ik geloof het nog steeds niet...quote:
Je hebt de patatfoto toch gezienquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik geloof het nog steeds niet...
photoshop!quote:
alleen 's avonds in bed gok ikquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik geloof het nog steeds niet...
Bruine vingers?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
alleen 's avonds in bed gok ik
Iew.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
alleen 's avonds in bed gok ik
lekker je anus strelen zekerquote:
inderdaad zeg...!quote:
hoooooi!quote:
De Roda keeper hielp welquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom kan PSV nou niet eens gewoon verliezen?
Joh maak je druk, als ajax alles wint is er toch niks aan de hand.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom kan PSV nou niet eens gewoon verliezen?
wellus! Dan nog lopen we 9 punten achterquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Joh maak je druk, als ajax alles wint is er toch niks aan de hand.
oh dan is het eigen schuldquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wellus! Dan nog lopen we 9 punten achter
Maar we winnen gewoon de beker en de Europa League
jaquote:
Dat is een club in Italie. Speelde vroeger in het roze, maar door een foute bestelling uit Engeland kregen ze shirtjes van Newcastle en spelen sindsdien in de zwart/wit gestreepte shirts.quote:
topic killerquote:
Ik heb maar niet gekeken.quote:
ik wil op tijd naar bed, dat helpt welquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb maar niet gekeken.![]()
Ik heb afgelopen weekend al zo'n slaapverwekkende wedstrijd van ze gezien. Nog zo eentje zou ik niet overleven.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:18 schreef jna het volgende:
En dan Liverpool in de finale.
Torres, Torres. Who the fuck is Torres?
andere dingen!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
nou hup vol, dan kunnen we weer over andere dingen praten!
andere dingen!quote:
hoef ik niet te weten hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:24 schreef jna het volgende:
De laatste SC roddels over wie met wie neukt
Ik kom nog wel een andere keer terugquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:24 schreef jna het volgende:
Hou en Milou!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:24 schreef jna het volgende:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kom nog wel een andere keer terug
leuke stages bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ander dingen, andere dingen.. what the fuck zijn andere dingen?
Of is Dzjenn. al weer aanwezig?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |