is baka to test zon hentai game of wat bedoel jequote:Op maandag 25 januari 2010 06:38 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Snap je uberhaupt wel het idee achter baka to test_!!!

ik zou 'm wel ff in goede kwaliteit downloaden. Serie is te mooi om gestreamed te kijkenquote:Op maandag 25 januari 2010 03:12 schreef TheThirdMark het volgende:
Nu net de 11e aflevering van Samurai Champloo afgekeken. Erg leuke serie en ideaal dat het helemaal compleet op Youtube staat.

Second that.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:26 schreef zquing het volgende:
[..]
ik zou 'm wel ff in goede kwaliteit downloaden. Serie is te mooi om gestreamed te kijken

Oh god, 'Raildex'.quote:Op maandag 25 januari 2010 09:26 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Kijkt iemand trouwens ook To Aru Kagaku no Railgun? Want die chick die achter ze aan zat in Baka to Test deed me heel erg denken aan Kuroko

Kvond railgun een kutserie.quote:Op maandag 25 januari 2010 09:26 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Kijkt iemand trouwens ook To Aru Kagaku no Railgun? Want die chick die achter ze aan zat in Baka to Test deed me heel erg denken aan Kuroko

Hij staat in aardig goede kwaliteit op Youtube. En kan zo snel geen fatsoenlijke torrent vindenquote:Op maandag 25 januari 2010 12:26 schreef zquing het volgende:
[..]
ik zou 'm wel ff in goede kwaliteit downloaden. Serie is te mooi om gestreamed te kijken
 (pm- en staat vrij).
 (pm- en staat vrij).

Youtube heeft best goeie kwaliteit tegenwoordig. Ligt gewoon aan de User die het uploadt.quote:

Ik speel alles af met MPC.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:48 schreef Qunix het volgende:
Ik heb ontzettend last van mkv's die lang laden in het begin en na x seconden opnieuw afspelen... Skippen werkt ook niet geweldig.
Iemand idee? (gebruik vlc op mac)

eventjes dacht ik dat je 't over full metal panic hadquote:
 Maar toen besefte ik al snel dat 't over die waardeloze alchemist versie gaat
 Maar toen besefte ik al snel dat 't over die waardeloze alchemist versie gaat

full metal panic seizoen 2 (second raid), was trouwens best wel minder vergeleken met seizoen 1, dus hoe je daar enthousiast van kan worden ...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:14 schreef zquing het volgende:
[..]
eventjes dacht ik dat je 't over full metal panic hadMaar toen besefte ik al snel dat 't over die waardeloze alchemist versie gaat

die hele serie is goed en fumofuquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:19 schreef gniffie het volgende:
[..]
full metal panic seizoen 2 (second raid), was trouwens best wel minder vergeleken met seizoen 1, dus hoe je daar enthousiast van kan worden ...

Is niet voor Mac.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:09 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik speel alles af met MPC.
Gewoon CCCP downloaden, nooit meer last gehad van iets

alchemist > panicquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:14 schreef zquing het volgende:
[..]
eventjes dacht ik dat je 't over full metal panic hadMaar toen besefte ik al snel dat 't over die waardeloze alchemist versie gaat

Ik weet niet welke serie jij hebt gekeken, maar the second raid was duidelijk meer diepgangquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:19 schreef gniffie het volgende:
[..]
full metal panic seizoen 2 (second raid), was trouwens best wel minder vergeleken met seizoen 1, dus hoe je daar enthousiast van kan worden ...

soms, heel soms zeg je wel wat verstandigs. Volgende week bieren?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:53 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik weet niet welke serie jij hebt gekeken, maar the second raid was duidelijk meer diepgang
En FMP en FMA zijn beide geweldig.
The second raid vind ik misschien wel beter dan de eerste FMA.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |