cd's zijn zo jaren 90 .quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:45 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb al m'n CD's in grote mappen (van die mappen voor 400+ stuks), maar er zijn er nogal wat beschadigd door disc-rot.
zeepbel no jutsu !quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:10 schreef KrentebolHooft het volgende:
Dus naruto heeft weer eens belachelijke fillersBelleblaas techniek en Nucleaire Raket jutsu
![]()
Gelukkig is er FMA Brotherhood nogook al moet ik 41 nog kijken
Wat een naam heb jij, zeg.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:10 schreef KrentebolHooft het volgende:
Dus naruto heeft weer eens belachelijke fillersBelleblaas techniek en Nucleaire Raket jutsu
![]()
Gelukkig is er FMA Brotherhood nogook al moet ik 41 nog kijken
Hij is vast krentebollen aan het eten.quote:
als 't goed is nietquote:Op zondag 31 januari 2010 17:46 schreef Sigmund666 het volgende:
Weet iemand of er ooit nog een AMV Hell komt?
quote:Op zondag 31 januari 2010 17:59 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Wat een opmerking maak jij, zeg
Die blijft me altijd bij omdat ik eens een lading "ah, nee, niet weer AMV hell"-berichten aantrof.quote:
Wat is je punt nou eigenlijk? Ben je jaloers dat ik een vet coole naam heb en jij niet? Als je wilt verzin ik wel een leuke voor je!quote:Op zondag 31 januari 2010 19:33 schreef Quir het volgende:
[..]
Dus je registreerde je met in je achterhoofd de gedachte dat de naam humoristisch of 'gevat' was? Wat een banaliteiten, zeg.
Jammerquote:
Squirt?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:33 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Wat is je punt nou eigenlijk? Ben je jaloers dat ik een vet coole naam heb en jij niet? Als je wilt verzin ik wel een leuke voor je!
Ik attendeer je op het feit dat je naam ronduit idioot klinkt en eenzelfde indruk opwekt als een 12-jarige VMBO-scholiere - maar zullen we het hier over anime en manga hebben en niet over jouw "vet coole naam"?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:33 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Wat is je punt nou eigenlijk? Ben je jaloers dat ik een vet coole naam heb en jij niet? Als je wilt verzin ik wel een leuke voor je!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |