Oh ben ik er vergeten bij te zeggen dat ik mr. bean haat?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gaat Mr. Bean mij spelen
Geen idee alleen waarmee/waarin...
nevermindquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Regel dan even een stapeltje?
daar ga jij wel over dromen vanacht he?quote:
Ik houd niet van foto's. Al heb ik sinds JAREN weer mezelf in msn vensterquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:58 schreef L.no het volgende:
Hoe zou Houniet eruit zien.. hm...
goed zoquote:
Hey, wil je me toevoegen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik houd niet van foto's. Al heb ik sinds JAREN weer mezelf in msn venster.
Dus alleen de msn mensen weten het en dat zijn er niet veel kan ik je vertellen.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:01 schreef jna het volgende:
[..]
Ja ik. Moet toch kijken of ik geen familieleden zie
Vrouwen snappen Mr. Bean dan ook niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:00 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Oh ben ik er vergeten bij te zeggen dat ik mr. bean haat?![]()
Het onbekende maakt gewildquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dus alleen de msn mensen weten het en dat zijn er niet veel kan ik je vertellen.
hier bloeit iets op!!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hey, wil je me toevoegen?
Ik ben een brunette!
Nah, ik wilde alleen een acteur zoeken dat bij hem paste enzo.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
daar ga jij wel over dromen vanacht he?
How boring.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb jou vorig jaar Mei gezien.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:01 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hey, wil je me toevoegen?
Ik ben een brunette!
jaa...... dit zeg je om dean gelukkig te houdenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Nah, ik wilde alleen een acteur zoeken dat bij hem paste enzo.
[..]
How boring.![]()
Kan je iig een beschrijving vertellen?
Shit man, ik moest hardop lachen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:01 schreef jna het volgende:
[..]
Ja ik. Moet toch kijken of ik geen familieleden zie
regel dan zo'n stapel!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar ik wil nog wel zo'n shirt
[X] Geschikt.quote:
Ik kon ook zeggen op jouw reactie: 'nee joh, ik droom alleen over Dean!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jaa...... dit zeg je om dean gelukkig te houden
ik accepteer het dat je eerlijk bent tegen mijquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik kon ook zeggen op jouw reactie: 'nee joh, ik droom alleen over Dean!'.
Maar ik geef wel toe dat ik nieuwsgierig ben.
Zie PI.quote:
en een zwart gezichtquote:
Als je bukt zekerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:04 schreef jna het volgende:
Hou, ik heb ook bruin haar! En krullen!
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik accepteer het dat je eerlijk bent tegen mij
Hehe nee inderdaad.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:05 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja met jou weet je het maar nooit.
Ik smeer hem zo.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik ga even naar het toilet, hou vul jij het topic even?
quote:
Hou maar op.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:05 schreef Psychonikeo het volgende:
iedereen wil Hou!
Beterquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:06 schreef L.no het volgende:
Ben ik wel een brunette? Of gelden zulke dingen alleen voor blanken?
Als je blond was zou ik eens een circus bellenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:06 schreef L.no het volgende:
Ben ik wel een brunette? Of gelden zulke dingen alleen voor blanken?
Dat jouw moeder jou vroeger nou met bleekwater heeft gewassen..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:07 schreef jna het volgende:
[..]
Als je blond was zou ik eens een circus bellen
Aber naturlich.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ach allemaal kul, gaat om het innerlijk.
Ik kan mijn haar ook blonderen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:07 schreef jna het volgende:
[..]
Als je blond was zou ik eens een circus bellen
En Witte Reus voor zijn klerenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat jouw moeder jou vroeger nou met bleekwater heeft gewassen..
ik geloof het nog steeds niet...quote:
Je hebt de patatfoto toch gezienquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik geloof het nog steeds niet...
photoshop!quote:
alleen 's avonds in bed gok ikquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik geloof het nog steeds niet...
Bruine vingers?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
alleen 's avonds in bed gok ik
Iew.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
alleen 's avonds in bed gok ik
lekker je anus strelen zekerquote:
inderdaad zeg...!quote:
hoooooi!quote:
De Roda keeper hielp welquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom kan PSV nou niet eens gewoon verliezen?
Joh maak je druk, als ajax alles wint is er toch niks aan de hand.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom kan PSV nou niet eens gewoon verliezen?
wellus! Dan nog lopen we 9 punten achterquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Joh maak je druk, als ajax alles wint is er toch niks aan de hand.
oh dan is het eigen schuldquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wellus! Dan nog lopen we 9 punten achter
Maar we winnen gewoon de beker en de Europa League
jaquote:
Dat is een club in Italie. Speelde vroeger in het roze, maar door een foute bestelling uit Engeland kregen ze shirtjes van Newcastle en spelen sindsdien in de zwart/wit gestreepte shirts.quote:
topic killerquote:
Ik heb maar niet gekeken.quote:
ik wil op tijd naar bed, dat helpt welquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb maar niet gekeken.![]()
Ik heb afgelopen weekend al zo'n slaapverwekkende wedstrijd van ze gezien. Nog zo eentje zou ik niet overleven.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:18 schreef jna het volgende:
En dan Liverpool in de finale.
Torres, Torres. Who the fuck is Torres?
andere dingen!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
nou hup vol, dan kunnen we weer over andere dingen praten!
andere dingen!quote:
hoef ik niet te weten hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:24 schreef jna het volgende:
De laatste SC roddels over wie met wie neukt
Ik kom nog wel een andere keer terugquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:24 schreef jna het volgende:
Hou en Milou!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:24 schreef jna het volgende:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kom nog wel een andere keer terug
leuke stages bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ander dingen, andere dingen.. what the fuck zijn andere dingen?
Of is Dzjenn. al weer aanwezig?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |