aan Kurokoquote:Op maandag 25 januari 2010 06:38 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Snap je uberhaupt wel het idee achter baka to test_!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |