Dat ook jaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:07 schreef Milou__ het volgende:
jij traint op je wii. dat is geen trainen
Zolang ik maar denk van wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:07 schreef Milou__ het volgende:
jij traint op je wii. dat is geen trainen
Ik gun Bootje geen naamtopic.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:08 schreef jna het volgende:
Ik had toch wel een TT verwacht over bootje zn twitter fail
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
we gunnen Bootje geen naamtopic.
Doe je dan badminton op de wii?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zolang ik maar denk van wel.
Ik moet toch oefenen dudequote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik gun Bootje geen naamtopic.
bootje is niet echt meer geaccepteerd hier of wel...?quote:
Ik kwam weer thuis en toen kwamen mijn ouders op dat moment ook thuis en toen ik eerder thuis kwam, kreeg ik de drang om fipo te roepen.quote:
Ik heb geen last van hem hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
bootje is niet echt meer geaccepteerd hier of wel...?
OMGquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik kwam weer thuis en toen kwamen mijn ouders op dat moment ook thuis en toen ik eerder thuis kwam, kreeg ik de drang om fipo te roepen.
Fok!verslaving.!
ik hoop voor je dat dat ding de kanker heeft gekregen!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:13 schreef Piles het volgende:
iPod is weer aan het synchroniseren, hopen dat het goed blijft gaan.
Hahaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik kwam weer thuis en toen kwamen mijn ouders op dat moment ook thuis en toen ik eerder thuis kwam, kreeg ik de drang om fipo te roepen.
Fok!verslaving.!
Was ie dat ooit dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
bootje is niet echt meer geaccepteerd hier of wel...?
bij mij niet in ieder gevalquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat dat ding de kanker heeft gekregen!
Goed plan. ff iphone aan itunes hangenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:13 schreef Piles het volgende:
iPod is weer aan het synchroniseren, hopen dat het goed blijft gaan.
[..]
Ik heb geen last van hem hoorNiet meer dan soms van anderen, laat ik het zo zeggen
ja, hallo je doet gemeen tegen je iPod!!!quote:
Ik denk het eigenlijk welquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik hoop zo dat hij niet meeleest...!
Normaal gaat het hier ook goed, maar de laatste tijd niet meerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:16 schreef jna het volgende:
[..]
Goed plan. ff iphone aan itunes hangen
Ik doe helemaal niet gemeenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja, hallo je doet gemeen tegen je iPod!!!
ach Boot & ik waren toch nooit de beste vriendenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik denk het eigenlijk wel![]()
En anders zal nico het wel doorbriefen
ben ik opeens bootje's vriendje?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik denk het eigenlijk wel![]()
En anders zal nico het wel doorbriefen
Aah who caresquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ach Boot & ik waren toch nooit de beste vrienden
Ach, het is hier toch al zo soapie, een beetje botsende persoonlijkheden horen daar ook bijquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ach Boot & ik waren toch nooit de beste vrienden
Dacht ik?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ben ik opeens bootje's vriendje?
ik nietquote:
we zijn net GTST met zn allen!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach, het is hier toch al zo soapie, een beetje botsende persoonlijkheden horen daar ook bij
nou niet speciaal ofzo.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:19 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dacht ik?
Het was iig niet aanvallend bedoeld hoor.
Rex, kom er maar inquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ben ik opeens bootje's vriendje?
Wie neukt er nu met wie?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach, het is hier toch al zo soapie, een beetje botsende persoonlijkheden horen daar ook bij
jij met Puala, L.no met Dean, Piles met zn opblaaspopquote:
wat heb ik gemist...?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:23 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jij bent net uit de kast gekomen toch?
dat ben ik zeker?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:22 schreef Psychonikeo het volgende:
Dat bootje en ik toevallig een godgruwelijke teringhekel hebben aan dezelfde persoon is puur toeval. Waarom hij trouwens is me niet helemaal duidelijk, maar goed. Dat is alles
WAT EEN HOER DIE OPBLAASPOP!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jij met Puala, L.no met Dean, Piles met zn opblaaspop
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
uiteraard! afschuwelijke vlegel ben je ook!
quote:
topic? post? waar!quote:
Nou!!!quote:
nou nee, niet echt, ik bedoel die opblaaspop doet het maar met 1... niet echt hoer volgens mij?quote:
Ik zie het al voor mequote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hehe.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:27 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me
Piles: Popje, popje waar ben je?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:27 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me
serieus?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou!!!![]()
Ik dacht even dat je me echt haatte...!
Oh, dat valt weer mee, voor je denkt dat ik hem aan iedereen uitleen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou nee, niet echt, ik bedoel die opblaaspop doet het maar met 1... niet echt hoer volgens mij?
wie is Any?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:27 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Bekend op een mini meet. Any ask him
[..]
Ik zie het al voor me
[..]
Ik zie het al voor me
ik (nog) niet...?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:27 schreef jna het volgende:
Ok eerlijk, wie heeft die opblaaspop niet gehad hier?
Jij denkt dat ze zelf niet kan lopen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, dat valt weer mee, voor je denkt dat ik hem aan iedereen uitleen.
ikke wel!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
daarnaast JNA heb ik geen rechten om je te bannen...
Nu kan ik Dean niet meer serieus nemen als hij mij zo noemt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:27 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me
ik weet niet hoe jij met je broers en vader bevriend bent...?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, dat valt weer mee, voor je denkt dat ik hem aan iedereen uitleen.
Kom een keer langs, wie weet valt er iets te combinerenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:29 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh moest anyway zijn.
Any is de buitenechtelijke dochter van de ex van jna.
Ja weet ik veel...!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
serieus?
Waarom, ik ken je amper
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Kom een keer langs, wie weet valt er iets te combinerenTssssssssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Kom een keer langs, wie weet valt er iets te combinerenzo goed ben ik nou weer net niet bevriend... Daarnaast... ik ben voorlopig voorzien van het echte werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
mja.. dat hebben veel mensen met bootjequote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja weet ik veel...!ik weet dat bootje mij niet mag!
![]()
of wil jij Milou? mag van mij best?quote:
Soort bigbrother, alleen dan in de scquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Na het StageSC-boek komt er nu ook een serie en speelfilm![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. dat hebben veel mensen met bootje
kijk uit.. anders krijg je weer een waarschuwing voor doodsbedreigingquote:
tof.. ben benieuwd wie mij speeltquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zou best vet zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee 'Tssss' was van de pop die aan het leeg lopen is.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
of wil jij Milou? mag van mij best?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
kijk uit.. anders krijg je weer een waarschuwing voor doodsbedreiging
[..]
tof.. ben benieuwd wie mij speelt
ik ben niet zo goed om tekst om te zetten naar geluidenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee 'Tssss' was van de pop die aan het leeg lopen is.
alleen niemand snapte dat
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee 'Tssss' was van de pop die aan het leeg lopen is.
alleen niemand snapte dat
Dean, die is part-time prins van Denemarken!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:32 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Niemand, tenzij hier iemand incognito zit.
mja..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:32 schreef jna het volgende:
[..]
![]()
![]()
Leo Driessen toch?
Fuck it, dan mag het
Piles' pop?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:32 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Niemand, tenzij hier iemand incognito zit.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
kijk uit.. anders krijg je weer een waarschuwing voor doodsbedreiging
[..]
tof.. ben benieuwd wie mij speelt
ben jij zo dik?quote:
Inpopnito?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja..
ik mag niet zeggen dat het wel mag
[..]
Piles' pop?
Bij Ajax - Ouwe graftak onze krachten bundelen en de journalisten tribune opstormen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja..
ik mag niet zeggen dat het wel mag
[..]
Piles' pop?
zo.. dat zou serieus een optie zijn. Ongetwijfeld kunnen we nog meer mensen optrommelen!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:34 schreef jna het volgende:
[..]
Bij Ajax - Ouwe graftak onze krachten bundelen en de journalisten tribune opstormen?
WHAT THE FUCK!quote:
Geef jij het teken?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zo.. dat zou serieus een optie zijn. Ongetwijfeld kunnen we nog meer mensen optrommelen!
ik heb de kans gehad om hem bij NAC van de tribune te duwen, maar die tribune was nooit hoog genoeg geweest
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik denk toch dat Paul de Leeuw mij moet spelen
quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:36 schreef Psychonikeo het volgende:
ik denk toch dat Paul de Leeuw mij moet spelen
quote:
Idemquote:
Ja oke. Die andere lijkt meer op mijquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:38 schreef jna het volgende:
[..]
ja die is blond. Maar zij is wel meerja
NIETS TEGEN HANNA VERBOOM!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:38 schreef jna het volgende:
[..]
ja die is blond. Maar zij is wel meerja
nee...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja oke. Die andere lijkt meer op mij
Goed zo!!quote:
dus? zij is super knap!quote:
\quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Mijn absolute nr 1![]()
![]()
Jammer dat ik er achter kwam dat ze uit België komt, maar vooruit maar
ik kan er mee leven!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Mijn absolute nr 1![]()
![]()
Jammer dat ik er achter kwam dat ze uit België komt, maar vooruit maar
quote:
Ik ben benieuwd wie hem speelt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
die ene jongen, Colin. Die komt hier ook wel eens posten!
eerder 1.000.000 - 1 = 999.999quote:
serieus?? Dan was ik op tijd met downloadenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:41 schreef jna het volgende:
Nico heb je gezien dat de NKOTB app nu opeens geld kost
Het ging om het idee, zij is niet in cijfers uit te drukkenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
eerder 1.000.000 - 1 = 999.999
dat zeg ik dusquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Het ging om het idee, zij is niet in cijfers uit te drukken
Hij is vandaag gespot in Vlissingen!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Het ging zo lang goed![]()
Al ben ik stiekem wel benieuwd waar jullie mee aankomen
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:45 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Hij is vandaag gespot in Vlissingen!
Piles ging als zichzelf vertelde hij mij over de PMquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Het ging zo lang goed![]()
Al ben ik stiekem wel benieuwd waar jullie mee aankomen
quote:
Ik ben al een bekende acteur natuurlijk, dus dat kan bestquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Piles ging als zichzelf vertelde hij mij over de PM
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:48 schreef Houniet het volgende:
Ik heb een strak zwart shirt met I (L) Brunettes.
quote:
ik doelde meer op dat er niemand geschikt is om jou te spelenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:48 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik ben al een bekende acteur natuurlijk, dus dat kan best
Heel actief bezigquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo.. half uurtje bewegen is weer voorbij.
Ik had een shirt met:quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:48 schreef Houniet het volgende:
Ik heb een strak zwart shirt met I (L) Brunettes.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik doelde meer op dat er niemand geschikt is om jou te spelen
Aaaah dat kun je toch niet zeggen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik doelde meer op dat er niemand geschikt is om jou te spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:52 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Aaaah dat kun je toch niet zeggen.gemenerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Het is mijn zus, gast.
Sowiesoquote:
zo'knappe jongen als jij!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is mijn zus, gast.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:52 schreef jna het volgende:
Piles kan vast wel met computeranimaties worden gemaakt
quote:
voordat je identity bekent word!quote:
groepskorting?quote:
Nee, lijkt maar zoquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
voordat je identity bekent word!
Mên stel je dat eens voor zeg!quote:
Dat moeten we niet hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Mên stel je dat eens voor zeg!![]()
DJ houniet die dan niet meer normaal over straat kan...!
right...quote:
nou ja... al die dames die dan achter je aan gaan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat moeten we niet hebben natuurlijk.
1 is voldoende.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou ja... al die dames die dan achter je aan gaan?
james bond hierquote:
weet je het zeker...?quote:
In de nieuwe stage sc film/serie.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gaat Mr. Bean mij spelen
Geen idee alleen waarmee/waarin...
Regel dan even een stapeltje?quote:
Geloof mequote:
Oh ben ik er vergeten bij te zeggen dat ik mr. bean haat?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gaat Mr. Bean mij spelen
Geen idee alleen waarmee/waarin...
nevermindquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Regel dan even een stapeltje?
daar ga jij wel over dromen vanacht he?quote:
Ik houd niet van foto's. Al heb ik sinds JAREN weer mezelf in msn vensterquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:58 schreef L.no het volgende:
Hoe zou Houniet eruit zien.. hm...
goed zoquote:
Hey, wil je me toevoegen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik houd niet van foto's. Al heb ik sinds JAREN weer mezelf in msn venster.
Dus alleen de msn mensen weten het en dat zijn er niet veel kan ik je vertellen.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:01 schreef jna het volgende:
[..]
Ja ik. Moet toch kijken of ik geen familieleden zie
Vrouwen snappen Mr. Bean dan ook niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:00 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh ben ik er vergeten bij te zeggen dat ik mr. bean haat?![]()
Het onbekende maakt gewildquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dus alleen de msn mensen weten het en dat zijn er niet veel kan ik je vertellen.
hier bloeit iets op!!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hey, wil je me toevoegen?
Ik ben een brunette!
Nah, ik wilde alleen een acteur zoeken dat bij hem paste enzo.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
daar ga jij wel over dromen vanacht he?
How boring.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb jou vorig jaar Mei gezien.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hey, wil je me toevoegen?
Ik ben een brunette!
jaa...... dit zeg je om dean gelukkig te houdenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Nah, ik wilde alleen een acteur zoeken dat bij hem paste enzo.
[..]
How boring.![]()
Kan je iig een beschrijving vertellen?
Shit man, ik moest hardop lachen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:01 schreef jna het volgende:
[..]
Ja ik. Moet toch kijken of ik geen familieleden zie
regel dan zo'n stapel!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar ik wil nog wel zo'n shirt
[X] Geschikt.quote:
Ik kon ook zeggen op jouw reactie: 'nee joh, ik droom alleen over Dean!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jaa...... dit zeg je om dean gelukkig te houden
ik accepteer het dat je eerlijk bent tegen mijquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik kon ook zeggen op jouw reactie: 'nee joh, ik droom alleen over Dean!'.
Maar ik geef wel toe dat ik nieuwsgierig ben.
Zie PI.quote:
en een zwart gezichtquote:
Als je bukt zekerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:04 schreef jna het volgende:
Hou, ik heb ook bruin haar! En krullen!
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik accepteer het dat je eerlijk bent tegen mij
Hehe nee inderdaad.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:05 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja met jou weet je het maar nooit.
Ik smeer hem zo.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik ga even naar het toilet, hou vul jij het topic even?
quote:
Hou maar op.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:05 schreef Psychonikeo het volgende:
iedereen wil Hou!
Beterquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:06 schreef L.no het volgende:
Ben ik wel een brunette? Of gelden zulke dingen alleen voor blanken?
Als je blond was zou ik eens een circus bellenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:06 schreef L.no het volgende:
Ben ik wel een brunette? Of gelden zulke dingen alleen voor blanken?
Dat jouw moeder jou vroeger nou met bleekwater heeft gewassen..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:07 schreef jna het volgende:
[..]
Als je blond was zou ik eens een circus bellen
Aber naturlich.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ach allemaal kul, gaat om het innerlijk.
Ik kan mijn haar ook blonderen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:07 schreef jna het volgende:
[..]
Als je blond was zou ik eens een circus bellen
En Witte Reus voor zijn klerenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat jouw moeder jou vroeger nou met bleekwater heeft gewassen..
ik geloof het nog steeds niet...quote:
Je hebt de patatfoto toch gezienquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik geloof het nog steeds niet...
photoshop!quote:
alleen 's avonds in bed gok ikquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik geloof het nog steeds niet...
Bruine vingers?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
alleen 's avonds in bed gok ik
Iew.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
alleen 's avonds in bed gok ik
lekker je anus strelen zekerquote:
inderdaad zeg...!quote:
hoooooi!quote:
De Roda keeper hielp welquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom kan PSV nou niet eens gewoon verliezen?
Joh maak je druk, als ajax alles wint is er toch niks aan de hand.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom kan PSV nou niet eens gewoon verliezen?
wellus! Dan nog lopen we 9 punten achterquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Joh maak je druk, als ajax alles wint is er toch niks aan de hand.
oh dan is het eigen schuldquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wellus! Dan nog lopen we 9 punten achter
Maar we winnen gewoon de beker en de Europa League
jaquote:
Dat is een club in Italie. Speelde vroeger in het roze, maar door een foute bestelling uit Engeland kregen ze shirtjes van Newcastle en spelen sindsdien in de zwart/wit gestreepte shirts.quote:
topic killerquote:
Ik heb maar niet gekeken.quote:
ik wil op tijd naar bed, dat helpt welquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb maar niet gekeken.![]()
Ik heb afgelopen weekend al zo'n slaapverwekkende wedstrijd van ze gezien. Nog zo eentje zou ik niet overleven.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:18 schreef jna het volgende:
En dan Liverpool in de finale.
Torres, Torres. Who the fuck is Torres?
andere dingen!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
nou hup vol, dan kunnen we weer over andere dingen praten!
andere dingen!quote:
hoef ik niet te weten hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:24 schreef jna het volgende:
De laatste SC roddels over wie met wie neukt
Ik kom nog wel een andere keer terugquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:24 schreef jna het volgende:
Hou en Milou!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:24 schreef jna het volgende:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kom nog wel een andere keer terug
leuke stages bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ander dingen, andere dingen.. what the fuck zijn andere dingen?
Of is Dzjenn. al weer aanwezig?quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |