2X2=Shinobuden ?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:11 schreef Sigmund666 het volgende:
Nadat ik iets van 5 eps had gekeken van een serie ben ik nu dus de titel kwijt van deze serie. Het ging over een ninja-meisje die werd onderwezen door een zon-achtig figuur, en haar vader was een of andere sterke halfgod ofzo, en zij moest trouwen met een of andere sullige kerel die de hele dag in de boeken zat. Wie weet de titel nog?
Ik ga me morgen wss uitschrijven.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:55 schreef zquing het volgende:
[..]
soms, heel soms zeg je wel wat verstandigs. Volgende week bieren?
Jammerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:10 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik ga me morgen wss uitschrijven.
En ik ben een goede user, dus zeg ik verstandige dingen
Jordy-B: Synoniem voor GENIAAL en EPIC WINquote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:00 schreef Jordy-B het volgende:
Als alle noobs het hazenpad moeten kiezen, blijft er niets van dit hele topic over.
Ik bedoel maar... op mij na staat dit hele topic vol met newbies.
Kijk je fullmetal alchemist: Brotherhood al?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:08 schreef sweetlady-o het volgende:
Lieve animefans hiero.
Ben weer op zoek naar een anime om te kijken. Code geas is de laatste die ik heb gekeken ( is nu op) en ik zou graag een anime willen kijken dat daar een beetje op lijkt, weten jullie iets?
Als in met mechs? Of de psychologische spelletjes?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:08 schreef sweetlady-o het volgende:
Lieve animefans hiero.
Ben weer op zoek naar een anime om te kijken. Code geas is de laatste die ik heb gekeken ( is nu op) en ik zou graag een anime willen kijken dat daar een beetje op lijkt, weten jullie iets?
De psychologische spelletjes.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:49 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Als in met mechs? Of de psychologische spelletjes?
Gundam 00, Macross Frontier (veel muziek)
Death note
Tip: Anime-planet.com , Mensen zetten dan bij de anime die jij hebt gekeken de anime die je wellicht interessant zou vinden.
http://www.anime-planet.c(...)-of-the-rebellion-r2
Nu wel dankzij jou.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:45 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Kijk je fullmetal alchemist: Brotherhood al?
Neon Genesis Evangelionquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:08 schreef sweetlady-o het volgende:
Lieve animefans hiero.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |